Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 14. maj 2008, 23:57

Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen

Lindvang

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lindvang » 15. maj 2008, 07:07

Absolut fremragende!

Jeg får mere og mere respekt for den måde, denne side bliver kørt på. Der er sgu sket ting og sager det sidste halve år!

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Feedback Forum

Indlæg af Bøgehøj » 27. maj 2008, 11:32

Kan det ikke arrangeres, at indsatte links åbnes i nyt faneblad/vindue som i "gamle dage"? Det andet er dælme for træls!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Flower » 27. maj 2008, 11:33

Bøgehøj skrev:Kan det ikke arrangeres, at indsatte links åbnes i nyt faneblad/vindue som i "gamle dage"? Det andet er dælme for træls!
Hørt .. target="_blank" på alle links! :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 27. maj 2008, 13:24

Hej folkens.

Rart at se at folk byder ind når de støder på ting der gerne så forbedret.

Der skal ikke herske tvivl om at den irriterende funktion med at links ikke bliver åbnet i nye vinduer er noget vi tidligere har været opmærksomme på. Vi kan dog med glæde berette om at det er noget vi har en potentiel løsning på, og som vi er ved at få ændret.

/Juntaen

Thorshauge

Re: Feedback Forum

Indlæg af Thorshauge » 30. maj 2008, 13:20

Lige et hurtigt spørgsmål? Hvad er politikken omkring at slette brugere? Kan se at der er 524 brugere som intet har skrevet og et par af dem er oprettet i 2006. Får de bare lov at ligge i databasen for evigt?


Smider lige et andet emne ind også.

Man kan ikke have mere end tre citater i sit indlæg, hvilket er fint ud fra et synspunkt om at man skal kunne holde overblikket. Men savner en knap ved siden af "citér", noget i stil med "citér kun denne".

Problematikken opstår når der allerede er 3 citater i indlægget man svarer på, og derfor skal man sidde og slette i dele af indlægget. Derfor ville det være rart med en ekstra funktion, for brugervenlighedens skyld, forstås.


På forhånd tak

Thorshauge

"favicon..host...favicon" :P

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Feedback Forum

Indlæg af Forza » 7. jun 2008, 20:01

Enig med ovenstående mht. det med de 3 citater man maks må benytte.
Derudover vil jeg lige høre om jeg er den eneste der ser tiden på siden som en time bagud?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Feedback Forum

Indlæg af 634 » 7. jun 2008, 20:59

Forza skrev:Enig med ovenstående mht. det med de 3 citater man maks må benytte.
Derudover vil jeg lige høre om jeg er den eneste der ser tiden på siden som en time bagud?
Du kan rette din tidsindstilling i
Brugerkontrolpanel / Boardindstillinger.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Feedback Forum

Indlæg af MichaelLarsen » 7. jun 2008, 23:13

Man kan kun tage hatten af for dette Feedback Forum og håbe, at det skaber konstruktive dialoger, hvor både positive og negative indlæg/forslag kan diskuteres!
Ser i anden tråd, at I allerede har taget foreslaget til jer, om "på forhånd" oprettede tråde pr. kamp i den ny sæson, hvor alt om holdopstilling, tilgang/afgang, rygter, skader, trænerens dagsform/påklædning og meget mere kan kommenteres/diskuteres i samme tråd!

Keep up the good work!
Non scholae, sed vitae discimus

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 10. jun 2008, 18:05

Det er vidst lige tid til en opsamling. Først og fremmest vil vi gerne, at i poster de enkelte problemer i selvstændige tråde, da det gør denne del af forum lettere og mere overskueligt og vi undgår at blande problemstillinger sammen.

