Jeg tror sgu ik han har et smuthul, det nummer laver de ik igen.sulakvelidze skrev: ↑18. maj 2023, 20:18Altså, jeg er meget tilfreds med en lang kontrakt til Hiljemark. Jeg tror dog ikke, at han har accepteret fire år uden mulighed for at kunne smutte efter to eller tre, hvis interessen fra større klubber er der.Forza skrev: ↑18. maj 2023, 19:10Hvilke kort har en helt ny træner på hånden i forhold til en klausul?sulakvelidze skrev: ↑18. maj 2023, 13:22Ikke andet end fire år er lang tid at binde sig til samme klub. Dermed ikke sagt, at jeg forestiller mig en klausul, der når som helst kan aktiveres, så AaB står i en Cifuentes-situation. Men det kunne være en 3+1 kontrakt med en deadline for, hvornår man skal gøre brug af den, hvis man vil.Forza skrev: ↑18. maj 2023, 12:58Hvad gør det sandsynligt at der er en klausul? Jeg tænker det modsatte.sulakvelidze skrev: ↑18. maj 2023, 12:15Rigtig godt med fire år til Hiljemark. Det mest sandsynlige er dog nok en klausul, der gør det muligt at slippe før tid. Det ville være dumt af Hiljemark at binde sig så længe uden mulighed for at hoppe på et større tog, hvis det kommer forbi.
Jeg forestiller mig bare ikke, at Hiljemark skriver under på et stykke papir, der stavnsbinder ham til AaB i fire år frem.
I en verden hvor 99% bliver fyret indenfor 1-2 år er en 4 årig kontrakt da genial.
Og det er der intet odiøst i. Det er ikke dårligt af AaB, hvis man har lavet en 2+2 eller 3+1-kontrakt med så stort et trænertalent. En 2+2 med opsigelsesvarsel ved nytår efter 1½ sæson - eller en 3+1 med opsigelsesvarsel ved nytår efter 2½ sæson - er godt arbejde af AaB. Og da især, hvis træneren har måttet sige ja til en lidt lavere løn for ikke at være bundet på hænder og fødder i fire år.
Hiljemark har tilsyneladende truppen bag sig og får meget stor ros af profilerne + har åbenlyst løftet et kriseramt hold med adskillige niveauer. Så selv om han er næsten ny, har han haft gode kort på hånden.
Jeg håber, han tager fire gode i AaB. Men hvis de første tre er med succes, vil jeg blive overrasket, hvis vi holder på ham kontrakten ud.
Jeg tager hatten bigtime af for Hilje og ligger mig fladt ned.
Jeg var MEGA skeptisk. Jeg VED han var pigesur da man hentede Hamren og var ik god derude i en periode efter, var meget negativ.
Men hold da kæft han er vendt rundt på en tallerken og vist sig fra en side som virker helt vildt til at det åbenlyse er at han ER et talent, meget meget stort talent.
Lige nu ligner han et scoop og AaB viser virkelig noget seriøsitet ved at få ro på bagsmækken både ved redning og en evt nedrykning ved at have ham på plads.
Jeg var ude at spille golf for kort tid siden med en af spillerne og han fortalte at det bare vokser og vokser til træning med både humør og selvtillid. Hilje er EKSTREM detaljeret i hvad de skal og de forstår ham med det samme og det er spændende. Hvis de redder sig nu og så en hel opstart med Hilje, en mindre oprydning i truppen og opdatering, så tror han de kommer i toppen af ligaen næste sæson. Han siger også at både Højholt og Sousa bliver ekstremt vigtige at holde på for de har KÆMPE betydning for holdet.
Det er så også 2 spillere der er interesse for desværre, så det bliver MEGA spændende!!