Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Feedback Forum

Indlæg af Provst i Brovst » 8. sep 2015, 16:00

Gnu skrev:
Debatjuntaen skrev:Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen
Tak for svar. I brugerkontrolpanelet kan man slå notifikationer til, således at man får en sådan, når andre brugere citerer. Hvis man ønsker det, kan man endda få en notifikation på email. Det var måske en ide.

Mit indlæg skulle altså være slettet fordi det var off topic. Jeg må sige, at det rejser et nyt spørgmål for mig. Er det en ny kurs, at off topic-indlæg fremover vil blive slettet?

I så fald får du travlt, for trådene udvikler sig hele tiden og der er masser af off topic-indlæg hele tiden.
Det her er super pinligt for dig Gnu.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 8. sep 2015, 17:19

Gnu skrev:
Debatjuntaen skrev:Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen
Tak for svar. I brugerkontrolpanelet kan man slå notifikationer til, således at man får en sådan, når andre brugere citerer. Hvis man ønsker det, kan man endda få en notifikation på email. Det var måske en ide.

Mit indlæg skulle altså være slettet fordi det var off topic. Jeg må sige, at det rejser et nyt spørgmål for mig. Er det en ny kurs, at off topic-indlæg fremover vil blive slettet?

I så fald får du travlt, for trådene udvikler sig hele tiden og der er masser af off topic-indlæg hele tiden.
Tak - vi kender udmærket funktionerne på debatsiden, men eftersom vi får rimeligt mange notifikationer ind, så glipper enkelte indlæg engang imellem.

Nej, det er ikke ny stil, at vi går ind og modererer alt i alle tråde. Og det bliver det heller ikke fremover. Men når nogen stiller spørgsmål til noget, som absolut ingen relevans har for tråden, og spørgsmål som så åbenlyst er direkte mindet på Debatjuntaen, så sletter vi det.

Nu har du fået dine svar - igen, hvis du mener at folk overtræder retningslinjerne, så rapporter beskeden. Så skal vi nok bedømme, om der skal gøres noget ved det.

Slut herfra!

/Debatjuntaen

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 11. sep 2015, 09:47

Provst i Brovst skrev:
Gnu skrev:
Debatjuntaen skrev:Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen
Tak for svar. I brugerkontrolpanelet kan man slå notifikationer til, således at man får en sådan, når andre brugere citerer. Hvis man ønsker det, kan man endda få en notifikation på email. Det var måske en ide.

Mit indlæg skulle altså være slettet fordi det var off topic. Jeg må sige, at det rejser et nyt spørgmål for mig. Er det en ny kurs, at off topic-indlæg fremover vil blive slettet?

I så fald får du travlt, for trådene udvikler sig hele tiden og der er masser af off topic-indlæg hele tiden.
Det her er super pinligt for dig Gnu.
Nå. Jeg er ked af a sige det, men din mening er mig inderligt ligegyldig.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 11. sep 2015, 11:13

Debatjuntaen skrev:
Gnu skrev:
Debatjuntaen skrev:Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen
Tak for svar. I brugerkontrolpanelet kan man slå notifikationer til, således at man får en sådan, når andre brugere citerer. Hvis man ønsker det, kan man endda få en notifikation på email. Det var måske en ide.

Mit indlæg skulle altså være slettet fordi det var off topic. Jeg må sige, at det rejser et nyt spørgmål for mig. Er det en ny kurs, at off topic-indlæg fremover vil blive slettet?

I så fald får du travlt, for trådene udvikler sig hele tiden og der er masser af off topic-indlæg hele tiden.
Tak - vi kender udmærket funktionerne på debatsiden, men eftersom vi får rimeligt mange notifikationer ind, så glipper enkelte indlæg engang imellem.

Nej, det er ikke ny stil, at vi går ind og modererer alt i alle tråde. Og det bliver det heller ikke fremover. Men når nogen stiller spørgsmål til noget, som absolut ingen relevans har for tråden, og spørgsmål som så åbenlyst er direkte mindet på Debatjuntaen, så sletter vi det.

Nu har du fået dine svar - igen, hvis du mener at folk overtræder retningslinjerne, så rapporter beskeden. Så skal vi nok bedømme, om der skal gøres noget ved det.

Slut herfra!

/Debatjuntaen
Men hvorfor denne insisteren på, at spørgsmål til retningslinjerne skal sendes pr PB? Formålet med dette forum skulle være diskussion af problemstilling og regler. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre, hvis det foregår pr. PB. Og hvad skal vi så med et feedback forum?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Pastorius » 11. sep 2015, 11:36

Gnu skrev:Men hvorfor denne insisteren på, at spørgsmål til retningslinjerne skal sendes pr PB? Formålet med dette forum skulle være diskussion af problemstilling og regler. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre, hvis det foregår pr. PB. Og hvad skal vi så med et feedback forum?
Du er selv et glimrende eksempel på hvorfor det er ufrugtbart at diskutere konkrete indlæg og overtrædelser af retningslinjer i offentlighed.

Bliver du gladere hvis Juntaen nedlægger feedback-forumet?
Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 11. sep 2015, 11:51

Pastorius skrev:
Gnu skrev:Men hvorfor denne insisteren på, at spørgsmål til retningslinjerne skal sendes pr PB? Formålet med dette forum skulle være diskussion af problemstilling og regler. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre, hvis det foregår pr. PB. Og hvad skal vi så med et feedback forum?
Du er selv et glimrende eksempel på hvorfor det er ufrugtbart at diskutere konkrete indlæg og overtrædelser af retningslinjer i offentlighed.

Bliver du gladere hvis Juntaen nedlægger feedback-forumet?
Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen
Som allerede nævnt var det debatjuntaen selv, der satte mit indlæg til offentlig debat. Så mener jeg da, at det er helt rimeligt at afkræve et offentligt svar.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlæg af Buzz Killington » 11. sep 2015, 12:59

Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Gnu skrev:Men hvorfor denne insisteren på, at spørgsmål til retningslinjerne skal sendes pr PB? Formålet med dette forum skulle være diskussion af problemstilling og regler. Det kan selvsagt ikke lade sig gøre, hvis det foregår pr. PB. Og hvad skal vi så med et feedback forum?
Du er selv et glimrende eksempel på hvorfor det er ufrugtbart at diskutere konkrete indlæg og overtrædelser af retningslinjer i offentlighed.

Bliver du gladere hvis Juntaen nedlægger feedback-forumet?
Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen
Som allerede nævnt var det debatjuntaen selv, der satte mit indlæg til offentlig debat. Så mener jeg da, at det er helt rimeligt at afkræve et offentligt svar.
Gnu, hvilken forskel gør det om det er offentligt eller ej? Du er - så vidt jeg kan læse - den eneste der har interesse i svaret, så hvorfor insistere på andre brugeres vegne? Det virker en smule forsmået, og jeg kan ikke rigtig få øje på hvad du har at have det i.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Feedback Forum

Indlæg af ekni99 » 21. sep 2015, 19:23

@Juntaen

Er det muligt, at der kan blive oprettet en ny transfertråd for vintervinduet?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 22. sep 2015, 13:27

ekni99 skrev:@Juntaen

Er det muligt, at der kan blive oprettet en ny transfertråd for vintervinduet?
Good point - hermed oprettet.

/Debatjuntaen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Feedback Forum

Indlæg af jonas386 » 22. sep 2015, 13:48

Er der nogen bestemt grund til de gamle tråde slettes? Kan de ikke evt arkiveres i et eller andet underforum? Det er synd med slettede tråde synes jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlæg af Buzz Killington » 22. sep 2015, 14:21

jonas386 skrev:Er der nogen bestemt grund til de gamle tråde slettes? Kan de ikke evt arkiveres i et eller andet underforum? Det er synd med slettede tråde synes jeg.
Den gentager jeg også lige. Jeg går ud fra der er nogle ting med lagerkapacitet, men hvis der ikke er, så kunne det være sjovt at gemme de gamle tråde, om ikke andet for at få sig et godt grin over hvor dum man selv var tidligere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 22. sep 2015, 14:38

Vi tager det op. Det kan måske være en model, hvor bestemte tråde bliver gemt (transfer/tråd om spillere/mesterskabstråd etc.), men som udgangspunkt kan vi ikke gemme alle tråde (kapacitet).

Vi taler om det og vender tilbage

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Pastorius » 22. sep 2015, 14:40

Buzz Killington skrev:
jonas386 skrev:Er der nogen bestemt grund til de gamle tråde slettes? Kan de ikke evt arkiveres i et eller andet underforum? Det er synd med slettede tråde synes jeg.
Den gentager jeg også lige. Jeg går ud fra der er nogle ting med lagerkapacitet, men hvis der ikke er, så kunne det være sjovt at gemme de gamle tråde, om ikke andet for at få sig et godt grin over hvor dum man selv var tidligere.
Det er nok nærmere noget med at databasen bliver så stor, at debatside blive tung og langsom.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 12. dec 2015, 23:29

Vi har lyttet til ønsket om et "gamle tråde" Forum - vi lancerer nu "Oldies but Goodies", hvor I kan læse tilbage i tiden.

viewforum.php?f=28

Mener du der er tråde der fortjener en plads i arkivet, så send en PB til os med begrundelse.

Trådene i arkivet er låst, da det ikke er emner der skal debateres videre i de respektive tråde.

Hilsen
Debatjuntaen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Feedback Forum

Indlæg af jonas386 » 13. dec 2015, 13:55

Godt initiativ. Måske "undskyld" indlægget fra mesterskabssæsonen kunne være med? Det er hvertfald et indlæg der også fik opmærksomhed udover debatsidens grænser.

Jeg ved ikke om det er muligt, eller om det er for stort arbejde, men hvis gamle kamptråde kunne være med, evt sæson opdelt kunne det også være sjovt at se tilbage den vej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Feedback Forum

Indlæg af limey » 13. dec 2015, 16:48

Er der nogen der kan huske hvad den tråd hed, hvor en hundelufter i Åbybro blev tilskyndet at gå forbi Augos forældres hus, for at se ind ad vinduerne, om han var kommet hjem fra Østrig, for at skrive kontrakt med AaB?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 13. dec 2015, 19:02

Det er desværre ikke alle tråde der stadig findes. I kan kigge lidt tilbage i de enkelte fora og se, om der er noget der skal foreviges!

Vi lægger ikke pr. automatik kamptråde over, det det vil fylde for meget i længden.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2016, 00:21

Er det helt i orden at kalde andre brugere "idiot"? Hvis ja, maa jeg huske at udvide mit debatsiden-online-ordforraad med det in mente, og maaske vaere lidt mere forsigtig med "andmeld" knappen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 18. mar 2016, 08:21

Buzz Killington skrev:Er det helt i orden at kalde andre brugere "idiot"? Hvis ja, maa jeg huske at udvide mit debatsiden-online-ordforraad med det in mente, og maaske vaere lidt mere forsigtig med "andmeld" knappen.
Selvfølgelig er det ikke det.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feedback Forum

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2016, 11:15

Debatjuntaen skrev:
Buzz Killington skrev:Er det helt i orden at kalde andre brugere "idiot"? Hvis ja, maa jeg huske at udvide mit debatsiden-online-ordforraad med det in mente, og maaske vaere lidt mere forsigtig med "andmeld" knappen.
Selvfølgelig er det ikke det.

/Debatjuntaen
Ok, tak for afklaring.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar