Hiljemark - Ny Træner

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af baresi » 16. apr 2024, 21:27

Altså gad vide hvad der ligger i den her sætning fra kappmeier
Nu har jeg lige læst den et par gange
“ Det er en god mulighed for at ændre på forskellige ting og sætte den retning, vi gerne vil. Så jeg ser det ikke helt så kritisk, som andre omkring klubben måske gør, slutter Ole Jan Kappmeier.”

For at ændre på forskellige ting??
Ja altså de kan jo starte med målmanden :D :D
Men det er nok ikke det
Men der står da lidt mellem linjerne at man ønsker st se nogle forandringer
Hmm jeg er sgu blank hvor vi er henne af træner mæssigt men håber at støve lidt op.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DenSataniskeHest » 16. apr 2024, 22:33

baresi skrev:
16. apr 2024, 21:27
Altså gad vide hvad der ligger i den her sætning fra kappmeier
Nu har jeg lige læst den et par gange
“ Det er en god mulighed for at ændre på forskellige ting og sætte den retning, vi gerne vil. Så jeg ser det ikke helt så kritisk, som andre omkring klubben måske gør, slutter Ole Jan Kappmeier.”

For at ændre på forskellige ting??
Ja altså de kan jo starte med målmanden :D :D
Men det er nok ikke det
Men der står da lidt mellem linjerne at man ønsker st se nogle forandringer
Hmm jeg er sgu blank hvor vi er henne af træner mæssigt men håber at støve lidt op.
er ret sikker på Hilje var blevet fyret før eller siden any way... så mon ikke det er en gylden mulighed at få lidt flaske pant for ham?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 16. apr 2024, 23:37

DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2024, 22:33
er ret sikker på Hilje var blevet fyret før eller siden any way... så mon ikke det er en gylden mulighed at få lidt flaske pant for ham?
Nu kan det godt være, at vi kun har fået ½-1 mio kr. for Hiljemark, men det er stadig den eneste træner udover Cifuentes som vi rent faktisk har fået solgt.

Jeg synes det er bekymrende, at det navn(Niels Frederiksen), som nævnes mange gange er lig med en træner, som har gået arbejdsløs i 1½ år. Deer må for filen være et bedre alternativ.

Iøvrigt var Per Frandsen jo hed inden de kom i superligaen. Spørgsmålet er vel, om han er ikke er så god, som først antaget eller spillerne ikke er.

Måske Haugaasen er svaret? Han kan jo vinde en del hjerter med en sejr søndag.
- FlæskeFrank

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Pollack2 » 17. apr 2024, 00:15

FlæskeFrank skrev:
16. apr 2024, 23:37
DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2024, 22:33
er ret sikker på Hilje var blevet fyret før eller siden any way... så mon ikke det er en gylden mulighed at få lidt flaske pant for ham?
Nu kan det godt være, at vi kun har fået ½-1 mio kr. for Hiljemark, men det er stadig den eneste træner udover Cifuentes som vi rent faktisk har fået solgt.

Jeg synes det er bekymrende, at det navn(Niels Frederiksen), som nævnes mange gange er lig med en træner, som har gået arbejdsløs i 1½ år. Deer må for filen være et bedre alternativ.

Iøvrigt var Per Frandsen jo hed inden de kom i superligaen. Spørgsmålet er vel, om han er ikke er så god, som først antaget eller spillerne ikke er.

Måske Haugaasen er svaret? Han kan jo vinde en del hjerter med en sejr søndag.
Haugesen kunne vinde en del hjerter ved at få spillerne til at spille som et hold og bruge de bedste spillere på deres rigtige positioner.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Dalbjerg » 17. apr 2024, 00:20

FlæskeFrank skrev:
16. apr 2024, 23:37
DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2024, 22:33
er ret sikker på Hilje var blevet fyret før eller siden any way... så mon ikke det er en gylden mulighed at få lidt flaske pant for ham?
Nu kan det godt være, at vi kun har fået ½-1 mio kr. for Hiljemark, men det er stadig den eneste træner udover Cifuentes som vi rent faktisk har fået solgt.

Jeg synes det er bekymrende, at det navn(Niels Frederiksen), som nævnes mange gange er lig med en træner, som har gået arbejdsløs i 1½ år. Deer må for filen være et bedre alternativ.

Iøvrigt var Per Frandsen jo hed inden de kom i superligaen. Spørgsmålet er vel, om han er ikke er så god, som først antaget eller spillerne ikke er.

Måske Haugaasen er svaret? Han kan jo vinde en del hjerter med en sejr søndag.
Okay er du i tvivl om, hvad der har forårsaget Hvidovre ryger ned med et brag?

Deres trup er jo reelt kun til at ligge og slås om at være i top 6 i 1 DIV..

Hvis folk mener, at den her SL sæson har fået Frandsens stjerne til at falme, ja så er det godt nok helt sort..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Dalbjerg » 17. apr 2024, 00:25

jonas386 skrev:
16. apr 2024, 19:39
Hvis jeg husker ret, så var Inge interesseret i Bo Svensson, som er arbejdsløs, og netop forbigået jobbet i Salzburg. Han måtte da gerne tage turen nordpå ;)

Spøg til side, så tror jeg ikke på at hverken Christian Poulsen eller Mike Thullberg har nogen interesse i AaB/superligaen, og jeg tror ikke tyskerne er interesseret i navne som Steffen Højer, Christian Lønstrup eller Rasmus Bertelsen (som Peter Brugmann meget kort bragte op i Mediano). Det er ikke fordi jeg nødvendigvis tror det bliver en udlænding, men jeg tror heller ikke at tyskerne ser nogle af de øvrige trænere i superligaen som enten realistiske eller relevante.
Nu hvor vi går ind i en sæson med meget udskiftning, er jeg heller ikke sikker på tyskerne tør smide en helt grøn (førsteholds)træner for løverne, når holdet ikke ser bedre ud end det gør.
Rasmus Bertelsen??

Wauv, det var da godt nok et bud helt uden for kategori..

Mon ikke nærmere at den står på 1 DIV eller Assistentromle for Bertelsen i de kommende år..

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Dalbjerg » 17. apr 2024, 00:35

9520AaB skrev:
16. apr 2024, 21:23
DenSataniskeHest skrev:
9520AaB skrev:
16. apr 2024, 19:48
Jakobsen skrev:
Kunji skrev:
R Rosenberg skrev:
16. apr 2024, 16:36


Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.
Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.


Sent from my iPhone using Tapatalk
hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...
Men det er jo min pointe præcis. Hvis skoderne er vandtætte på Hornevej og de bare sidder og gætter, så gør de som bliver rost for rygter herinde vel det samme. Der er sgu ingen grund til at nedgøre Ottesen for at gætte, hvis man ikke samtidig mener det samme om folks gætterier herinde. Bare min mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han "kaldte" den søndag morgen som en done deal, og sagde i samme moment, at han havde hørt at OH ville blive præsenteret i Sverige tirsdag..

Tænker at han nok har nogle ret gode kontakter.. Om man så kan lide ham eller ej, så er det altså ikke rent fup-synskhed som han disker op med.. Og han gør det ikke som anonym, så dem han får info fra, ja de må jo være okay med at give det til ham..

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 963
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af gwailo » 17. apr 2024, 00:41

DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2024, 20:19
Buzz Killington skrev:
16. apr 2024, 20:18
DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2024, 20:16
9520AaB skrev:
16. apr 2024, 19:48
Jakobsen skrev:
Kunji skrev:
Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.


Sent from my iPhone using Tapatalk
hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...
Ja, altså han antydede at der var flere nordjyder på vej ud efter Figo, og nærmest med det samme derefter kom meldingen om Wurtz.

Han er dog stadig en idiot, af mange andre grunde.
fair nok, ud over det så?
Han skrev søndag morgen at det var done deal med Hiljemark og at han ville blive præsenteret i Elfsborg tirsdag
// gwailo

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 17. apr 2024, 01:54

Kunji skrev:
16. apr 2024, 17:46
R Rosenberg skrev:
16. apr 2024, 16:36
Spanky skrev:
16. apr 2024, 15:25
Forza skrev:
16. apr 2024, 14:56
Spanky skrev:
16. apr 2024, 14:53
haghdk skrev:
16. apr 2024, 14:48
Tillykke til Hilje!

Forhåbentlig betyder det så også at Posavec står igen på søndag.
Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
300.000? Hvor får du det fra?
Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.
Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.
Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Jo jo, men de skal lige finde formen!
Ædruelighedens stemme

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DarkHorse9000 » 17. apr 2024, 07:22

Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af FlemmingG » 17. apr 2024, 07:23

Ifølge Simon Ydesen i Nordjyske, så skal vi ikke forvente et etableret navn som ny AaB-træner. Han nævner en del u-19 trænere, Martin Thomsen i Hobro eller en ukendt udlænding som det sandsynlige scenarie… det kan også være en gangbar løsning, selvom jeg personligt havde håbet på en træner med solid superligaerfaring som ny mand

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af troelsh » 17. apr 2024, 08:17

DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 07:22
Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍
Ja det skal være en der køber ind på den spilfilosofi som ledelsen gerne vil praktisere med hidsigt genpres og brug af mange unge spillere, og der er han da et ganske godt bud.

