Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Feedback Forum

Indlæg af John Deacon » 14. nov 2008, 17:01

Jeg kan ikke nikke genkendende til jeres problemer med at siden er langsom. Og jeg har endda Stofanet ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Feedback Forum

Indlæg af limey » 14. nov 2008, 17:13

John Deacon skrev:Jeg kan ikke nikke genkendende til jeres problemer med at siden er langsom. Og jeg har endda Stofanet ;)
Var du på ved lidt over 12 tiden? Jeg synes at siden er helt ufatteligt langsom - nærmest fastfrosset i længere perioder, når blot en 30-40 brugere er på, på samme tid. Admins nævnte på et tidspunkt at de arbejdede med at eliminere disse problemer, men det synes ikke som om det er lykkedes dem endnu. Er der nogen update på det fra admins teamet?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Feedback Forum

Indlæg af John Deacon » 14. nov 2008, 17:21

limey skrev:
John Deacon skrev:Jeg kan ikke nikke genkendende til jeres problemer med at siden er langsom. Og jeg har endda Stofanet ;)
Var du på ved lidt over 12 tiden? Jeg synes at siden er helt ufatteligt langsom - nærmest fastfrosset i længere perioder, når blot en 30-40 brugere er på, på samme tid. Admins nævnte på et tidspunkt at de arbejdede med at eliminere disse problemer, men det synes ikke som om det er lykkedes dem endnu. Er der nogen update på det fra admins teamet?
Nej. Der var jeg på job i forsøget på at tjene penge til øl på stadion i fremtiden... ;)

På intet tidspunkt, hvor jeg har været herinde, har jeg oplevet problemer af den art. Og der har også været tidspunkter med rigtig mange.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Feedback Forum

Indlæg af AaB1978 » 5. jan 2009, 21:18

Er jeg den eneste, der ikke kan markere fora som værende læst ude i oversigten over alle fora her på siden? Når jeg trykker på ”Marker fora som værende læste” får jeg beskeden ”Tilbage til foregående side” uden at den sletter de markeringer, som angiver, at der er nye indlæg.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af JSJ » 5. jan 2009, 21:24

AaB1978 skrev:Er jeg den eneste, der ikke kan markere fora som værende læst ude i oversigten over alle fora her på siden? Når jeg trykker på ”Marker fora som værende læste” får jeg beskeden ”Tilbage til foregående side” uden at den sletter de markeringer, som angiver, at der er nye indlæg.
Nope - Samme "fejl" her..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Feedback Forum

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. jan 2009, 15:15

JSJ skrev:
AaB1978 skrev:Er jeg den eneste, der ikke kan markere fora som værende læst ude i oversigten over alle fora her på siden? Når jeg trykker på ”Marker fora som værende læste” får jeg beskeden ”Tilbage til foregående side” uden at den sletter de markeringer, som angiver, at der er nye indlæg.
Nope - Samme "fejl" her..

/Jesper
Den er også begyndt at gøre det hos mig. Det er lige startet nu... Og det stinker.
Janteloven eksisterer IKKE!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1669
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 6. jan 2009, 20:08

Juntaen er opmærksom på problemet, og vi arbejder stærkt på at få det løst hurtigst muligt!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Feedback Forum

Indlæg af jensemand57 » 13. maj 2009, 11:20

Til debatjuntaen.

Jeg savner et forum, hvor vi kan debaterer AaB koncernen på tværs af de forskellige sportsgrene. Altså et forum, hvor eksempelvis bestyrelsens arbejde bliver debateret m.m.

Er der stemning for dette, og kan det lade sig gøre?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Feedback Forum

Indlæg af John Deacon » 13. maj 2009, 14:52

jensemand57 skrev:Til debatjuntaen.

Jeg savner et forum, hvor vi kan debaterer AaB koncernen på tværs af de forskellige sportsgrene. Altså et forum, hvor eksempelvis bestyrelsens arbejde bliver debateret m.m.

Er der stemning for dette, og kan det lade sig gøre?
Kan ishockeyformummet ikke bare benyttes til det? Det halve af kritikken herinde drejer sig jo alligevel om den del af forretningen... :P
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Feedback Forum

Indlæg af jensemand57 » 13. maj 2009, 17:14

Det er selvfølgelig en del af debatten, som kører: Så derfor vil det jo også være et argument for et fælles forum for denne debat. Men jeg mener nu nok, at der også kan være andre emner, som kan komme til debat i et forum om AaB koncernen. Jeg kan nævne.

De ikke sportslige afdelinger
Budget
Bestyrelsen
Ny tøjsponsor
Forretningsfilosofien for koncernen som helhed

You name it :cheers:
John Deacon skrev:
jensemand57 skrev:Til debatjuntaen.

Jeg savner et forum, hvor vi kan debaterer AaB koncernen på tværs af de forskellige sportsgrene. Altså et forum, hvor eksempelvis bestyrelsens arbejde bliver debateret m.m.

Er der stemning for dette, og kan det lade sig gøre?
Kan ishockeyformummet ikke bare benyttes til det? Det halve af kritikken herinde drejer sig jo alligevel om den del af forretningen... :P

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Feedback Forum

Indlæg af limey » 13. maj 2009, 20:07

jensemand57 skrev:Til debatjuntaen.

Jeg savner et forum, hvor vi kan debaterer AaB koncernen på tværs af de forskellige sportsgrene. Altså et forum, hvor eksempelvis bestyrelsens arbejde bliver debateret m.m.

Er der stemning for dette, og kan det lade sig gøre?
Kan vi ikke bare bruge "det pisser mig af tråden"?

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Feedback Forum

Indlæg af AaB1978 » 26. maj 2009, 11:27

Til debatjuntaen

Under AaB Fodbold er der 2 tråde, der omhandler AaB i Europa League 2009/2010. Kunne I ikke flette dem sammen eller evt. låse den med færrest indlæg?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Feedback Forum

Indlæg af John Deacon » 26. maj 2009, 16:07

AaB1978 skrev:Til debatjuntaen

Under AaB Fodbold er der 2 tråde, der omhandler AaB i Europa League 2009/2010. Kunne I ikke flette dem sammen eller evt. låse den med færrest indlæg?
Det ene handler vel bare om Europe League, hvor det andet handler om AaB i Europe League...?
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Thorshauge

Re: Feedback Forum

Indlæg af Thorshauge » 6. jul 2009, 11:16

Tak til juntaen for at tage konsekvensen af off-topic epidemien :thumbsup:

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af JSJ » 16. jul 2009, 22:37

Hvaaa... Hvor lang tid skal i ha' for at få fumlet en forklaring sammen på min advarsel? Det er sgu da det mindste man kan forlange skulle jeg mene..?

Ps. I er stadig søde og dejlige..!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Echers
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. jan 2006, 18:25
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Echers » 18. jul 2009, 19:50

Thorshauge skrev:Lige et hurtigt spørgsmål? Hvad er politikken omkring at slette brugere? Kan se at der er 524 brugere som intet har skrevet og et par af dem er oprettet i 2006. Får de bare lov at ligge i databasen for evigt?
Selvom folk intet skriver, er det vel ikke ensbetydende med at man ikke bruger siden? Jeg skriver aldrig herinde, men er da tit inde for at se hvad "nyt" der sker og hvad folks holdninger generelt er til mange ting.. Skal jeg så slettes, fordi jeg ikke deltager i debatten? Ja, det er den debatside, den har jeg fanget.. Men når jeg alligevel tit bruger siden, så kan jeg vel lige så godt have en bruger.. (også til hvis nu jeg rent faktisk skulle have noget at sige en dag, fordi min holdning ikke allerede er blevet skrevet af en anden)

Thorshauge

Re: Feedback Forum

Indlæg af Thorshauge » 21. jul 2009, 13:19

Echers skrev:
Thorshauge skrev:Lige et hurtigt spørgsmål? Hvad er politikken omkring at slette brugere? Kan se at der er 524 brugere som intet har skrevet og et par af dem er oprettet i 2006. Får de bare lov at ligge i databasen for evigt?
Selvom folk intet skriver, er det vel ikke ensbetydende med at man ikke bruger siden? Jeg skriver aldrig herinde, men er da tit inde for at se hvad "nyt" der sker og hvad folks holdninger generelt er til mange ting.. Skal jeg så slettes, fordi jeg ikke deltager i debatten? Ja, det er den debatside, den har jeg fanget.. Men når jeg alligevel tit bruger siden, så kan jeg vel lige så godt have en bruger.. (også til hvis nu jeg rent faktisk skulle have noget at sige en dag, fordi min holdning ikke allerede er blevet skrevet af en anden)
Debatjuntaen skrev: Sletning af inaktive brugere
Det er noget vi gør til tider. Senest for et års tid siden, hvor vi implementere et mod på det gamle forum til at gøre arbejdet. Det kan godt tænkes, at det snart er tid til det igen.
Du kan jo sagtens fortsætte med at læse herinde uden en bruger, og hvis du skulle have lyst til at kommentere noget eller debatere noget kan du vel oprette en ny bruger (altså hvis den gamle er blevet slettet). Jeg undrede mig for et par år siden over at der var et stort antal brugere som ikke skrev noget, og derfor skrev jeg det indlæg.

