Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 23. maj 2018, 12:56

Pastorius skrev:
23. maj 2018, 12:53
Patmand skrev:
Gaarde6 skrev:
23. maj 2018, 09:13
Når vores formand er ude og sige at vi skal spille med om medaljer, og vi skal spille europæisk hver 3-5 år.
Så forventer jeg faktisk et stort transfer vindue.
Vi har ikke det, der ligner truppen til de forventninger.
Men hvordan skal den udtalelse forståes?

For er der ikke kun europæiske pladser til 1-3. pladserne + pokalvinderen?

Siger han så ikke at AaB har ambitioner om almindeligvis at være et subtop hold, der så hvert 5. år hiver bronze hjem?

Det er måske i virkeligheden meget realistisk ift. hvordan det lige for øjeblikket ser ud i Superligaen.

Tolker I det anderledes?
Han skelner muligvis mellem europæiske kvalifikationskampe (som der ikke er meget økonomi i) og kampe i hovedturneringen.
Ja den tanke har jeg også tænkt. Ellers er det jo ikke ligefrem en offensiv udmelding - hvilket måske også er fint nok og vi er jo nordjyder.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af le Cid » 23. maj 2018, 13:03

Patmand skrev:
23. maj 2018, 12:56
Pastorius skrev:
23. maj 2018, 12:53
Patmand skrev:
Gaarde6 skrev:
23. maj 2018, 09:13
Når vores formand er ude og sige at vi skal spille med om medaljer, og vi skal spille europæisk hver 3-5 år.
Så forventer jeg faktisk et stort transfer vindue.
Vi har ikke det, der ligner truppen til de forventninger.
Men hvordan skal den udtalelse forståes?

For er der ikke kun europæiske pladser til 1-3. pladserne + pokalvinderen?

Siger han så ikke at AaB har ambitioner om almindeligvis at være et subtop hold, der så hvert 5. år hiver bronze hjem?

Det er måske i virkeligheden meget realistisk ift. hvordan det lige for øjeblikket ser ud i Superligaen.

Tolker I det anderledes?
Han skelner muligvis mellem europæiske kvalifikationskampe (som der ikke er meget økonomi i) og kampe i hovedturneringen.
Ja den tanke har jeg også tænkt. Ellers er det jo ikke ligefrem en offensiv udmelding - hvilket måske også er fint nok og vi er jo nordjyder.
Han kunne vel også mene, at man spiller med om medaljerne, hvis man er meget tæt på at nå dem, men lige nøjagtig bliver nr. 4 på en dårligere målscore...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Alexis » 23. maj 2018, 13:24

Patmand skrev:
23. maj 2018, 12:51
Gentleman Finn skrev:
23. maj 2018, 11:50
Anders Dreyer kunne jeg godt tænke mig, han virker som en med spandevis af selvtillid og kølighed foran kassen, et stort talent hvor man måske ville kunne lokke Esbjerg med en høj videresalgs %. Vi burde have en mulighed for at overtale ham, vi er helt sikker i stand til at ligge en udviklingsplan for ham der er bedre end de fleste andre klubber i top 6, en helt anden sikkerhed han vil have for at vi satser på ham og at han får spilletid. Men kommer EfB i superligaen så tror jeg ikke de er interesseret i at sælge ham, det kan blive svært at holde på ham hvis de ikke gør, så vil han formentligt et skridt op.
Okay, jeg tror så Anders Dreyer og hans agent/rådgivere har en helt anden opfattelse af hvor attraktivt de ser et skifte til AaB.

Jeg kan slet ikke forestille mig han skifter til AaB. Jeg tror han kan få langt bedre og mere spændende tilbud andetsteds fra.

