Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 6. sep 2010, 23:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nye spillere, 2010/2011
Superliga
Superliga

Geografisk sted: Aalborg
Jeg skriver denne tråd af uvidenhed - en form for "transfertråd", som vi kender det fra fodboldforumet :-)

Vi ved allerede, at Kristian Svensson, Daniel Svensson, Rasmus Skram og Mattias Gustafsson er væk. De to svenskere til Tyskland, Daniel til Spanien og Rasmus til Sverige. Rygterne siger også, at Søren Rasmussen er på vej til Flensburg, men intet officielt er dog meldt ud endnu (undtagen på ekstrabladet, men.. ja, troværdigheden er nærmest ikke-eksisterende).

Mit spørgsmål går på - hvem kommer ind? Jan Larsen og PB har lovet 1-2 nye spillere, som kan supplere holdet, hvor der nu er huller. Personligt holder jeg på en højre back/center og en stregspiller.

Jeg havde rigtig gerne set Jacob Bagersted i AaB, men sådan blev det desværre ikke. Mht. bagspillerpladsen er jeg blank ift. både hvad der er råd til, men også hvad der er realistisk. HVIS det (Gud forbyde det) skulle vise sig, at Søren Rasmussen tager til Flensburg siger rygterne, at Søren Petersen fra Mors skulle være afsløseren. Er han blevet bedre siden sin sidste tørn i AaB? Kan han løfte opgaven?

Nogen bud andre spillere?

Titel: Re: Nye spillere, 2010/2011
2. div
2. div

Har masser af bud, men siger det ikke :aabfan:
Ja, jeg tror Søren P, kan løfte opgaven, hvis Søren R smutter. Men det bliver som 2. målmand. Og jeg tror også Jannick er klar til at løfte opgaven som 1. målmand.
Det eneste sted hvor jeg er i tvivl om hvad der kommer er backpladsen, de andre pladser tror jeg er mere eller mindre besat

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg
..Vi SKAL ha' en ekstra stregspiller ind - Uden at vide hvilke økonomiske midler dette havde krævet, så kunne en Oluf Ask fra Kolinding ha' været spændene - Men nu hvor Nøddesbo ikke kommer hjem til KIF, signer de sgu nok med Ask i stedet...

/Jesper

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)
og med reelt kun Lennartsson og Mads Christiansen som venstrehænder, synes jeg helt sikkert også der ska en venstrehånd mere ind. Helst en back. Derudover mangler der i særdeleshed en der kan dække 3'er sammen med Toft. Selvfølgelig gerne en streg, som også kan aflaste Toft den anden vej.

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Superliga
Superliga

En fræk tanke... Nu har vi jo set Haagensen i et comeback her i finalekampene... Kunne han gå ind og blive spillende assistent?

1) Vi får ny assistenttræner
2) Vi får en venstrehåndet højreback
3) Vi får en spiller som kan dække 3'er
4) Han er sandsynligvis væsentlig billigere end andre udefra (et gæt taget ud af den blå luft)

Er det 4 fluer med et smæk? Bevares, han kan nok ikke spille 2 x 30, men det er da en billig løsning for en spiller som kan spille rigtig mange pladser på et højt niveau, samtidig med han kan være assistent. I min optik er det nogengange sundt at have ledende øjne på banen og ikke kun på bænken.

Superliga
Superliga

Så blev Søren P (fra Mors) præsenteret. Olof Ask og Tobias Møller blev tidligere. Mon ikke der er en spiller mere på vej..

Nogen der ved, hvordan Søren P har udviklet sig de 3 år han var i Mors? Hvordan er hans niveau sammenlignet med fx. Jannick eller Søren R som er taget til Flensburg.. ?

Landshold
Landshold

http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... E96C5F6C43

Islandsk power til holdet.

Lyder da meget spændende.

Landshold
Landshold

Meget underligt at det ikke fremgår, hvilken position vores nye mand spiller.. Mindens hjemmeside oplyser venstreback, men det er vel ikke lige just her, vi mangler allermest? Håber han er venstrehåndet, selvom det ikke umiddelbart lyder til at være tilfældet - ellers er alternativerne til Mads Christiansen til at overse.

Men det lyder som en spændende spiller, selvom jeg ærlig talt ikke kender ham trods det fine skudsmål fra Jan Larsen. Navnet bliver en udfordring :P

2. div
2. div

Tror han skal bruges meget i forsvaret. I flere medier kaldes han slageren fra Island, så mon ikke han skal være "bissen" i forsvaret efter Mathias er smuttet :aabfan:

Landshold
Landshold
Brugeravatar

Mon ikke de ved hvad de henter :)

det er spændene at hører hvornår nogle fodbold fans, kommer og siger det er uretfærdigt at der i håndbold bliver hentet en klasse spiller :)

2. div
2. div

Det gør de allerede i Ekstra Bladet. Men jeg forstår dem godt, men det er jo meldt ud at håndbold og ishockey skal kører rundt i år, så det må man gå ud fra det gør. Man kan også læse at Nordjysk El handel har forlænget deres sponsorat, så mon ikke de har kastet lidt flere penge i håndbolden i år.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg
flapz skrev:
Mon ikke de ved hvad de henter :)

det er spændene at hører hvornår nogle fodbold fans, kommer og siger det er uretfærdigt at der i håndbold bliver hentet en klasse spiller :)

..Det er en kommentar som denne, der i virkelighed er med til, at sætte debatten op på et plan, hvor den ikke hører hjemme....

Det er lidt en skam, at du på den måde, skal puste til ilden - Min personlige holdning til det er, at det er totalt unødvendigt....

Tror godt de fleste herinde efterhånden er smarte nok, til at regne ud, at Håndbolden har fået et markant mindre budget til i år - Men så længe de holder sig inden for det, så er der ikke nogle problemer....

/Jesper

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time