Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 16. jul 2018, 14:04

Mogens skrev:Når vnakken går på angribere, så kan jeg ikke undgå at tænke på (og foreslå) Duncan. Selvom han ikke har de bedste år foran sig, så er jeg bange for, at Duncan er det bedste vi kan få. Han har det, der kendetegner en solid angriber - killerinstinkt og målnæse. Han kunne være en god makker til Pohl, hvor vi ville have et angreb bestående af en forholdsvis hurtig dybdeløber og en fysisk (placerings)stærk afslutter. Hvis han er i nogenlunde form og til at få med vores økonomi, så synes jeg bestemt, at muligheden skal overvejes.
Hvis ikke vi kan få bedre end Duncan tror jeg nærmere det skyldes nærighed. Jeg kan godt se fidusen i at få ham, men jeg er sgu usikker på om ikke han er faldet for meget i niveau og langsigtet er det bedre at investere i en profil vi kan sælge end en kortsigtet lappeløsning. Kontinuitet og ambitioner tak når vi nu har penge nok


Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Sønderhof » 16. jul 2018, 14:30

Nicorisa skrev:
16. jul 2018, 13:27
Hvor god er ham her? Billede

https://www.tipsbladet.dk/node/302140/appview

Ambitiøs 22-årig - ligner måske én der har ramt FCM’s overs-kudslager?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er Awer Mabil der linkes til :) Jeg synes han er en enormt spændende type, som jeg af flere omgange har nævnt herinde. Han er lynhurtig og ok med bolden. Han blev købt da de solgte Sisto, og de minder faktisk en del om hinanden. Men derfor tror jeg heller ikke det en en mand vi er interesseret i. Han minder for meget om Pohl til at har de kan spille sammen oppe foran. Og når vi Kusk som højre wing, så Kommer MW aldrig til at spille med en ligeså offensiv type på den anden fløj.

Stiller op med MC/Würtz-Mabil/Flores/Kusk-Pohl, så tror jeg på top 6, men det kræver at vi tør tro på at i kan dominere kampene. Kommer det til at ske under MW? nej vel.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BassogogsVen » 16. jul 2018, 14:31

Jakobsen skrev:
16. jul 2018, 14:04
Mogens skrev:Når vnakken går på angribere, så kan jeg ikke undgå at tænke på (og foreslå) Duncan. Selvom han ikke har de bedste år foran sig, så er jeg bange for, at Duncan er det bedste vi kan få. Han har det, der kendetegner en solid angriber - killerinstinkt og målnæse. Han kunne være en god makker til Pohl, hvor vi ville have et angreb bestående af en forholdsvis hurtig dybdeløber og en fysisk (placerings)stærk afslutter. Hvis han er i nogenlunde form og til at få med vores økonomi, så synes jeg bestemt, at muligheden skal overvejes.
Hvis ikke vi kan få bedre end Duncan tror jeg nærmere det skyldes nærighed. Jeg kan godt se fidusen i at få ham, men jeg er sgu usikker på om ikke han er faldet for meget i niveau og langsigtet er det bedre at investere i en profil vi kan sælge end en kortsigtet lappeløsning. Kontinuitet og ambitioner tak når vi nu har penge nok


Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Problemet er bare, at Gaarde næppe er manden, der kan tiltrække en profil. Se lige den portefølje, han render rundt med i sine første 9-10 transfervinduer. Det er jo decideret rystende, så meget middelmådighed han har hentet og så få pletskud. Jeg kan tælle tre, hvoraf den ene gerne ville hjem, den anden skulle have kickstartet sin karriere hos en træner, han kender og den sidste er en stærk signing.
Dertil kan du lægge to trænere, som har været eksponenter for den mest røvkedelige omgang beton-bold nogensinde. Og det var almen viden om begge, allerede inden de blev hentet.
Jeg har mistet al tro på, at der nogensinde bliver skabt et slagkraftigt hold, der kan skaffe en medalje, under Gaarde.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af McMark » 16. jul 2018, 16:05

baresi skrev:
16. jul 2018, 11:43
FIDEL skrev:
16. jul 2018, 10:03
baresi skrev:
16. jul 2018, 08:07
Realistisk set med gaarde brilller på. Hvor mange tror I vi kommer til at hente og til hvilke positioner?

Og hvem tror i evt vi sælger ?

Personligt tror jeg vi ender med kun at hente 1 spiller - og jeg er i tvivl om man tænker angriber eller kantspiller.
Men en offensiv.

Tror stadig man prøver at afhænde Flores - men tror ik det lykkes.

Pallesen og Safranko er også på vej ud - men blir ikke i det her vindue.
Tror ikke vi får en ægte angriber ind, men mere en offensivspiller, som kan spille flere pladser fx. Kadrii.
Og Safranko tror jeg ikke de har afskrevet endnu. Wieghorst pegede på ham så mon ikke han får lang snor. Desværre...
Vi mangler så meget kvalitet i offensiven, og hvis ikke de herrer Gaarde og wieghorst gør noget ved det i dette vindue, så har de slet ikke forstået situationens alvor og risikoen for en fyring.
Enig. - jeg har dog synes MW har været total fejlcastet fra start og han har indtil videre været en katatrofe som træner i AaB . Tror bare at ham og gaarde hænger sammen. Jeg frygter Sgu mere at man forlænger med ham- han har vist kun kontrakt til sommeren 19
Morten Wieghorst er ansat i AaB på en fortløbende aftale, der er uopsigelig indtil 30. juni 2019.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2018, 16:10

McMark skrev:
15. jul 2018, 18:52
FIDEL skrev:
15. jul 2018, 17:49
Kokkefar skrev:
15. jul 2018, 16:37
FIDEL skrev:
15. jul 2018, 12:26
BassogogsVen skrev:
15. jul 2018, 12:09
Gaarde må virkelig have noget vildt i ærmet, når han erklærer, at Rolim ikke er førsteprioritet og samtidig lader en spiller som Pusic (1 mål pr. 1,7 spillede kamp i sin superliga-tid) svæve fra AGF til Horsens.

Man kan jo næsten ikke være i sig selv af bare forventninger.
Det kunne være fuldstændig fantastisk med to bomber sidst i vinduet! Også selvom det måske ikke er i Okore og Kusk-klassen. Jeg vil være tilfreds med fx. Kadrii og en angriber som Festersen eller Douglas fra Helsingør.
Safranko har simpelthen ikke kontrol over sine bevægelser, og ødelægger for meget opspil.
Hold nu med at foreslå Festersen. Han er da bundelendig. Han har lavet 11 superligamål i de sidste 50 kampe. Pohl har lavet 9 i de sidste 51. Det er da dybt idiotisk at få en angriber på 31 år uden udviklingspotentiale ind i stedet for et lovende talent hvis ikke det giver kasser. Oveni købet har Pohl fysiske forcer til gavn for holdet som Festersen slet ikke har. Pohl bliver, og skal vi have en makker til Pohl skal det være på et langt højere niveau end mål i hver 5. kamp. Det er et useriøst bud.
Festersen er ikke den optimale løsning, jeg ved det. Men han er stadig bedre end Safranko, og kan stadig bidrage med mål. Han var med fra start idag, så det er alligevel ikke så realistisk.
Douglas så spændende ud, og har både fysik og fart samt fin teknik som link-up spiller. Men regner ikke med vi får en ægte angriber.
Hvis det bare handler om at være bedre end Šafranko, så sætter vi sgu også overliggeren vanvittigt lavt. Skal vi hente en striker, så skal det satme være noget langtidsholdbart og ikke Rasmus fucking Festersen, som der bliver 32 år om lidt over måned.
Det handler ikke BARE om at finde en angriber der er bedre end Safranko. I eksemplet med Festersen, kunne vi få en rutineret målræv, som i et stykke tid har siddet på bænken i OB, men jeg anser ham alligevel ikke som særlig realistisk.

En Duncan er også bedre end Safranko, men han er nok over sidste salgsdato. Dog kan vi sagtens bruge en målscorer, som scorer på tilfældigheder og indlæg, hjørnespark, frispark etc. Jeg tror simpelthen bare ikke på, at Wieghorst er villig til at give op på Safranko, da han selv pegede på ham. Dette til trods for at Safranko ikke kan tæmme en badebold og lægge en aflevering.

