Jeg hører også, at favoritten på nuværende tidspunkt er toptræneren Salad Farah.
Hiljemark - Ny Træner
Re: Hiljemark - Ny Træner
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det gode ved at have vores egne in-house konsulenter er, at vi ikke behøver at skulle tage fat på OneNexus i jagten på en ny træner.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det gode ved at tabe til Hobro er, at savnet af Hiljemark bliver noget nemmere at overkomme
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... enerrokade
Hiljemark er solgt. Offentliggøres snarest.
Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, det fokus forstår jeg heller ikke. Vi er ikke ligefrem i en situation ala sidste år, hvor hver eneste kamp var en pokalfinale (inklusiv en faktisk pokalfinale). Man må ikke arbejde professionelt med fodbold, og samtidig ikke være i stand til at køre vores 15-points forspring hjem. Vi er ikke i mesterskabskamp, og der er ingen reel forskel på at blive 1 eller 2, ligesom det er ligegyldigt om man bliver 11 eller 12 i superligaen.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:25Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Men hvad pokker er perspektivet lige i at køre videre mad Haugasson?Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:25Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Det er jo næppe manden der skal køre holdet videre efter ferien.
Jeg hader alt ved, at vi igen skal spilde måneder med en midlertidig træner.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Nej nej jeg mener blot ikke at det er vildt vigtigt for os at holde Hiljemark sæsonen ud. Hvis han alligevel er på vej ud kan det lige så godt ske nu i min optik.Jakobsen skrev: ↑14. apr 2024, 10:51Men hvad pokker er perspektivet lige i at køre videre mad Haugasson?Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:25Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Man har næppe en ny træner klar. Så er vi ude i en midlertidig træner frem til sommer. Jeg tror ikke det medvirker til at bevare ro og stabilitet. Sidst vi gjorde det var det ikke nogen succes.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:54Nej nej jeg mener blot ikke at det er vildt vigtigt for os at holde Hiljemark sæsonen ud. Hvis han alligevel er på vej ud kan det lige så godt ske nu i min optik.Jakobsen skrev: ↑14. apr 2024, 10:51Men hvad pokker er perspektivet lige i at køre videre mad Haugasson?Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:25Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Lad ham færdiggøre sæsonen og give dem tid til at finde en afløser til efter sommerferien.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg ser det bare ikke som værende afgørende. Det ideelle er da at det sker efter sæsonen men jeg kan ikke se at det skulle være super vigtigt for os at beholde ham af hensyn til oprykningen, som er det artiklen spekulerer i. En træner der alligevel er på vej ud af døren er jo heller ikke stabilitet og ro, så synes jeg næsten ligeså godt at Haugaasen kan køre den hjem. Det er jo ikke fordi det ligefrem sprudler for Hiljemark alligevel.Forza skrev: ↑14. apr 2024, 12:36Man har næppe en ny træner klar. Så er vi ude i en midlertidig træner frem til sommer. Jeg tror ikke det medvirker til at bevare ro og stabilitet. Sidst vi gjorde det var det ikke nogen succes.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:54Nej nej jeg mener blot ikke at det er vildt vigtigt for os at holde Hiljemark sæsonen ud. Hvis han alligevel er på vej ud kan det lige så godt ske nu i min optik.Jakobsen skrev: ↑14. apr 2024, 10:51Men hvad pokker er perspektivet lige i at køre videre mad Haugasson?Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:25Plus vi er så tæt på oprykningen at den bør Haugaasen kunne køre hjem.jonas386 skrev: ↑14. apr 2024, 10:23Jeg har svært ved at se at Elfsborg vil vente med at få deres træner midt i sæsonen, når de overfor Aberdeen har lagt vægt på, at de ikke sælger egen træner, før en ny er på plads.haghdk skrev: ↑14. apr 2024, 09:34Tyder på at det i hvert fald først bliver når sæsonen er slut
Lad ham færdiggøre sæsonen og give dem tid til at finde en afløser til efter sommerferien.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg tror bare stadig det kan skabe en ubalance. Dels at Haugaasons rolle ændrer sig og han måske skal kæmpe om en cheftræner rolle eller gå tilbage som assistent. Og at truppen i en mellemliggende periode skal vænne sig til hans ideer.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 12:48Jeg ser det bare ikke som værende afgørende. Det ideelle er da at det sker efter sæsonen men jeg kan ikke se at det skulle være super vigtigt for os at beholde ham af hensyn til oprykningen, som er det artiklen spekulerer i. En træner der alligevel er på vej ud af døren er jo heller ikke stabilitet og ro, så synes jeg næsten ligeså godt at Haugaasen kan køre den hjem. Det er jo ikke fordi det ligefrem sprudler for Hiljemark alligevel.Forza skrev: ↑14. apr 2024, 12:36Man har næppe en ny træner klar. Så er vi ude i en midlertidig træner frem til sommer. Jeg tror ikke det medvirker til at bevare ro og stabilitet. Sidst vi gjorde det var det ikke nogen succes.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:54Nej nej jeg mener blot ikke at det er vildt vigtigt for os at holde Hiljemark sæsonen ud. Hvis han alligevel er på vej ud kan det lige så godt ske nu i min optik.Jakobsen skrev: ↑14. apr 2024, 10:51Men hvad pokker er perspektivet lige i at køre videre mad Haugasson?
Vi har haft enormt meget udskiftning og jeg ser stadig truppen som ret skrøbelig for endnu flere ændringer.
------------------------------------------------
Præcis.Forza skrev: ↑14. apr 2024, 12:55Jeg tror bare stadig det kan skabe en ubalance. Dels at Haugaasons rolle ændrer sig og han måske skal kæmpe om en cheftræner rolle eller gå tilbage som assistent. Og at truppen i en mellemliggende periode skal vænne sig til hans ideer.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 12:48Jeg ser det bare ikke som værende afgørende. Det ideelle er da at det sker efter sæsonen men jeg kan ikke se at det skulle være super vigtigt for os at beholde ham af hensyn til oprykningen, som er det artiklen spekulerer i. En træner der alligevel er på vej ud af døren er jo heller ikke stabilitet og ro, så synes jeg næsten ligeså godt at Haugaasen kan køre den hjem. Det er jo ikke fordi det ligefrem sprudler for Hiljemark alligevel.Forza skrev: ↑14. apr 2024, 12:36Man har næppe en ny træner klar. Så er vi ude i en midlertidig træner frem til sommer. Jeg tror ikke det medvirker til at bevare ro og stabilitet. Sidst vi gjorde det var det ikke nogen succes.Hanga skrev: ↑14. apr 2024, 10:54Nej nej jeg mener blot ikke at det er vildt vigtigt for os at holde Hiljemark sæsonen ud. Hvis han alligevel er på vej ud kan det lige så godt ske nu i min optik.
Vi har haft enormt meget udskiftning og jeg ser stadig truppen som ret skrøbelig for endnu flere ændringer.
Det er noget rod. Derudover synes jeg egentlig Ydesen havde en meget god pointe i Ridposten
Vi står med en trup, hvor klubben gerne vil af med flere spillere og samtidig vil flere spillere ikke spille 1. division. Han har alligevel fået vildt mange point. Alene derfor vil jeg gerne bibeholde hans post uændret indtil sommerpausen.
SSE22 Indexet