Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Hekler
2. div
2. div
Indlæg: 184
Tilmeldt: 9. jul 2005, 08:25

Re: RE: Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hekler » 15. jul 2017, 12:22

Buzz Killington skrev:
Hekler skrev:Tak til den Tornadorøde brille for at minde mig om debatside stadig eksistere.
Synes dog det er svært at komme i den rigtige superliga stemning når der er så stor mangel på sagligt ubegrundede hadeindlæg. Det er jo derfor man kommer her.

Efter en omgang gruppekram i Europa. ( I kan godt huske hvad det er ikk?) Så trænger jeg nogle fornærmelse så jeg kan blive klar til 1. Runde søndag.

Har i fået samlet et hold der kan scorer eller satser på at kede os ihjel igen i år?

Der kan da umuligt være fler sæde hynner i hele nordjylland som ikke har været kastet på banen i arrigskab?

De mest hadefulde hilsner Hekler.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du er for let at gøre grin med, og du er samtidig masochist, så der er intet morskab i det. Forvoksede baby... (suk..., ingen sadistisk nydelse overhovedet).
Latterlig Masochistisk forvokset baby skulle da være til at arbejde med. Sadistisk nydelse må så vente lidt.



Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af De Fem » 15. jul 2017, 12:23

heckler ˈhɛk(ə)lə/ noun: heckler; plural noun: hecklers
a person who interrupts a performer or public speaker with derisive or aggressive comments or abuse.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Steve-Dave » 15. jul 2017, 12:36

De Fem skrev:heckler ˈhɛk(ə)lə/ noun: heckler; plural noun: hecklers
a person who interrupts a performer or public speaker with derisive or aggressive comments or abuse.
Hekler: Substantiv, udtale ˈhεglə, bøjning -en, -e, -ne
Definition: Bøvet idiot fra Herning der ikke kan stave.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. jul 2017, 14:31

Hekler skrev:Tak til den Tornadorøde brille for at minde mig om debatside stadig eksistere.
Synes dog det er svært at komme i den rigtige superliga stemning når der er så stor mangel på sagligt ubegrundede hadeindlæg. Det er jo derfor man kommer her.

Efter en omgang gruppekram i Europa. ( I kan godt huske hvad det er ikk?) Så trænger jeg nogle fornærmelse så jeg kan blive klar til 1. Runde søndag.

Har i fået samlet et hold der kan scorer eller satser på at kede os ihjel igen i år?

Der kan da umuligt være fler sæde hynner i hele nordjylland som ikke har været kastet på banen i arrigskab?

De mest hadefulde hilsner Hekler.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Billede

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 15. jul 2017, 14:33

Jesper Schmidt skrev:
Hekler skrev:Tak til den Tornadorøde brille for at minde mig om debatside stadig eksistere.
Synes dog det er svært at komme i den rigtige superliga stemning når der er så stor mangel på sagligt ubegrundede hadeindlæg. Det er jo derfor man kommer her.

Efter en omgang gruppekram i Europa. ( I kan godt huske hvad det er ikk?) Så trænger jeg nogle fornærmelse så jeg kan blive klar til 1. Runde søndag.

Har i fået samlet et hold der kan scorer eller satser på at kede os ihjel igen i år?

Der kan da umuligt være fler sæde hynner i hele nordjylland som ikke har været kastet på banen i arrigskab?

De mest hadefulde hilsner Hekler.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Billede
Det ligner sgu starten på en dårlig vittighed. To evnesvage sidder på en bar....
Hader København!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 15. jul 2017, 15:48

Jeg forstår godt den forvoksede udviklingshæmmede baby kommer her ind i den her tråd. Nu hvor hadets kamp ikke længere er en mulighed den her sæson, skal han jo finde noget had et andet sted.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 15. jul 2017, 18:25

Jesper Schmidt skrev:
Hekler skrev:Tak til den Tornadorøde brille for at minde mig om debatside stadig eksistere.
Synes dog det er svært at komme i den rigtige superliga stemning når der er så stor mangel på sagligt ubegrundede hadeindlæg. Det er jo derfor man kommer her.