Kan se nu, at AaB forsøger at finde en klub til Kakeeto (lejeaftale). Det lyder optimalt.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 16:55

Kakeeto lejes ud som 23årig men en som gaarde tror på for fremtiden. ??
Den syns jeg ikke hænger sammen.
Jeg kan godt li kakeeto - og syns han læste spillet helt vildt godt.
Han er nok mere 6er end 8er.

Men tror sgu ikke på AaB vil ham nok- for med de midtbane spillere vi har udover wurtz så burde han i mine øjne ikke stå bagerst.
Abild - MC og Lesniak. Hmm det forstår jeg ik.

Og fatter intet af at MC får så stor en rolle på holdet.

Syns med nuv trup at de burde ligge Risgaard ind ved siden af wurtz .
Bille give dynamik og blik for spillet og klart der Risgaard er bedst .

Men hva - gaarde ved bedst

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Patmand » 16. jul 2018, 18:47

baresi skrev:
16. jul 2018, 16:55
Kakeeto lejes ud som 23årig men en som gaarde tror på for fremtiden. ??
Den syns jeg ikke hænger sammen.
Jeg kan godt li kakeeto - og syns han læste spillet helt vildt godt.
Han er nok mere 6er end 8er.

Men tror sgu ikke på AaB vil ham nok- for med de midtbane spillere vi har udover wurtz så burde han i mine øjne ikke stå bagerst.
Abild - MC og Lesniak. Hmm det forstår jeg ik.

Og fatter intet af at MC får så stor en rolle på holdet.

Syns med nuv trup at de burde ligge Risgaard ind ved siden af wurtz .
Bille give dynamik og blik for spillet og klart der Risgaard er bedst .

Men hva - gaarde ved bedst
Det hænger selvfølgelig heller ikke sammen. Gaarde har for vane at komme med de fjollede udtalelser, noget han gerne måtte lægge fra sig.

Først forlængede man med Kakeeto, sidenhen med alle hans konkurrenter på midtbanen. Kakeeto har blot fået spilletid i 13 Superliga kampe i en alder af 23 år, nu skal han udlejes, det passer overhovedet ikke på “Det er en spiller, vi tror rigtig meget på til fremtiden, og han har spillet nogle gode kampe for os“.

Jeg går ud fra Gaarde forsøger at dække over, at kontraktforlængelsen med Kakeeto var en fejldisposition.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2018, 18:57

Patmand skrev:
16. jul 2018, 18:47
baresi skrev:
16. jul 2018, 16:55
Kakeeto lejes ud som 23årig men en som gaarde tror på for fremtiden. ??
Den syns jeg ikke hænger sammen.
Jeg kan godt li kakeeto - og syns han læste spillet helt vildt godt.
Han er nok mere 6er end 8er.

Men tror sgu ikke på AaB vil ham nok- for med de midtbane spillere vi har udover wurtz så burde han i mine øjne ikke stå bagerst.
Abild - MC og Lesniak. Hmm det forstår jeg ik.

Og fatter intet af at MC får så stor en rolle på holdet.

Syns med nuv trup at de burde ligge Risgaard ind ved siden af wurtz .
Bille give dynamik og blik for spillet og klart der Risgaard er bedst .

Men hva - gaarde ved bedst
Det hænger selvfølgelig heller ikke sammen. Gaarde har for vane at komme med de fjollede udtalelser, noget han gerne måtte lægge fra sig.

Først forlængede man med Kakeeto, sidenhen med alle hans konkurrenter på midtbanen. Kakeeto har blot fået spilletid i 13 Superliga kampe i en alder af 23 år, nu skal han udlejes, det passer overhovedet ikke på “Det er en spiller, vi tror rigtig meget på til fremtiden, og han har spillet nogle gode kampe for os“.