Men du har da ret i, at AaB med temmelig stor sikkerhed kan tilbyde en dygtig spiller fast spilletid. Det er fordi vi ikke har ret mange profiler og spiller en dødssyg omgang bold. Skulle det være et attraktivt hold at komme til?
Selvfølgelig får vi ikke Dreyer. Han koster langt mere end vi giver for spillere, og mon ikke han kan finde 20 klubber mere interessante end os hvis han endelig skifter

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 23. maj 2018, 18:49

Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 23. maj 2018, 19:15

frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Jeg tror også sagtens klubber som Sønderjyske, Silkeborg, Hobro etc. Kunne være interesseret i en spiller som Pallesen, han havde trods alt fin succes i Viborg.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 23. maj 2018, 20:15

frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Med hensyn til Pallesen så har jeg hørt Hobro nævnt. Andre der har hørt samme rygte?
Jeg savner Winsnes

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 23. maj 2018, 20:17

frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Det er også på kanten af det absurde, at Per Pallesen er endt som tredjevalg efter Blåbjerg og en i vanlig halvdesperation omskolet Børsting. Meget sigende for den transferaktivitet, der har fundet sted i AaB gennem de sidste par år. Hold da op, hvor har vi hældt absurd mange penge ud på mislykkede handler; Pallesen kan stille sig op i køen bag Holgersson, Meilinger, Sloth, Flores, Safranko.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. maj 2018, 21:37

Hovedet skrev:
23. maj 2018, 20:17
frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Det er også på kanten af det absurde, at Per Pallesen er endt som tredjevalg efter Blåbjerg og en i vanlig halvdesperation omskolet Børsting. Meget sigende for den transferaktivitet, der har fundet sted i AaB gennem de sidste par år. Hold da op, hvor har vi hældt absurd mange penge ud på mislykkede handler; Pallesen kan stille sig op i køen bag Holgersson, Meilinger, Sloth, Flores, Safranko.
Jeg synes ikke Flores hører hjemme i den der brogede forsamling af fejlindkøb...
Janteloven eksisterer IKKE!

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af bongo1234 » 24. maj 2018, 08:13

Martino skrev:
23. maj 2018, 20:15
frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Med hensyn til Pallesen så har jeg hørt Hobro nævnt. Andre der har hørt samme rygte?
Jeg har for nogen tid siden hørt, at AGF bliver hans nye klub.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 255
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Lyngehoevdingen » 24. maj 2018, 08:21

Hovedet skrev:
23. maj 2018, 20:17
frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Det er også på kanten af det absurde, at Per Pallesen er endt som tredjevalg efter Blåbjerg og en i vanlig halvdesperation omskolet Børsting. Meget sigende for den transferaktivitet, der har fundet sted i AaB gennem de sidste par år. Hold da op, hvor har vi hældt absurd mange penge ud på mislykkede handler; Pallesen kan stille sig op i køen bag Holgersson, Meilinger, Sloth, Flores, Safranko.
Han er vel trods alt ikke tredjevalg. Blåbjerg har endnu til gode at spille den højre back.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Reyad » 24. maj 2018, 08:30

Lyder underligt, at Hobro skulle være interesseret i Pallesen. De har allerede to højrebacks i Bøge og Putros. Begge kan dog spille andre positioner også. AGF giver mere mening. Mikanovic er jeg ikke imponeret af, og derfor kunne de godt bruge en anden løsning.

Nu kommer der et reelt transferønske. Jeg vil gerne have Kristian Riis, der i denne sæson har været udlejet til Vendsyssel og ejes af FCM. Det afhænger dog af, om FCM vil satse på ham. De har mange gode midterforsvarer (Sanneh, Korscmar, Kian Hansen, Rasmus Nicolaisen og måske Sviatchenko). Derfor kunne Riis blive sorteper. Det er begrænset, hvad jeg har set med ham i Vendsyssel, men de kampe jeg har set har han været fremragende.

Ja, han er ung. Men jeg ser et godt perspektiv i ham.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 24. maj 2018, 09:36

Reyad skrev:
24. maj 2018, 08:30
Lyder underligt, at Hobro skulle være interesseret i Pallesen. De har allerede to højrebacks i Bøge og Putros. Begge kan dog spille andre positioner også. AGF giver mere mening. Mikanovic er jeg ikke imponeret af, og derfor kunne de godt bruge en anden løsning.

Nu kommer der et reelt transferønske. Jeg vil gerne have Kristian Riis, der i denne sæson har været udlejet til Vendsyssel og ejes af FCM. Det afhænger dog af, om FCM vil satse på ham. De har mange gode midterforsvarer (Sanneh, Korscmar, Kian Hansen, Rasmus Nicolaisen og måske Sviatchenko). Derfor kunne Riis blive sorteper. Det er begrænset, hvad jeg har set med ham i Vendsyssel, men de kampe jeg har set har han været fremragende.