Efter en omgang gruppekram i Europa. ( I kan godt huske hvad det er ikk?) Så trænger jeg nogle fornærmelse så jeg kan blive klar til 1. Runde søndag.

Har i fået samlet et hold der kan scorer eller satser på at kede os ihjel igen i år?

Der kan da umuligt være fler sæde hynner i hele nordjylland som ikke har været kastet på banen i arrigskab?

De mest hadefulde hilsner Hekler.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Billede
De der tre bogstaver på trøjen. Er der en der kan tyde dem?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 15. jul 2017, 19:39

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hekler skrev:Tak til den Tornadorøde brille for at minde mig om debatside stadig eksistere.
Synes dog det er svært at komme i den rigtige superliga stemning når der er så stor mangel på sagligt ubegrundede hadeindlæg. Det er jo derfor man kommer her.

Efter en omgang gruppekram i Europa. ( I kan godt huske hvad det er ikk?) Så trænger jeg nogle fornærmelse så jeg kan blive klar til 1. Runde søndag.

Har i fået samlet et hold der kan scorer eller satser på at kede os ihjel igen i år?

Der kan da umuligt være fler sæde hynner i hele nordjylland som ikke har været kastet på banen i arrigskab?

De mest hadefulde hilsner Hekler.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Billede
De der tre bogstaver på trøjen. Er der en der kan tyde dem?
MCH
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 15. jul 2017, 20:04

Det er en delle som presser U'et sidelæns, så det kommer til at ligne et C.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 15. jul 2017, 21:31

limey skrev:Det er en delle som presser U'et sidelæns, så det kommer til at ligne et C.
Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dalbjerg » 16. jul 2017, 01:50

:
limey skrev:Det er en delle som presser U'et sidelæns, så det kommer til at ligne et C.

:aabfan: :danmarkfan: :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 16. jul 2017, 20:51

Ingen grund til at svine FCM denne søndag. Tværtimod vil jeg gerne takke for dagens bedste underholdning. Mere af den slags, tak!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Legum Magister » 17. jul 2017, 11:18

Personligt har jeg aldrig fattet, hvorfor der er AaB'ere, der gider spilde tid og energi på at beskæftige sig med FCM.

For mig er FCM en klub på linje med FCN eller SønderjyskeE. Det er en klub, som ikke har nogen historie. Jeg kan forstå, at man kan have stærke antipatier for klubber, som AaB har traditionelle opgør med, så som AGF, Vejle, OB, BIF og FCK, der nok er en ung klub, men hvor KB og B1903 har historien med sig. Men FCM? Det forstår jeg ikke. Ikast FS og Herning Fremad er lige som Farum BK og Haderslev FK for mig ligegyldige klubber uden noget historisk forhold til AaB, og det samme gælder for mig i forhold til deres respektive overbygninger.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hovedet » 17. jul 2017, 16:34

Legum Magister skrev:Personligt har jeg aldrig fattet, hvorfor der er AaB'ere, der gider spilde tid og energi på at beskæftige sig med FCM.

For mig er FCM en klub på linje med FCN eller SønderjyskeE. Det er en klub, som ikke har nogen historie. Jeg kan forstå, at man kan have stærke antipatier for klubber, som AaB har traditionelle opgør med, så som AGF, Vejle, OB, BIF og FCK, der nok er en ung klub, men hvor KB og B1903 har historien med sig. Men FCM? Det forstår jeg ikke. Ikast FS og Herning Fremad er lige som Farum BK og Haderslev FK for mig ligegyldige klubber uden noget historisk forhold til AaB, og det samme gælder for mig i forhold til deres respektive overbygninger.
Alene det faktum, at du skriver et sådant indlæg, viser jo, at FCM betyder noget for dig.

Desuden er hele den her diskussion om "historie" og "tradition" efterhånden ved at være en smule anstrengt og temmelig subjektiv og usammenhængende. Hvordan kan man eksempelvis fremhæve FCK som en fin og historisk overbygning og i samme åndedrag afvise FCM? B 1903 var en tilskuerløs Hellerupforening, der alene blev holdt i live af en mæcen, KB var helt ude af dansk topfodbold, Vejle har været væk i flere årtier og har i øvrigt været en "købeklub" af rang.

Og hvor skal vi egentlig begynde? Brøndby er en fusion fra 1964, der spillede sin første kamp i landets bedste række i 1982. Savner vi alle B 93 og Frem, der vandt en hulens bunke mesterskaber før 2. verdenskrig? Og hvor mange gange har AaB egentlig ligget og kæmpet om mesterskabet mod f.eks. AGF og Vejle før Superligaens tid?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 17. jul 2017, 17:04

Ærligt talt er der ikke en klub i superligaen, som jeg foragter mere end FCM. Jeg ved godt, at både vi og de har travlt med at lade som om, at den anden klub er en ligegyldig parentes, men jeg tror faktisk, at det er den kamp, som man lettest ville kunne gøre til et stort opgør i Danmark, når man kigger bort fra øen.

Vi kan godt lade som om, at det er AGF, vi virkelig hader, men jeg tror faktisk, at langt de fleste AaB-fans vil pege på FCM. Jeg synes, det er en skam, det ikke bliver italesat mere på klubplan. Vi var lidt i gang med det med Thelander og KEP, og det var fedt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Yankee » 17. jul 2017, 17:53

Kunji skrev:Ærligt talt er der ikke en klub i superligaen, som jeg foragter mere end FCM. Jeg ved godt, at både vi og de har travlt med at lade som om, at den anden klub er en ligegyldig parentes, men jeg tror faktisk, at det er den kamp, som man lettest ville kunne gøre til et stort opgør i Danmark, når man kigger bort fra øen.

Vi kan godt lade som om, at det er AGF, vi virkelig hader, men jeg tror faktisk, at langt de fleste AaB-fans vil pege på FCM. Jeg synes, det er en skam, det ikke bliver italesat mere på klubplan. Vi var lidt i gang med det med Thelander og KEP, og det var fedt.
Helt enig. Som jeg tidligere har skrevet er kampene mod FCM en vigtig milepæl rent sportsligt - lidt ligesom kampene mod OB var det for nogle år siden og ligesom kampe mod FCN måske vil blive det fremover. Det er kampen mod de bedste provinshold, som begge har et stærkt sportsligt miljø og på alle niveauer er ret ligeværdige konkurrenter.

FCM er ikke det hold jeg er mest irriteret over at tabe til - det er klart AGF. Omvendt er FCM det hold jeg allerhelst vil slå, fordi det er en god målestok for vores sportslige niveau.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Legum Magister » 17. jul 2017, 18:20

Hovedet skrev:
Legum Magister skrev:Personligt har jeg aldrig fattet, hvorfor der er AaB'ere, der gider spilde tid og energi på at beskæftige sig med FCM.

For mig er FCM en klub på linje med FCN eller SønderjyskeE. Det er en klub, som ikke har nogen historie. Jeg kan forstå, at man kan have stærke antipatier for klubber, som AaB har traditionelle opgør med, så som AGF, Vejle, OB, BIF og FCK, der nok er en ung klub, men hvor KB og B1903 har historien med sig. Men FCM? Det forstår jeg ikke. Ikast FS og Herning Fremad er lige som Farum BK og Haderslev FK for mig ligegyldige klubber uden noget historisk forhold til AaB, og det samme gælder for mig i forhold til deres respektive overbygninger.
Alene det faktum, at du skriver et sådant indlæg, viser jo, at FCM betyder noget for dig.

Desuden er hele den her diskussion om "historie" og "tradition" efterhånden ved at være en smule anstrengt og temmelig subjektiv og usammenhængende. Hvordan kan man eksempelvis fremhæve FCK som en fin og historisk overbygning og i samme åndedrag afvise FCM? B 1903 var en tilskuerløs Hellerupforening, der alene blev holdt i live af en mæcen, KB var helt ude af dansk topfodbold, Vejle har været væk i flere årtier og har i øvrigt været en "købeklub" af rang.

Og hvor skal vi egentlig begynde? Brøndby er en fusion fra 1964, der spillede sin første kamp i landets bedste række i 1982. Savner vi alle B 93 og Frem, der vandt en hulens bunke mesterskaber før 2. verdenskrig? Og hvor mange gange har AaB egentlig ligget og kæmpet om mesterskabet mod f.eks. AGF og Vejle før Superligaens tid?
Jeg er bange for, at du mistolker mit indlæg. Jeg har forsøgt at forstå, hvorfor FCM kan optage så mange andre AaB fans, og hvorfor den interesse kan afstedkomme en hel (og meget lang) tråd.

Du kan mene, at historiske realtioner og traditioner er subjektive; men nu påstod jeg vist heller ikke, at min holdning skulle tages som udtryk for, hvad alle andre AaB fans skal mene om emnet, jeg skrev blot om min manglende forståelse for interessen for FCM.

Og ja, efter min opfattelse tåler FCM og Ikast FS og Herning Fremad ingen sammenligning med FCK og KB og B1903. Og Vejle var sammen med AGF de to førende klubber i Jylland i årtier, og efter indførelsen af betalt fodbold transformerede BIF dansk fodbold i 1980'erne (hvilket Vejle rettelig havde gjort et par årtier før), så heller ingen sammenligning her. (Og personligt savner jeg i højeste grad BK Frem.)

Men intet af det ændrer på det forhold, at jeg intet forhold har til FCM. Jeg glæder mig på dansk fodbolds vegne, når de skaffer koefficientpoint via europæiske kampe,og kan som neutral seer nyde at se en god kamp på tv hvor de er det ene hold. Men derfra og til at forstå, hvorfor man som AaB fan "helt kan tabe sutten" når talen kommer på FCM, ja det forstår jeg altså ikke. For mig er det, som jeg tidligere skrev et hold på linje med FCN eller SønderjyskE, som heller ikke frembyder nogen følelser hos mig, på nær hvis vi taber til dem, så er de fandme en flok %#@¤#; men det gælder alle hold vi taber til, og går som regel over i løbet af et par timer, hvorefter følelsen afløses af den for mig så velkendte opgivenhed og nedtrykthed over, at AaB ikke spiller bedre. :-)

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9000AA » 17. jul 2017, 19:40

Ekstra bladet mener at Thorup er mest sandsynlige første træner fyring. Men skal midtjylland være tro mod dem selv, og deres fans, i forhold til hvad deres computer melder ud (de der Mickey Mouse point de snakker om.) Skal han jo hvert fald have den her sæson med.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Buzz Killington » 17. jul 2017, 19:42

Legum Magister skrev:
Hovedet skrev:
Legum Magister skrev:Personligt har jeg aldrig fattet, hvorfor der er AaB'ere, der gider spilde tid og energi på at beskæftige sig med FCM.

For mig er FCM en klub på linje med FCN eller SønderjyskeE. Det er en klub, som ikke har nogen historie. Jeg kan forstå, at man kan have stærke antipatier for klubber, som AaB har traditionelle opgør med, så som AGF, Vejle, OB, BIF og FCK, der nok er en ung klub, men hvor KB og B1903 har historien med sig. Men FCM? Det forstår jeg ikke. Ikast FS og Herning Fremad er lige som Farum BK og Haderslev FK for mig ligegyldige klubber uden noget historisk forhold til AaB, og det samme gælder for mig i forhold til deres respektive overbygninger.
Alene det faktum, at du skriver et sådant indlæg, viser jo, at FCM betyder noget for dig.

Desuden er hele den her diskussion om "historie" og "tradition" efterhånden ved at være en smule anstrengt og temmelig subjektiv og usammenhængende. Hvordan kan man eksempelvis fremhæve FCK som en fin og historisk overbygning og i samme åndedrag afvise FCM? B 1903 var en tilskuerløs Hellerupforening, der alene blev holdt i live af en mæcen, KB var helt ude af dansk topfodbold, Vejle har været væk i flere årtier og har i øvrigt været en "købeklub" af rang.

