forespørgsel til junta..

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
direktøren for det hele
Superliga
Superliga
Indlæg: 538
Tilmeldt: 22. sep 2007, 18:24

forespørgsel til junta..

Indlæg af direktøren for det hele » 10. aug 2009, 13:02

Efter en snak omkring kamptrådene med elegia, vil jeg lige høre om, om i er friske på et tiltag, som måske kunne krydre vores kamptråde, med det som vi rent faktisk (burde) interessere(r) os for, nemlig kampene.

jeg har på et andet site set, at de som udgangspunkt for kamptråden, har et fan interview med en af modstander holdets fans. Dette indholder alt fra lidt sjove drillerier, til mere nøgterne vurderinger, af egets hold styrker, svagheder, in-form spillere, flopliste, forventet opstilling, spillestil osv osv osv.

Med andre ord, det er smækfyldt med info, som BURDE gi et bedre fundament, for at få gang i en fodbold faglig debat.

Udover at spørge de ansvarlige herpå siden, kan jeg jo også lige spørge brugerne, om det er en ide, som i mener kunne krydre kamptrådene.`?
er joan ørtings sexolog. og stolt medlem af team sheen..!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af Coma » 10. aug 2009, 13:26

er da altid spændene at se hvordan andre ser på holdet når de ikke er farvet rød hvid :)

anden
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 29. okt 2008, 14:43
Geografisk sted: Nordjylland

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af anden » 10. aug 2009, 13:41

Men hvordan skal det fungerer i praksis. Skal ASC opsøge/telefonere med en modstander og så lægge det ind. Ved ikke hvordan modstanderne ville "reagere" hvis en af "os almindelige" bare ringene.
Men enig at det skulle være seriøst. men også noget med noget sjov og ballade ala:
"nu lavede curth jo et giftigt frispark på dig sidste kamp, skal den gengældes idag"
"zaza har jo tendens til at ville leje med jer modstandere, vil i lukrere på at han fejler"
"hvem mener du har AaBs grimmeste frisuere"

og andet lir og gejl. gerne alt muligt ligegyldigt snik-snak krydret med lidt seriøst om kampen
AaB - vil have visioner og ambitioner . Vil have lederstruktur ligesom i alle andre virksomheder

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2009, 13:48

Det kan vel være formanden for modstanderens officielle fanklub man ku' stævne, det kommer vel heller ikke så unaturligt for dem.

Men her vil jeg være bange for, at manges syn på AaB er farvet via pressen, for de folk som ikke følger hver AaB nyhed, eller ser hver pasning i hver evig eneste kamp.

direktøren for det hele
Superliga
Superliga
Indlæg: 538
Tilmeldt: 22. sep 2007, 18:24

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af direktøren for det hele » 10. aug 2009, 13:55

anden skrev:Men hvordan skal det fungerer i praksis. Skal ASC opsøge/telefonere med en modstander og så lægge det ind. Ved ikke hvordan modstanderne ville "reagere" hvis en af "os almindelige" bare ringene.
Men enig at det skulle være seriøst. men også noget med noget sjov og ballade ala:
"nu lavede curth jo et giftigt frispark på dig sidste kamp, skal den gengældes idag"
"zaza har jo tendens til at ville leje med jer modstandere, vil i lukrere på at han fejler"
"hvem mener du har AaBs grimmeste frisuere"

og andet lir og gejl. gerne alt muligt ligegyldigt snik-snak krydret med lidt seriøst om kampen
nu er det her jo en officiel side, og jeg formoder at de ansvarlige herinde og i foreningen asc, har nogle kontakter til andre fanklubber. Så kunne der evt rettes henvendelse og spørges der. Mådke har de et medlem eller 2, som kunne tænke sig, at besvare nogle spørgsmål.

Alternativt kunne man kontakte dem på deres hjemmeside og forhøre sig på deres eget forum.

OG helt enig, der skal da være plads til lidt humor, hvor vi hver især fanger et billigt grin.

Så vil det også være hensigtsmæssigt, at tråden indeholder nogle standard spørgsmål, som decideret er rettet om fodbold faglig ævl.

jeg indrømmer gerne, at jeg har et mindre problem med, at udtale mig om taktiske dispostioner før kampene, ikke fordi forstanden mangler :cool: , men fordi jeg ikke ser så meget til de andre hold i suppen, foruden når vi selv møder dem. Dvs jeg ser dem spille ca 4-5 kampe årligt og det er en ret tynd baggrund, at danne sig et helheds indtryk på. Kunne jeg så tilsnige mig lidt "ekspert" viden fra de resterende kampe, sammenholdt med mine egne erfaringer, så ser mit grundlag for en taktisk snak, lige pludselig væsentlig bedre ud.

jeg kunne i den samenhæng, fristes til at tro, at jeg ikke er den eneste der sidder i det dilemma.
er joan ørtings sexolog. og stolt medlem af team sheen..!

direktøren for det hele
Superliga
Superliga
Indlæg: 538
Tilmeldt: 22. sep 2007, 18:24

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af direktøren for det hele » 10. aug 2009, 14:07

Gentleman Finn skrev:Det kan vel være formanden for modstanderens officielle fanklub man ku' stævne, det kommer vel heller ikke så unaturligt for dem.

Men her vil jeg være bange for, at manges syn på AaB er farvet via pressen, for de folk som ikke følger hver AaB nyhed, eller ser hver pasning i hver evig eneste kamp.
jeg ved ikke om det her, kan dulme de bange anelser, men pointen er, at vi fx får fat i en agf fan op til agf kampen, han udtaler sig så mest om agf, da det jo er det som er pointen, set fra vores perspektiv.

selvfølgelig skal han da så spørges om, hvem han/hun ser som den største trussel fra AaB-holdet, hvis du frit ku vælge, hvilken spiller ville du ta med til århus eller om han/hun mener, at lynge vil se sexet ud i bermuda shorts.. DVS at agf´eren kun sporadisk er inde omkring AaB, så vores ry i pressen, spiller vel ik den helt store rolle.

foruden at vi får info til en go kamp tråd, så får vi forhåbentlig også et billede af, hvordan vores klub opfattes udefra og garanteret et par billige grin med på vejen.

Dog ville hovedingrediensen ligge på, at vi som fans herinde, bevæger os mere i dybden mht fodbold, istedet for at ugens hotteste emne, er den lunkne øl eller køen til boderne.
er joan ørtings sexolog. og stolt medlem af team sheen..!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: forespørgsel til junta..

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2009, 14:37

Fair, det ville være et fremragende initiativ, der kanske kan få flere involveret og niveauet op på et højere plan.

Oplægget til en kamp er ret vigtigt, ofte sætter det standarden.

Jeg er for!

Besvar