Kommer der Billig bilvask igen ???????

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Kommer der Billig bilvask igen ???????

Indlæg af RØDESVIN » 16. jun 2010, 12:12

Ved ikke lige om dette er skrevet det rigtigt sted men jeg var ude ved 7 11 på østerbro idag for at få vasket bilen til min store overraskelse viste det sig at det ikke var muligt at købe en AaBvask mere en vask jeg ellers tit har benytte mig af. Så ville høre om der arbejdes på at finde et nyt sted hvor vi kan få vsaket bilen billiget igennem AaBsupport ????

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Billig bilvask

Indlæg af JSJ » 16. jun 2010, 15:27

RØDESVIN skrev:Ved ikke lige om dette er skrevet det rigtigt sted men jeg var ude ved 7 11 på østerbro idag for at få vasket bilen til min store overraskelse viste det sig at det ikke var muligt at købe en AaBvask mere en vask jeg ellers tit har benytte mig af. Så ville høre om der arbejdes på at finde et nyt sted hvor vi kan få vsaket bilen billiget igennem AaBsupport ????
..De har generelt ikke et samarbejde med AaB Support Club længere.. Dvs at man ikke kan benytte tidligere tiders tilbud, med billige franske mv. på kampdage..

De har desuden fået ny vaskehal derovre - En såkaldt "Turtle Vask" - Jo jo - Fint skal det være - Bare ikke prisen... ;)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Billig bilvask

Indlæg af RØDESVIN » 17. jun 2010, 06:48

JSJ skrev:
RØDESVIN skrev:Ved ikke lige om dette er skrevet det rigtigt sted men jeg var ude ved 7 11 på østerbro idag for at få vasket bilen til min store overraskelse viste det sig at det ikke var muligt at købe en AaBvask mere en vask jeg ellers tit har benytte mig af. Så ville høre om der arbejdes på at finde et nyt sted hvor vi kan få vsaket bilen billiget igennem AaBsupport ????
..De har generelt ikke et samarbejde med AaB Support Club længere.. Dvs at man ikke kan benytte tidligere tiders tilbud, med billige franske mv. på kampdage..

De har desuden fået ny vaskehal derovre - En såkaldt "Turtle Vask" - Jo jo - Fint skal det være - Bare ikke prisen... ;)

/Jesper
Jeps den "kære" mand gad disken brugte en del tid på ata fortælle om hvor FANTASTIK deres nye Turtle vax vask var, og man i virkligehden ssåååååååå meget mere for pengene ;) Håber AaB Support Club for stablet et sammerarbejde på benene med et andet sted så jeg kan få vasket bilen billigt UDEN Turtle !!!!

Besvar