Lindvang skrev:Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.
Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.
Du er vist ældre end de før omtalte 12-13 år så, for jeg har aldrig fået en henstilling om at fjerne det, og hvis jeg havde, tror du så ikke de ville have skrevet det igen nu?
Lad venligst være med at gøre mig dummer end jeg er, og er faktisk noget overrasket over din reaktion, da du jo normalt plejer at være realativ fornuftig! Men med den holdning, er du vist ved at være gammel og grå.. Milevidt fra den friske Lindvang...
Lindvang skrev:
I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.
Manden bliver behandlet som han behandler andre!