Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 6. okt 2016, 10:09

Buzz Killington skrev: Det kan have alt med selvtillid at goere, og selvtillid kommer af at man spiller godt, og finder sig godt tilpads i truppen, og de ting handler i hoej grad om grund kamptraening. Ja, jeg har ret svaert ved at se hvad der i hoejere grad kan diktere om en spiller tager ansvar.
Eller at holdet omkring én ikke fungerer. De mekanismer er jeg helt med på. Jeg synes bare vi pt. ser en spiller, der ligner ham der underpræsterede gevaldigt det sidste år i AGF (hvor vilkårene, indrømmet, også var svære). Dyrt indkøbt, i konkurrence med andre klubber, der er der altså behov for at han kan gå ind og tage taktstokken lidt mere - kamptræning eller ej.
Det er nu engang ikke udelukkende præstationerne når man er selvtillidsfyldt, som fodboldspillere skal kendes på. Det er altså også, og måske i særdeleshed, deres evner i modgang. Og mig bekendt har han ikke selv brugt nogen undskyldning om manglende kamptræning endnu, eller at han skal spille sig i form.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. okt 2016, 14:13

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Bortset fra den detalje om bomberen Thomsen, synes jeg nu at Rytter har fat i noget rigtigt. Jeg tror vi allesammen stadig forventer at såvel Flores som Sloth bliver forstærkninger i AaB, men for begge spilleres vedkommende er den spilletid de får nu mere et spørgsmål om at man foretager en investering for at spille dem i form, snarere end det er fordi de er pokkers meget bedre end alternativerne. Det gør ikke missionen her og nu lettere.
Jeg ved ikke helt, om jeg ligefrem forventer at Sloth og Flores bliver store profiler. Man kan da håbe det, prisskiltet og skudsmålet taget i betragtning.
Det er dog bekymrende, at Casper Sloth endnu ikke rigtig er trådt i karakter. Hans manglende kamptræning til trods, så viser han simpelthen for lidt når han er på banen. Han tager for lidt ansvar, og det har intet med kamptræning at gøre. Man kunne med rimelighed påstå at det også handler om det relationelle, og der kan man have en pointe. Der skal bare ikke gå specielt lang tid, før vi begynder at se ham træde mere i karakter. Hvis han skal indtage 8'er positionen og være en arvtager efter Risgård, så skal han begynde at vise en anden indstilling end det "luksusspiller"-prædikat han sluttede sin AGF-tid af med.

Hvad angår Flores, så har han jo en gylden indlægsfod, men hans manglende evne til at udfordre mand mod mand er bekymrende. Han bliver for nemt kyst af forsvarsspillere der dækker ham tæt op. Og her er der i hvert fald tale om en mand som ikke mangler kamptræning, men nok nærmere tilpasning til spillestilen. Han burde bare være lidt hurtigere. Fart og drev på kanterne er en mangelvare som det er lige nu - særligt når vi har været så forvænt med Thomsen og Kusk, der begge havde det som deres altoverskyggende force.

Der er vel forskel på forstærkninger og store profiler synes jeg nok.

Men det var nu slet ikke min pointe, min pointe var at indtil videre har de ikke forstærket holdet, og selv om det er nemt nok at pege på grunde til det, så gør de her og nu ikke vores hold bedre. Jeg er ikke uenig i at man kunne have håbet på mere, særligt fra Sloth, men vi skal vel lidt længere hen før vi for alvor kan fælde dom. Jeg synes da i øvrigt overhovedet ikke at Flores mangler speed, vi har bare stort set ikke set ham blive sat op i situationer hvor han har kunnet udnytte sin fart, noget som han naturligvis også selv skal lære at gøre meget bedre. Som du skriver, er det tydeligt at der skal en længere tilvænningsperiode til, før vi for alvor ser ham vænne sig til dansk fodbold.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2590
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af troelsh » 7. okt 2016, 09:42

Flores spillede de første 58 min. For Peru da de spillede 2-2 mod Argentina

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 7. okt 2016, 21:55

troelsh skrev:Flores spillede de første 58 min. For Peru da de spillede 2-2 mod Argentina
Hvordan slap han egentlig fra det, om nogen ved noget? Argentina må formodes at ligge en del i standard over, hvad han render ind i Superligaen...

