Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Milfix » 8. maj 2011, 08:34

Hvis Dunken kunne have den mindste lyst til at blive i AaB efter sommerferien synes jeg helt sikkert Lynge skal en tur ud i erhvervslivet med hatten i hånden. Det burde sguda være muligt at finde AaB supporters der ligger inde med et par millioner de kan spændere på klubben...
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 8. maj 2011, 11:00

Overvej lige hvis en mand som Kasi Jesper havde været AaB fan...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Mr. Larsen » 8. maj 2011, 13:55

jonas386 skrev:Overvej lige hvis en mand som Kasi Jesper havde været AaB fan...
Frygtelig tanke, vores klub skal sgu ikke transformeres til et rent Cirkus hold !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 8. maj 2011, 14:39

Mr. Larsen skrev:
jonas386 skrev:Overvej lige hvis en mand som Kasi Jesper havde været AaB fan...
Frygtelig tanke, vores klub skal sgu ikke transformeres til et rent Cirkus hold !
Enig, men pengene kunne vi nu godt have brugt :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
AaB1999
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 1. mar 2008, 17:19
Geografisk sted: Vrå!!!

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af AaB1999 » 10. maj 2011, 19:12

Nu har vi manglet en targetangriber siden Prica . Men nu har vi ham i Morten "Duncan" Rasmussen, så skal vi vel også prøve at beholde ham, ja jeg ved at AaB nok ikke har råd til ham . Men hvad hvis vi hjalp til ved f.eks. at AaB opretter en konto i SparNord, så kunne vi jo sæt 100-250kr. ind hver.... For ellers er vi jo tilbage hvor var efter Prica og før "Duncan", er det det vi vil....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Hanga » 10. maj 2011, 20:09

AaB1999 skrev:Nu har vi manglet en targetangriber siden Prica . Men nu har vi ham i Morten "Duncan" Rasmussen, så skal vi vel også prøve at beholde ham, ja jeg ved at AaB nok ikke har råd til ham . Men hvad hvis vi hjalp til ved f.eks. at AaB opretter en konto i SparNord, så kunne vi jo sæt 100-250kr. ind hver.... For ellers er vi jo tilbage hvor var efter Prica og før "Duncan", er det det vi vil....
Har du haft matematik i skolen?

I så fald kunne du jo prøve at regne på, hvor mange AaB fans der ville skulle indskyde på den konto, før vi har et beløb der kommer bare nogenlunde tæt på det han formentlig koster.

Og så efterfølgende spørge dig selv, om det er realistisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Klaus » 15. maj 2011, 23:17

Duncan kommer ikke fast til AaB. Jeg er stadigvæk tøsesur over, at vi ikke købte Prica i sin tid, ham havde vi vist endda råd til. Nu står vi med to grande problemer efter ferien. Et af dem bliver at finde en gratis angriber med Pricas/Duncans evner, det bliver ikke nemt ;)

Mr Hmmm
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 15. aug 2010, 09:36
Favoritspiller: Rolfe

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Mr Hmmm » 17. maj 2011, 16:17

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 556330.ece

Bild mener så at han skal til tyskland igen...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af A_Strandfelt » 30. maj 2011, 21:45

Duncan skulle efter sigende have skrevet under med AGF: http://tv2sport.dk/node/79102" onclick="window.open(this.href);return false;

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af hje1980 » 30. maj 2011, 22:01

A_Strandfelt skrev:Duncan skulle efter sigende have skrevet under med AGF: http://tv2sport.dk/node/79102" onclick="window.open(this.href);return false;
Og kender man dem ret, snakker de allerede top 3 og også gerne sølv og Champions League...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 22:04

A_Strandfelt skrev:Duncan skulle efter sigende have skrevet under med AGF: http://tv2sport.dk/node/79102" onclick="window.open(this.href);return false;
Som jeg sagde efter Brøndby kampen. Han er og bliver et brøndbysvin. Tak for hjælpen, og tak for igen at puste liv i den eneste rigtige danske klassiker der er tilbage i dansk fodbold, nemlig AaB-AGF.

...og så håber jeg forøvrigt aldrig at finde ud af om han også har haft nok venner i Aalborg til at undlade at juble mod os.
Med venlig Hilsen
--
Robert

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Duncan skifter til AGF (Iflg. Tv2sporten)

Indlæg af SGLoco » 30. maj 2011, 23:55

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-40 ... ml?forside

Er det os der er fornuftige økonomisk / AGF der har stærke pengemænd bag sig / AGF der er økonomisk uansvarlige / AaB der ikke satser nok ???

Busk79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 23. jul 2009, 21:21
Favoritspiller: Calle Facius, Erik Bo Andersen, Søren Frederiksen, Lee Sharp, Paulo Maldine, Hagi, Gassa, Romario
Geografisk sted: Vensyssel

Re: Duncan skifter til AGF (Iflg. Tv2sporten)

Indlæg af Busk79 » 31. maj 2011, 00:02

Realistisk så satser AGF nok bare mere end AaB koncernen gør..
Kan ikke se hvorfor vi i AaB er så utrolig forhippet på vi skal være top 4 næste sæson.

Hva med at tag det med ro og byg et nyt hold op som kan konkurre på den lange bane i stedet for bare at lege købe-klub...

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af salling23 » 31. maj 2011, 00:07

hje1980 skrev:
A_Strandfelt skrev:Duncan skulle efter sigende have skrevet under med AGF: http://tv2sport.dk/node/79102" onclick="window.open(this.href);return false;
Og kender man dem ret, snakker de allerede top 3 og også gerne sølv og Champions League...
Nej, det gør vi ikke.
Og man skulle måske ikke råbe specielt højt herinde http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=14377 :cool:
Skulle være god nok med Dunken Dunken
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Hanga » 31. maj 2011, 00:17

Salling, ved man hvilken sponsor det er der punger ud? Ret generøst at betale både transfersum OG lønnen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

twitmc
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 6. aug 2008, 18:49
Geografisk sted: Aalborg

Re: Duncan skifter til AGF (Iflg. Tv2sporten)

Indlæg af twitmc » 31. maj 2011, 00:19

Lad nu lige tingene falde lidt mere på plads her den næste uge. Det er så skide mange rygter ude lige nu. Vent og se når stormen har lagt sig. Selv om jeg er lidt sur på Lynge over, de sidste par vinduer, er jeg nu igen helt sikker på, han nok skal få tingene på plads denne gang. Vent og se. Lad bare GF få Duncan.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Duncan skifter til AGF (Iflg. Tv2sporten)

Indlæg af Schredni » 31. maj 2011, 03:27

Busk79 skrev:Realistisk så satser AGF nok bare mere end AaB koncernen gør..
Kan ikke se hvorfor vi i AaB er så utrolig forhippet på vi skal være top 4 næste sæson.

Hva med at tag det med ro og byg et nyt hold op som kan konkurre på den lange bane i stedet for bare at lege købe-klub...
Helt fantastisk vandvittigt enig!
Der er et par steder vi godt kunne bruge forstærkninger i AaB's trup men jeg tror også det ville være sundt med en sæson eller to hvor vi finder frem til et koncept hvor vi ikke har et kæmpe underskud og bygger et hold op.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Duncan skifter til AGF (Iflg. Tv2sporten)

Indlæg af tommas jensen » 31. maj 2011, 08:11

Lyder til at AGF også henter Aabech

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af AMRDK » 31. maj 2011, 10:36

Har fra en MEGET troværdig kilde at Duncan er klar i AGF trøjen i næste uge.
Han får sine infomationer fra en kilde tæt på AGF, og han har fortalt mig hvem AGF har købt - lige inden det blev offentliggjordt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Funky » 31. maj 2011, 11:08

AMRDK skrev:Har fra en MEGET troværdig kilde at Duncan er klar i AGF trøjen i næste uge.
Han får sine infomationer fra en kilde tæt på AGF, og han har fortalt mig hvem AGF har købt - lige inden det blev offentliggjordt.
Kunne ligne at AGF får et halvgodt hold næste sæson. Duncan OG Graulund sammen = giftigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar