Jeg er også irriteret over den manglende spillemæssige udvikling. Især det med, at vi ikke formår at dominere kampene. Kappmeier, har han sagt, at man gerne vil have en tydelig stil. Det har vi på ingen måde. Det er en pragmatisk tilgang, uden retning.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2023, 10:40Ja, jeg kan virkelig heller ikke se, hvorfor man ikke bruger denne sæson til at se og satse på fremtiden.Kunji skrev: ↑27. sep 2023, 09:24Jeg synes, og det gør de fleste af os vel, at det største problem er, at vi ikke tør tage det endelige opgør med spillestil og høvdinger. Det er sådan ca. den eneste minimalt positive ting ved at spille i 1. division - nemlig at vi nu burde kunne klare os, selvom vi bygger op forfra.
Jeg har intet imod 3-4-3, men den holder ikke med nuværende opsætning. Vi spiller den alt for defensivt. Jeg kan simpelthen heller ikke se, at Thelander giver os så meget, at vi er nødt til at tilpasse formationen for at få ham med. Og ja, i min verden er Otoa førstevalget dernede, som de spiller pt. og Kramer er #2.
Jeg ville ønske, vi turde smide Thelander, Helenius og Lucas på bænken sammen. Helenius præsterer ikke synderligt, men det kan man heller ikke påstå alternativerne gør, så den er mere tvivlsom. Et eller andet i mig vil bare gerne ha' at vi laver det skifte nu. De er ikke fremtiden i den her klub.
Spil nu bare 4-3-3:
Posavec
Jørgensen - Kramer - Otoa - Caballo
Odada - Widell - Højholt
Toku - Prica/Ross* - Bakiz
*Jeg synes, Helenius er bedre - uden dog at være imponerende, men jeg foretrækker nok stadig inderst inde, at man tør tage skiftet fuldt ud. Men vi bør kigge efter alternativer her i næste vindue.
Få Thelander og Lucas sluset ud, få fundet en ny førsteangriber (forhåbentlig kan vi byde ind med, at vi ved vintervinduet har udsigt til superliga), få Helenius placeret på bænken, få solgt Højholt og Ferreira og få hentet et alternativ, eller sats på Jeppe P.
Posavec
Jørgensen - Kramer - Otoa - Caballo
Odada - Widell - Jeppe P/Ny
Toku - Ny - Bakiz
Mange mener det er forrykt at brokke sig, når vi resultatmæssig klarer os godt. Jeg mener det er berettiget, for som flere pointere, så er vi nødt til at blive mere tydelige og afklaret i vores spil. For ofte minder det om træningskampe, hvor man er lovligt undskyldt fordi man prøver forskellige ting af. VFF og SIFs succes de sidste år, er grundlagt ved at de valgte at gå i en bestemt retning, som de fik kørt ind i 1.disvsion og siden blot har bygget på i superligaen. Jeg ved ikke hvad vores plan er.
Jeppe P: Hvad får dig, og andre fans, til at se noget som helst lys i ham? . Bomholt på 17 er flere gange valgt foran ham. Da han var udlejet til Vendsyssel var han rotationsspiller. Måske der er en årsag til han ikke har fået et eneste minut i denne sæson.
Højholt er utvivlsomt dygtig nok til at spille med i den bedre ende af superligaen. Bare ikke som 8'er. Han er skraldemand! Håber vi kan forlænge med ham.
Derudover er jeg enig i opstillingen, selvom jeg godt tro vi kan forløse Helenius eller Ross som angriber, hvis de spilles rigtigt og der løbes rigtigt omkring dem.