Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af AMRDK » 2. maj 2011, 21:08

Altså er det FULDSTÆNDIG urealistisk at Dunken bliver?

http://onside.dk/nyheder/superligaen/du ... med-celtic" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af alithebeast » 2. maj 2011, 21:12

AMRDK skrev:Altså er det FULDSTÆNDIG urealistisk at Dunken bliver?

http://onside.dk/nyheder/superligaen/du ... med-celtic" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror han skal spille i Århus, hvis han skal spille i Danmark. Desværre!
Hader København!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af astonvilla » 3. maj 2011, 08:21

http://www.sporten.dk/superligaen/dunca ... g-i-celtic" onclick="window.open(this.href);return false;

lidt mere uddybende i forhold til ovenstående.

Det ville være SÅ smukt at få ham tilknyttet permanent. Men nok meget lidet realistisk. 1 mEUR er ikke skræmmende som sådan - det er mere lønnen vi nok ikke kan matche....

Vi skal i hvert fald ud og se os om efter en tilsvarende "type". Vi er altid bedst med en Tank oppe foran. Helenius har ikke helt vist at han er løsningen efter min mening.
Bienvenu Bassogog!

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af AMRDK » 3. maj 2011, 08:49

astonvilla skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/dunca ... g-i-celtic

lidt mere uddybende i forhold til ovenstående.

Det ville være SÅ smukt at få ham tilknyttet permanent. Men nok meget lidet realistisk. 1 mEUR er ikke skræmmende som sådan - det er mere lønnen vi nok ikke kan matche....

Vi skal i hvert fald ud og se os om efter en tilsvarende "type". Vi er altid bedst med en Tank oppe foran. Helenius har ikke helt vist at han er løsningen efter min mening.
Nu ved jeg ikke helt med økonomien... men de penge der blev pumpet ind i transferbudgettet af nogle investorer, gik de alle sammen til at få Kayke/Lumb/Augu/Duncan hjem?

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af vandmelonen » 3. maj 2011, 09:08

AMRDK skrev:
astonvilla skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/dunca ... g-i-celtic

lidt mere uddybende i forhold til ovenstående.

Det ville være SÅ smukt at få ham tilknyttet permanent. Men nok meget lidet realistisk. 1 mEUR er ikke skræmmende som sådan - det er mere lønnen vi nok ikke kan matche....

Vi skal i hvert fald ud og se os om efter en tilsvarende "type". Vi er altid bedst med en Tank oppe foran. Helenius har ikke helt vist at han er løsningen efter min mening.
Nu ved jeg ikke helt med økonomien... men de penge der blev pumpet ind i transferbudgettet af nogle investorer, gik de alle sammen til at få Kayke/Lumb/Augu/Duncan hjem?
Det kunne i hvertfald være meget realistisk at de 6 mil. blev brugt på deres lønninger, ja.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af MrBangDK » 3. maj 2011, 09:16

Poul Sørensen sagde faktisk i Farum, at Lynge kun havde brugt ca. 5. mill. af budgettet!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af Brodernumsi » 3. maj 2011, 10:39

alithebeast skrev:
AMRDK skrev:Altså er det FULDSTÆNDIG urealistisk at Dunken bliver?

http://onside.dk/nyheder/superligaen/du ... med-celtic" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror han skal spille i Århus, hvis han skal spille i Danmark. Desværre!
AGF har heller ikke råd til Dunken, medmindre de finder en ny sugar-daddy.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 11 (Sommervinduet 2011)

Indlæg af AMRDK » 3. maj 2011, 10:56

MrBangDK skrev:Poul Sørensen sagde faktisk i Farum, at Lynge kun havde brugt ca. 5. mill. af budgettet!!
Så mangler der stadig en del mio.!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Debatjuntaen » 4. maj 2011, 08:44

Indlæg om Duncan fra transferønskertråden flyttes til denne tråd, da vi mener, Duncan er så konkret et emne, at han kan diskuteres i sin egen tråd.