Jeg tror ikke vi får en med et velkendt navn som eksempelvis Niels Frederiksen

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af dyhrmaN » 17. apr 2024, 08:40

troelsh skrev:
17. apr 2024, 08:17
DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 07:22
Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍
Ja det skal være en der køber ind på den spilfilosofi som ledelsen gerne vil praktisere med hidsigt genpres og brug af mange unge spillere, og der er han da et ganske godt bud.

Jeg tror ikke vi får en med et velkendt navn som eksempelvis Niels Frederiksen
Det ville give rigtigt god mening i forhold til SSEs kontaktnetværk. Det er dog lidt et gamble, men måske ikke så meget mere end alle trænerne fra den sædvanlige trænermølle?
Kom glad, det kan næppe blive ringere!

(når nu det nok ikke kan blive Bo Zinck :P )

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10697
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af jonas386 » 17. apr 2024, 09:01

FlemmingG skrev:
17. apr 2024, 07:23
Ifølge Simon Ydesen i Nordjyske, så skal vi ikke forvente et etableret navn som ny AaB-træner. Han nævner en del u-19 trænere, Martin Thomsen i Hobro eller en ukendt udlænding som det sandsynlige scenarie… det kan også være en gangbar løsning, selvom jeg personligt havde håbet på en træner med solid superligaerfaring som ny mand
U19 trænere og Hobrotrænere lugter bare ikke lige af det vi har brug for.. Håber Ydesen bare gætter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DarkHorse9000
1. div
1. div
Indlæg: 445
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af DarkHorse9000 » 17. apr 2024, 09:06

dyhrmaN skrev:
17. apr 2024, 08:40
troelsh skrev:
17. apr 2024, 08:17
DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 07:22
Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍
Ja det skal være en der køber ind på den spilfilosofi som ledelsen gerne vil praktisere med hidsigt genpres og brug af mange unge spillere, og der er han da et ganske godt bud.

Jeg tror ikke vi får en med et velkendt navn som eksempelvis Niels Frederiksen
Det ville give rigtigt god mening i forhold til SSEs kontaktnetværk. Det er dog lidt et gamble, men måske ikke så meget mere end alle trænerne fra den sædvanlige trænermølle?
Kom glad, det kan næppe blive ringere!

(når nu det nok ikke kan blive Bo Zinck :P )
Måske vi er igang med en grov tyskergeneralisering her, aner ikke hvordan de spiller på Hamburgs akademi. Profilmæssigt er det sikkert ikke helt ved siden af :-)

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Rams » 17. apr 2024, 09:34

Føler mig mere og mere overbevist om, at mit bud i går på Pit Reimers er endog meget ædrueligt, https://www.transfermarkt.com/pit-reime ... iner/48999

1) Han har krydset spor med Bernd Peters og Kappmeier i HSV - og meget med Kappmeier i ungdomsafdelingen
2) Han har selvvalgt kontraktudløb nu her, og har været rygtet til Osnabrück i 2. Bundesligaen, men de ligger sidst og til nedrykning, så her er AaB mere attraktiv. Altså ledig og gratis!
3) Han har været manden for at finde spillere som Jonathan Tah (nu i Leverkusen) og Alexander Brunst (nu Darmstadt) i mindre klubber.
4) Han har været træner for alle hold fra U12-U21 i HSV, så vil kunne skabe en rød linje i talentudviklingen sammen med nye U-trænere og transitionstræner.
5) Han er 4-3-3 mand med fokus på den direkte vej mellem felterne
6) Han har været loyal og blevet i HSV i modgangstiden og er vant til at arbejde med lange seje træk.
7) Han har indgående kendskab til de tyske akademiers overskudsproduktion af talenter og vil både kunne anbefale spillere direkte fra akademierne og fra mindre klubber, der i første omgang samler akademispillere op.
8) Han har Pro licens
In verbis simus faciles

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af troelsh » 17. apr 2024, 09:59

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/her- ... er/5023496

Simon Ydesens fem bud på en kommende cheftræner

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Alexis » 17. apr 2024, 10:08

DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 09:06
dyhrmaN skrev:
17. apr 2024, 08:40
troelsh skrev:
17. apr 2024, 08:17
DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 07:22
Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍
Ja det skal være en der køber ind på den spilfilosofi som ledelsen gerne vil praktisere med hidsigt genpres og brug af mange unge spillere, og der er han da et ganske godt bud.

