Arkiv

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Arkiv

Indlæg af Kenneth K » 22. mar 2010, 17:56

Hermed en stille opfordring...

Jeg synes, det kunne være fint, hvis den kære Debatside her havde et arkiv til legendariske og bevaringsværdige tråde.

Fx husker jeg med et smil på læben tilbage på tråden, hvor en ung knøs fortalte, at han var flygtet fra en flok Brøndbyfans med sin cykel, hvorpå kæden var hoppet af (ligesom hos Brøndbyfansene, høhøhø), på slæb. Det var bare ét eksempel, og et andet kunne være de tråde, hvor nielse! brillerede.

Men som forumet er nu forsvinder tråde med tiden, og det er jo i og for sig fint nok, at hovedparten gør det, men en tråd som netop den med vores cykelven kunne have været sjov at have i et arkiv. Anyways, det er i hvert fald et forslag.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Arkiv

Indlæg af JSJ » 23. mar 2010, 10:35

Ganske udemærket forslag..

Men hvem skal så beslutte hvad der er mindeværdigt, og hvad der ikke er? Blot en tanke.... :)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Arkiv

Indlæg af Kenneth K » 23. mar 2010, 10:44

JSJ skrev:Ganske udemærket forslag..

Men hvem skal så beslutte hvad der er mindeværdigt, og hvad der ikke er? Blot en tanke.... :)

/Jesper
Det er vel bare admins, der smider ting derind efter behag. De har vel trods alt også øje for sjove indlæg.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Arkiv

Indlæg af Kunji » 23. mar 2010, 10:54

Omend jeg selv synes at det ville være ganske muntert at se tilbage på cykeltråden eller tråden med "thorst er gud" med de mange brugere, så kan jeg umiddelbart godt se noget problematisk i at en officiel debatside med en officiel debatadmin på den måde ville udstille "uheldige" brugere.

Derfor kan det næppe finde sted.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Arkiv

Indlæg af Debatjuntaen » 23. mar 2010, 22:44

Det ville uden tvivl ikke være et stort problem at lave et slags "Hall of Fame" underforum med sjove, skøre og fantastiske tråde fra Debatside.dk - Problemet opstår dog, som Kunji siger, hvis brugere bliver hængt ud til spot og spe for nogle uheldige indlæg eller tråde de måtte have startet.

Men hvis brugerne har forslag til hvordan man kunne gøre det mere "elegant", så ville det da sikkert være noget der kunne tages op i Admin-teamet.

/Juntaen

Besvar