Kasper Kusk

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Pastorius » 14. nov 2013, 10:46

MHJ skrev: Under forudsætning at der er en gensidig aftale om at klausulen skal være hemmelig (indtil den bliver opfyldt), er offentliggørelse af denne naturligvis aftalebrud. Igen som jeg skrev: "hvis der er tale om mundtligt kontraktbrud". Men da vi ikke har regulær indsigt i om der overhovedet er sådan en klausul, aner vi naturligvis heller ikke om hvorvidt denne eventuelt var hemmelig eller ej.

Yderligere: der kan skam være god mening i at have sådan en klausul, selvom den er hemmelig, da det tvinger AaB til at acceptere "rimelige" bud, men for AaB's vedkomne giver det mening at denne er hemmelig, da det øger sandsynligheden for at første bud er højere end klausulen (hvad er sandsynligheden f.eks. for at første bud lander præcis på klausulens beløb?).

Sidst: jeg syntes det du skriver er [indsæt generisk ord for ringeagt, f.eks. "sort", "huh" eller "vrøvl" da jeg mangler viljestyrken til at udtrykke mig diplomatisk samt energien til at uddybe hvorfor jeg er uenig]
Det er fint nok at blive sur hvis det er aftalebrud, men eneste mulige sanktion er at afbryde samarbejdet og så evt. køre en erstatningssag efterfølgende. Det kræver så endvidere at AaB kan dokumentere et reelt tab og sætte et nøjagtigt beløb på det, samt bevise at det er spiller/agent der er kilde til lækket.

Det er sikkert at man, selv hvis man kørte en sag, ikke ville kunne lokke nogen som helst oplysninger ud af Søndergaard om hans kilder.

Det kan på ingen måde komme på tale at køre en sag mod Kusk mens han er ansat i klubben, og så har vi slet ikke været inde på hvad det vil betyde for AaB's ry som arbejdsgiver for nye spillere.

Indrøm nu bare du vrøvlede og lod følelserne skygge for fornuften og kom videre med dit liv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Yankee » 14. nov 2013, 10:48

Hvad er et mundtligt kontraktbrud?

Jeg ved da godt at Kusk er i sin gode ret til at sige nej til Brøndby eller FCK. Men vil han det? Det tvivler jeg altså på.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af white splash » 14. nov 2013, 11:20

FCM skrev:
Flower skrev:
Yankee skrev:Hvordan skulle Kusk og/eller John Sivebæk "bøde" for at have fortalt om Kusks klausul? Det er helt sort.

Det er jo netop i Kusk og agentens interesse at flest mulig kender til klausulen og dens størrelse, så man kan tiltrække bud udefra. Det er jo netop hvad man ønsker når man får indført en sådan klausul.

Personligt er jeg nu mest bange for at Brøndby, FCK eller FCM byder 4 millioner på Kusk. Kan han så sige nej?
Han kan vel afvise kontrakten?
Lige nøjagtig. Klausulen siger udelukkende noget om, hvornår AaB skal acceptere et bud. Ikke noget om hvornår Kasper skal. Han kan jo altid vælge og vrage som han vil (det kan alle spillere jo - man kan ikke tvinge spillere ind i en kontrakt - det er jo ikke slavehandel ;) )
Sammenkørt med at du er FCM'er, så er det sgu egentlig en meget humoristisk kommentar... :D
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2013, 11:35

Pastorius skrev:
MHJ skrev: Under forudsætning at der er en gensidig aftale om at klausulen skal være hemmelig (indtil den bliver opfyldt), er offentliggørelse af denne naturligvis aftalebrud. Igen som jeg skrev: "hvis der er tale om mundtligt kontraktbrud". Men da vi ikke har regulær indsigt i om der overhovedet er sådan en klausul, aner vi naturligvis heller ikke om hvorvidt denne eventuelt var hemmelig eller ej.

Yderligere: der kan skam være god mening i at have sådan en klausul, selvom den er hemmelig, da det tvinger AaB til at acceptere "rimelige" bud, men for AaB's vedkomne giver det mening at denne er hemmelig, da det øger sandsynligheden for at første bud er højere end klausulen (hvad er sandsynligheden f.eks. for at første bud lander præcis på klausulens beløb?).

Sidst: jeg syntes det du skriver er [indsæt generisk ord for ringeagt, f.eks. "sort", "huh" eller "vrøvl" da jeg mangler viljestyrken til at udtrykke mig diplomatisk samt energien til at uddybe hvorfor jeg er uenig]
Det er fint nok at blive sur hvis det er aftalebrud, men eneste mulige sanktion er at afbryde samarbejdet og så evt. køre en erstatningssag efterfølgende. Det kræver så endvidere at AaB kan dokumentere et reelt tab og sætte et nøjagtigt beløb på det, samt bevise at det er spiller/agent der er kilde til lækket.

Det er sikkert at man, selv hvis man kørte en sag, ikke ville kunne lokke nogen som helst oplysninger ud af Søndergaard om hans kilder.

Det kan på ingen måde komme på tale at køre en sag mod Kusk mens han er ansat i klubben, og så har vi slet ikke været inde på hvad det vil betyde for AaB's ry som arbejdsgiver for nye spillere.

Indrøm nu bare du vrøvlede og lod følelserne skygge for fornuften og kom videre med dit liv.
Heh, den klassiske og smådesperate "indrøm nu bare".

Men nej :) , du overfortolkede. Jeg har på intet tidspunkt argumenteret for at køre en sag mod Kusk mens han stadig er i klubben, som du syntes at læse. Det ville 1) være mega demoraliserende for ham og truppen, og 2) det er ikke relevant før klausulen bliver aktiveret. Da jeg ikke er jurist, aner jeg ikke hvorledes sådan en process skal køres, så det vil altid for AaB's side være en afvejning af forskellige forhold som ovenstående. Men naturligvis kan det komme på tale i tilfælde af aftalebrud, afhængigt af hvordan sådan en størrelse er skruet sammen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2013, 11:38

Yankee skrev:Hvad er et mundtligt kontraktbrud?

Jeg ved da godt at Kusk er i sin gode ret til at sige nej til Brøndby eller FCK. Men vil han det? Det tvivler jeg altså på.
Jeg går ud fra at hvis en kontrakt indeholder forbehold omkring at videregive fortrolige informationer, så er det et brud på kontrakten hvad enten det er mundtligt eller skriftligt disse informationer bliver videregivet. Et mundtligt kontraktbrud er dermed at udtrykke sig mundtligt om fortroligt indhold.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jonas386 » 14. nov 2013, 12:01

Mon ikke de 4 millioner kun gælder for udenlandske klubber, det vil hvertfald ikke give mening andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 14. nov 2013, 13:48

Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af alithebeast » 14. nov 2013, 13:52

AllanPedersen skrev:Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
Tilbyd ham 10-20% af transfersummen, hvis der er en klausul. Så vil han også selv have interesse i at blive solgt dyrt.
Hader København!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 14. nov 2013, 13:54

alithebeast skrev:
AllanPedersen skrev:Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
Tilbyd ham 10-20% af transfersummen, hvis der er en klausul. Så vil han også selv have interesse i at blive solgt dyrt.

må jeg på forhånd tillade mig at blive en kæmpe brokkerøv igen hvis Kusk ryger til 4mill?
Vi ville nærmest kune tilbyde ham 10millioner i hånden og stadig tjene på det, hvis han så gik med til at fjerne den klausul.
Så det må være muligt at forhandle den om.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Maglau » 14. nov 2013, 14:01

AllanPedersen skrev:
alithebeast skrev:
AllanPedersen skrev:Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
Tilbyd ham 10-20% af transfersummen, hvis der er en klausul. Så vil han også selv have interesse i at blive solgt dyrt.

