ASC-KBH: Generalforsamling 2013 - Referat

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 10. mar 2008, 15:29

ASC-KBH: Generalforsamling 2013 - Referat

Indlæg af ASCKBH » 18. feb 2013, 17:31

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i AaB Support Club København, der afholdes onsdag d. 20. marts kl. 18:30 på The Red Lion, Nikolajgade 18, 1068 København K.

Dagsordenen er som følger:

1. Valg af dirigent
2. Valg af referent og stemmetællere
3. Godkendelse af beretning for det forløbne år
4. Godkendelse af årsrapport for det forløbne år, samt orientering om budget for det kommende år
5. Indkomne forslag
6. Valg af formand (lige år)
7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer (lige år)
8. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer (ulige år)
9. Valg af 1 suppleant
10. Eventuelt

Eventuelle forslag til den ordinære generalforsamling skal, for at de kan behandles, være fremsendt til bestyrelsen senest 14 dage inden den ordinære generalforsamling finder sted.

Bestyrelsesmedlemmerne Hans Baggesgaard, Jens Vestenbæk og Birgitte Jørgensen er på valg.


Mvh
Bestyrelsen,
ASC København

ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 10. mar 2008, 15:29

Re: ASC-KBH: Generalforsamling 2013

Indlæg af ASCKBH » 18. mar 2013, 21:15

Onsdagens generalforsamling afholdes på The Red Lion i Nikolajgade 18 i indre København.

Vi håber at se rigtigt mange fremmødte!

Har du forslag, kommentarer, ris/ros eller spørgsmål til den kommende bestyrelse kan du altid skrive til asckbh@AaB-support-club.dk

ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.
Indlæg: 212
Tilmeldt: 10. mar 2008, 15:29

Re: ASC-KBH: Generalforsamling 2013 - Nyt sted for afholdels

Indlæg af ASCKBH » 23. mar 2013, 17:57

Generalforsamling i ASC København, 20. marts 2013, The Red Lion.

1. Valg af dirigent
Gregers Petersen blev valgt uden modkandidater.

2. Valg af referent og stemmetællere
Tobias Boldt blev valgt som referent.
Jens Vestenbæk og Birgitte Jørgensen blev valgt som stemmetællere.

3. Godkendelse af beretning for det forløbne år
Formandens beretning:

2012 blev på mange måder et stille år for ASC København. Dels rykkede to sjællandske klubber ud - dels var fordelingen af kampe ikke videre "spændende" efter et (kun geografisk naturligvis) sjællandsk synspunkt

Kampe på Sjælland
Desværre rykkede både Lyngby og HB Køge ud af Superligaen. Desværre fordi vi så mistede mindst to (og var vi heldige så fire) kampe i sæsonen, der skulle afholdes her på Sjælland. Vi har nu kun FCK, FCN og Brøndby tilbage (og med sidstnævnte er man jo ikke sikker på at det holder heller). Måske vi er heldige at kunne lave Slagelse-aways i den kommende sæson!

Udebaneture
Da vi heller ikke var velsignet med det bedste kampprogram for udebaneture, var vi i årets løb "kun" besøgt Odense. Som noget nyt arrangeredes turen i samarbejde med DSBs fodboldguider, som betød at vi kunne tilbyde en noget mere konkurrencevenlig pris end med vores sædvanlige buspartnere. Bestyrelsen vi arbejde for at vi også i fremtiden vil kunne tilbyde gode ture til Odense - og gerne til en pris henad den vi tilbød sidst.
Ellers bød året mestendels på de kendte "rejs selv"-ture til Herfølge, Brøndby, Farum, Lyngby og Østerbro. Vi har i bestyrelsen været rigtig glade for at så mange har taget med, selv når kulden virkelig bed i næsen på et mørkt og mudret Herfølge Stadion.

Tilholdssted
Tror man på magi, er man næsten nødt til at tro, at vi er forheksede. 2012 blev nemlig også året, hvor vi for sidste gang satte vores ben i Cafe Brasil, hvor Ib ellers trofast har taget imod os. Vi er nu igen uden stamsted, så bestyrelsen har arbejdet hårdt på alternativer. Vi vil gerne sende en tak til Ib for at have åbnet sine arme (og stuer) for os, om vi var syv til kamp eller 70. Det hurtige og hårde bestyrelsesarbejde, har indebåret kontakt til en del værtshuse og også på testkørsler af dem. Vi afholder bl.a. i dag vores generalforsamling på en af bestyrelsens kandidater til nyt stamsted - der skal i den forbindelse lyde en tak til Red Lion for så hurtigt at have åbnet for at vi kunne afholde vores generalforsamling her.

Udskiftning i bestyrelsen
I efteråret måtte vi desværre sige farvel til det mangeårige bestyrelsesmedlem Jesper Sørensen. Jesper har valgt at rejse til Asien. Vi vil gerne benytte lejligheden her til også i offentlighed at sige Jesper mange tak for hans bestyrelsesarbejde, der blandt andet bestod af en glimrende kontakt til busselskaber mv. Der skal også lyde et tak for Jespers energi i forbindelse med kampene.
Vi har kunne i Jespers sted byde velkommen til Birgitte Jørgensen, der som suppleant indtrådte i bestyrelsen på Jespers post.

Beretningen blev godkendt.

4. Godkendelse af årsrapport for det forløbne år, samt orientering om budget for det kommende år
Formanden præsenterede årsrapporten for det forløbne år samt orienterede om budgettet for det kommende år. Budgettet for 2013 ligner i høj grad budgettet fra 2012.
Budgettet blev godkendt.

5. Indkomne forslag
Bestyrelsen havde ikke modtaget nogle indkomne forslag.

6. Valg af formand (lige år)
Foretages ikke i 2013

7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer (lige år)
Foretages ikke i 2013

8. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer (ulige år)
Jens Vestenbæk ønskede at fratræde sin bestyrelsespost.
Hans Baggesgaard og Birgitte Jørgensen ønskede at genopstille, mens også Sebastian Bendsen ønskede at stille op som bestyrelsesmedlem. De blev alle valgt uden modkandidater.

Bestyrelsen består nu af formand Gregers Petersen, Tobias Boldt, Eskild Nielsen, Hans Baggesgaard, Birgitte Jørgensen og Sebastian Bendsen.

9. Valg af 1 suppleant
Jens Vestenbæk ønskede at opstille som suppleant og blev valgt uden modkandidater

10. Eventuelt
Der var intet at tage op til eventuelt.

Besvar