Jeg går ud fra Gaarde forsøger at dække over, at kontraktforlængelsen med Kakeeto var en fejldisposition.
Det meste af det Gaarde laver og siger er efterhånden for at dække over sine dårlige beslutninger. Det meste er modstridende. Vanvittigt at han stadig sidder i sædet!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af white splash » 16. jul 2018, 19:06

FIDEL skrev:
16. jul 2018, 18:57
Patmand skrev:
16. jul 2018, 18:47
baresi skrev:
16. jul 2018, 16:55
Kakeeto lejes ud som 23årig men en som gaarde tror på for fremtiden. ??
Den syns jeg ikke hænger sammen.
Jeg kan godt li kakeeto - og syns han læste spillet helt vildt godt.
Han er nok mere 6er end 8er.

Men tror sgu ikke på AaB vil ham nok- for med de midtbane spillere vi har udover wurtz så burde han i mine øjne ikke stå bagerst.
Abild - MC og Lesniak. Hmm det forstår jeg ik.

Og fatter intet af at MC får så stor en rolle på holdet.

Syns med nuv trup at de burde ligge Risgaard ind ved siden af wurtz .
Bille give dynamik og blik for spillet og klart der Risgaard er bedst .

Men hva - gaarde ved bedst
Det hænger selvfølgelig heller ikke sammen. Gaarde har for vane at komme med de fjollede udtalelser, noget han gerne måtte lægge fra sig.

Først forlængede man med Kakeeto, sidenhen med alle hans konkurrenter på midtbanen. Kakeeto har blot fået spilletid i 13 Superliga kampe i en alder af 23 år, nu skal han udlejes, det passer overhovedet ikke på “Det er en spiller, vi tror rigtig meget på til fremtiden, og han har spillet nogle gode kampe for os“.

Jeg går ud fra Gaarde forsøger at dække over, at kontraktforlængelsen med Kakeeto var en fejldisposition.
Det meste af det Gaarde laver og siger er efterhånden for at dække over sine dårlige beslutninger. Det meste er modstridende. Vanvittigt at han stadig sidder i sædet!
Han er jo også CBS uddannet...
1 2 3 Jimmy er en mur!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af De Fem » 16. jul 2018, 19:23

At Gaardes CBS uddannelse skulle være et problem er så urimeligt dumt. Var du gladere hvis han havde en HD fra Aalborg, eller var det bedre med en brugtvognhandler?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 16. jul 2018, 19:26

Altså, vi har 2 mand på midtbanen som er på det sidste af deres karrierer. Vi har en relativt ung spiller, som kan få bedre træning ud af at blive lejet ud denne sæson. Det kunne da være, man så således på det, at Kakeeto skal vende hjem og konkurrere om pladserne når de to gamle er stemplet ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af le Cid » 16. jul 2018, 19:37

Funky skrev:
16. jul 2018, 19:26
Altså, vi har 2 mand på midtbanen som er på det sidste af deres karrierer. Vi har en relativt ung spiller, som kan få bedre træning ud af at blive lejet ud denne sæson. Det kunne da være, man så således på det, at Kakeeto skal vende hjem og konkurrere om pladserne når de to gamle er stemplet ud.
Sssshh! Ikke alle de nuancer! Gaarde er en nar, og CBS er noget kjøwenhauneri!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 16. jul 2018, 19:39

Funky skrev:
16. jul 2018, 19:26
Altså, vi har 2 mand på midtbanen som er på det sidste af deres karrierer. Vi har en relativt ung spiller, som kan få bedre træning ud af at blive lejet ud denne sæson. Det kunne da være, man så således på det, at Kakeeto skal vende hjem og konkurrere om pladserne når de to gamle er stemplet ud.
Enig at man ikke skiller sig af med ham men lejer ham ud kunne jo tyde på at de to gamle spiller sidste sæson