Åbning af links i nyt vindue
Den problemstilling er vi udemærkede klar over, da det også irriterer enkelte af Juntaens medlemmer. Problemet er, at vi ikke selv er PHP guruer, hvorfor ingen i Juntaen har lyst til at lave den meget simple ændring, da vi ikke ønsker at lægge siden ned ligesom sidte forår, hvor vi oplevede en uges tid uden Debatside. Vi har dog for tanke at implementere en rettelse, som løser problemet Vi kan dog pt. ikke sætte en dato. Men det handler primært om at få taget kontakt til den person, som skal hjælpe os og få lavet en aftale.

Sletning af inaktive brugere
Det er noget vi gør til tider. Senest for et års tid siden, hvor vi implementere et mod på det gamle forum til at gøre arbejdet. Det kan godt tænkes, at det snart er tid til det igen.

Antal af citater
Umiddelbart ikke noget vi har tænkt over, at ændre da vi ser det som et mindre irritationsmoment og da vi ikke ser det som betingelse for en velfungerende side.

"favicon"
Tjaeh det kunne da være meget fancy. Ville ikke tage længe at implementere og kan måske komme med tiden.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Feedback Forum

Indlæg af Forza » 10. jun 2008, 20:02

634 skrev:
Forza skrev:Enig med ovenstående mht. det med de 3 citater man maks må benytte.
Derudover vil jeg lige høre om jeg er den eneste der ser tiden på siden som en time bagud?
Du kan rette din tidsindstilling i
Brugerkontrolpanel / Boardindstillinger.
Sweet, mange tak :)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Feedback Forum

Indlæg af Simon-RS » 21. sep 2008, 17:58

Savner godt nok knappen "marker alle foraer som læst" eller hvad det var ..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Haure » 21. sep 2008, 19:20

Simon-RS skrev:Savner godt nok knappen "marker alle foraer som læst" eller hvad det var ..
'Markér fora som værende læste ' er måske ik' godt nok til dig? :P
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Feedback Forum

Indlæg af Simon-RS » 29. sep 2008, 15:02

Jo, men den findes ikke mere. Kan kun tage "slet alle boardcookies" og når jeg trykker der, så bliver jeg logget af :thumbsup:
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af AaBlover4ever » 29. sep 2008, 15:09

Simon-RS skrev:Jo, men den findes ikke mere. Kan kun tage "slet alle boardcookies" og når jeg trykker der, så bliver jeg logget af :thumbsup:
Hmm.. På min er den da i øverste højre hjørne på forsiden, lige over foraene!

"Markér fora som værende læste" :S

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Haure » 29. sep 2008, 15:14

AaBlover4ever skrev:
Simon-RS skrev:Jo, men den findes ikke mere. Kan kun tage "slet alle boardcookies" og når jeg trykker der, så bliver jeg logget af :thumbsup:
Hmm.. På min er den da i øverste højre hjørne på forsiden, lige over foraene!

"Markér fora som værende læste" :S
Lissom AaBlover4ever har jeg den også placeret oppe mod højre.
Der sku' gerne være en for hver enkelte forum og så en for alle fora i dit board indeks :)
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Feedback Forum

Indlæg af Simon-RS » 2. okt 2008, 15:03

Tak, har ikke kunne finde den efter det er blevet opdateret herinde :P
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
bbcdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:30
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af bbcdk » 14. nov 2008, 12:34

Få gang i siden. Hastigheden er kritisabel når der er mere end 40 brugere på. Det har nu været et problem i mange måneder....

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lomaha » 14. nov 2008, 13:09

Jeg kan sagtens finde "marker alle indlæg som læst" men uanset hvor mange gange jeg trykker, så virker det ikke. Der kommer stadig masser af tråde frem, når jeg vælger "vis nye indlæg", som jeg allerede HAR læst og der er ikke kommet nye indlæg....

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 6. jul 2005, 16:03
Geografisk sted: for langt væk

Re: Feedback Forum

Indlæg af buckster » 14. nov 2008, 15:47

bbcdk skrev:Få gang i siden. Hastigheden er kritisabel når der er mere end 40 brugere på. Det har nu været et problem i mange måneder....
Det er helt vildt som den er langsom lige nu...

Besvar