Hvem skal med bussen?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. mar 2008, 11:40

Jeg er osse med, og har en ven med i bussen som er ob-fan men som har tabt et væddemål, hehe.

1: Musse
2: Hansen
3: Thomas
4: BoT
5: Ulrik aka. Don Diavolo
6: Poul Hat
7: Frederik
8: Frederiks bror
9: Night
10: Marlle
11: Otto
12: Mörum
13: Beith
14: Bunken
15: Frederiks ven
16: MrBangDK
17: GregersP
18: GregersPs bror
19: Morten aka pokemon-kanusti
20: Mortens "ven" som skal mobbes hele vejen....

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Steve-Dave » 10. mar 2008, 12:53

A er også klar, og a tager også en ven med. Vi ses til hotdogs på Utopia!

1: Musse
2: Hansen
3: Thomas
4: BoT
5: Ulrik aka. Don Diavolo
6: Poul Hat
7: Frederik
8: Frederiks bror
9: Night
10: Marlle
11: Otto
12: Mörum
13: Beith
14: Bunken
15: Frederiks ven
16: MrBangDK
17: GregersP
18: GregersPs bror
19: Morten aka pokemon-kanusti
20: Mortens "ven" som skal mobbes hele vejen....
21: Mads
22: Mads' ven (Polakken)

Gaudeo
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 16. sep 2005, 16:33
Geografisk sted: Århus baby

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Gaudeo » 11. mar 2008, 22:20

Jeg ka sgu li' dette koncept ASC København. Drøwet tur til jer alle. I øvrigt vil en del af jer nok være halvdritte efter at få fat i en dvd-skive fra en vis away-tur til London sidst i november. Der er i hvert fald et par af jer, der bærer et par rigtig flotte hovedroller i omtalte film.

'WE'RE GONNA SING YOUR FUCKIN ASSES OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'!!!!!!! (film quotation fra en ikke helt appelsinsjøw Marrle)

Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:09
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Peter Larsen » 12. mar 2008, 13:11

23. mig
24. Greven-banneret

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af limey » 12. mar 2008, 14:44

Gaudeo skrev:Jeg ka sgu li' dette koncept ASC København. Drøwet tur til jer alle. I øvrigt vil en del af jer nok være halvdritte efter at få fat i en dvd-skive fra en vis away-tur til London sidst i november. Der er i hvert fald et par af jer, der bærer et par rigtig flotte hovedroller i omtalte film.

'WE'RE GONNA SING YOUR FUCKIN ASSES OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'!!!!!!! (film quotation fra en ikke helt appelsinsjøw Marrle)
Jep. Godt gået Copenhagen.

Hvornår udkommer nogle af dine docu-soaps Gaudeo?

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Nakken » 12. mar 2008, 15:08

Gaudeo skrev:Jeg ka sgu li' dette koncept ASC København. Drøwet tur til jer alle. I øvrigt vil en del af jer nok være halvdritte efter at få fat i en dvd-skive fra en vis away-tur til London sidst i november. Der er i hvert fald et par af jer, der bærer et par rigtig flotte hovedroller i omtalte film.

'WE'RE GONNA SING YOUR FUCKIN ASSES OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'!!!!!!! (film quotation fra en ikke helt appelsinsjøw Marrle)
He he, det havde jeg sgu helt glemt! Jeg imødeser denne DVD med stor forventning!
Altid AaB!

Gaudeo
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 16. sep 2005, 16:33
Geografisk sted: Århus baby

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Gaudeo » 12. mar 2008, 21:00

limey skrev:
Gaudeo skrev:Jeg ka sgu li' dette koncept ASC København. Drøwet tur til jer alle. I øvrigt vil en del af jer nok være halvdritte efter at få fat i en dvd-skive fra en vis away-tur til London sidst i november. Der er i hvert fald et par af jer, der bærer et par rigtig flotte hovedroller i omtalte film.

'WE'RE GONNA SING YOUR FUCKIN ASSES OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'!!!!!!! (film quotation fra en ikke helt appelsinsjøw Marrle)
Jep. Godt gået Copenhagen.

Hvornår udkommer nogle af dine docu-soaps Gaudeo?

Ja, som du ved blev den oprindelige filmidé desværre ikke til noget. Men jeg har klippet en 40-minutters Tottenham Away ting sammen, som dog primært er 'bundet op' på den flok gale hoveder, jeg var sammen med derovre. Jeg vil forsøge at få klippet en mindre film sammen, som er knap så indforstået og indeholder den røvfuld interviews, jeg fik lavet derovre med alskens forskelligt AaB godtfolk. Denne mindre film kommer formentlig på YouTube, men jeg kan sføli sende begge udgaver på dvd til dig, hvis du ku tænke dig det?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af limey » 13. mar 2008, 00:16

Gaudeo skrev: Ja, som du ved blev den oprindelige filmidé desværre ikke til noget. Men jeg har klippet en 40-minutters Tottenham Away ting sammen, som dog primært er 'bundet op' på den flok gale hoveder, jeg var sammen med derovre. Jeg vil forsøge at få klippet en mindre film sammen, som er knap så indforstået og indeholder den røvfuld interviews, jeg fik lavet derovre med alskens forskelligt AaB godtfolk. Denne mindre film kommer formentlig på YouTube, men jeg kan sføli sende begge udgaver på dvd til dig, hvis du ku tænke dig det?
Nej det er helt i orden Søren. Hvis bare du sender et link når det er på youtube, er jeg tilfreds. Den vil med garanti minde mig om et helt fantastisk europæisk efterår. :)

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Gerrard » 13. mar 2008, 09:19

Gaudeo skrev:Jeg ka sgu li' dette koncept ASC København. Drøwet tur til jer alle. I øvrigt vil en del af jer nok være halvdritte efter at få fat i en dvd-skive fra en vis away-tur til London sidst i november. Der er i hvert fald et par af jer, der bærer et par rigtig flotte hovedroller i omtalte film.

'WE'RE GONNA SING YOUR FUCKIN ASSES OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'!!!!!!! (film quotation fra en ikke helt appelsinsjøw Marrle)
Kææææææft, jeg glæder mig til at se den video lørdag morgen hos Musse som warm-up til endnu en away...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af MrBangDK » 13. mar 2008, 11:45

Skal den aldrig vises på storskærm på Utopia??? :aabfan:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvem skal med bussen?

Indlæg af Gerrard » 13. mar 2008, 15:53

MrBangDK skrev:Skal den aldrig vises på storskærm på Utopia??? :aabfan:
Jeg kan foreslå det til vores "morgenmøde" lørdag hos Musse.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Besvar