Ja, han er ung. Men jeg ser et godt perspektiv i ham.
AGF giver mere mening end Hobro, og hørte det også kun fra en Hobro-forbindelse, så ved ikke hvor meget han ved. Det er jo ikke sådan at Pallesen er decideret dårlig, han fungerer bare ikke rigtig som back i AaB. Men han kan ikke rigtig slå gode indlæg og han er ingen ørn i opdækningen.
Kristian Riis er bestemt dygtig.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gentleman Finn » 24. maj 2018, 10:21

Hvordan har Søren Reese klaret sig denne sæson i Viborg, har vi en der har set nogle 1.div kampe, han klarede sig jo lovende i et kompakt Mølby system

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 24. maj 2018, 10:39

Gentleman Finn skrev:
24. maj 2018, 10:21
Hvordan har Søren Reese klaret sig denne sæson i Viborg, har vi en der har set nogle 1.div kampe, han klarede sig jo lovende i et kompakt Mølby system
Jeg så Viborg en del i efteråret og der var han forfærdelig. Vi skal prise os lykkelige for at det ikke blev til noget i sommers for han hører slet ikke til i en klub som AaB.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af gravballe » 24. maj 2018, 10:58

Martino skrev:
23. maj 2018, 20:15
frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Med hensyn til Pallesen så har jeg hørt Hobro nævnt. Andre der har hørt samme rygte?
Har hørt Hobro og Sønderjyske begge har haft følere ude. Jeg har ikke hørt noget om bud, eller forhandlinger, andet der har været forespørgelser på ham. Jeg kan dog ikke se hvad Hobro skal med ham...

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Alexis » 24. maj 2018, 11:01

Målmand:
Rinne
Lansing

HB:
Børsting
Pallesen
PK

CB:
Okore
Blåbjerg
KP
Lyngø

VB:
Ahlmann
Blåbjerg

6er:
Wurtz, MC, Abildgaard, Lesniak, Kakeeto

8er:
Risgaard

Kant:
Kusk
Thellufsen

Angreb:
Pohl
Safranko
Wesam
Ramkilde

Underforstået Rolim og Flores er væk om en måned, så ser vores hold således ud. Det er tydeligt at der skævvridninger på vores hold. De 5 bagerste pladser ser fine ud, her behøver vi ikke gøre noget og defensiven har set god ud en stor del af sæsonen. Pallesen kan sælges hvis nogen vil købe ham. Derimod har vi alt for mange 6ere. Selvom MW vil spille med 2 ad gangen så er 5 stadig for meget. Optimalt spiller han kun med 1. Kan de træne Lesniak i at spille 8eren hjælper der. Men minimum 1 og måske 2 af MC, Abildgaard og Kaketo SKAL ud. Optimalt sendes Kakeeto videre og Abildgaard eller MC udlejes alt efter hvem vi tror mest på. Så kommer vores mest mangelfulde rolle, 8eren. Her er der kun Risgaard, og MW nægter i store dele af sæsonen at bruge ham der. Det har fungeret godt når Flores eller Rolim har spillet inde centralt, og det er her jeg virkelig ser vi skal købe ind. Brug penge på en teknisk og boldfast 8er. Kanterne er vi også skrøbelige på, her skal vi også have en mere. Ser gerne Kusk og Thellufsen som startduo næste år, så måske et talent der kan dække begge sider ville være optimalt. I front er vi numerisk godt dækket ind, men ikke på kvalitet. Spiller vi kun med 1 angriber, skal Ramkilde udlejes, medmindre man overvejer at bruge Wesam som den 3 kantspiller som truppen mangler.
Så ud med Kakeeto, ryk Lesniak frem på 8eren. Udlej Ramkilde, sælg Pallesen
Ind 8er og kantspiller

Holder ser således ud
Rinne
Børsting-Okore-KP-Ahlmann
Wurtz
Lesniak-Ny 8er
Kusk-Pohl-Thellufsen

Bænken:
Lansing
Blåbjerg
PK
Abildgaard/MC
Risgaard
Ny kant
Safranko/Wesam

På tribunen:
Lyngø
Abildgaard/MC
Safranko/Wesam

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 24. maj 2018, 11:15

Gentleman Finn skrev:
24. maj 2018, 10:21
Hvordan har Søren Reese klaret sig denne sæson i Viborg, har vi en der har set nogle 1.div kampe, han klarede sig jo lovende i et kompakt Mølby system
Søren Reese har iflg. de Viborg-fans jeg kender været helt horribel denne sæson, i øvrigt sammen med Jeppe Grønning.