må jeg på forhånd tillade mig at blive en kæmpe brokkerøv igen hvis Kusk ryger til 4mill?
Vi ville nærmest kune tilbyde ham 10millioner i hånden og stadig tjene på det, hvis han så gik med til at fjerne den klausul.
Så det må være muligt at forhandle den om.
Selvfølgelig er det muligt at lave den om - det er bare et spørgsmål om pris.
riv kontrakten over og skriv en ny 5 årig uden klausul til gengæld for en 3 dobling af lønnen.
Måske griner han højlydt af AaBs naivitet eller også må han nævne hvad der ellers skal til.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 14. nov 2013, 14:01

AllanPedersen skrev:Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
Tillad mig at lyde lidt kynisk. Hvorfor skulle Kusk være interesseret i at indgå en ny kontrakt og fjerne klausulen? Mon ikke at Sivebæk også stærkt vil fraråde det...
Set ud fra Kusks og Sivebæks synsvinkel er det da genialt, at Kusk har så lav en frikøbsklausul. Det gør det meget nemmere at finde interesserede klubber da han tilsyneladende kan hentes for pebernødder. Den lave frikøbsklausul er selvfølgelig et mareridt for AaB, men den kan være guld værd for Kusk da én lav transferpris sikkert vil blive modsvaret af en tilsvarende stor sign on fee samt høj løn til Kusk da den købende klub ikke skal betale så meget i transfer.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 14. nov 2013, 14:09

frederikshavneren skrev:
AllanPedersen skrev:Har lidt et sort/hvidt spørgsmål her.


I forhold til den der klausul.. kan der ikke forhandles ændringer ind i en nuværende kontrakt?


Fordi hvis den er på 4mill for udenlandske klubber, så kan man jo argumentere for det ligefrem kan betale sig
at Gaarde går til Kusk og siger 'vi laver lige kontrakten om, den dag du bliver solgt får du 3-4millioner í hånden.. og tilgengæld fjerner vi den frikøbs klausul'

mon ikke Kusk er AaB mand nok til sådan en deal ?
Er jo ikke fordi det lyser ud af ham han vil væk nu, og med kun 1½ år tilbage af kontrakten bør det være overkommeligt.
Tillad mig at lyde lidt kynisk. Hvorfor skulle Kusk være interesseret i at indgå en ny kontrakt og fjerne klausulen? Mon ikke at Sivebæk også stærkt vil fraråde det...
Set ud fra Kusks og Sivebæks synsvinkel er det da genialt, at Kusk har så lav en frikøbsklausul. Det gør det meget nemmere at finde interesserede klubber da han tilsyneladende kan hentes for pebernødder. Den lave frikøbsklausul er selvfølgelig et mareridt for AaB, men den kan være guld værd for Kusk da én lav transferpris sikkert vil blive modsvaret af en tilsvarende stor sign on fee samt høj løn til Kusk da den købende klub ikke skal betale så meget i transfer.
Det kan være en god deal for Kusk da det netop inkluderer 1) Tryghed, da han bliver ved med at kunne udvikle sig i en klub med gode rammer, og en sikker plads på holdkortet, samt med landsholdsudtagelse. 2) Der vil givetvis være fornuftige penge i at ændre/forlænge kontrakten, nu og her. 3) Der er ingen garanti for at den - efter hans mening - "rigtige klub" vil købe ham nu, selv til pebernødder og 4) Hvis han er interessant nok, skal en udelandsk klub nok byde på ham alligevel, for AaB har jo stadig en interesse i at sælge ham, hvilket er hele årsagen til vi vil af med klausulen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 14. nov 2013, 14:15

Forstår ikke i vil sammenligne det med at binde ham 5 år.. eller nævne hvorfor han dog skulle gide

Det Kan jo være en enorm fordelagtig ting for ham
Hvis vi tilbyder ham en VIRKELIG god ændring.. giver ham 5mill den dag han bliver solgt for at fjerne klausulen

Så arbejder han jo stadig ud fra det faktum at der kun er 1½ år tilbage af kontrakten, og han MAX kan komme til at hænge hos os så længe
Synes absolut også i gør ham og sivebæk mere kynisk end de behøver være.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jernskjorten » 14. nov 2013, 15:20

AllanPedersen skrev:...Synes absolut også i gør ham og sivebæk mere kynisk end de behøver være.
Undskyld mig, men HA-HA-HA-HA-HA!!!!
AllanPedersen skrev:jeg havde set det komme.. Kusk har ikke noget specielt tilhørsforhold til klubben, og hans agent tænker kun penge
AllanPedersen skrev:Han kan da i Januar får hvilken som helst kontrakt han vil..
Han kan læne sig tilbage og se hvilken Superliga klub eller tyske eller hollandsk der vil give ham flest penge om ugen.
Hvis han så vælger at signe med et andet hold der... er han så stadig 'AaB'er vokset op med Aalborg stadion i baghaven' ?
AllanPedersen skrev:og handler jo så heller ikke bare om han vil holde fokus, han har decideret afvist et tilbud vi har givet ham.
hvad nu hvis alle vores spillere sagde sådan "Augo vil du have ny kontrakt?" "nej tak.. jeg kigger på det når jeg må snakke med andre klubber"
AllanPedersen skrev:Det er jo så tydeligt.. at han bruger det til at blackmaile os... ondt ord måske... forhandle så
Han gider ikke høre ordet ny kontrakt før vi går ind i en periode hvor andre klubber må tilbyde ham kontrakter
Det har da intet med fokus på kampe at gøre. Han gad jo heller ikke høre om det i September..

Hvad er det for en afpresnings måde at behandle sin klub på?
Så kan han læne sig tilbage i Januar og sige 'Jamen FCK vil give mig det her, og Dusseldorf vil give mig det her det bliver i nød til at matche'
Sådan kunne Helenius også have gjort.

Ligemeget om han forlænger eller ej.. så presser det da AaB helt vildt..
Og så kan i sige 'sådan er gamet' det er fint nok
Men tydeligvis for nogen mere end for andre, se bare på Nordsjællands Adu
Der i dag har sagt han kun har forlænget med Nordjsælland så de kan tjene penge på ham
At han gerne vil videre... det er sku respekt for sin klub
AllanPedersen skrev:Og det er sku et eller andet sted at skide lidt på klubben. Han ved vi økonomisk ikke har de samme rammer som så mange andre klubber.
Og skal vi så ikke også lige huske på at i følge Lynge "som jeg går ud fra du ikke mener lyver" så havde de en klar aftale om at snakke kontrakt i september, men det nægtede Kusk.
Så hvis ikke det handler om penge for ham, hvad handler det så om?... Han ville jo ikke engang diskutere en konktrakt med Lynge i september som de ellers havde aftalt at gøre.
AllanPedersen skrev:Vi får at se om 2 måneder... Så kan du jo til den tid hvis Kusk nægter at forlænge skrive 'Det kunne vi ikke have forudset'
Jeg kan fortælle dig jeg forudser det lige nu. og æder gerne ordene igen hvis det sker.
AllanPedersen skrev:Jo sivebæk er notorisk kendt som grådig i branchen. Så mange herinde der ikke ser klart hvad der sker. Jeg synes det er tydeligt. Vi ser om en måned
AllanPedersen skrev:Her kommer min personlige holdning så om Sivebæk ind.. og det er han vil have Kusk til at vente til januar.. så han kan presse AaB økonomisk ved at åbne dørene for tilbud fra alle klubber.
Og min personlige holdning til det.. er at det ikke er 'rigtigt' det er ikke pænt mod den klub man har fået sin opdragelse i
Kasper Kusk skal have de penge han fortjener, men det her er jo lidt mafia metoder. (hvis overstående kommer til at ske)

Og jeg synes der tegner sig et pænt billede af det.. Det er jo altså ikke første gang Sivebæk bruger den her taktik, og absolut ikke første gang han får en spiller væk fra sin klub på fri transfer.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. nov 2013, 15:37

Ha ha, 10 point til Jernskjorten :)
Janteloven eksisterer IKKE!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 14. nov 2013, 15:56

er da fuldstændig ligegyldigt?
Den kontrakt ændring jeg foreslår vil jo netop tiltale en griskhed hos dem.

