marshmellow skrev:
TheRock skrev:
Jeg synes det ser godt ud på forwardsiden, såfremt vi lander Degn ELLER en nordam. spiller med noget power og speed. Derudover har vi jo nogle gutter, som brænder for klubben: Bjarke, Lie, Larsen, Espersen fx.... og Lasse har jo allerede vist sin klasse! og har fået mere erfaring. Desuden ser Lassi Kokkala spændende ud. Han ligner et talent, som gerne vil have mere ansvar og har noget power,fysik.
I det mindste slipper vi for Bäcker! sikke en vatarm....
Kan Lie holde sig fri fra skader kan han jo også stå for en del points. Han har jo evnerne. Og så er jeg bare pisse glad for at Moyer bliver i klubben, da kontinuitet er en mangelvare i AaB ishockey, og vi har behov for spillere, som har hjertet med i det de laver på isen... Jeg vil aldrig nogensinde se spillere såsom: Voat, Semjonovs, Bäcker og Hedlund i AaB igen! TAK...
enig der..
vi kommer da i alt fald til at kunne stille to kvalificerede angrebskæder + en nogenlunde og en bobler 4.kæde...f.eks: degn-bjarke-lasse, kisum-kokkala-olsen, ronny-lie-nedermark.
anderledes bekymrende på bagsiden..........så de forventede udenlanske indkøb til mellemspil/slutspil bliver nok udelukkende nogle heftige backs
Nu skal Degn jo lige bekræftes først - skulle vi være så heldige at hente ham, tror jeg da, at han bliver center (har han ikke spillet den position tidligere på LH??).. Ellers enig i at Bjarke kan blive ny 1. center - også fordi han bliver ny kaptajn.
Det kunne give følgende kæder:
Lasse - Degn - Ny udl./Lie
Lie/Nedermark - Kokkala - Ronny
Kisum - Bjarke - Olsen (tror vi holder fast i den kæde)
Riis (håber han bliver) - Guldbæk - Nermark/ungt talent
Se det ser faktisk ikke så skidt ud - faktisk ganske god mulighed for 3 producerende kæder..
Backsiden tør jeg ikke stille op endnu, men her mangler i hvert fald lidt..