Tyskerne er ikke bange for at trykke på aftrækkeren, så det ville ikke overraske her, hvis de laver et skifte. Højholt som eksempel her.Jakobsen skrev: ↑30. okt 2024, 22:22Jeg synes vi skal holde på ham indtil sommer. Ham og Pudel er et godt fundament.Funky skrev: ↑29. okt 2024, 18:14Nej, spørgsmålet er om ikke der kunne være en bette mønt i at sende ham til Holland her til vinterpausen. Jeg er ellers vild med den stabilitet, han og Pudel til sammen leverer, det er næsten som om, de har spillet sammen længe.Forza skrev: ↑8. okt 2024, 18:49https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-10-03 ... eget-dansk
Næppe en overraskelse men her slår Kramer i hvert fald fast at en forlængelse ikke kommer på tale. Synes det er fint at man ikke prioriterer spilletid til ham medmindre de øvrige er skadet.
Vi vil selvfølgelig gerne have Otoa ind, men jeg synes også han har været meget skadsplaget og måske man skulle prøve at bygge ham ordentligt op.
Noel synes jeg er for ung.
Diakhite er hæderlig, men når vi har en stopper duo der spiller så synes jeg vi skal holde fast i det sæsonen ud. Vi kan næppe realisere nogen transferindtægt der batter og er et halvt års sparet løn så meget værd?
Også tænker jeg også, at de skal være afhængig af vores spillestil. Menno har jo talt om en markant udvikling efter vinter og der burde den spillestil - de i øvrigt har annonceret ret markant - være meget mere synlig. Der kan 2 x langsom med pudel og Kramer ikke udfylde de roller.
Vælger vi derimod, at droppe den udmeldte spillestil og retning - for 2 sæson i streg - giver Kramer god mening at beholde de sidste 6 mdr.