Flæsk, øl og dram

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Re: Flæsk, øl og dram

Indlæg af BoT » 16. dec 2008, 10:28

Poker-One-Kenobi skrev:Men, jeg var i villarreal, og havde endda bar overkrop i omkring 12 sekunder da Saganowski scorede! Ikke noget kønt syn, men ganske stemningsskabende, skulle jeg mene! Kan det ikke lidt tiltrængt credit?
Tro mig, man kommer i bad standing lynhurtigt, hvis man tillader sig at melde fra til en enkelt kamp. Pludselig har man knap nok nogensinde sat sine sko på Utopia, hvis man skal tro pøblen...

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 16. dec 2008, 10:33

Den 30. er forøvrigt skidt for mig - skal til 30 års føs i Århus... Skal det absolut være en weekend? Jeg har intet problem med at drikke øller og spise flæsk en torsdag aften... Snaps har jeg dog problemer med at drikke både hverdage og weekender...

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 16. dec 2008, 10:59

BoT skrev:Den 30. er forøvrigt skidt for mig - skal til 30 års føs i Århus... Skal det absolut være en weekend? Jeg har intet problem med at drikke øller og spise flæsk en torsdag aften... Snaps har jeg dog problemer med at drikke både hverdage og weekender...
Jeg kan modsat Botten ikke drikke øller på en hverdag. Og da jeg ikke spiser flæsk uden at drikke øller, må det derfor for mit vedkommende begrænse sig til en fredag eller lørdag. Lad os kigge længere frem...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2008, 19:40

I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.

Næste forslag: Fredag d. 13. februar eller lørdag d. 14? Der ved jeg også, at Senior kan. Jeg har fødseldag lørdagen før og den gider jeg sgu ikke tilbringe med jer.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 16. dec 2008, 19:46

Lindvang skrev:I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.

Næste forslag: Fredag d. 13. februar eller lørdag d. 14? Der ved jeg også, at Senior kan. Jeg har fødseldag lørdagen før og den gider jeg sgu ikke tilbringe med jer.
Ej...vil det sige, at vi ikke bliver inviteret til din fødselsdag http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/ ... efault.asp det kunne ellers være hyggeligt :-) men er ellers klar de nævnte datoer!
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2008, 19:49

MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:I er satme nogle pikhoveder! I øvrigt kan jeg heller ikke flæske uden bajere, så det må partout være med en fridag dagen efter.

Ej...vil det sige, at vi ikke bliver inviteret til din fødselsdag http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/ ... efault.asp det kunne ellers være hyggeligt :-) men er ellers klar de nævnte datoer!
Det kan være, at jeg giver en dram en dag... Hjemmebrændt!

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 16. dec 2008, 21:16

Jeg kan de fleste af lørdagene og fredage i januar. Ihvertfald indtil videre. Men jeg glæder mig til at skulle med ind i fryseren på mcd på din fødseldagsdag lindvang :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2008, 22:02

Garderen skrev:Jeg kan de fleste af lørdagene og fredage i januar. Ihvertfald indtil videre. Men jeg glæder mig til at skulle med ind i fryseren på mcd på din fødseldagsdag lindvang :)
I fryseren???

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 17. dec 2008, 07:14

ja den ene gang jeg har været til en eller anden børnefødselsdag på mcd, kom alle ind i fryseren og fik lov til at kigge på frossent rottekød. En enorm stor oplevelse :) Det ligger dog 15-16 år tilbage i tiden.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. dec 2008, 09:24

Lukker de 2 årige ind i fryseren på Mcdonalds?! Ondskabsfuld organisation.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. dec 2008, 10:02

Poker-One-Kenobi skrev:Lukker de 2 årige ind i fryseren på Mcdonalds?! Ondskabsfuld organisation.
Haha! Ja, det må man sgu sige!

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 23. dec 2008, 22:08

Jeg er i Holland fra d. 5. til d. 20. januar.. Og den 30. holder to af mine veninder fest til min ære (Tak Ask Dag), så jeg er næppe klar i januar :(

Besvar