Næste sæson

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Lindvang

Næste sæson

Indlæg af Lindvang » 8. dec 2008, 21:19

Hermed en lille tråd, hvor der forhåbentlig kan blive lidt snak om, hvad vi kan gøre endnu bedre næste sæson.

Jeg synes selv det er forrygende at komme i Hullet, når nu man ikke har samme mulighed som tidligere for at stå på stadion. Dog synes jeg lidt, at fremmødet af og til et lidt pauvert. Til kampe mod FCK, BIF, OB og i Europa skal der nok være en hel del mennesker, mens der til fx. kampe mod Horsens og Randers er noget tyndt. Min opfordring er, at man tager sig selv lidt mere i nakken og kommer afsted. Det er trods alt noget sjovere, når der er mange.

Heldigvis kommer det faste klientel til det meste mens der er en masse "ukendte faktorer" til UEFA-kampene, men det kan sgu godt blive endnu bedre.
Desuden synes jeg, at vi skal lave flere af de udenoms-ting, der har været på bedding i løbet af i år. Flere spisninger før kampe, etc. Her ser jeg jo helst selv at det er med flæsk og snaps.

Andre forslag, for det er sgu et fremragende forum, der er skabt dernede og jeg vil til enhver tid foretrække at se en kamp dér, fremfor hjemme på sofaen? Også selvom man ofte er lidt træt dagen efter (Senior!!! ;) )

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Næste sæson

Indlæg af Konsulenten » 8. dec 2008, 21:24

Flæsk og snaps er vejen frem. Evt. rejemadder og snaps i det tilfælde Lynge signer Prica eller lignende.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 8. dec 2008, 22:21

Konsulenten skrev:Flæsk og snaps er vejen frem. Evt. rejemadder og snaps i det tilfælde Lynge signer Prica eller lignende.
Hørt! Og så må vi henstille til Lindvang om ikke at dække sig ind bag smileys - Det er en dum vane!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 9. dec 2008, 10:14

Godt indlæg, Tore. Rabatkortet, som Eamonn indførte før sidste sæson, mener jeg også var et fornuftigt tiltag, omend det måske skal revideres. Rabat på øl, shots osv kunne måske lokke flere til truget, da det før har været antydet herinde, at folk var utilfreds med priserne.

Er der i øvrigt oprettet en gruppe på Facebook for eksempelvis "AaB fans på Utopia"?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 9. dec 2008, 10:24

Gerrard skrev:Godt indlæg, Tore. Rabatkortet, som Eamonn indførte før sidste sæson, mener jeg også var et fornuftigt tiltag, omend det måske skal revideres. Rabat på øl, shots osv kunne måske lokke flere til truget, da det før har været antydet herinde, at folk var utilfreds med priserne.

Er der i øvrigt oprettet en gruppe på Facebook for eksempelvis "AaB fans på Utopia"?
For det første snakkede jeg med Eamon før denne sæson om at lave kort-ordningen om til noget happy hour, så bajere er billigere nu end i et par timer. Jeg tager den gerne igen til sommer, da kortene nu jo gælder frem til sommer. Men helt enig, et nyt arrangement ville være herligt.

Mht. Facebook, så sagde ireren så sent som i søndags, da en spurgte ham, om ikke han ville have en Facebook-profil som mange andre barer, at det gad han sgu ikke. Han vil gerne have et lille, anonymt sted, som var kendt mund-til-øre og ikke gad at reklamere. Det forstår jeg godt. Derfor kan vi jo godt reklamere for det jo.

Der findes jo en gruppe, der hedder ASC København allerede, som også bliver brugt til dette.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 9. dec 2008, 11:46

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Godt indlæg, Tore. Rabatkortet, som Eamonn indførte før sidste sæson, mener jeg også var et fornuftigt tiltag, omend det måske skal revideres. Rabat på øl, shots osv kunne måske lokke flere til truget, da det før har været antydet herinde, at folk var utilfreds med priserne.

For det første snakkede jeg med Eamon før denne sæson om at lave kort-ordningen om til noget happy hour, så bajere er billigere nu end i et par timer. Jeg tager den gerne igen til sommer, da kortene nu jo gælder frem til sommer. Men helt enig, et nyt arrangement ville være herligt.

Mht. Facebook, så sagde ireren så sent som i søndags, da en spurgte ham, om ikke han ville have en Facebook-profil som mange andre barer, at det gad han sgu ikke. Han vil gerne have et lille, anonymt sted, som var kendt mund-til-øre og ikke gad at reklamere. Det forstår jeg godt. Derfor kan vi jo godt reklamere for det jo.

Der findes jo en gruppe, der hedder ASC København allerede, som også bliver brugt til dette.
Mht kortet; Som det er nu, kommer det jo den enkelte til gode 24/7. Med andre ord er det en ganske givtig forretning, såfremt man, herunder mig selv, frekventerer hullet på andre tidspunkter end i forbindelse med AaB's kampe. Problemet er nok bare at det gør majoriteten af "målgruppen" næppe. Derfor kunne en "happy-hour-ordning" være et glimrende tiltag. Gældende evt. fra en time før kampstart til en time efter, eller noget. Om man så kan overtale Eamonn til, at kortet i sig selv ikke skal koste noget, mod det argument, at det vil tiltrække flere folk, må jo komme an på en prøve.

Min tanke omkring Facebook, gik sådan set mest på, at vi kunne oprette en gruppe, hvor the usual suspects så kunne tilmelde sig og vi dermed havde et forum, der var lidt mere indsnævret. Kunne forhåbenligt give et overblik over hvem og hvor mange der bruger stedet. Disse grupper er en let og fin måde at komme ud til folk på med eksempelvis nyheder, arrangementer og lign. Et medlemskab af denne kunne eksempelvis også være berettigelse i sig selv til at få et kort? Hvis man gider/har lyst til at melde sig ind, har man vel forhåbentligt også et ønske om at komme på stedet.

Denne gruppe skal på ingen vis ikke have til formål at synliggøre Utopia, som bodega, men udelukkende fungere, som det Utopia er for os - et fælles AaB-sted.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 9. dec 2008, 11:48

Mojn,

Jeg kan tilføje, at ASC København om ikke så længe melder ud om de kamp-arrangementer der bliver lavet i forårssæsonen. Nok er busturene kun for medlemmer, men det skal jo ikke forhindre alle i at deltage i en god opvarmning på Utopia.

Det er også super prisværdigt med flæsk/snaps arrangementer - måske vi skal prøve nogle forskellige af haverne i foråret?

Cheers
MrBangDK
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 9. dec 2008, 19:24

Gerrard skrev:Min tanke omkring Facebook, gik sådan set mest på, at vi kunne oprette en gruppe, hvor the usual suspects så kunne tilmelde sig og vi dermed havde et forum, der var lidt mere indsnævret. Kunne forhåbenligt give et overblik over hvem og hvor mange der bruger stedet. Disse grupper er en let og fin måde at komme ud til folk på med eksempelvis nyheder, arrangementer og lign. Et medlemskab af denne kunne eksempelvis også være berettigelse i sig selv til at få et kort? Hvis man gider/har lyst til at melde sig ind, har man vel forhåbentligt også et ønske om at komme på stedet.

Denne gruppe skal på ingen vis ikke have til formål at synliggøre Utopia, som bodega, men udelukkende fungere, som det Utopia er for os - et fælles AaB-sted.
Done:

http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 718&ref=nf

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 9. dec 2008, 20:00

Et rigtig godt initiativ Lindvang, nu vi ikke har muligheden for at komme på Energi Nord Arena til hver hjemmekamp, så lad os dog lave Utopia om til ”Vores hjemmebane” i større omfang end nu og ikke kun i forbindelse med Champions League og de normale ”store” kampe. Senest kamp mod FCK præsterede i øvrigt også kun et fremmøde på ca. 10 hardcore AaB-fans og det er sg. som du skriver pauvert….men selvfølgelig er det juletid og meget andet, men alligevel?

Der har faktisk været en fornuftig opbakning til de seneste arrangementer, som vi har afviklet – efterårssæsonafslutningen og julehyggen i søndags mod Randers, men det skal helt klart følges op, meldes tidligt ud og meget gerne med flere deltagere. Stegt flæsk og snaps er altid godt og hyggeligt som optakt til kamp, men med en kraftig opfordring til flere brugere, om at komme med flere forslag til nye initiativer i forårssæsonen.

Rart at se, at du ikke er træt af selskabet, men blot er træt dagen efter :)

Hvis det kan trække flere til og hive de sidste AaB-fans ud af sofaen og væk fra de øvrige Sportscafeer mm. i København, så skal det selvfølgelig være et forslag til forhandling med Eamonn med Happy Hour eller lign., frem for et rabatkort og der er vel ingen grund til at vente til sommer med at iværksætte forhandlingerne!

Som du skriver, så er ”Utopia” på Facebook udelukket af ireren, men er det nødvendigt med en ny gruppe, når ASC København eksisterer http://www.facebook.com/home.php#/group ... 7832614626 og AaB fans på Sjælland http://www.facebook.com/home.php#/group ... 0885838421 – kan det ikke lade sig gøre at samle alle tre grupper i den fælles sag, da grundlaget vel dybest set er det samme ASC medlem eller ej! Et mere indsnævret forum er vel heller ikke det du vil frem til, men netop det modsatte, at trækker flere og nye til? En oprettelse af events/begivenheder til AaB-kampene med beskrivelse af arrangementet på facebook er en nem og hurtig måde at komme i kontakt og få tilbagemelding fra mange.

Rart at se, at ASC København vil melde ud om kamp-arrangementer i forårssæsonen, for en enkelt privatbil med 4 mand til Odense sidst må kunne gøres bedre!
Jeg håber, at flere kommer på banen og giver deres mening til kende. Lindvang har givet bolden op, hvad skal der ske, hvad kan gøres bedre og hvem har nye og gode forslag :thumbsup:

Håber i øvrigt, at det er i orden allerede nu, at præsentere en flot reklame for Utopia, der får debut på Old Trafford. Frederik og Junior har efter vores snak i søndags brugt deres kreative kræfter og lavet et flot banner, så kig efter os i morgen. Vi ses i Manchester :aabfan:

Billede
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 9. dec 2008, 20:15

Dét der banner er høj, høj klasse! Som jeg lige har talt med Junior om, så skal vi have lavet et Utopia-billede med os derfra og banneret. Det ville være et smukt julekort til tanter og mostre!

Jo, måske du har ret. Men nu er den lavet, og der er sgu i forvejen heller ikke megen krudt i de to andre. Det kunne man så håbe kunne ske her! Jeg er jo bare - som sædvanlig - Hansens håndlanger. ;)

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 9. dec 2008, 21:10

Smukt banner, drenge! Glæder mig til at se det i brug. Jeg er enig med alle, der er plads til endnu flere arrangementer i fremtiden, og det er jeg sikker på at der nok skal komme. Personligt drømmer jeg om en uefa kamp i tyskland og så en pokalfinale i parken, det ville være to oplagte muligheder for at vise asc-kbh's og Utopias potentiale.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. dec 2008, 22:25

Kom ind og giv et besyv med i gruppen. Allerede er arbejdes der på 2009's første flæskegilde, primo januar.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. dec 2008, 13:43

Lindvang skrev:Kom ind og giv et besyv med i gruppen. Allerede er arbejdes der på 2009's første flæskegilde, primo januar.
Det lyder godt og ja en kraftig opfordring til, at flere kommer på banen og giver deres mening til kende. Gerne en hurtig dato, da årets første arrangementer allerede er røget ind i kalenderen :)

Junior var i Zepto, Fields i dag og fik en snak/hilsen fra Zaza på dette "mesterfoto" ,som Zaza syntes er rigtig godt....så nej Frederik, Senior har ikke været hel fuld ;) De øvrige billeder kan se på Facebook.
Zaza var utrolig glad for den opbakning de fik på Old Trafford og kunne godt tænke sig den samme stemning på Energi Nord Arena, også når det går dem lidt imod!

Vi ses i det nye år!

Billede
Billede
Non scholae, sed vitae discimus

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 14. dec 2008, 15:48

Det er nogle fine billeder, så kan godt se du ik har været super fuld :)
Men lyder godt med noget flæsk i begyndelsen af januar. Det vil jeg se frem til, det er jo noget af det bedste danske mad der findes.

Besvar