De hylende ulve-AaB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

De hylende ulve-AaB

Indlæg af Yankee » 4. aug 2010, 21:43

Så er det tid til en af efterårets største udebaneture og der er mødepligt i Herning!

Vi er et par stykker der planlægger en tur til kampen, hvor vi undervejs slår et smut forbi Århus og ser 2. holdets kamp kl. 14. Det bliver altså en halv-tidlig tur, men en herlig dag med to gode AaB-sejre!

Der er stadig pladser i bilen så kom frisk. Prisen afhænger af hvor mange vi kan få lokket med!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Yankee » 10. aug 2010, 21:49

Kom så Venner!! Det kan ikke være rigtigt at ingen vil med til Herning. Uanset hvor lækkert Cafe Brazil er så er der altså intet der slår at stå på Stadion til ASC's jubilæumstur hvor 51 allerede er tilmeldt fra Aalborg.

Er der SLET ingen fra Utopia-crewet der kan afse en mandag til en solid dobbeldækker af AaB-oplevelser? Det er simpelthen for tyndt, drenge!

Lindvang

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Lindvang » 10. aug 2010, 22:47

Hvornår har I planer om at køre? Det der Århus-gejl ringer ikke så godt i mine ører i forhold til job.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Yankee » 11. aug 2010, 10:53

Alternativet er at køre direkte til Ikast. Så ville vi vist kunne kombinere det med en aftenbillet på broen og afgang fra Kbh ca. kl. 14 / 14.30 stykker.

Dette er vi sgu også friske på bare vi kan få nogle flere folk med ud på landet :thumbsup:

Thorshauge

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Thorshauge » 11. aug 2010, 16:25

Yankee skrev:Så er det tid til en af efterårets største udebaneture og der er mødepligt i Herning!

Vi er et par stykker der planlægger en tur til kampen, hvor vi undervejs slår et smut forbi Århus og ser 2. holdets kamp kl. 14. Det bliver altså en halv-tidlig tur, men en herlig dag med to gode AaB-sejre!

Der er stadig pladser i bilen så kom frisk. Prisen afhænger af hvor mange vi kan få lokket med!
Jeg havde samme plan, bare fra Aalborg - men nu har de sgu flyttet kampen til tirsdag :(
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=110397

Brian Andersen har også ændret den her
http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... 44C7DBFB74

Originalen der er blevet copy/pastet over nettet kan ses her eksempelvis. Der står dog stadig kontingent i stedet for kontinent i den nye :)

Lindvang

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Lindvang » 11. aug 2010, 17:11

Yankee skrev:Alternativet er at køre direkte til Ikast. Så ville vi vist kunne kombinere det med en aftenbillet på broen og afgang fra Kbh ca. kl. 14 / 14.30 stykker.

Dette er vi sgu også friske på bare vi kan få nogle flere folk med ud på landet :thumbsup:
Jeg er bestemt ikke afvisende over for denne model!

Hvad med Paw og Lodberg?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Yankee » 11. aug 2010, 17:14

Paw er chaufføren...

Da reserve-kampen er rykket til tirsdag så bliver det nok en direkte tur til Herning :)

Lindvang

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Lindvang » 11. aug 2010, 17:32

Yankee skrev:Paw er chaufføren...

Da reserve-kampen er rykket til tirsdag så bliver det nok en direkte tur til Herning :)
Københavnsområdets flotteste chauffør!

Hvad bliver prisen?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Elscorpio » 11. aug 2010, 20:29

Hvis nogen mangler transport fra Århus til Møgjylland kører jeg vestpå mandag cirka kl. 17, kontakt mig med en PB

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: De hylende ulve-AaB

Indlæg af Yankee » 12. aug 2010, 14:29

Lindvang skrev: Københavnsområdets flotteste chauffør!

Hvad bliver prisen?
Kan ikke lige få fat på den lille mand, så jeg ved det ikke helt præcist. Broen bliver 260 med aftenbillet så det burde kunne klares til 250-300 pr. mand hvis vi er tre vil jeg tro :)

Besvar