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Halil » 8. okt 2016, 10:02

Hovedet skrev:
troelsh skrev:Flores spillede de første 58 min. For Peru da de spillede 2-2 mod Argentina
Hvordan slap han egentlig fra det, om nogen ved noget? Argentina må formodes at ligge en del i standard over, hvad han render ind i Superligaen...
Flores lavede tilsyneladende en assist.

Ellers ved jeg det ikke.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 8. okt 2016, 11:05

Halil skrev:
Hovedet skrev:
troelsh skrev:Flores spillede de første 58 min. For Peru da de spillede 2-2 mod Argentina
Hvordan slap han egentlig fra det, om nogen ved noget? Argentina må formodes at ligge en del i standard over, hvad han render ind i Superligaen...
Flores lavede tilsyneladende en assist.

Ellers ved jeg det ikke.
Nope,

Highlights her:

http://www.fullmatchesandshows.com/2016 ... ull-match/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. okt 2016, 04:35

Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:


Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 12. okt 2016, 08:43

Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Man kunne da håbe han tog de takter med hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 12. okt 2016, 09:33

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Man kunne da håbe han tog de takter med hjem.
Det er jo fra en position, hvor vi endnu ikke har formået at finde ham. Når han har fået bolden i AaB har det været når spillet er gået i stå eller når han har været isoleret på kanten. Jeg synes egentlig han er dygtig til at positionere sig, men holdet har simpelthen ikke formået at sætte ham op endnu. Havde han været hos os sidste efterår, hvor spillet flød og der var dynamik i vores angrebsspil, havde han fået meget mere ud af det. Vi kan håbe at vores offensive pasningsspil snart er i sync.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 12. okt 2016, 10:23

Flot mål af Flores.
De seneste dage har Flores stået overfor modstandere som Aguero, Higuain, Dybala, A. Di Maria, Mascherano, Otamendi, Alexis Sanchez og Arturo Vidal, det bliver noget af en omvæltning søndag aften hvor der venter kamp på en pløjemark i Herning mod modstandere som Banggaard og Nissen.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 634 » 12. okt 2016, 22:07

Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Mon vores stadion speaker kan gooooale på sydamerikansk :D
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

seamann

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af seamann » 12. okt 2016, 23:55

frederikshavneren skrev:Flot mål af Flores.
De seneste dage har Flores stået overfor modstandere som Aguero, Higuain, Dybala, A. Di Maria, Mascherano, Otamendi, Alexis Sanchez og Arturo Vidal, det bliver noget af en omvæltning søndag aften hvor der venter kamp på en pløjemark i Herning mod modstandere som Banggaard og Nissen.
Og fan der fart, så det er vel ikke et problem (ellers skulle han nok ikke have skrevet med AaB).

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AMadsen » 27. okt 2016, 12:00

634 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Mon vores stadion speaker kan gooooale på sydamerikansk :D

vi må have det indført på stadion som en lille gimik :o :o
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 28. okt 2016, 12:03

Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Halil » 29. okt 2016, 11:28

Kenneth K skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.
Har de været i bad standing? Kan man finde ud af det, så er det et farligt våben, da der kan afsluttes med et meget kort aftræk, som gør målmanden ikke kan nå at reagere. Det har jeg set et par gange.

Ronaldo ved VM 2002 f.eks.

Hvad er det iøvrigt Edison har været til i Aalborg, som han har lagt op på FB?

Karneval?

Noget kristent halløj`?
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 31. okt 2016, 09:23

Halil skrev:
Kenneth K skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.
Har de været i bad standing? Kan man finde ud af det, så er det et farligt våben, da der kan afsluttes med et meget kort aftræk, som gør målmanden ikke kan nå at reagere. Det har jeg set et par gange.
Altså, jeg er jo helt enig, men mange fatter det ikke, og man bliver jo næsten opdraget til at lade være med at lave tåfisere. Vrist og inderisde, hele tiden. Så kedeligt. I stedet skulle man fucking træne i tåfisere, fordi det netop efterlader målmanden næsten chanceløs pga. det korte aftræk.

