Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 9. jun 2015, 13:07

Helenius har været en skygge af sig selv.. Han går ikke ind og fighter sig til de mål Ak har gjort..

Spalvis er ikke rigtig tilbage endnu

Ak burde være signet sidste sommer. Og bør være det nu.
Alle jer der hellere ser Helenius. Vågn op..
Det er 2 år siden han har spillet en god kamp
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af frederikshavneren » 9. jun 2015, 13:08

AllanPedersen skrev:Helenius har været en skygge af sig selv.. Han går ikke ind og fighter sig til de mål Ak har gjort..

Spalvis er ikke rigtig tilbage endnu

Ak burde være signet sidste sommer. Og bør være det nu.
Alle jer der hellere ser Helenius. Vågn op..
Det er 2 år siden han har spillet en god kamp
Jeg vil hellere beholde AK end Helenius, men som jeg skrev for kort tid siden så gør det ikke mig noget hvis de begge smutter.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af sulakvelidze » 9. jun 2015, 13:23

Jeg vil hellere beholde Helenius end AK, men jeg foretrækker, at begge to bliver. Hvis vi skal hente spillere på det niveau, de to er på nu, vil det med stor sandsynlighed koste mere, end det vil koste at forlænge med dem. Og det vil blive endnu dyrere, hvis vi skal købe spillere med større potentiale end dem.

Helenius kan sagtens nå sit gamle niveau og mere til. Det skal død og pine ikke ske hos en konkurrent i Superligaen. Og AK har potentiale til at kunne gøre en forskel på øverste hylde herhjemme. Hans topniveau er højt, og han er samtidig så selvkritisk og åben for, hvad han skal arbejde med, at motivationen efter at blive endnu bedre stråler ud af ham.

Jeg bliver skuffet, hvis de to spillere ender i andre klubber.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jun 2015, 14:08

AllanPedersen skrev: Lige nu i fcm. Bif og fck.. Går spillerne og håber på forlængelser. Hos os håber vi spillerne forlænger.

Er jeg den eneste der ser det mønster?
Ja du er.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 9. jun 2015, 14:21

i så fald må min påstand om jeres udstrakte tilfredshed jo være på sin plads
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af white splash » 9. jun 2015, 14:30

AllanPedersen skrev:i så fald må min påstand om jeres udstrakte tilfredshed jo være på sin plads
1 2 3 Jimmy er en mur!

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Gablin » 9. jun 2015, 15:02

Jeg begriber virkelig ikke, at der er nogen der mener, at det ikke vil være et kæmpe tab hvis AK smutter. Han er i mine øjne klart den bedste angriber vi har haft i flere år. Han er skarp, har masser af selvtillid og knokler røven ud af bukserne - noget som Helenius godt kunne bruge bare 10 % af (ikke at man skal forvente det samme, da han er en hel anden type).

Så hvis det er muligt, bliver der forhåbentlig forlænget med ham. Ellers ser det tyndt ud..

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 9. jun 2015, 15:17

Der er ikke noget at gøre.. :'(
Vi kan ikke tvinge spillere til at blive.. Der er aldrig noget at gøre..
Vi kan bare håbe der en dag kommer en spiller som kan lide vores lille bitte bittte bitte bitte klub
Men altså.. kun lige 1-2 år af gangen, puha..kan i ikke huske dengang for 14 år siden vi kom i klemme med en kontrakt?
Det må aldrig ske igen, så hellere give dem alle små frikøbs klausuler og korte perioder.


<-- Gud hvor er jeg træt af den der offer og bonderøvs mentalitet.


Vi hev ham direkte ind fra 1. div, gav ham hans livs chance og vi vandt mesterskabet, og pokalen samt kom i Europa.
Han blev hyldet gennem gaderne i Aalborg.. han stod rørt og sagde han var lykkelig over nogen troede på ham.

Skulle han have siddet sidste sommer og sagt nej til forlængelse?
Bullshit...