Hvis vi tilbyder dem en stor procentdel af salget hvis vi får lov at fjerne klausulen
Så står de da netop til at tjene mere..

og jeg kan også begynde at hive de læssevis af tråde frem hvor i skriver vi skal stole på Lynge og klubben i forhold til feriepenge sagen
Når de melder ud at vi ikke har noget i klemme.
Hvordan var det lige den endte?


Eller en af de lidt sjovere : 01 feb 2012
Køllen I Møllen skrev:Drej nøglen om og start forfra i de lavere divisioner. Jeg har forberedt mig psykisk gennem flere år nu og er klar til at tage turen. Gider ikke det her mere. Lad os afslutte det nu og kæmpe os op fra bunden igen. Vi er alligevel færdige. Ingen tør vel tro på at AaB om et år har et hold der kan klare sig i superligaen? Vi har allerede nu et hold der er til 1. Division og inter tyder på at det ændrer sig.

Det er slut.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Pastorius » 14. nov 2013, 17:37

jernskjorten skrev:
AllanPedersen skrev:...Synes absolut også i gør ham og sivebæk mere kynisk end de behøver være.
Undskyld mig, men HA-HA-HA-HA-HA!!!!
Du har en bajer til gode hvis vi mødes en dag!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. nov 2013, 19:12

AllanPedersen skrev:er da fuldstændig ligegyldigt?
Den kontrakt ændring jeg foreslår vil jo netop tiltale en griskhed hos dem.

Hvis vi tilbyder dem en stor procentdel af salget hvis vi får lov at fjerne klausulen
Så står de da netop til at tjene mere..

og jeg kan også begynde at hive de læssevis af tråde frem hvor i skriver vi skal stole på Lynge og klubben i forhold til feriepenge sagen
Når de melder ud at vi ikke har noget i klemme.
Hvordan var det lige den endte?


Eller en af de lidt sjovere : 01 feb 2012
Køllen I Møllen skrev:Drej nøglen om og start forfra i de lavere divisioner. Jeg har forberedt mig psykisk gennem flere år nu og er klar til at tage turen. Gider ikke det her mere. Lad os afslutte det nu og kæmpe os op fra bunden igen. Vi er alligevel færdige. Ingen tør vel tro på at AaB om et år har et hold der kan klare sig i superligaen? Vi har allerede nu et hold der er til 1. Division og inter tyder på at det ændrer sig.

Det er slut.
Det er da også meget sjovt. Men hvilken relevans har det til Jernskjortens indlæg hvor han tørrer dig? :)
Janteloven eksisterer IKKE!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af hje1980 » 15. nov 2013, 06:56

Nu hvor den klausul - som STADIG kun er et rygte - så kunne det jo være den kun dækker det første år af kontrakten!
Prisen vil naturligt falde i det sidste år af kontrakten alligevel...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2013, 14:32

http://www.bold.dk/nyt/AaB-profil-vil-t ... er-England" onclick="window.open(this.href);return false;
Godt at Lasse har ambitioner. Jeg håber at han bliver til sommer, men hvis der kommer et interessant bud til vinter så er spørgsmålet hvad AaB gør.

Jeg tror ikke at Lasse har niveau til Premier League, men han vil sikkert kunne klare sig fint i Championship. Måske en klub
fra 2. Bundesliga eller en bundklub fra Bundesligaen også er muligheder.

Besvar