Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2010, 14:30

Mojn,

Jeg er i gang med at planlægge fælles tur fra København H til Næstved til AaBs kamp mod Næstved (pokalen). Det bliver ifølge mine oplysninger d. 22. september kl. 19.00.

Som det ser ud nu ser planen ud som følger:

KBH H 17:11, ankomst 18.10. Herefter går vi til stadion

Afgang 21:33, ankomst 22:36.

Pris: 140kr. t/r.

Giv lige en indikation om du er interesseret. Nærmere info om arrangement følger her og der bliver også oprettet event på Facebook!

:cheers:
Bang
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Lindvang » 31. aug 2010, 16:35

Glimrende, Bang.

Er det med grupperabat, for normalt koster en enkelt standard jo 98 kr., mens der også er orange billetter til 74.

Det kunne jo også være, at man kunne lave noget med nogle biler, hvis der er folk, der gider at køre.

Alternativet er en minibus med plads til 9-10 stykker. Det vil så blive ca. en 100-mand pr. hoved.

Mojoman
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 19. jul 2005, 09:46
Geografisk sted: 2000

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Mojoman » 31. aug 2010, 18:30

Jeg er helt sikkert klar.
Har ferie i den uge så deeet... :cheers:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2010, 19:02

Lindvang skrev:Glimrende, Bang.

Er det med grupperabat, for normalt koster en enkelt standard jo 98 kr., mens der også er orange billetter til 74.

Det kunne jo også være, at man kunne lave noget med nogle biler, hvis der er folk, der gider at køre.

Alternativet er en minibus med plads til 9-10 stykker. Det vil så blive ca. en 100-mand pr. hoved.
Ja, det er gruppebillet. Der er ikke så meget sparet i forhold til Orange billet, men det er også mere for at vi kan tage afsted i fælles trop.

Jeg tror simpelthen ikke vi kan komme tur/retur til Næstved i minibus for 1000kr. Den gang til Farum, hvor der kun er ca. 20km var prisen 1600,- (100kr. pr. mand) og det var ikke med kvittering.
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Lindvang » 31. aug 2010, 21:15

Oh jo, det kan vi sagtens. Hvis vi selv kører den. Måske det bliver lidt mere, men det kan altså lade sig gøre.

Fremadrettet kunne det være en idé.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 1. sep 2010, 07:45

Lindvang skrev:Oh jo, det kan vi sagtens. Hvis vi selv kører den. Måske det bliver lidt mere, men det kan altså lade sig gøre.

Fremadrettet kunne det være en idé.
Ja, hvis der er én der har stort kørekort, så er det... Hvis personen ellers gider holde sig ædru!

/Bang
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Lindvang » 1. sep 2010, 07:53

En minibus med plads til 8+fører kræver blot B, altså almindeligt. Ædrueligheden er naturligvis en forudsætning, men mon ikke der er en enkelt eller to, der gør det, hvis det er hverdagskampe. Med mit stå-op-tidspunkt i hverdagene er jeg nok en af dem.

Men det var blot et forslag fremadrettet, hvis folk skulle være interesserede.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 1. sep 2010, 09:11

Lindvang skrev:En minibus med plads til 8+fører kræver blot B, altså almindeligt. Ædrueligheden er naturligvis en forudsætning, men mon ikke der er en enkelt eller to, der gør det, hvis det er hverdagskampe. Med mit stå-op-tidspunkt i hverdagene er jeg nok en af dem.

Men det var blot et forslag fremadrettet, hvis folk skulle være interesserede.
Selvfølgelig... Men vi håber da, at der er flere der vil med - i hvert fald denne gang. Jeg laver den lige som event på FB senere...

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 1. sep 2010, 21:28

Så er der oprettet en event på Facebook, hvor I kan melde jer til den fælles togtur.

http://www.facebook.com/event.php?eid=144009522303777" onclick="window.open(this.href);return false;

Lindvang, kan du ikke maile gruppen "AaB Fans på Brazil" - jeg er blevet koblet af som administrator...
Ska' vi hak'?

Hvidt Lys
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 11. mar 2010, 21:43
Favoritspiller: Wæhler og Schwarz
Geografisk sted: København K

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Hvidt Lys » 2. sep 2010, 21:47

Vi er et par stykker, der helt sikkert tager turen fra KBH til Næstved, men det bliver nok i bil i stedet for toget med jer andre.

Så må vi jo bare håbe, at der er mere målfarlighed, end da vi var oppe på Farum Pløjemark. Men jeg er sikker på, at Superligaklubbers succes kan måles i antallet af negere. Vi har jo ikke haft særlig mange af dem for nylig, men Lynge fandt to i 11. time, så mon ikke det vender bøtten, jvf. min teori. Jeg håber i hvert på det bedste.
Ses på den anden pløjemark.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2010, 22:02

Jeg har besluttet mit til - for første gang i mit liv - at prioritere passiv sport over aktiv sport, og har meldt afbud til træning. Så jeg kører fra Sorø til Næstved - og har plads til fire mand, hvis der skulle være interesse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Halil » 20. sep 2010, 14:11

Jeg fylder en bil op fra Nørrebro til Næstved.

Der er desværre ikke plads.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Steve-Dave » 20. sep 2010, 17:12

Halil skrev:Jeg fylder en bil op fra Nørrebro til Næstved.

Der er desværre ikke plads.
Så giver jeg en øl i Næstved.

Desværre ikke til dig.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Halil » 20. sep 2010, 17:38

Det er nok også bedst.

Selvom alkohol og automobil altid har været den rene "win win" situation...
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af JFL » 21. sep 2010, 16:05

Bliver den tog-tur til noget, Bang?

Facebook linket virker ikke for mig...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 16:09

JFL skrev:Bliver den tog-tur til noget, Bang?

Facebook linket virker ikke for mig...
Nope.. Havde sgu lige glemt at melde det herinde.

Der var ikke nok tilslutning, og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Nå, men jeg skal stadig med det tog som står nævnt længere oppe, og mon ikke der er andre der også skal? Jeg står ved DSB info boksen kl. 17.00..

Bang
Ska' vi hak'?

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af Kasper Møller » 21. sep 2010, 17:01

MrBangDK skrev:(...), og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Kunne man så fremover overveje kun at invitere folk fra København, hvis det er?! Jeg selv fik en invitation (husker ikke om jeg svarede og i givet fald hvad).

Ses i Næstved...

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af JFL » 21. sep 2010, 17:09

MrBangDK skrev:
JFL skrev:Bliver den tog-tur til noget, Bang?

Facebook linket virker ikke for mig...
Nope.. Havde sgu lige glemt at melde det herinde.

Der var ikke nok tilslutning, og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Nå, men jeg skal stadig med det tog som står nævnt længere oppe, og mon ikke der er andre der også skal? Jeg står ved DSB info boksen kl. 17.00..

Bang
Okay, men så er prisen vel på 200 t/r, eller er det bare mig, der ikke kan finde det til 140?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 18:18

Kasper Møller skrev:
MrBangDK skrev:(...), og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Kunne man så fremover overveje kun at invitere folk fra København, hvis det er?! Jeg selv fik en invitation (husker ikke om jeg svarede og i givet fald hvad).

Ses i Næstved...
Det kunne man godt.. Men på det tidspunkt var der ikke nogen ASC tur, og derfor kunne det være, at der var nogen der ville med sydover fra hovedstaden. Og så var der rigtigt mange der pludselig svarede, selvom de ikke var på den oprindelige invitationsliste..

Desuden kunne man også læse indholdet af eventen og se, at det inkluderede togtur - og i det mindste svare, når man efterfølgende får en mail hvor man bliver bedt om kun at sige ja, hvis man skal med toget... Det kræver lidt tankevirksomhed, men det burde da kunne lade sig gøre - vi er jo trods alt ikke fra Pestegnen!! :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Så ruller toget... Næstved - AaB i pokalen..

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2010, 18:18

JFL skrev:
MrBangDK skrev:
JFL skrev:Bliver den tog-tur til noget, Bang?

Facebook linket virker ikke for mig...
Nope.. Havde sgu lige glemt at melde det herinde.

Der var ikke nok tilslutning, og så var der en masse fra Aalborg der meldte sig til eventen fordi de har tænkt sig at komme til Næstved. Lidt svært at få et overblik!

Nå, men jeg skal stadig med det tog som står nævnt længere oppe, og mon ikke der er andre der også skal? Jeg står ved DSB info boksen kl. 17.00..

Bang
Okay, men så er prisen vel på 200 t/r, eller er det bare mig, der ikke kan finde det til 140?
Det lyder rigtigt. Jeg fik en Orange til 148kr retur.
Ska' vi hak'?

Besvar