Den meget omtalte 'enig-knap'.

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Den meget omtalte 'enig-knap'.

Indlæg af Alfons Aalborg » 22. feb 2016, 22:42

Den virker allerede igennem tapatalk ihvertfald...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Den meget omtalte 'enig-knap'.

Indlæg af Søndergaard » 17. jul 2016, 08:44

Debatjuntaen skrev:Vi har nu talt om "like" funktion på debatten, og det er vi enige i er en god idé! Vi er enige i betragtningen, at det kun skal være en "like" og ikke en "dislike" knap. Vi tror det kan være med til at fremme en bedre debatkultur på siden.

De teknisk funderede i Debatjuntaen har undersøgt lidt dybere ift. implementering, og det viser sig, at det som er tilgængeligt lige nu er plug-ins, som er add-ons til phpBB. For at sikre, at funktionaliteten virker, og vi ikke støder ind i problemer i implementeringen, vil vi afvente release af phpBB v.3.2, da "like" funktionen muligvis kan blive en integreret del. Vi afventer derfor release og vender tilbage, når vi har opgraderet.

/Debatjuntaen
Hej Junta

Er der nyt i denne sag?

Søndergaard

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Den meget omtalte 'enig-knap'.

Indlæg af Debatjuntaen » 18. jul 2016, 18:08

Vi afventer fortsat version 3.2 af phpBB. Versionen er blevet udgivet i Release Candidate version for nyligt og er således tæt på udgivelse. Når den endelige version er udgivet, ser vi på mulighederne.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Den meget omtalte 'enig-knap'.

Indlæg af Søndergaard » 23. maj 2018, 10:47

Debatjuntaen skrev:
18. jul 2016, 18:08
Vi afventer fortsat version 3.2 af phpBB. Versionen er blevet udgivet i Release Candidate version for nyligt og er således tæt på udgivelse. Når den endelige version er udgivet, ser vi på mulighederne.

/Debatjuntaen
Kære Junta
Jeg kan se, at version 3.2.2 af phpBB kom i januar 2018. Har I kigget på muligheden for en "like-knap"? Jeg læser til stadighed indlæg, som jeg godt gad at kunne tilkendegive min støtte til. Jeg tror, at det kan gøre forummet lidt mere levende for os "lurkers", men også bidrage til, at de debattører der hyppigst bidrager får yderligere respons.

Mvh
Søndergaard

Besvar