En løsning kunne være at kigge på hvornår en bruger sidst havde været logget på debatsiden. Kig eksempelvis på denne bruger "En inaktiv bruger". Databasen er ikke uendelig stor, og jeg ville gerne vide hvad praksis var.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Feedback Forum

Indlæg af AaB1978 » 2. sep 2009, 16:06

Den officielle kamptråd for den næste kamp her på den debatsiden er blevet rigtig god her på seneste, hvor forskellige brugere har gjort sig meget umage mht info om kampen, modstandere, statistik m.m. Jeg tænkte, om ikke det var muligt for administrator at "sticky" kamptråden, så den kom op under de officielle meddelelser fra debatjuntaen og ASC i debatforummet AaB Fodbold?

Det som man glæder sig allermest til ved at følge AaB, er jo klart den næste kamp. Når AaB har spillet en kamp, begynder man straks at kigge frem mod den næste. Hvis man kigger på især udenlandske klubfora, er den officielle kamptråd noget af det allerhelligste og mange steder vælger man derfor at sticky den, så den er noget af det første, man som bruger får øje på.

PS:
Ved ikke lige, hvad det danske ord for "sticky" er :oops:

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1669
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 3. sep 2009, 13:10

AaB1978 skrev:Den officielle kamptråd for den næste kamp her på den debatsiden er blevet rigtig god her på seneste, hvor forskellige brugere har gjort sig meget umage mht info om kampen, modstandere, statistik m.m. Jeg tænkte, om ikke det var muligt for administrator at "sticky" kamptråden, så den kom op under de officielle meddelelser fra debatjuntaen og ASC i debatforummet AaB Fodbold?

Det som man glæder sig allermest til ved at følge AaB, er jo klart den næste kamp. Når AaB har spillet en kamp, begynder man straks at kigge frem mod den næste. Hvis man kigger på især udenlandske klubfora, er den officielle kamptråd noget af det allerhelligste og mange steder vælger man derfor at sticky den, så den er noget af det første, man som bruger får øje på.

PS:
Ved ikke lige, hvad det danske ord for "sticky" er :oops:
Det er såmænd en meget god pointe, men tror næppe det bliver noget vi vil gøre. Dels fordi det skal være op til brugerne at holde en tråd i live, men endnu højere grad fordi niveauet i de startende indlæg ofte er meget varierende, og det hurtig vil kunne se ud som forskelsbehandling af brugere, hvis nogle brugeres tråde blive sticky, mens andre ikke bliver.

Men vi vender den da lige internt. En anden mulighed var at vi oprettede tråden med et tomt første indlæg og lavede den sticky, og så lod brugerne om at komme med oplæg osv.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Feedback Forum

Indlæg af BoomZ0R » 3. sep 2009, 14:40

Debatjuntaen skrev:
AaB1978 skrev:Den officielle kamptråd for den næste kamp her på den debatsiden er blevet rigtig god her på seneste, hvor forskellige brugere har gjort sig meget umage mht info om kampen, modstandere, statistik m.m. Jeg tænkte, om ikke det var muligt for administrator at "sticky" kamptråden, så den kom op under de officielle meddelelser fra debatjuntaen og ASC i debatforummet AaB Fodbold?

Det som man glæder sig allermest til ved at følge AaB, er jo klart den næste kamp. Når AaB har spillet en kamp, begynder man straks at kigge frem mod den næste. Hvis man kigger på især udenlandske klubfora, er den officielle kamptråd noget af det allerhelligste og mange steder vælger man derfor at sticky den, så den er noget af det første, man som bruger får øje på.

PS:
Ved ikke lige, hvad det danske ord for "sticky" er :oops:
Det er såmænd en meget god pointe, men tror næppe det bliver noget vi vil gøre. Dels fordi det skal være op til brugerne at holde en tråd i live, men endnu højere grad fordi niveauet i de startende indlæg ofte er meget varierende, og det hurtig vil kunne se ud som forskelsbehandling af brugere, hvis nogle brugeres tråde blive sticky, mens andre ikke bliver.

Men vi vender den da lige internt. En anden mulighed var at vi oprettede tråden med et tomt første indlæg og lavede den sticky, og så lod brugerne om at komme med oplæg osv.
Det synes jeg bestemt var en løsning!

Besvar