Jeg tror ikke vi får en med et velkendt navn som eksempelvis Niels Frederiksen
Det ville give rigtigt god mening i forhold til SSEs kontaktnetværk. Det er dog lidt et gamble, men måske ikke så meget mere end alle trænerne fra den sædvanlige trænermølle?
Kom glad, det kan næppe blive ringere!

(når nu det nok ikke kan blive Bo Zinck :P )
Måske vi er igang med en grov tyskergeneralisering her, aner ikke hvordan de spiller på Hamburgs akademi. Profilmæssigt er det sikkert ikke helt ved siden af :-)
Hvad er det der får alle til at tro vi pludselig skulle begynde at ansætte en hel masse tyskere? SSE har haft tøjlerne i over et år nu og der er vel ikke ansat en eneste tysker ud over Kappmeier som selv er del af virksomheden? Man hentede en administrerende direktør i Viborg. Den øvrige ledelse er udelukkende danskere. Man har ikke hentet en eneste tysk spiller.
Det er jo ikke fordi Benham ansatte 10 briter i FCM.
Eller at Brøndby har ansat en lang række amerikanere efter deres opkøb
Eller at FCN har ansat en masse egyptere fordi Mansour ejer dem.

Som om halvdelen af Nordjylland tror at fordi man har fået en tysk ejer, så bliver hele klubben og hele holdet pludselig bare tysk. Tænker snildt de kunne have investeret i en 2 bundesliga klub i stedet for hvis det var hensigten

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 17. apr 2024, 10:19

Alexis skrev:
17. apr 2024, 10:08
DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 09:06
dyhrmaN skrev:
17. apr 2024, 08:40
troelsh skrev:
17. apr 2024, 08:17
DarkHorse9000 skrev:
17. apr 2024, 07:22
Rams skrev:
16. apr 2024, 21:07
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel

Det måske mest ædruelige bud indtilvidere 👍
Ja det skal være en der køber ind på den spilfilosofi som ledelsen gerne vil praktisere med hidsigt genpres og brug af mange unge spillere, og der er han da et ganske godt bud.

Jeg tror ikke vi får en med et velkendt navn som eksempelvis Niels Frederiksen
Det ville give rigtigt god mening i forhold til SSEs kontaktnetværk. Det er dog lidt et gamble, men måske ikke så meget mere end alle trænerne fra den sædvanlige trænermølle?
Kom glad, det kan næppe blive ringere!

(når nu det nok ikke kan blive Bo Zinck :P )
Måske vi er igang med en grov tyskergeneralisering her, aner ikke hvordan de spiller på Hamburgs akademi. Profilmæssigt er det sikkert ikke helt ved siden af :-)
Hvad er det der får alle til at tro vi pludselig skulle begynde at ansætte en hel masse tyskere? SSE har haft tøjlerne i over et år nu og der er vel ikke ansat en eneste tysker ud over Kappmeier som selv er del af virksomheden? Man hentede en administrerende direktør i Viborg. Den øvrige ledelse er udelukkende danskere. Man har ikke hentet en eneste tysk spiller.
Det er jo ikke fordi Benham ansatte 10 briter i FCM.
Eller at Brøndby har ansat en lang række amerikanere efter deres opkøb
Eller at FCN har ansat en masse egyptere fordi Mansour ejer dem.

Som om halvdelen af Nordjylland tror at fordi man har fået en tysk ejer, så bliver hele klubben og hele holdet pludselig bare tysk. Tænker snildt de kunne have investeret i en 2 bundesliga klub i stedet for hvis det var hensigten
Tysk scout: Julius Nagel
Tysk analytiker: Fynn-Cedric Bach

Begge ansat efter SSE22 så de har ansat tyskere.

Jeg deler analysen med, at det helt sikkert bliver nogen fra deres netværk, som flugter med strategi og spillestil og jeg synes det lugter af en yngre træner som i hvert fald har gjort sig i Tyskland.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hiljemark - Ny Træner

Indlæg af le Cid » 17. apr 2024, 10:26

troelsh skrev:
17. apr 2024, 09:59
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/her- ... er/5023496

Simon Ydesens fem bud på en kommende cheftræner
Linket virker ikke hos mig - hvem nævner han?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Besvar