Velkommen hjem Lucas Andersen
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Velkommen hjem Lucas Andersen
De eneste jeg mangler er en "den er hjemme" eller fem fra provsten.
Holy fuck en offensiv vi har lige pludselig!! Jeg er blown away...
Velkommen hjem unge mand. Håber du kommer til at sprudle!
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Spot on - kan vi komme tilbage på det niveau, eller bare noget derhenad, som vi havde lige inden Lucas skiftede til Ajax, så får vi snart femcifret antal tilskurere på lægterne i Aalborg!raekkeettre skrev: ↑30. aug 2018, 15:54Jeg kan stadigvæk huske da ham og Helenius spillede sammen og vi fandt 4-0 3-5 gange i træk...eller sådan noget...Det var helt vildt den offensiv vi havde den gang i 12
Her er en lille appetitvækker: https://youtu.be/T2A-Na1F1os
Simpelhen en klasse-transfer af Overtjeneren!
-
- 2. div
Én skylder Cimbrertyren et blankpoleret lem nu Lucas Andersen er kommet tilbage
Gider ikke søge efter hvem den letsindige var.
- Buzz Killington
- Allstar
Det var dengang Villareal maskinen for alvor begyndte at rulle ud i Aalborg. Tilbage til konceptet, ja tak MWSpanky skrev: ↑30. aug 2018, 18:32Spot on - kan vi komme tilbage på det niveau, eller bare noget derhenad, som vi havde lige inden Lucas skiftede til Ajax, så får vi snart femcifret antal tilskurere på lægterne i Aalborg!raekkeettre skrev: ↑30. aug 2018, 15:54Jeg kan stadigvæk huske da ham og Helenius spillede sammen og vi fandt 4-0 3-5 gange i træk...eller sådan noget...Det var helt vildt den offensiv vi havde den gang i 12
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Tak Gaarde.
"Just when I think you couldn't possibly be any dumber, you go and do something like this... and TOTALLY REDEEM YOURSELF!"
Det er svært at rende rundt og være mavesur, når Lucas Andersen er tilbage på Hornevej.
"Just when I think you couldn't possibly be any dumber, you go and do something like this... and TOTALLY REDEEM YOURSELF!"
Det er svært at rende rundt og være mavesur, når Lucas Andersen er tilbage på Hornevej.
Fedt med Lucas!! Jeg håbede det var en kreativ type vi jagtede!
Tænk hvis Wieghorst for en stund smed livrem og seler og stillede med følgende mod Randers, så ville det i hvert fald blive underholdende!
Rinne
Bytiqi - KP - Okore - Ahlmann
Kusk - Abildgaard - Risgård - Andersen
Ochs - Van Weert
Tænk hvis Wieghorst for en stund smed livrem og seler og stillede med følgende mod Randers, så ville det i hvert fald blive underholdende!
Rinne
Ochs - Van Weert
-
- Allstar
Fedt at få Lukas tilbage. Men det jeg tænkte mere end noget andet da jeg så den video erSpanky skrev: ↑30. aug 2018, 18:32Spot on - kan vi komme tilbage på det niveau, eller bare noget derhenad, som vi havde lige inden Lucas skiftede til Ajax, så får vi snart femcifret antal tilskurere på lægterne i Aalborg!raekkeettre skrev: ↑30. aug 2018, 15:54Jeg kan stadigvæk huske da ham og Helenius spillede sammen og vi fandt 4-0 3-5 gange i træk...eller sådan noget...Det var helt vildt den offensiv vi havde den gang i 12
1) kusk var satme god
2) JEG SAVNER DALSGAARD. Han spiller jo som en ekstra angriber . Helt vildt .
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Nu fik vi sgu Lucas hjem! Derfor skal vi have en gammel sang frem igen! Kan det passe teksten er følgende??
“Han triller og brillere - det’ Lucas Andersen. Det’ Lucas Andersen.
For Vesttribunen kan bare ikke få nok - shå lå lå lå lå lå lå lå - shå lå lå lå lå lå lå lå”
Hvis ja, så spred ordet! Hvis nej, hvad er den så? Og så spred ordet!
Melodi: https://www.youtube.com/watch?v=_6FBfAQ ... e=youtu.be
En som kan bekræfte følgende??? Der skal fuld knald på den på søndag!
For Vesttribunen kan bare ikke få nok - shå lå lå lå lå lå lå lå - shå lå lå lå lå lå lå lå”
AaB Tifo Kaos
Stiv stift og håret tilbage. Forventningerne til sæsonen er lige steget ganske gevaldigt.
Man kan godt være i form, selv om man er ude af facon.
Far til fire
Far til fire
-
- 2. div
- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Men det gad jegStefanovic skrev: ↑30. aug 2018, 18:40Én skylder Cimbrertyren et blankpoleret lem nu Lucas Andersen er kommet tilbage
Buzz Killington var den skyldige :-P
Mener den starter med: “For han er en af vor egne - Det Lucas Andersen”. Derefter som du har beskrevet.Lausten skrev: ↑30. aug 2018, 20:09Nu fik vi sgu Lucas hjem! Derfor skal vi have en gammel sang frem igen! Kan det passe teksten er følgende??
- Buzz Killington
- Allstar
Som der så flot står på Tøftings maveskin: "No regrets". Jeg vil forsøge at overholde mine forpligtelser næste gang logistikken og promillen tillader, omend "blank" nok bliver underlagt et kompromis.Munken83 skrev: ↑30. aug 2018, 20:46Men det gad jegStefanovic skrev: ↑30. aug 2018, 18:40Én skylder Cimbrertyren et blankpoleret lem nu Lucas Andersen er kommet tilbage
-
- 2. div
- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Man går aldrig på kompromis!Buzz Killington skrev: ↑30. aug 2018, 21:02Som der så flot står på Tøftings maveskin: "No regrets". Jeg vil forsøge at overholde mine forpligtelser næste gang logistikken og promillen tillader, omend "blank" nok bliver underlagt et kompromis.Munken83 skrev: ↑30. aug 2018, 20:46Men det gad jegStefanovic skrev: ↑30. aug 2018, 18:40Én skylder Cimbrertyren et blankpoleret lem nu Lucas Andersen er kommet tilbage
Men husk lige et billede tak
- Buzz Killington
- Allstar
Sad lige og så highlights fra Lucas' karriere. Specielt klip fra hans tid på udlejning til Willem den anden viser hvor exceptionel en spiller han var allerede dengang, når bare spilleglæden er der.
Hvorfor YouTube så på besynderlig vis skippede videre til Kozmo's kavalkade fra 2013/14 sæsonen efter Lucas-klippet, aner jeg ikke
Hvorfor YouTube så på besynderlig vis skippede videre til Kozmo's kavalkade fra 2013/14 sæsonen efter Lucas-klippet, aner jeg ikke
Lucas har vel været blandt de 5 bedste danske teknikere siden han var 18. Det touch han har på bolden ser man nærmest aldrig i dansk fodbold. Jeg undrer mig stadig over, at det ikke gik bedre for ham i udlandet. Han har jo nærmest hele pakken: Overblik, teknik, førstegangsberøring, afleveringer og spilforståelse på et højt niveauBuzz Killington skrev: ↑30. aug 2018, 22:53Sad lige og så highlights fra Lucas' karriere. Specielt klip fra hans tid på udlejning til Willem den anden viser hvor exceptionel en spiller han var allerede dengang, når bare spilleglæden er der.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
En af de ting der slår mig i videoen er hvor dygtig han er med begge ben. Hvor let han dribler til begge sider og scorer med beggejonas386 skrev: ↑30. aug 2018, 22:56Lucas har vel været blandt de 5 bedste danske teknikere siden han var 18. Det touch han har på bolden ser man nærmest aldrig i dansk fodbold. Jeg undrer mig stadig over, at det ikke gik bedre for ham i udlandet. Han har jo nærmest hele pakken: Overblik, teknik, førstegangsberøring, afleveringer og spilforståelse på et højt niveauBuzz Killington skrev: ↑30. aug 2018, 22:53Sad lige og så highlights fra Lucas' karriere. Specielt klip fra hans tid på udlejning til Willem den anden viser hvor exceptionel en spiller han var allerede dengang, når bare spilleglæden er der.
En type som kusk har jo også et magisk toutch. Men han bliver meget nemt låst af at være så et bener
Lukas vil komme til at blive en fantastisk venstre kant for os. Men det er vigtigt vi ikke spiller en rigtig og stram 4-4-2. Han skal som venstre kant kunne komme ind i banen og have en ochs og kusk omkring sig samt en Van weert foran + en ahlman i konstante overlap udenom. Så skal han nok lave mirakler
AaB er min trosretning
- strangecap
- 1. div
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Vi skal da spilletroelsh skrev: ↑30. aug 2018, 19:24Fedt med Lucas!! Jeg håbede det var en kreativ type vi jagtede!
Rinne
Ochs - Van Weert
Rinne
Abildgaard
Kusk - Andersen - RT
Ochs - Van Weert
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
Sangen opstod i en brandet i Silkeborg i 2011 og det ér hans spillersang, men den nåede aldrig at blive færdiggjort. Vi arbejder på at have den helt klar til søndag, hvor den skal ødelægge Randers Stadion.AndersTK skrev: ↑30. aug 2018, 20:48Mener den starter med: “For han er en af vor egne - Det Lucas Andersen”. Derefter som du har beskrevet.Lausten skrev: ↑30. aug 2018, 20:09Nu fik vi sgu Lucas hjem! Derfor skal vi have en gammel sang frem igen! Kan det passe teksten er følgende??
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!