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Melkaer » 6. maj 2011, 22:26

http://tv2sport.dk/node/77682" onclick="window.open(this.href);return false;

Duncan roser Aalborg, man siger samtidig at det ikke er her han spiller efter sommerpausen. Det var det håb....
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 6. maj 2011, 22:38

Melkaer skrev:http://tv2sport.dk/node/77682

Duncan roser Aalborg, man siger samtidig at det ikke er her han spiller efter sommerpausen. Det var det håb....
Damn!
- Men jeg tror nu heller ikke han havner i GF, han virker som om han gerne vil have det gennembrud i Celtic. Og jeg må indrømme, at jeg virkelig synes han fortjener det. Dog har jeg ikke mistet håbet for at se ham permanent i Aalborg... Sæt Celtic mener han er i overkud og vil udleje/sælge ham igen. AaB rammer 5. pladsen og FCM vinder pokalen, jamen så er vi pludselig i Europa, og det må da trods alt også være atraktivt for Duncan. Han siger selv han godt kan li og være her, og en halv sæson mere i AaB er jo ikke sådan at kimse af... Men det er måske at gribe i blinde efter et halmstrå
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Kenneth K » 7. maj 2011, 09:14

jonas386 skrev:AaB rammer 5. pladsen og FCM vinder pokalen, jamen så er vi pludselig i Europa, og det må da trods alt også være atraktivt for Duncan.
Kan vi ikke lige få det der bekræftet af et officielt UEFA- eller DBU-skrift? Yankee, evt.?

Jeg ved godt, der har været snak om, at en europæisk kvalifikation til den tabende pokalfinalist skulle afskaffes, og i stedet gives til den bedst-placerede og ikke-kvalificerede ligaklub. Men jeg har ikke set det officielt bekræftet noget sted.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Yankee » 7. maj 2011, 10:01

Det er desværre ret uklart. UEFAs regulativ for Europa League beskriver kun situationen hvor pokalvinderen kvalificerer sig til Champions League og ikke hvor pokalvinderen i forvejen er kvalificeret til Europa League. Sædvanligvis har det været sådan at ethvert hold tog "den bedste billet" de kunne få. Pokalvinderpladsen vil i det spil altid være den bedste fordi man som regel træder senest muligt ind i turneringen - i år i 4. og sidste kvalifikationsrunde. Men dette er op til DBUs egne regler, og det er desværre ikke noget de skilter for meget med.

Derfor sker følgende formentlig hvis FCM vinder pokalfinalen:

- Hvis FCM bliver nummer to overgår Europa League-pladsen til den tabende pokalfinalist (FC Nordsjælland).
- Hvis FCM bliver nummer tre eller fire overgår Europa League-pladsen til nummer fem.

Lidt sideinfo:
- Efter 28. spillerunde fører Lyngby Fair Play-regnskabet foran FCK og FCM, som begge kvalificerer sig ad anden vis. Til gengæld ligger Danmark ikke helt så godt som vanligt (nr. 6).
- AaB er stadig det næstbedste danske hold på UEFAs holdrangliste, og i det utænkelige scenarie at vi skulle deltage i Europa League efter sommerferien vil vi med stor sandsynlighed være seedet hele vejen til gruppespillet.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2011, 11:19

Kunne Portland ikke være interesseret? Så kunne han for min skyld sagtens have Portland på trøjen frem for Spar nord... Og jeg skulle hellere end gerne kalde ham "betonkanonen", hvis de havde behov for det.
Der må da være en eller anden der vil være interesseret i at give ham de 3.000.000 - 4.000.000 om året som han nok kræver.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. maj 2011, 12:41

Yankee skrev:Det er desværre ret uklart. UEFAs regulativ for Europa League beskriver kun situationen hvor pokalvinderen kvalificerer sig til Champions League og ikke hvor pokalvinderen i forvejen er kvalificeret til Europa League. Sædvanligvis har det været sådan at ethvert hold tog "den bedste billet" de kunne få. Pokalvinderpladsen vil i det spil altid være den bedste fordi man som regel træder senest muligt ind i turneringen - i år i 4. og sidste kvalifikationsrunde. Men dette er op til DBUs egne regler, og det er desværre ikke noget de skilter for meget med.

Derfor sker følgende formentlig hvis FCM vinder pokalfinalen:

- Hvis FCM bliver nummer to overgår Europa League-pladsen til den tabende pokalfinalist (FC Nordsjælland).
- Hvis FCM bliver nummer tre eller fire overgår Europa League-pladsen til nummer fem.