En ledelse forbedrer sig heller aldrig hvis man ikke kræver noget af dem.
Så kan det godt være i nogle tilfælde kræver vi som fans noget de ikke kan give..
Det kan godt være Kusk var 100% umulig at forhandle med, men hvis vi presser ledelsen hvis vi forlanger at holde på profilerne.
Så kan det da forhåbentlig også ændre deres mentalitet på sigt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Freddie » 9. jun 2015, 15:29

AllanPedersen skrev:Der er ikke noget at gøre.. :'(
Vi kan ikke tvinge spillere til at blive.. Der er aldrig noget at gøre..
Vi kan bare håbe der en dag kommer en spiller som kan lide vores lille bitte bittte bitte bitte klub
Men altså.. kun lige 1-2 år af gangen, puha..kan i ikke huske dengang for 14 år siden vi kom i klemme med en kontrakt?
Det må aldrig ske igen, så hellere give dem alle små frikøbs klausuler og korte perioder.


<-- Gud hvor er jeg træt af den der offer og bonderøvs mentalitet.


Vi hev ham direkte ind fra 1. div, gav ham hans livs chance og vi vandt mesterskabet, og pokalen samt kom i Europa.
Han blev hyldet gennem gaderne i Aalborg.. han stod rørt og sagde han var lykkelig over nogen troede på ham.

Skulle han have siddet sidste sommer og sagt nej til forlængelse?
Bullshit...

En ledelse forbedrer sig heller aldrig hvis man ikke kræver noget af dem.
Så kan det godt være i nogle tilfælde kræver vi som fans noget de ikke kan give..
Det kan godt være Kusk var 100% umulig at forhandle med, men hvis vi presser ledelsen hvis vi forlanger at holde på profilerne.
Så kan det da forhåbentlig også ændre deres mentalitet på sigt.
Nu har Allan K. jo ikke sagt noget som helst om at han ikke vil blive. På den anden side er det vel naturligt hvis han vil afprøvemarkedet. Hvad er han værd andre steder. Vi kunne jo bare have tilbudt ham en længere kontrakt dengang.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 9. jun 2015, 15:32

AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Det jeg læste var klubben og ak havde aftalt at vente til efter sæsonen.
Står der i nordjyske det specifikt var AK der bremsede det?

Men ændrer stadig ikke på sidste sommer. Han en bevist spiller og vigtig for os. Der burde været forlænget.
Der stod paa en bold.dk artikel tidligere at det var Anders der ikke ville forlaenge, saa han ikke skulle spekulere paa hans fremtid mens han spillede fodbold.
Nej det gjorde der ikke
- Jeg havde aftalt med klubben, at vi skulle spille sæsonen færdig, så jeg ikke havde spekulationerne inde over kampene.
http://www.bold.dk/nyt/anders-k-klar-ti ... ak-med-AaB

Du tolker dette som at AaB havde sagt til AK, at det nok var bedst AK ventede med en forlængelse så han ikke skulle gå og spekulere det bette pus?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 9. jun 2015, 15:42

AllanPedersen skrev:Der er ikke noget at gøre.. :'(
Vi kan ikke tvinge spillere til at blive.. Der er aldrig noget at gøre..
Vi kan bare håbe der en dag kommer en spiller som kan lide vores lille bitte bittte bitte bitte klub
Men altså.. kun lige 1-2 år af gangen, puha..kan i ikke huske dengang for 14 år siden vi kom i klemme med en kontrakt?
Det må aldrig ske igen, så hellere give dem alle små frikøbs klausuler og korte perioder.


<-- Gud hvor er jeg træt af den der offer og bonderøvs mentalitet.
Øh, hvad skal vi bruge den åndsvage stråmand til? Jeg er også træt af andre brugeres tuderi når noget går dem eller klubben imod, men jeg prøver nu alligevel kun at forholde mig til deres reelle udsagn. Kunne du evt, gøre det samme?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Indlæg af johnfrank » 9. jun 2015, 19:29

Jeg kan bedst lide Helenius. Han er en klasse bedre

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kenneth K » 10. jun 2015, 13:35

Selvfølgelig vil det være godt, hvis vi kan holde på Anders K., men det er vel kun naturligt, hvis han gerne vil til OB. Ikke fordi, at han nødvendigvis vil følge Kent, men fordi at OB er hans klub. Vi skriger alle altid på de spillere, som er tro mod deres hjerteklubber, når muligheden byder sig, og det gør den givetvis hér for Anders K. Det vil, i disse tider, være et meget nobelt karrierevalg. Skulle det ske, er det bare at sige tak for tro tjeneste så længe det varede, og så ønske ham al mulig held og lykke i fremtiden. Når han selvfølgelig ikke lige spiller mod AaB.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Rams » 10. jun 2015, 13:48

