Gamen skrev: ↑31. jul 2018, 16:45
Jeg piver absolut ikke over noget. Jeg kan sagtens argumentere for min sag. En anden debattør påstår, at jeg skulle have et horn i siden på AaB pga. min familie, hvilket er decideret løgn og langt under lavmålet.
Det er lige meget hvad der ligger bag, så længe det er et svigt af hans holdkammerater og klubben. Jeg gisner ikke. Vi ved hvad AaB har sagt i den sag, og det efterlader ikke meget tvivl om, at det ikke var nogen acceptabel grund.
Men AaB er presset - også af ham og hans agent. De er nødt til at gyde olie på vandene indtil der er en løsning.
Og ja, netop vores største NAVN. Men hvad betyder det, når han på banen ikke er en profil?
Hvis ikke du mener at det er arbejdsvægring at blive væk fra træning uden tilladelse, hvad er det så?
Jeg forstår ikke din og andres optimisme omkring en spiller, som kun i meget, meget få glimt har vist noget. Det er den mest hypede spiller vi nogensinde har haft i AaB, og ubetinget det mest skuffende store indkøb i mands minde. At han så stadig ikke kan kommunikere med sine holdkammerater og aldrig er blevet ordentligt integreret i truppen øger ikke ligefrem optimismen, gør det?
Det er da ikke nødvendigvis ligegyldigt hvad der ligger bag. Og jo, du gisner.
Det betyder - og nu gisner jeg - alverden, at Flores er vores største navn. Jeg gætter på, at mange af de klubber, som har henvendt sig til Gaarde, faktisk ikke er specielt bekymrede over, om Flores spiller mindre end fuld tid og til 12 med pil opad for AaB. Hans "navn" har i potentielle køberes bevidsthed nok ret lidt at gøre med hans tid i AaB. Desuden deler jeg bare ikke din vurdering af, at det er i "meget, meget få glimt" at han har vist noget på banen. Det er ikke det samme som at jeg siger, han har været Weltklasse, men jeg synes eks. han i nogle af de mere ringe AaB-kampe sidste efterår faktisk var en af de eneste, som viste lidt kvalitet. Jeg tror stadig, han - når han spiller bedst - vil kunne være en klar forstærkning af holdet. Ikke at jeg reelt tror han når at vise det, jeg er som sagt sikker på, han er væk før vinduet lukker. Men jeg går på ingen måde i panik ved tanken om, at det ikke skulle være tilfældet.
Betyder det, at jeg ikke vil anerkende, at det godt kan tænkes at være en hæmsko at han - angiveligt- ikke er mere integreret på holdet, måske pga sprogproblemer? Næ, det lyder da træls, hvis det passer. Kan det tænkes, at han - måske pga skuffede forventninger om et godt klubskifte efter VM - lige skal vende skråen og finde sig til rette igen i AaB, i erkendelse af, at opholdet i DK måske bliver lidt længere end planlagt/lovet? Ja, og er det så acceptabelt? Næ, i princippet ikke, han skal være prof og levere på 110% all day every day og dø med støvlerne på for AaB, også selv om det er en træningskamp mod Thisted - sådan er arbejdsgivermentaliteten jo herinde blandt fansene. Men så på den anden side må den virkelige verdens arbejdsgivere ude i AaB sande at man arbejder med mennesker, og en gut som Flores passer så ikke helt ind i den skabelon, folk herinde hylder - når ikke det altså lyder, at AaB bare samler på alt for artige duksedrenge uden kant.