Hjælp til kommentarer

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Hjælp til kommentarer

Indlæg af Simon » 14. jan 2011, 19:27

Hvem har lyst til at hjælpe mig med lille problem?

Når jeg ser andre lave indlæg på debatsiden og de vælger at bruge et citat fra en anden bruger. Indsætter de en tekstbox fra vedkommende, hvis indlæg de ønsker at kommentere. Nedenunder kommer så folks kommentar.

Jeg har prøvet mig frem med forskellige ting men har ikke kunne finde ud af det endnu

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hjælp til kommentarer

Indlæg af Haure » 14. jan 2011, 19:39

Simon skrev:Hvem har lyst til at hjælpe mig med lille problem?

Når jeg ser andre lave indlæg på debatsiden og de vælger at bruge et citat fra en anden bruger. Indsætter de en tekstbox fra vedkommende, hvis indlæg de ønsker at kommentere. Nedenunder kommer så folks kommentar.

Jeg har prøvet mig frem med forskellige ting men har ikke kunne finde ud af det endnu

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
Det er ganske simpelt. Nede i højre hjørne af indlægget, som du vil kommentere, der er en knap kalder 'citér', som du kan benytte dig af. Herefter smides du direkte ind i oprettelse af et nyt indlæg, hvor vedkommende du vil kommentere allerede fremgår til at blive 'quoted'.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: Hjælp til kommentarer

Indlæg af Simon » 12. feb 2011, 00:06

Haure skrev:
Simon skrev:Hvem har lyst til at hjælpe mig med lille problem?

Når jeg ser andre lave indlæg på debatsiden og de vælger at bruge et citat fra en anden bruger. Indsætter de en tekstbox fra vedkommende, hvis indlæg de ønsker at kommentere. Nedenunder kommer så folks kommentar.

Jeg har prøvet mig frem med forskellige ting men har ikke kunne finde ud af det endnu

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
Det er ganske simpelt. Nede i højre hjørne af indlægget, som du vil kommentere, der er en knap kalder 'citér', som du kan benytte dig af. Herefter smides du direkte ind i oprettelse af et nyt indlæg, hvor vedkommende du vil kommentere allerede fremgår til at blive 'quoted'.
Tak for hjælprn så langt. Men når det så er gjort ser det færdige produkt stadig ikke ud som forventet. Efter jeg har skrevet mine kommentarer til et andet indlæg og trykker på udfør ser det stadig ikke ud som ønsket. Det ligner ikke de fleste andre indlæg på forummet idet der stadig står (/quote) i forumet før og efter det jeg har skrevet?! Det forstår jeg ikke.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Hjælp til kommentarer

Indlæg af Debatjuntaen » 12. feb 2011, 01:11

Du har slået BBkoder fra i dine indlæg. Dette skal være aktiveret, før citater, fed, kursiv og andre typografier virker.

Slå det til ved at gå til Brugerkontrolpanel -> Boardindstillinger -> Skriveindstillinger.

Her retter du "BBkode aktiveret som standard" til "Ja".

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: Hjælp til kommentarer

Indlæg af Simon » 16. feb 2011, 00:15

Debatjuntaen skrev:Du har slået BBkoder fra i dine indlæg. Dette skal være aktiveret, før citater, fed, kursiv og andre typografier virker.

Slå det til ved at gå til Brugerkontrolpanel -> Boardindstillinger -> Skriveindstillinger.

Her retter du "BBkode aktiveret som standard" til "Ja".

/Debatjuntaen
Jeg takker :)

Besvar