Den nye bannereklame

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Den nye bannereklame

Indlæg af Chriller » 22. jul 2008, 09:40

Med alt respekt for at reklamere for det fantastiske koncept med en 10'er til tifokaos synes jeg at det er opstillet på en træls måde. Hele debatsiden har rykket sig en tand ned, og AaB Support Club logoet ligner ikke et logo mere men en bannerreklame der står usymmetrisk lige under den øverste banner. Kunne man ikke sætte banneret ned i bunden, eller rykke det hen ved siden af front logoet med større mellemrum? Bare et eller andet der ikke får siden til at fremstå som usymmetrisk.

Brugeravatar
Brian Thuesen
2. div
2. div
Indlæg: 241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:22

Re: Den nye bannereklame

Indlæg af Brian Thuesen » 22. jul 2008, 17:39

Hej

Det er desværre ikke muligt at få banneret ind i selve debatten, da den er modul for sig selv som kun tillader begrænset redigering. Alternativet med at sætte den i bunden synes jeg ikke så godt om, da jeg personligt sjældent er i bunden af siden og jeg tror ikke mange vil se det.

Jeg vil prøve at høre om der er noget vi kan gøre for at redde symmetrien. En løsning kunne måske være, at sætte en kant omkring teksten hvor der står Supporterhjørnet.

Meningen med banneret er bestemt ikke at genre debatsidens brugere, så andre må også gerne komme med tilbagemeldingen, hvis de føler sig generet af det. Jeg kan dog sige, at banneret kun skal være der midlertidigt, så jeg håber det er til at lave med.

Man kan også vende den om og sige, at desto hurtigere debatsiden medlemmer får meldt sig ind, jo hurtigere forsvinder banneret ;o).

Mvh.
Brian


Chriller skrev:Med alt respekt for at reklamere for det fantastiske koncept med en 10'er til tifokaos synes jeg at det er opstillet på en træls måde. Hele debatsiden har rykket sig en tand ned, og AaB Support Club logoet ligner ikke et logo mere men en bannerreklame der står usymmetrisk lige under den øverste banner. Kunne man ikke sætte banneret ned i bunden, eller rykke det hen ved siden af front logoet med større mellemrum? Bare et eller andet der ikke får siden til at fremstå som usymmetrisk.

Lindvang

Re: Den nye bannereklame

Indlæg af Lindvang » 22. jul 2008, 22:22

Brian Thuesen skrev: Man kan også vende den om og sige, at desto hurtigere debatsiden medlemmer får meldt sig ind, jo hurtigere forsvinder banneret ;o).
Og det var faktisk det eneste, du havde behøvet at skrive ;)

Kom nu i gang, pikhoveder!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Den nye bannereklame

Indlæg af MichaelLarsen » 22. jul 2008, 22:30

Som jeg skrev i anden tråd:
Det pisser mig af, at I ikke ved, at reklamen forsvinder fra jeres login, når I HAR støttet det gode formål
Non scholae, sed vitae discimus

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Den nye bannereklame

Indlæg af JLB » 23. jul 2008, 02:34

Jeg har overhovedet ikke lagt mærke til at den er der, før end folk har brokket sig... Herregud, pæn er den ikke, men det er alligevel så mange andre grimme ting herinde(her tænkes der på ord som FCM, Brøndby, DBU, Morten Olsen, dommer, osv., og det er IMO meget mere beskæmmende)
Hvem der bare var irsk

Besvar