Medlemsfordele i København

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Medlemsfordele i København

Indlæg af AMRDK » 20. jan 2011, 20:48

Hej alle,

mig bekendt er der ingen særlige medlemsfordele for os Københavnere at være medlem af ASC?
- Såsom dem der er bosiddende i Aalborg, som kan få rabat hos forskellige forretninger.

Er det ikke noget man kunne gøre noget ved?

// Andreas

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Medlemsfordele i København

Indlæg af Yankee » 20. jan 2011, 21:55

Der har da været nogle ganske fremragende (og uhørt billige) busture i løbet af 2010. Det er sådan set rigelig værdi for de 175 kroner.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Medlemsfordele i København

Indlæg af MichaelLarsen » 21. jan 2011, 17:11

AMRDK skrev:Hej alle,

mig bekendt er der ingen særlige medlemsfordele for os Københavnere at være medlem af ASC?
- Såsom dem der er bosiddende i Aalborg, som kan få rabat hos forskellige forretninger.

Er det ikke noget man kunne gøre noget ved?

// Andreas

Du burde, som det første læse ASC København tråden igennem!

Der har været et par meget billige udebaneture, næste gratis deltagelse inkl. transport til ASC julefrokost i Aalborg, julefrokost i ASC København, hvor du som medlem modtog gratis ølkort og billig tilmeldingspris, nedsat pris på landskampbilletter, samt muligheden for at gøre din indflydelse gældende i ASC København ved at møde til det kommende bestyrelsesmøde, så nogle medlemsfordele har du da :thumbsup:

Med hensyn til rabat i forskellige forretninger, så er jeg overbevist om, at der nok er et par stykker i København, der giver rabat, hvis du fortæller om dit medlemsskab :)
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar