Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Feedback Forum

Indlæg af MrBangDK » 7. nov 2018, 08:34

Kunne Debatjuntaen mon lokkes til at rydde lidt op i bekendtgørelser? Der ligger en del gamle og det irriterer øjet, når man skal ind og læse nedsablinger af vores trup, træner og ledere :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlæg af Buzz Killington » 6. feb 2021, 19:30

Spørgsmål til juntaen.

Det er kaos på sitet for tiden, og samtidig virker det til at juntaen er helt ekseptionelt usynlig. Jeg tænker der er en sammenhæng.

I retningslinjerne står der bl.a. noget om:

"anstændigt sprogbrug og en sober tone i alle indlæg"

og...

"Direkte tilsvining eller perfide angreb på enkeltpersoner i AaB"

Det er vist ikke en tilsnigelse at påstå at ovenstående ikke bliver overholdt særligt godt i øjeblikket. Det er selvfølgelig juntaens vurdering hvor grænsen går, men jeg vil personligt mene at den nuværende linje er alt for slap i forhold til det debatmiljø jeg selv foretrækker. Resultatet af den (IMO) lette moderering er en endeløs kæde af afsporende provokationer fra forskellige brugere, der slæber deres antipati ind i næsten alle debatter, op opretter indlæg som udelukkende er påskud for at få afløb for ophobet indebrændthed. Det er en ritti dårlig synergi (® Tom Mathiesen ).

Så jeg syntes det kunne være fint at høre om juntaen mener den nuværende linje er helt fin, eller om der er andre bagvedliggende omstændigheder der gør at modererings er som den er (corona, eksaminer, generel underbemanding). Jeg mindes at linjen var anderledes tidligere.

På forhånd tak.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 8. feb 2021, 23:06

Buzz Killington skrev:
6. feb 2021, 19:30
Spørgsmål til juntaen.

Det er kaos på sitet for tiden, og samtidig virker det til at juntaen er helt ekseptionelt usynlig. Jeg tænker der er en sammenhæng.

I retningslinjerne står der bl.a. noget om:

"anstændigt sprogbrug og en sober tone i alle indlæg"

og...

"Direkte tilsvining eller perfide angreb på enkeltpersoner i AaB"

Det er vist ikke en tilsnigelse at påstå at ovenstående ikke bliver overholdt særligt godt i øjeblikket. Det er selvfølgelig juntaens vurdering hvor grænsen går, men jeg vil personligt mene at den nuværende linje er alt for slap i forhold til det debatmiljø jeg selv foretrækker. Resultatet af den (IMO) lette moderering er en endeløs kæde af afsporende provokationer fra forskellige brugere, der slæber deres antipati ind i næsten alle debatter, op opretter indlæg som udelukkende er påskud for at få afløb for ophobet indebrændthed. Det er en ritti dårlig synergi (® Tom Mathiesen ).

Så jeg syntes det kunne være fint at høre om juntaen mener den nuværende linje er helt fin, eller om der er andre bagvedliggende omstændigheder der gør at modererings er som den er (corona, eksaminer, generel underbemanding). Jeg mindes at linjen var anderledes tidligere.

På forhånd tak.
Lad os starte med at slå fast; Vi er helt enige i at debattonen har været pinlig ringe i alt for lang tid, og det er vi kede af at være vidner til.

Vi gør vores bedste for at komme det til livs, og vil forsøge at slå hårdere ned på det fremadrettet.

Teamet er imidlertid skrumpet meget ind de seneste år, og vi der er tilbage har også andet der også fylder i hverdagen. Der er meget stor aktivitet herinde og det er glædeligt, men det gør også, at det er svært for os at reagere i tide, når debatten kører af sporet... og det gør den desværre alt for ofte, og gerne med mange brugere indblandet.

Vi har derfor igennem lang tid søgt nye admins, og det gør vi stadig. Alle der har lyst til at bidrage til debatsiden, skal være mere end velkomne til at byde sig til. Vi forventer naturligvis, at det aktive brugere over 18 år, der har vist at de evner at holde sig objektive og ude af "balladen".

Debatsiden har eksistereret i mange mange år, men den er ikke en selvfølge. Derfor en appel til alle om at holde debatten på et ordentligt niveau.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Feedback Forum

Indlæg af jonas386 » 15. mar 2021, 10:39

Jeg får at vide min IP er spærret når jeg er på mit mobilnet og forsøger at skrive indlæg, men har ingen problemer på Wi-fi. Nogen der ved hvad det kan skyldes, eller om det er en generel Forum fejl? I så fald, er det så noget Juntaen er bekendt med?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Pastorius » 15. mar 2021, 12:00

jonas386 skrev:
15. mar 2021, 10:39
Jeg får at vide min IP er spærret når jeg er på mit mobilnet og forsøger at skrive indlæg, men har ingen problemer på Wi-fi. Nogen der ved hvad det kan skyldes, eller om det er en generel Forum fejl? I så fald, er det så noget Juntaen er bekendt med?
Der er muligvis en bruger der er blevet bannet fra den IP-adresse - hvilket er noget rod, hvis det er en fælles adresse for alle Telia-kunder fx.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar