Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Thorshauge

Nicholas Gotfredsen fra Aarhus Fremad

Indlæg af Thorshauge » 29. jun 2011, 11:54

http://www.bold.dk/nyt/Forsvarsspiller-taet-paa-AaB

Kent Nielsen har helt sikker set noget han kunne li' :thumbsup:

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af AaBlover4ever » 29. jun 2011, 12:07

Måske du lige skulle ændre trådens overskrift :) Han er jo ikke kommet til AaB endnu, men siger blot at han er åben overfor at forhandle færdigt når han kommer hjem fra ferie?

Derudover synes jeg det virker lidt tankeløst at bruge penge på en spiller, der i mine øjne ikke er god nok til 1. holdet. Især i lyset af AaBs begrænsede økonomi. Jeg er bestemt åben overfor en udviklingsspiller, men mener bare at pengene skal bruges bedre når der ikke er ret mange af dem!

Thorshauge

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Thorshauge » 29. jun 2011, 12:12

AaBlover4ever skrev:Måske du lige skulle ændre trådens overskrift :) Han er jo ikke kommet til AaB endnu, men siger blot at han er åben overfor at forhandle færdigt når han kommer hjem fra ferie?

Derudover synes jeg det virker lidt tankeløst at bruge penge på en spiller, der i mine øjne ikke er god nok til 1. holdet. Især i lyset af AaBs begrænsede økonomi. Jeg er bestemt åben overfor en udviklingsspiller, men mener bare at pengene skal bruges bedre når der ikke er ret mange af dem!
Den er stensikker :thumbsup: dog enig med dig i din betragtning om hvor pengene anvendes bedst.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Tyskeren » 29. jun 2011, 12:58

Super tidspunkt at Lynge holder ferie.. Der er jo sikkert heller ikke noget at lave nu - hmm..!

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Silvermoon » 29. jun 2011, 13:07

ja men når AaB ikke har nogen penge at gøre godt med, skal vi nok ikke regne med det vilde. derfor tror jeg det bliver spillere af den her slags, og måske Mikkel Agger fra Thisted, det er jo nok i det lag vi får spillere ind denne gang

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Martino » 29. jun 2011, 13:10

Kender intet til hans niveau, men han kan vel ikke koste særlig meget når han render rundt i en 2.div klub. Har han spillet i FCN og har han nogle U-landskampe?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Hanga » 29. jun 2011, 13:10

Tyskeren skrev:Super tidspunkt at Lynge holder ferie.. Der er jo sikkert heller ikke noget at lave nu - hmm..!
Jeg er ret overbevist om at der er arbejde til Lynge hele året rundt, så ligegyldigt hvornår han tager ferie, vil han være manglet. Det havde også set skidt ud, hvis han havde rendt rundt i bar mave i Spanien mens spillerne spillede vigtig kamp i ligaen.

Og så holder han vel max. 2-3 ugers ferie om året. Jeg misunder ham ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. jun 2011, 13:16

Hanga skrev:
Tyskeren skrev:Super tidspunkt at Lynge holder ferie.. Der er jo sikkert heller ikke noget at lave nu - hmm..!
Jeg er ret overbevist om at der er arbejde til Lynge hele året rundt, så ligegyldigt hvornår han tager ferie, vil han være manglet. Det havde også set skidt ud, hvis han havde rendt rundt i bar mave i Spanien mens spillerne spillede vigtig kamp i ligaen.