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 16. jul 2018, 20:04

Funky skrev:
16. jul 2018, 19:26
Altså, vi har 2 mand på midtbanen som er på det sidste af deres karrierer. Vi har en relativt ung spiller, som kan få bedre træning ud af at blive lejet ud denne sæson. Det kunne da være, man så således på det, at Kakeeto skal vende hjem og konkurrere om pladserne når de to gamle er stemplet ud.
Det er fint nok at Kakeeto udlejes, men Gaardes udtalelser er igen mærkelige. Hvis man tror på Kakeeto, så er det spøjst, at han står helt bag i køen efter Würtz, Risgård, Abildgaard og MC. Men han kan selvfølgelig udvikle sig i fx 1-division.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 16. jul 2018, 20:06

strangecap skrev:
16. jul 2018, 19:39
Funky skrev:
16. jul 2018, 19:26
Altså, vi har 2 mand på midtbanen som er på det sidste af deres karrierer. Vi har en relativt ung spiller, som kan få bedre træning ud af at blive lejet ud denne sæson. Det kunne da være, man så således på det, at Kakeeto skal vende hjem og konkurrere om pladserne når de to gamle er stemplet ud.
Enig at man ikke skiller sig af med ham men lejer ham ud kunne jo tyde på at de to gamle spiller sidste sæson
Eller også tyder det på at man har indset at det var en fejl at forlænge og det her er så bedste bud på at slippe af med ham. Der er ikke andre klubber ved deres fulde fem der vil overtage Kakeetos kontrakt til 2021.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af 9000AaB » 16. jul 2018, 20:17

Sad lige og så FUCK mod Horsens.

Tænkte hvis vi fik solgt flores og udlejet Kakeeto, ville det så være sandsynligt at vi kunne hente Kadrii som har kontraktudløb til vinter samt måske Thomsen?

Aner ikke hvor dyre de kan være....

Tror Thomsen vil ligge i samme leje som Kusk - men er ham det værd for os i forhold til det vi mangler?
Kadrii tror jeg ikke koster alverden på trods af han var i FUCKs truppe idag - men det rent gæt...

Ift til forsvar vil jeg hellere vi fandt en ny eller os brugte Lyngø istedet for Blåbjerg for han er virkelig ringe....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Funky » 16. jul 2018, 20:27

9000AaB skrev:
16. jul 2018, 20:17
Sad lige og så FUCK mod Horsens.

Tænkte hvis vi fik solgt flores og udlejet Kakeeto, ville det så være sandsynligt at vi kunne hente Kadrii som har kontraktudløb til vinter samt måske Thomsen?

Aner ikke hvor dyre de kan være....

Tror Thomsen vil ligge i samme leje som Kusk - men er ham det værd for os i forhold til det vi mangler?
Kadrii tror jeg ikke koster alverden på trods af han var i FUCKs truppe idag - men det rent gæt...

Ift til forsvar vil jeg hellere vi fandt en ny eller os brugte Lyngø istedet for Blåbjerg for han er virkelig ringe....
Svært at sige om det er realistisk, men det er da den slags spillere man vil lede efter når Flores er solgt. Og det er jeg stadig overbevist om, at han bliver.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Stefanovic » 16. jul 2018, 21:05

C’mon... så meget drama fortjener Kakeeto ikke. Han er lønmæssigt kun undergået af Lansing og Lyngø og er en ren lottokupon. Gør nu ikke problemerne større end de er.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af baresi » 16. jul 2018, 21:19

9000AaB skrev:
16. jul 2018, 20:17
Sad lige og så FUCK mod Horsens.

Tænkte hvis vi fik solgt flores og udlejet Kakeeto, ville det så være sandsynligt at vi kunne hente Kadrii som har kontraktudløb til vinter samt måske Thomsen?

Aner ikke hvor dyre de kan være....

Tror Thomsen vil ligge i samme leje som Kusk - men er ham det værd for os i forhold til det vi mangler?
Kadrii tror jeg ikke koster alverden på trods af han var i FUCKs truppe idag - men det rent gæt...

Ift til forsvar vil jeg hellere vi fandt en ny eller os brugte Lyngø istedet for Blåbjerg for han er virkelig ringe....
Thomsen er præcis det vi har brug for og som vi mangler . En vanvittig dygtig ny 8er der kan hjælpe wurtz men ikke mindst holde på bolden og tænke hurtigt fremad både med assists men også med mål både ift afslutninger udefra og løb i boksen

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af troelsh » 16. jul 2018, 21:25

Thomsen ville være en drømme signing, er der nogen der ved hvorfor han ikke var i FCK’s trup idag?

Låst