Billet-forum?

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Billet-forum?

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. sep 2008, 10:54

I disse dage hvor al fodbold-debat drukner i billetsnak og forkøbsret ville det måske være en ide med et midlertidigt billet-forum? Der diskuteres jo næsten ikke andet og det kvæler fodboldsnakken.

Derudover mener jeg at et, ligeledes midlertidigt, champions league-forum ville være en fin ide... Ikke til udenlandske gæster men til os selv.
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Billet-forum?

Indlæg af Lindvang » 11. sep 2008, 11:58

Køllen I Møllen skrev:I disse dage hvor al fodbold-debat drukner i billetsnak og forkøbsret ville det måske være en ide med et midlertidigt billet-forum? Der diskuteres jo næsten ikke andet og det kvæler fodboldsnakken.

Derudover mener jeg at et, ligeledes midlertidigt, champions league-forum ville være en fin ide... Ikke til udenlandske gæster men til os selv.
Fremragende idé. Jeg har været væk fra debatten i lidt over en uge og det er et helvede at komme ind igen og se, at det handler om billetter, billetter og atter billetter, hvorfor man ikke orker at bruge tid på det...

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Billet-forum?

Indlæg af JFL » 11. sep 2008, 12:04

ok, så må det være dette forum jeg skal skrive i kan jeg forstå.

Er der nogen der ved om det er nummererede billetter i Celtic? for så er det vel en ide at købe sammen med dem man skal afsted med..

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Billet-forum?

Indlæg af Debatjuntaen » 14. sep 2008, 16:37

Ideen om et billetforum er noteret, og vil blive vendt internt i admingruppen.

Att. JFL: Dette forum er ikke til debat, men en måde at komme i kontakt med admingruppen på en ny måde. Derfor henviser vi til at du poster dit indlæg i det rette forum, AaB Fodbold.

/Juntaen

Besvar