Og så holder han vel max. 2-3 ugers ferie om året. Jeg misunder ham ikke.
Desuden plejer Lynge's sommerferier vel nærmest at være indskrænket til en uge eller to i sommerhus, hvor hans mobil vist stadig arbejder på højtryk. Hvis han denne sommer er væk en uge, og har behov for at lukke af for alting, så kan jeg saftsuseme godt forstå det, ovenpå vinterens transfervindue, som må have været en enorm kraftanstrengelse... det samme kan siges om den seneste halvsæson, som vel har været ualmindelig hård for alle.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. jun 2011, 13:21

Tyskeren skrev:Super tidspunkt at Lynge holder ferie.. Der er jo sikkert heller ikke noget at lave nu - hmm..!
Suk. Hvornår må Lynge holde ferie for dig?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. jun 2011, 13:24

Køllen I Møllen skrev:
Tyskeren skrev:Super tidspunkt at Lynge holder ferie.. Der er jo sikkert heller ikke noget at lave nu - hmm..!
Suk. Hvornår må Lynge holde ferie for dig?

ALDRIG! Han skal bare køre rundt og se på angribere skal han...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Gnu » 29. jun 2011, 13:25

Det virker ærligt talt temmelig mærkværdigt, at sportschefen holder sommerferie midt i et særdeles vigtigt transfervindue og med ganske kort tid til sæsonstart. Det mest hensigtsmæssige ville nok være at trække ferien til efter vinduets lukning.

Alternativt er der simpelthen ikke en krone at gøre med, så han lige så godt kan gå på sommerferie nu.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Gentleman Finn » 29. jun 2011, 13:48

Sommerferie er så meget sagt. Hans sommerferie består af enten at være hjemme eller i sommerhus, med en glohed mobil. At han er out of office betyder ikke, at han ikke arbejder, eller kan smutte ud på hornevej hvis der sker noget interessant.

Der er formentligt scoutet det der skal allerede, og man har gjort forarbejdet. Nu skal prisen så også passe, og det behøver han ikke at sidde på kontoren og vente på.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af SGLoco » 29. jun 2011, 14:21

Nu synes jeg folk der ikke har set ham træne eller spille lige skal stikke piben i før de afviser at vi henter ham!

Hvis i havde set ham til træning samt den træningskamp han var med i (Hvor han i øvrigt spillede alle 90 minutter), så er jeg overbevist om at han kan være med på superliga niveau.
- Han kan udfylde alle pladser i forsvaret.
- Han er ekstremt hovedstødstærk og var flere gange tæt på at score på hjørne.
- Han er sikker i opspillet og med bolden ved fødderne (Klart bedre end fx. Lasse Nielsen). Det var tydeligt både i træning og i kampen.
- Han er meget rolig på bolden og lader sig ikke presse..

Det er en ung og billig spiller de får ind, der kan hjælpe i bredden og måske allerede slå igennem med det samme.

Så stop med at pive over vi bruger penge på ham (De få penge han koster!) hvis ikke i har et grundlag for at bedømme ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Funky » 29. jun 2011, 14:28

SGLoco skrev:Nu synes jeg folk der ikke har set ham træne eller spille lige skal stikke piben i før de afviser at vi henter ham!

Hvis i havde set ham til træning samt den træningskamp han var med i (Hvor han i øvrigt spillede alle 90 minutter), så er jeg overbevist om at han kan være med på superliga niveau.
- Han kan udfylde alle pladser i forsvaret.
- Han er ekstremt hovedstødstærk og var flere gange tæt på at score på hjørne.
- Han er sikker i opspillet og med bolden ved fødderne (Klart bedre end fx. Lasse Nielsen). Det var tydeligt både i træning og i kampen.
- Han er meget rolig på bolden og lader sig ikke presse..

Det er en ung og billig spiller de får ind, der kan hjælpe i bredden og måske allerede slå igennem med det samme.

Så stop med at pive over vi bruger penge på ham (De få penge han koster!) hvis ikke i har et grundlag for at bedømme ham.
For at uddybe hvad du skriver om hans kvaliteter, så giver han en mulighed mere på højre back pladsen, hvor vi ellers har meget få muligheder. Bøgelund er ikke ligefrem nogen superstabil arbejdskraft. Så er der Lasse Nielsen - som nemt kan risikere at ryge tilbage i centerforsvaret når/hvis Wæhler rykker teltpælene op.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Brodernumsi » 29. jun 2011, 15:36

Gnu skrev:Det virker ærligt talt temmelig mærkværdigt, at sportschefen holder sommerferie midt i et særdeles vigtigt transfervindue og med ganske kort tid til sæsonstart. Det mest hensigtsmæssige ville nok være at trække ferien til efter vinduets lukning.