Vi forhøjede vores bud på Reese 3 gange, men Viborg ville ikke slippe ham. Det skal vi nok være glade for i dag. Han ville selv utroligt gerne til AaB.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 24. maj 2018, 11:17

Martino skrev:
24. maj 2018, 09:36
AGF giver mere mening end Hobro, og hørte det også kun fra en Hobro-forbindelse, så ved ikke hvor meget han ved. Det er jo ikke sådan at Pallesen er decideret dårlig, han fungerer bare ikke rigtig som back i AaB. Men han kan ikke rigtig slå gode indlæg og han er ingen ørn i opdækningen.
Kristian Riis er bestemt dygtig.
Helt vildt, hvis Pallesen bliver endnu et profileret indkøb som vi skiber afsted efter kort tid i klubben. Det betyder jo så endnu formodet sign-off fee, for at kompensere for løngabet. Men hvad er vi på nu? 4-5-6 spillere, som vi har hældt ud med badevandet efter kort tid. Det er jo fuldstændig uhørt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 24. maj 2018, 12:00

Gamen skrev:
24. maj 2018, 11:17
Martino skrev:
24. maj 2018, 09:36
AGF giver mere mening end Hobro, og hørte det også kun fra en Hobro-forbindelse, så ved ikke hvor meget han ved. Det er jo ikke sådan at Pallesen er decideret dårlig, han fungerer bare ikke rigtig som back i AaB. Men han kan ikke rigtig slå gode indlæg og han er ingen ørn i opdækningen.
Kristian Riis er bestemt dygtig.
Helt vildt, hvis Pallesen bliver endnu et profileret indkøb som vi skiber afsted efter kort tid i klubben. Det betyder jo så endnu formodet sign-off fee, for at kompensere for løngabet. Men hvad er vi på nu? 4-5-6 spillere, som vi har hældt ud med badevandet efter kort tid. Det er jo fuldstændig uhørt.
Ja og det er specielt skidt fordi det var en transfer som flere brugere herinde allerede i sommers kunne se var et fejlcast.

Og med hensyn til Reese så har Grønning og ham været mere eller mindre elendige hele året, og man var ikke overrasket da de fejlede stort med Brabrand. De har ikke spillerne til at skabe en kamp.
Jeg savner Winsnes

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 24. maj 2018, 12:53

Lyngehoevdingen skrev:
24. maj 2018, 08:21
Hovedet skrev:
23. maj 2018, 20:17
frederikshavneren skrev:
23. maj 2018, 18:49
Tilgang(e) kommer også til at afhænge af hvem vi siger farvel til.

Umiddelbart ligner det et farvel til:

Flores
Pallesen

Derudover må der også være spørgsmål ved spillere som Kakeeto, Bytyqi og Ramkilde. Her kan udlån komme på tale hvis der stadigvæk er tro på at de har en fremtid i AaB.

Rolim er et stort spørgsmålstegn, han har niveauet men sagen kompliceres af ejerforholdene. Som tiden går kan jeg godt frygte at en anden dansk klub skriver kontrakt med Rolim.

For at bringe et rygte så har jeg hørt at Pallesen er færdig i AaB.
Det er også på kanten af det absurde, at Per Pallesen er endt som tredjevalg efter Blåbjerg og en i vanlig halvdesperation omskolet Børsting. Meget sigende for den transferaktivitet, der har fundet sted i AaB gennem de sidste par år. Hold da op, hvor har vi hældt absurd mange penge ud på mislykkede handler; Pallesen kan stille sig op i køen bag Holgersson, Meilinger, Sloth, Flores, Safranko.
Han er vel trods alt ikke tredjevalg. Blåbjerg har endnu til gode at spille den højre back.
Jeg hørte ellers, at han var tredjevalg til den position. Nå, hvis Børsting er førstevalg, hvem er så andetvalg?

Låst