AaB Support Nord (ASN)

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.

Er det bedst med opdeling ved Sindal?

Afstemning sluttede 23. apr 2008, 16:09

Ja, bedst at dele op i 2
12
38%
Nej vi skal samle hele vendsyssel under 1 afdeling
20
63%
 
Afgivne stemmer: 32

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 15. jan 2008, 16:22

Jeg vil også mene at det er lige i underkanten :D

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 15. jan 2008, 16:34

Vubbi skrev:Jeg vil også mene at det er lige i underkanten :D
Jeg har I hvert til fald planer om at starte Hirtshals, Hjørring, Bindslev, Tversted, Vrå, Østervrå op hvis det er vi ikke bliver flere om det!

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 15. jan 2008, 16:36

Okay.

Men jeg har ingen planer om at stå alene med Øst siden.

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 15. jan 2008, 16:39

Vubbi skrev:Okay.

Men jeg har ingen planer om at stå alene med Øst siden.
Helt ok - men det var også derfor jeg ville dele det op til at starte med - for der skal være nogen som har kan være tovholder over på den side!

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 15. jan 2008, 16:43

Jeg mener at hvis der bliver startet noget op, udelt eller delt, er jeg ikke manden for at stå alene med ansvaret for Øst.

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 15. jan 2008, 16:49

Vubbi skrev:Jeg mener at hvis der bliver startet noget op, udelt eller delt, er jeg ikke manden for at stå alene med ansvaret for Øst.
Syns også der skal være flere - men jeg prøver at se om jeg kan få det stille og roligt op at stå!

prøv at tjeck en test jeg har gang i... http://www.123hjemmeside.dk/aabsupportnord

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 15. jan 2008, 16:52

Fin side at starte med, men mon ikke der ville kunne blive råd til et dk domæne eller evt. en underside på asc.dk.

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 15. jan 2008, 16:55

Vubbi skrev:Fin side at starte med, men mon ikke der ville kunne blive råd til et dk domæne eller evt. en underside på asc.dk.
Jojo - men så langt er vi jo laaaangt fra men syns det var sjovt at lave en idé til hvordan det ku se ud!

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 15. jan 2008, 17:47

Sys også det er fint.
Jeg så bare lidt længere frem i tiden, hvis det kommer op at stå.

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 15. jan 2008, 21:33

Vubbi skrev:Sys også det er fint.
Jeg så bare lidt længere frem i tiden, hvis det kommer op at stå.
Lyder great!

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Brugeravatar
Rolla
Superliga
Superliga
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. aug 2006, 10:18
Geografisk sted: Hørby Nordjylland

Indlæg af Rolla » 24. jan 2008, 20:52

jeg er selv fra Hørby (Sæby området) og jeg er skam frisk på at hjælpe med at få det stablet på benene.

så endelig sig til :thumbsup:
mange unge betragter deres hjem som en tankstation om dagen og en parkeringsplads om natten. :D William Joyce

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 24. jan 2008, 23:31

Rolla skrev:jeg er selv fra Hørby (Sæby området) og jeg er skam frisk på at hjælpe med at få det stablet på benene.

så endelig sig til :thumbsup:
Husk nu hvor du hører til. ACS!!!

Brugeravatar
Rolla
Superliga
Superliga
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. aug 2006, 10:18
Geografisk sted: Hørby Nordjylland

Indlæg af Rolla » 26. jan 2008, 13:07

jeg har lavet dette, som måske kunne være et godt udgangspunkt i ASC-Nord (som jeg har kaldet det) som jeg har tænkt mig at hænge op i omegnen hvor jeg bor, hvad syntes i?

Det går fremragende for AaB på banen – lad det samme ske på tribunerne!



ASC-Nord er en ny supporterklub, som specielt henvender sig til Vendelboere, som måske har langt til Aalborg, og som gerne vil stifte bekendtskab med andre AaB fans fra deres omegn. ). Alle er velkomne til at melde sig ind under ASC-Nord`s faner, unge som gamle, drenge som piger, med bare en smule interesse for fodbold og AaB. Hvis medlemstallet bliver højt nok, vil vi se på, om det vil kunne være muligt at samle en bus til hjemmekampe (og måske de nære udebaneture). Andre events kunne også blive stablet på benene. Som at finde et værtshus i Vendsyssel, hvor folk kunne mødes for at se kampene (hvis ikke der er mulighed for at komme af sted selv). ASC-Nord vil på mange måder ligne ASC, men interesserer sig hovedsageligt for beboere i Vendsyssel.
Hvis noget af dette har fanget din interesse, så kan du gå ind på ASC`s debatforum på http://www.debatside.dk, og danne en profil og skrive til mig, mit brugernavn er Rolla. Ellers kan i ringe eller sms`e på xxxxxxxx
mange unge betragter deres hjem som en tankstation om dagen og en parkeringsplads om natten. :D William Joyce

Farmer
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 6. jul 2005, 20:43
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Farmer » 26. jan 2008, 17:27

Rigtig godt initiativ, så kunne du bare håbe på ASC opbakning og at du kunne få lov at bruge de mails de vel har på brugerne ?

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 31. jan 2008, 12:57

Farmer skrev:Rigtig godt initiativ, så kunne du bare håbe på ASC opbakning og at du kunne få lov at bruge de mails de vel har på brugerne ?
Det må vi helt sikkert - syns det lyder rigtigt cool!

Grundet jeg kalder der AaB Support Nord var at jeg syns det lå bedre i daglig tale altså ASN.

Jeg har allerede aftaler med et værtshus i Hirtshals, og en sports Café i Hjørring hvor vi kan komme og se kampene!

Det der er vigtigt er at vi koordinerer det med ASC så vi kan få at vide hvad vi må, og ikke må - samt sku der være mulighed for at de også vil hjælpe os på div. punkter?

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 31. jan 2008, 13:34

Borup skrev: Jeg har allerede aftaler med et værtshus i Hirtshals, og en sports Café i Hjørring hvor vi kan komme og se kampene!
Hvilke kampe? Er meningen ikke at denne gruppe skal fungere som et bindeled til ASC og derfor få flere med på udebane ture fra Aalborg i form af samkørsel osv?
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 31. jan 2008, 13:57

Alando skrev:
Rolla skrev:jeg er selv fra Hørby (Sæby området) og jeg er skam frisk på at hjælpe med at få det stablet på benene.

så endelig sig til :thumbsup:
Husk nu hvor du hører til. ACS!!!

super initiativ af Rolla......Alando du kan jo selv blive medlem af ASC nord....du bor jo også i Vendsyssel aka Nørresundby :thumbsup:

Brugeravatar
Borup
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 12. dec 2007, 14:59
Favoritspiller: Nomvethe Alltime
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Borup » 31. jan 2008, 15:04

Meelsen skrev:
Borup skrev: Jeg har allerede aftaler med et værtshus i Hirtshals, og en sports Café i Hjørring hvor vi kan komme og se kampene!
Hvilke kampe? Er meningen ikke at denne gruppe skal fungere som et bindeled til ASC og derfor få flere med på udebane ture fra Aalborg i form af samkørsel osv?
Jo jo rolig nu - men det er da langt fra realistisk at vi kommer til at se alle 33 kampe på stadion - derfor er det godt at for dem som ikk kan komme på stadion også kan samles foran skærmen - det er også en del af sammenholdet?

Brug positiv energi og støt klubben istedet for at være bedrevidende/bagklog konstant!
:-)

Besvar