Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 10. sep 2010, 20:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel: Re: Feedback Forum
Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 2000
Favoritformation: 4-6-0
9000guldglans skrev:
Jep jeg fik sørme en lille hilsen der, ups.
I siger jeg har fået flere advarsler via mail. Grunden til jeg ikke har set dem må være at jeg må have tilmeldt mig forumet her via en mail som jeg ikke længere bruger og som jeg på stående fod overhovedet ikke kan huske. Hvis i vil være flinke at sende mig den via pb ville det være fedt. Så har jeg mulighed for at se evt. fremtidige advarsler :D hvis jeg altså kan huske koden til den forbandede mailadd.

Edit. Glem det bare igen. Laver en ny mail og opdaterer min brugerinstillinger

Haha - ret fedt. Som en skoledreng, der om morgenen går op til læreren og lægger spanskrøret frem, da han ved, at han kommer til at lave skarnsstreger i løbet af dagen :thumbsup:

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Kunne man få en tilføjelse i retningslinjerne om, at man ikke må spøge uskyldigt og harmløst med Fortuna Hjørring?

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg
Lindvang skrev:
Kunne man få en tilføjelse i retningslinjerne om, at man ikke må spøge uskyldigt og harmløst med Fortuna Hjørring?

Nu fremstår jeg lige totalt bedrevidende - beklager:

Fra retningslinierne: "Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden; ligegyldige indlæg, eller indlæg som udelukkende viser at man er enig, bringer ikke noget nyt til debatten"

Du forbrød dig vel lidt imod ovenstående. Men underholdende var det - og jeg savner nu også stadig en uddybning af, hvordan man afsporer en debat på den dér københavnske måde.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 100 meter fra stadion
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Favoritformation: 4-3-3
jernskjorten skrev:
Lindvang skrev:

Nu fremstår jeg lige totalt bedrevidende - beklager:

Fra retningslinierne: "Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden; ligegyldige indlæg, eller indlæg som udelukkende viser at man er enig, bringer ikke noget nyt til debatten"

Du forbrød dig vel lidt imod ovenstående. Men underholdende var det - og jeg savner nu også stadig en uddybning af, hvordan man afsporer en debat på den dér københavnske måde.

Hvor er retningslinierne for debatsiden forresten forsvundet hen?? Har ledt efter et link til lige præcis den side

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Favoritspiller: Le Romario rouge
Elscorpio skrev:
Hvor er retningslinierne for debatsiden forresten forsvundet hen?? Har ledt efter et link til lige præcis den side

Der er et link øverst i forumet. Måske at juntaen skulle kigge den vej en gang imellem.

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 100 meter fra stadion
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Favoritformation: 4-3-3
limey skrev:
Elscorpio skrev:

Der er et link øverst i forumet. Måske at juntaen skulle kigge den vej en gang imellem.

Den er meget svær at finde. Men har fundet den nu.

Jeg bruger kun Vis Nye indlæg funktionen, det kunne være fedt hvis linket til retningslinierne var synlige under hver tråd eller bare når man ser hvilke nye indlæg der er kommet.

Debatsidens admins burde gør retningslinierne meget mere synlige, for mange debattører herinde kender dem åbenbart ikke. F.eks. debatter der ender i ren politisk mudderkastning.

2. div
2. div
Brugeravatar

Favoritspiller: Poul Hübertz
Feltet "favoritspiller" under profilindsstillingerne tillader ikke brug af tegnet "ü" som i POUL HÜBERTZ!!!. - get it fixed, please :)

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Favoritspiller: Soren Evigglad
Poul Hat skrev:
Feltet "favoritspiller" under profilindsstillingerne tillader ikke brug af tegnet "ü" som i POUL HÜBERTZ!!!. - get it fixed, please :)

Det samme gælder også for ÆØÅ - i hvertfald Ø da jeg forsøgte at skrive Søren Frederiksen

Administrator
Administrator

Poul Hat skrev:

Dette er nu fixet. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time