#Justice4Tåfiseren

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Ham der Emil » 31. okt 2016, 10:06

Kenneth K skrev:
Halil skrev:
Kenneth K skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.
Har de været i bad standing? Kan man finde ud af det, så er det et farligt våben, da der kan afsluttes med et meget kort aftræk, som gør målmanden ikke kan nå at reagere. Det har jeg set et par gange.
Altså, jeg er jo helt enig, men mange fatter det ikke, og man bliver jo næsten opdraget til at lade være med at lave tåfisere. Vrist og inderisde, hele tiden. Så kedeligt. I stedet skulle man fucking træne i tåfisere, fordi det netop efterlader målmanden næsten chanceløs pga. det korte aftræk.

#Justice4Tåfiseren
Ronaldo scorede på en tåfiser i 2002 (mener jeg). Som jeg husker det, så blev han nedgjort lidt for at skyde med tåen.
Jeg har selv brugt tåhylere mange gange selv, og det er et fantastisk våben!
En tåfiser midt på bolden, og ingen ved hvordan boldens svæv kommer til at se ud.
Et Hjerte - En Klub

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3189
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 31. okt 2016, 10:55

Oscar scorede også med en lækker tåfiser i åbningskampen ved VM i 2014. Der håbede jeg, at det ville komme til at sætte standarden for slutrunden, men det skete desværre ikke.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 31. okt 2016, 11:45

Ham der Emil skrev:
Kenneth K skrev:
Halil skrev:
Kenneth K skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.
Har de været i bad standing? Kan man finde ud af det, så er det et farligt våben, da der kan afsluttes med et meget kort aftræk, som gør målmanden ikke kan nå at reagere. Det har jeg set et par gange.
Altså, jeg er jo helt enig, men mange fatter det ikke, og man bliver jo næsten opdraget til at lade være med at lave tåfisere. Vrist og inderisde, hele tiden. Så kedeligt. I stedet skulle man fucking træne i tåfisere, fordi det netop efterlader målmanden næsten chanceløs pga. det korte aftræk.

#Justice4Tåfiseren
Ronaldo scorede på en tåfiser i 2002 (mener jeg). Som jeg husker det, så blev han nedgjort lidt for at skyde med tåen.
Jeg har selv brugt tåhylere mange gange selv, og det er et fantastisk våben!
En tåfiser midt på bolden, og ingen ved hvordan boldens svæv kommer til at se ud.
Det bedste er nu en tåfiser skævt på bolden ude i siden, så kan man virkelig få den til at skrue. Forstår ikke hvorfor der bliver set sådan ned på dem. Bruger man det ordenligt, er det jo rimeligt effektivt.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Brodernumsi » 31. okt 2016, 23:06

Kenneth K skrev:
Halil skrev:
Kenneth K skrev:
Jesper Schmidt skrev:Klassemål af vores 10'er i nattens kamp mod Chile:

Fucking elsker tåfisere. Forstår ikke, at de altid har været i så bad standing.
Har de været i bad standing? Kan man finde ud af det, så er det et farligt våben, da der kan afsluttes med et meget kort aftræk, som gør målmanden ikke kan nå at reagere. Det har jeg set et par gange.
Altså, jeg er jo helt enig, men mange fatter det ikke, og man bliver jo næsten opdraget til at lade være med at lave tåfisere. Vrist og inderisde, hele tiden. Så kedeligt. I stedet skulle man fucking træne i tåfisere, fordi det netop efterlader målmanden næsten chanceløs pga. det korte aftræk.

#Justice4Tåfiseren

I fodboldens spæde start, blev der også set ned på spillere der afleverede bolden, man skulle helst drible bolden, fra egen banehalvdel og helt i mål. Hvis tåhyleren er effektiv nok, så skal den jo nok blive anerkendt på et tidspunkt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar