Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlægaf Buzz Killington » 15. nov 2016 11:35

Hej Junta,

Der er en traad under AaB transfers der hedder "kontraktforlaengelser". Kunne denne evt. flyttes of til AaB i stedet? Det virker i mine oejne mere oplagt, og det foerste sted jeg ledte efter den. Det ville ogsaa give mening hvis den blev "sticky" ligesom med skadestraaden, da den bliver kontinuerligt opdateret. Ellers evt. bare goere den sticky under transfer-sektionen.

Vh

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlægaf Debatjuntaen » 16. nov 2016 14:51

Buzz Killington skrev:Hej Junta,

Der er en traad under AaB transfers der hedder "kontraktforlaengelser". Kunne denne evt. flyttes of til AaB i stedet? Det virker i mine oejne mere oplagt, og det foerste sted jeg ledte efter den. Det ville ogsaa give mening hvis den blev "sticky" ligesom med skadestraaden, da den bliver kontinuerligt opdateret. Ellers evt. bare goere den sticky under transfer-sektionen.

Vh

Hermed flyttet!

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlægaf Buzz Killington » 16. nov 2016 15:40

Debatjuntaen skrev:
Buzz Killington skrev:Hej Junta,

Vh

Hermed flyttet!

/Debatjuntaen

:thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlægaf Buzz Killington » 1. dec 2016 11:11

@Junta,

Saa vidt jeg kan se kan man ikke gennemstrege ord paa debatsiden. Jeg ved det er en feature i phpBB, saa kunne det taenkes at det bare er slaaet fra? I saa fald, ville det saa vaere muligt at slaa det til? Jeg finder at jeg mangler det sommetider.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlægaf Pastorius » 1. dec 2016 12:20

Buzz Killington skrev:@Junta,

Saa vidt jeg kan se kan man ikke gennemstrege ord paa debatsiden. Jeg ved det er en feature i phpBB, saa kunne det taenkes at det bare er slaaet fra? I saa fald, ville det saa vaere muligt at slaa det til? Jeg finder at jeg mangler det sommetider.

Det er ikke standard i phpBB - man skal vist lave noget html-replacement (det er ikke svært eller særligt omfattende).
Med venlig Hilsen
--
Robert Piil
http://piil.org/
Dont feed the trolls - http://piil.org/archives/494-dont-feed-the-trolls.html

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlægaf Buzz Killington » 1. dec 2016 14:05

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:@Junta,

Det er ikke standard i phpBB - man skal vist lave noget html-replacement (det er ikke svært eller særligt omfattende).

Det var pokkers. Naa, men problemet er nok ikke tilstraekkeligt presserende til at man boer bruge resurser paa det saa, naar det ikke bare er en toggle.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlægaf Debatjuntaen » 5. dec 2016 10:18

Det kan ikke lade sig gøre.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlægaf Pastorius » 5. dec 2016 10:41

Debatjuntaen skrev:Det kan ikke lade sig gøre.

cute :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert Piil
http://piil.org/
Dont feed the trolls - http://piil.org/archives/494-dont-feed-the-trolls.html

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlægaf Buzz Killington » 5. dec 2016 11:32

wuhuu!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlægaf le Cid » 6. dec 2016 13:35

Hvorfor ikke?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Wieghorst-indeks

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlægaf 634 » 17. aug 2017 09:46

Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
seamann
Allstar
Allstar

Indlægaf seamann » 18. aug 2017 00:42

634 skrev:Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.

Hvis der ikke er noget afsporet debat på debatsiden, er der ikke mere at komme efter på debatsiden.
#haderlync #chatsucks
COPENHAGENIST - København skal altså ikke bare være verdens bedste by, men den bedste by for verden.

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ene og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf jonas386 » 18. aug 2017 15:25

seamann skrev:
634 skrev:Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.

Hvis der ikke er noget afsporet debat på debatsiden, er der ikke mere at komme efter på debatsiden.
#haderlync #chatsucks

Chat-kanaler er en dårlig ide. Mine erfaringer siger mig, at hurtige spørgsmål hurtigt ryger i chatten og pludselig bliver forum helt affolket, fordi al debat foregår i chatten.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Kunji » 18. aug 2017 19:14

I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ene og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf jonas386 » 7. sep 2017 00:49

Kan det evt lade sig gøre at få tilføjet 4-2-3-1 til grafikken?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlægaf Jakobsen » 20. sep 2017 12:23

Kunji skrev:I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.

Omvendt husker jeg det som om, at denne chat oftest gik helt bananas under kampene. Er med på kamptrådene bliver ulideligt lange af folks spontane kommentarer undervejs, men jeg tror det er det mindste af to onder.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlægaf Lindmark » 21. sep 2017 10:11

Jakobsen skrev:
Kunji skrev:I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.

Omvendt husker jeg det som om, at denne chat oftest gik helt bananas under kampene. Er med på kamptrådene bliver ulideligt lange af folks spontane kommentarer undervejs, men jeg tror det er det mindste af to onder.

Jeg besøgte sjældent den gamle chat, men synes at de nuværende kamptråde som regel er såvel informative som underholdende - det gælder både når jeg følger en kamp mens den spilles, eller når jeg skimmer kamptråden efter kampen.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlægaf Buzz Killington » 21. sep 2017 13:30

Jakobsen skrev:

Helt enig. Jeg har nostalgisk læst vores AaB-FCV-mesterskabs-kamptråd igennem et par gange. Det havde ikke været muligt med en chat. Eller, rettere, jeg ville aldrig gide læse en chat-log igennem da de bliver endnu mere spontane og forvirrende.

Tilbage til "Feedback"