Sjov lille historie fra Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af ThomasKallehave » 2. apr 2008, 16:31

Mens vi allesammen var på Brøndby Stadion havde en enkelt Brøndbyfan forvildet sig ind på Utopia. Der var ud over Eamonn(som ejer stedet), vist kun en AaB fan. Denne ene Brøndbyfan brokker sig og brokker sig. Både over AaB, AaB's fans og at Utopia er et AaB-sted. Efter at have hørt på det længe nok er Eamonn ved at have fået nok, og da filmen knækker helt for fyren ved scoringen til 0-1, går Eamonn lige så stille ud bagved og bestiller en taxa. Da taxaen kommer et par minutter senere kommer, finder han 200 kr. til fyren og så får han at vide at han godt kan skrubbe ud af baren og her er penge til en taxa ud til Brøndby, hvis han elsker det så meget! Fyren så meget forbavset ud og troede længe det var en joke, indtil han blev truet med at han også kunne blive smidt ud. Så efter et par minutter daffede han ud til sin taxa og tog til Brøndby(formodentlig).
Det er sgu da sjovt!

Børme
1. div
1. div
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:23
Geografisk sted: Kastrup

Re: Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af Børme » 2. apr 2008, 17:47

Hold da kæft en taber. Siger lidt om folkene fra Brøndby. Ligesom dem vi så i køen ind til stadion. Hold kæft det var god humor :thumbsup: Brøndby er sgu et sted med mange sjove mennesker :D

Godt gået Eamonn :cheers:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

Don Diavolo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. okt 2007, 22:40
Geografisk sted: København V

Re: Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af Don Diavolo » 2. apr 2008, 18:53

KLASSE!!!!
Aalborg BK 1885!

SEMPER FIDELIS!

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af GregersP » 3. apr 2008, 11:04

Hehe, Eamonn er nu for sej. :)
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005


Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Re: Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 3. apr 2008, 20:13

Respekt...
Aalborg BK Semper Fideus...

Lindvang

Re: Sjov lille historie fra Utopia

Indlæg af Lindvang » 6. apr 2008, 14:26

Eamon er jo IIIIRISH!!!!! Herlig historie.

Dog skal folk fra Brøndby også roses. Da vi var på vej hen til billetboden, kom der en BIF-gut hen og spurgte, om vi manglede billetter. Da svaret var ja, hev han nogle billetter frem og jeg spurgte så, hvad han skulle have for dem. Svaret var en fadøl og da jeg så sagde, at jeg lige skulle finde et sted og hæve nogle penge, så de kunne få deres bamser, sagde han bare "fuck det, det er sgu ligemeget. God kamp". Dermed stod jeg med 8 billetter, hvoraf jeg blot skulle bruge de fire. De resterende fik den ganske stive Musse så, så de kunne komme andre tilgode.

Se dét var klasse!

Besvar