Alternativt er der simpelthen ikke en krone at gøre med, så han lige så godt kan gå på sommerferie nu.
Hvad gør det her transfer vindue vittigt? Vi har ingen penge, så de handler Lynge kan gøre vil forgå 10min før lukketid.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af MrBangDK » 29. jun 2011, 16:00

Gnu skrev:Det virker ærligt talt temmelig mærkværdigt, at sportschefen holder sommerferie midt i et særdeles vigtigt transfervindue og med ganske kort tid til sæsonstart. Det mest hensigtsmæssige ville nok være at trække ferien til efter vinduets lukning.

Alternativt er der simpelthen ikke en krone at gøre med, så han lige så godt kan gå på sommerferie nu.
Alle vinduer er vigtige!!! Og som mange andre har skrevet, så holder Lynge principielt ikke ferie, da hans telefon altid er åben..
Ska' vi hak'?

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Gnu » 29. jun 2011, 17:15

MrBangDK skrev:Alle vinduer er vigtige!!! Og som mange andre har skrevet, så holder Lynge principielt ikke ferie, da hans telefon altid er åben..
Thank you Caption Obvious.

Det her transfervindue handler ikke om at geare klubben til at ende som nummer 5 frem for nummer 8. Det handler om at geare klubben til at overleve. Så holder man sgu ikke ferie midt i det hele.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af AaBlover4ever » 29. jun 2011, 17:18

Gnu skrev:
MrBangDK skrev:Alle vinduer er vigtige!!! Og som mange andre har skrevet, så holder Lynge principielt ikke ferie, da hans telefon altid er åben..
Thank you Caption Obvious.

Det her transfervindue handler ikke om at geare klubben til at ende som nummer 5 frem for nummer 8. Det handler om at geare klubben til at overleve. Så holder man sgu ikke ferie midt i det hele.
Jamen han skal sgu da holde ferie på et tidspunkt. Skulle han hellerer have holdt ferie midt i marts hvor holdet kæmpede om at undgå nedrykning? Eller i januar hvor han fik forstærket truppen med Augo, Lumb og Duncan?

Kunne det ikke ogås tænkes at Lynge har brug for at komme lidt væk fra anlægget - især oven på det tragiske dødsfald med Marshall?

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Gnu » 29. jun 2011, 17:26

For min skyld måtte han da godt holde ferie i marts, hvor truppen alligevel er sammensat. Han kan fx også holde ferie fra 1. september, når vinduet igen er lukket. Jeg mener bare det er en fejlprioritering at feriere midt i transfervinduet, når truppen skal gøres klar til sæsonstart.

og hvis manden alligevel render rundt og snakker i telefon, mens han har fri, så kan han da lige så godt vente med at holde ferie, så han kan trække stikket ordentligt ud. Det ville da være optimalt for alle parter.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Gotfredsen til AaB

Indlæg af Walther » 29. jun 2011, 17:38

Ja eller også kunne man vise respekt overfor vedkommende som har oprettet tråden, og så holde sig til topic.
Opret eventuelt en tråd angående Lynge og hans ferier, og lav en liste over acceptable uger hvor han kan få udgangstilladelse fra Hornevej. (overdrivelse fremmer forståelsen).

Ang. Gotfredsen, så skal jeg indrømme jeg intet har set af ham live, men det jeg har hørt, herinde og i andre kredse, så lyder det spændende.
Jeg håber handlen går i hus og det viser sig at være et af de famøse (og savnede) Lynge "kanin-op-af-hatten" signinger.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Besvar