Og hvor skal vi egentlig begynde? Brøndby er en fusion fra 1964, der spillede sin første kamp i landets bedste række i 1982. Savner vi alle B 93 og Frem, der vandt en hulens bunke mesterskaber før 2. verdenskrig? Og hvor mange gange har AaB egentlig ligget og kæmpet om mesterskabet mod f.eks. AGF og Vejle før Superligaens tid?
Jeg er bange for, at du mistolker mit indlæg. Jeg har forsøgt at forstå, hvorfor FCM kan optage så mange andre AaB fans, og hvorfor den interesse kan afstedkomme en hel (og meget lang) tråd.

Du kan mene, at historiske realtioner og traditioner er subjektive; men nu påstod jeg vist heller ikke, at min holdning skulle tages som udtryk for, hvad alle andre AaB fans skal mene om emnet, jeg skrev blot om min manglende forståelse for interessen for FCM.

Og ja, efter min opfattelse tåler FCM og Ikast FS og Herning Fremad ingen sammenligning med FCK og KB og B1903. Og Vejle var sammen med AGF de to førende klubber i Jylland i årtier, og efter indførelsen af betalt fodbold transformerede BIF dansk fodbold i 1980'erne (hvilket Vejle rettelig havde gjort et par årtier før), så heller ingen sammenligning her. (Og personligt savner jeg i højeste grad BK Frem.)

Men intet af det ændrer på det forhold, at jeg intet forhold har til FCM. Jeg glæder mig på dansk fodbolds vegne, når de skaffer koefficientpoint via europæiske kampe,og kan som neutral seer nyde at se en god kamp på tv hvor de er det ene hold. Men derfra og til at forstå, hvorfor man som AaB fan "helt kan tabe sutten" når talen kommer på FCM, ja det forstår jeg altså ikke. For mig er det, som jeg tidligere skrev et hold på linje med FCN eller SønderjyskE, som heller ikke frembyder nogen følelser hos mig, på nær hvis vi taber til dem, så er de fandme en flok %#@¤#; men det gælder alle hold vi taber til, og går som regel over i løbet af et par timer, hvorefter følelsen afløses af den for mig så velkendte opgivenhed og nedtrykthed over, at AaB ikke spiller bedre. :-)
Jeg skal lige forstå. Er det fordi du i det hele taget ikke kan forstå hvordan man som passioneret fan, kan have et passioneret hadsforhold til andre hold, uagtet om det så er FCM, Brøndby, Real eller ManUre? Jeg mener, hvis den manglende forståelse er på det helt generelle plan, er det nok svært at forklare dig hvor det specifikke had til FCM kommer fra.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jul 2017, 20:22

Mit "had" til FCM bunder i, at de gang på gang fortæller, at de er de bedste og gerne finder på nogle statistikker, som lige passer i deres verden. Oftest statistikker, som ingen andre bruger. Senest på stammen af dårlige forklaringer er expected points.

Og her ved jeg, at FCM-fans sidder på spring, og siger, at det er bare fordi, at vi ikke forstår det. Når man så beder FCM-fans forklare systemet, så kan de kun sige, de samme tre ting, som man kan læse og ikke rigtig forklare, hvordan det gør holdet bedre(indtil videre har det argumentet været at holdet var på den rigtige vej og derfor fyres træneren ikke). Prøv at forestille jer Gaarde melde det ud efter denne sæson. De expected points ser gode ud, så vi fortsætter ufortrødent!

Så melder de ud, at vi er det bedste, fordi vores regneark viser det. Hvorfor ser vi ikke deres "expected points" efter sæsonen for alle hold ?

Og endelig så ved man også, at når de selvsamme obskure statistikker lige pludselig peger på et andet hold som det bedste, så har de opfundet nye måder at opgøre tingene på. Jeg har mødt den type i byen ufattelig mange gange, der var ikke grænser for, hvor godt job de havde eller hvor mange penge og piger de havde. Men de boede alligevel hjemme hos deres forældre og havde kun eftermiddagstjansen i den lokale døgnskiosken. Det er FCM og træls at høre på.

Endelig så tænker jeg, hvorfor fanden kan sådan en klub ikke få overskud, når de nu er sådan nogle helvedes karle.
- FlæskeFrank

Besvar