Kayke Rodrigues fra Vila Nova

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Lindvang

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af Lindvang » 21. jun 2011, 16:13

JacobKoustrup skrev:Farvel til Kayke http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... m&regional" onclick="window.open(this.href);return false;
Det pisser mig af. Mere beton!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af Funky » 21. jun 2011, 17:02

Lindvang skrev:
JacobKoustrup skrev:Farvel til Kayke http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... m&regional" onclick="window.open(this.href);return false;
Det pisser mig af. Mere beton!
Tjah. Men i det mindste er der ikke noget sniksnak. Pengene mangler. Sk....ærgerligt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af Brodernumsi » 21. jun 2011, 18:43

Kayke har også været for dårlig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af budo » 21. jun 2011, 18:57

Jeg håber dælme at han har den 10-15 mål pr sæson angriber i kikkerten, ellers må det betragtes som noget af en svækkelse i angrebet.

Jeg havde godtnok gælder mig til at se Kayke lave 6-9 mål med hælen i denne sæson ;)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af budo » 21. jun 2011, 19:13

Brodernumsi skrev:Kayke har også været for dårlig.
Hvordan har han været for dårlig?

Jeg forstår ikke hvad folk har forventer af ham? Han er den offensiv spiller med det bedste scorings gennemsnit (fratrukket straffe scoringer) i foråret, han har leveret lækre detaljer, og han har generelt været med i det meste opbyggene spil.

Som sagt forstår jeg ik hva folk vil have mere af en typer som Kayke?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af Brodernumsi » 22. jun 2011, 01:55

budo skrev:
Brodernumsi skrev:Kayke har også været for dårlig.
Hvordan har han været for dårlig?

Jeg forstår ikke hvad folk har forventer af ham? Han er den offensiv spiller med det bedste scorings gennemsnit (fratrukket straffe scoringer) i foråret, han har leveret lækre detaljer, og han har generelt været med i det meste opbyggene spil.

Som sagt forstår jeg ik hva folk vil have mere af en typer som Kayke?
Han vil kun spille fremad, når der skal arbejdes defensivt er han en katastrofe. Rædsels eksemplet var 3-3 kampen i farum, der var han gudsjammerligt. I moderne fodbold er der ikke plads til folk der kun vil arbejde når vi er i angreb, så skal de være i Messi klassen.
Han har lavet et par gode mål, men mere har han heller ikke vist.

Smelt Curth og Kayke sammen så har vi en verdensklasse spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af budo » 22. jun 2011, 10:13

Brodernumsi skrev:
budo skrev:
Brodernumsi skrev:Kayke har også været for dårlig.
Hvordan har han været for dårlig?

Jeg forstår ikke hvad folk har forventer af ham? Han er den offensiv spiller med det bedste scorings gennemsnit (fratrukket straffe scoringer) i foråret, han har leveret lækre detaljer, og han har generelt været med i det meste opbyggene spil.

Som sagt forstår jeg ik hva folk vil have mere af en typer som Kayke?
Han vil kun spille fremad, når der skal arbejdes defensivt er han en katastrofe. Rædsels eksemplet var 3-3 kampen i farum, der var han gudsjammerligt. I moderne fodbold er der ikke plads til folk der kun vil arbejde når vi er i angreb, så skal de være i Messi klassen.
Han har lavet et par gode mål, men mere har han heller ikke vist.

Smelt Curth og Kayke sammen så har vi en verdensklasse spiller.
Fair nok, jeg forstå godt argumentet. Jeg har bare svært ved at accepterer det, da jeg personligt mener at fodbold bliver frygteligt kedeligt, hvis alle spillere skal være "komplette" spillere. Jeg gætter iøvrigt på at det er det samme Lindvang henviser til med udsagnet "Mere beton!" på side 3.?

Hvis vi skal sætte argumentet på spidsen, betyder det vel også at vi kan droppe at bruge penge på spillere som Lucas A., Due, Duncan og Greven i fremtiden, da ingen af disse spillere har defensive kvaliteter der er værd at skrive hjem om. Så får vi et hold hvor alle er gode til det hele, men ingen er fantastiske til noget. Det hold siger jeg sq nej tak til, så kan jeg lige så godt se kvinde-dart eller noget andet der holder min puls på et minimum ;)

Jeg kan i øvrigt godt lide billedet af en Curth/Kayke kombi, tror bare at den spiller høre hjemme i Primera Division og ikke i Suppen.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

DanSahlin
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. apr 2011, 13:12

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af DanSahlin » 27. jun 2011, 14:57

Hvad er seneste nyt omkring Kayke?

Er han helt færdig i AaB, som det nævnes her:
http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... 122424.htm

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af Hanga » 27. jun 2011, 15:10

DanSahlin skrev:Hvad er seneste nyt omkring Kayke?

Er han helt færdig i AaB, som det nævnes her:
http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Sport/ ... 122424.htm
Fra den artikel du selv linker til:
Han afskriver derimod den brasilianske angriber Kayke, der optrådte i AaB på en lejekontrakt i foråret.

- Kayke er ikke den type angriber vi har brug for i den ny sæson, og vi har ikke økonomi til at skrive kontrakt med både ham og en tungere angrebstype, siger Lynge Jakobsen.
Jeg synes ikke rigtig det er til at misforstå, så jeg forstår ikke helt dit spørgsmål? Han er fortid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

DanSahlin
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. apr 2011, 13:12

Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af DanSahlin » 27. jun 2011, 15:43

Ok, jeg blev bare i tvivl da denne tråd ikke rigtigt gav et endegyldigt svar på Kaykes situation...

Nogle der ved hvor Kayke er havnet henne?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Re: Kayke Rodrigues fra Vila Nova

Indlæg af A_Strandfelt » 27. jun 2011, 15:47

DanSahlin skrev:Nogle der ved hvor Kayke er havnet henne?
Vila Nova, som stadig ejer ham.

Besvar