Det vil svare fuldstændigt til at Ronnie vender "hjem" til AaB. Så kan du sikkert også finde en mokai-tosse eller to, der vil råbe op om, at det var hos Hestene, at han fik chancen og gennembruddet. Det ændrer bare ikke ved, at det er en helt naturlig mekanisme, at de fleste ærekære spillere gerne vil vende tilbage til det sted, hvor de tidligere fejlede og vise fans og ledelse, at de tog fejl ved at afskrive dem i første omgang
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kenneth K » 10. jun 2015, 14:03

Præcis det samme, ja.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Arendt » 10. jun 2015, 14:47

http://www.bold.dk/nyt/ob-skriver-med-zohore

OB har skrevet med Kenneth Zohore i dag. De har i forvejen Vladimir Dvalishvili, Mathias Greve kan spille både på midtbanen og i angrebet, Rasmus Falk kan spille i mellemrummet, mens de får Thomas Mikkelsen tilbage fra IFK Göteborg.

OB har i øjeblikket 5 angribere. Hvis OB skal hente Anders K., så skal de sælge Rasmus Falk.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af thomasjn » 10. jun 2015, 15:13

Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/ob-skriver-med-zohore

OB har skrevet med Kenneth Zohore i dag. De har i forvejen Vladimir Dvalishvili, Mathias Greve kan spille både på midtbanen og i angrebet, Rasmus Falk kan spille i mellemrummet, mens de får Thomas Mikkelsen tilbage fra IFK Göteborg.

OB har i øjeblikket 5 angribere. Hvis OB skal hente Anders K., så skal de sælge Rasmus Falk.
Mon ikke de får afgange. Davlishvili er de vidst ikke interesserede i at beholde, Greve er næppe en klart starter, Falk smutter nok eller kan lige så godt få en anden rolle og IFK vil gerne beholde Mikkelsen. Mon ikke der blier rigeligt med angrebspladser i OB? Så er der Zohore, men mon ikke han bliver reserve?

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af white splash » 10. jun 2015, 15:36

thomasjn skrev:
Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/ob-skriver-med-zohore

OB har skrevet med Kenneth Zohore i dag. De har i forvejen Vladimir Dvalishvili, Mathias Greve kan spille både på midtbanen og i angrebet, Rasmus Falk kan spille i mellemrummet, mens de får Thomas Mikkelsen tilbage fra IFK Göteborg.

OB har i øjeblikket 5 angribere. Hvis OB skal hente Anders K., så skal de sælge Rasmus Falk.
Mon ikke de får afgange. Davlishvili er de vidst ikke interesserede i at beholde, Greve er næppe en klart starter, Falk smutter nok eller kan lige så godt få en anden rolle og IFK vil gerne beholde Mikkelsen. Mon ikke der blier rigeligt med angrebspladser i OB? Så er der Zohore, men mon ikke han bliver reserve?
Thomas Mikkelsen fortsætter IKKE i IFK...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Ham der Emil » 10. jun 2015, 16:21

white splash skrev:
thomasjn skrev:
Arendt skrev:http://www.bold.dk/nyt/ob-skriver-med-zohore

OB har skrevet med Kenneth Zohore i dag. De har i forvejen Vladimir Dvalishvili, Mathias Greve kan spille både på midtbanen og i angrebet, Rasmus Falk kan spille i mellemrummet, mens de får Thomas Mikkelsen tilbage fra IFK Göteborg.

OB har i øjeblikket 5 angribere. Hvis OB skal hente Anders K., så skal de sælge Rasmus Falk.
Mon ikke de får afgange. Davlishvili er de vidst ikke interesserede i at beholde, Greve er næppe en klart starter, Falk smutter nok eller kan lige så godt få en anden rolle og IFK vil gerne beholde Mikkelsen. Mon ikke der blier rigeligt med angrebspladser i OB? Så er der Zohore, men mon ikke han bliver reserve?
Thomas Mikkelsen fortsætter IKKE i IFK...
Men en sommeraftale vil stadigvæk kunne komme på tale. Ihvertfald snakker folk meget varmt om ham, specielt efter han afgjorde kampen mod Elfsborg og dermed satte et punktum for en fantastisk "Superugen"
Et Hjerte - En Klub

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Arendt » 10. jun 2015, 17:06

http://www.bold.dk/nyt/AaB-topscorer-ho ... erne-aabne

Vi skal give ham en forbedret kontrakt. Hvis han siger nej til dette, så skal vi sælge ham videre i dette vindue.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Besvar