Lidt sideinfo:
- Efter 28. spillerunde fører Lyngby Fair Play-regnskabet foran FCK og FCM, som begge kvalificerer sig ad anden vis. Til gengæld ligger Danmark ikke helt så godt som vanligt (nr. 6).
- AaB er stadig det næstbedste danske hold på UEFAs holdrangliste, og i det utænkelige scenarie at vi skulle deltage i Europa League efter sommerferien vil vi med stor sandsynlighed være seedet hele vejen til gruppespillet.
Jeg er sikker på du har helt ret i ovenstående, og tror godt vi kan droppe at have forbehold. Jeg tvivler ærlig talt på at DBU har ændret på reglerne, og derfor vil det være som det altid har været - at et hold som kvalificerer sig til europa i to eller flere forskellige turneringer, træder ind hvor rangeringen er højest... CHL rangeres højere end Europa League, kval. som pokalmester rangeres højere end kval. via sekundær placering i ligaen, som igen rangeres højere end en evt. kval. i fairplay regi.

Al sandsynlighed peger altså derfor på at 5. pladsen VIL give kval. til Europa League, hvis FCM skulle trodse al logik og rent faktisk hente en titel i form af pokalmesterskabet...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Kilde » 7. maj 2011, 20:59

Det er i vildeste Århus-stil at tale Europa på nuværende tidspunkt, men damn - det vil være så fed en kovending.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2011, 21:54

Kilde skrev:Det er i vildeste Århus-stil at tale Europa på nuværende tidspunkt, men damn - det vil være så fed en kovending.
Altså Europa er 2 point (såfremt alting flasker sig med pokalfinalen) væk... Og med vores egen form in mente og vores slutprogram kontra Silkeborgs, så ser jeg det slet ikke som værende umuligt. Vi skal i øvrigt også møde SIF.
Jakob Kehlehts foræring til SIF kan pludselig betyde mere end bare en placering.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Kilde » 7. maj 2011, 22:24

jonas386 skrev:
Kilde skrev:Det er i vildeste Århus-stil at tale Europa på nuværende tidspunkt, men damn - det vil være så fed en kovending.
Altså Europa er 2 point (såfremt alting flasker sig med pokalfinalen) væk... Og med vores egen form in mente og vores slutprogram kontra Silkeborgs, så ser jeg det slet ikke som værende umuligt. Vi skal i øvrigt også møde SIF.
Jakob Kehlehts foræring til SIF kan pludselig betyde mere end bare en placering.
Lad nu lige Silkeborg og AC Horsens spille deres kampe først.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2011, 23:14

Kilde skrev:
jonas386 skrev:
Kilde skrev:Det er i vildeste Århus-stil at tale Europa på nuværende tidspunkt, men damn - det vil være så fed en kovending.
Altså Europa er 2 point (såfremt alting flasker sig med pokalfinalen) væk... Og med vores egen form in mente og vores slutprogram kontra Silkeborgs, så ser jeg det slet ikke som værende umuligt. Vi skal i øvrigt også møde SIF.
Jakob Kehlehts foræring til SIF kan pludselig betyde mere end bare en placering.
Lad nu lige Silkeborg og AC Horsens spille deres kampe først.
Naturligvis, jeg er heller ikke superoptimist, for der er så meget der kan gå galt, men jeg kan alligevel ikke lade være med at lege med tanken.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Morten "Duncan" Rasmussen fra Celtic

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2011, 23:29

jonas386 skrev:
Kilde skrev:
jonas386 skrev:
Kilde skrev:Det er i vildeste Århus-stil at tale Europa på nuværende tidspunkt, men damn - det vil være så fed en kovending.
Altså Europa er 2 point (såfremt alting flasker sig med pokalfinalen) væk... Og med vores egen form in mente og vores slutprogram kontra Silkeborgs, så ser jeg det slet ikke som værende umuligt. Vi skal i øvrigt også møde SIF.
Jakob Kehlehts foræring til SIF kan pludselig betyde mere end bare en placering.
Lad nu lige Silkeborg og AC Horsens spille deres kampe først.
Naturligvis, jeg er heller ikke superoptimist, for der er så meget der kan gå galt, men jeg kan alligevel ikke lade være med at lege med tanken.
Så leg med den her: I morgen kan vi være 2 point fra nedrykning. Men lad os nu holde os til trådens emne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar