Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Tyskeren » 29. aug 2011, 13:47

Hvor er vores mand i lufthavnen??

Velkommen tilbage til Kayke.. :thumbsup:

Brugeravatar
Romario
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Romario » 29. aug 2011, 13:52

:thumbsup: fra mig..

Så får vi en god offensiv allrounder. Det er andre spillere/positioner som skal koncentrere sig om det defensive arbejde..

Han kan være et alternativ til Duen, Curth og Rolfe. Synes dette er klart at foretrække frem for ½ år med Dunken.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 29. aug 2011, 13:57

Nogen der ved hvilken træningstilstand han dukker op i. Har han ligget stille siden sidste kamp for os eller har han trænet spillet kampe i andre klubber. Ærgeligt hvis han igen som sidst skal bruge 1-2 mdr til at komme i gear, han spillestil betyder han skal være i form for at performe ellers bliver det let lallet og ugideligt at se på.

Men fedt at få en spiller ind der kan noget på egen hånd, synes vi manglede det specielt i kampen mod Sønderjyske der stod dybt og forsvarede, der kunne måske have tilført den rigtige dimension til spillet.

godt gået Lynge.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af le Cid » 29. aug 2011, 15:19

Er der nogen, der er lidt inde i reglerne for udstedelser af arbejdstilladelser? Har det nogen som helst betydning, at han har "arbejdet" for os så sent som i foråret - og kan man evt. have en arbejdstilladelse på ham, som stadig er gældende?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Toarn
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 30. maj 2008, 11:43
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Toarn » 29. aug 2011, 15:25

Da han var på en tidsbegrænset kontrakt var hans opholds og arbejdstilladelse også tidsbegrænset. Derfor har han ikke tilfældigvis noget gyldigt visum, men klubben skal ansøge forfra hvilket som bekendt kan tage op til 30 dage. En formildende omstændighed kan dog være at Kayke allerede er i computeren hos udlændingeservice og endda med AaB som tidligere arbejdsgiver, hvilket måske kan speede tingene lidt op, men den er jeg dog usikker på.
In Åke we trust

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Martino » 29. aug 2011, 15:36

Sauer skrev:
vandmelonen skrev:
seamann skrev:Det er nu ikke så pænt af dem, at de ikke nævner deres kilde:

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 0for%20aab" onclick="window.open(this.href);return false;
Nordjyske... Det vist ikke første gang at det er sket.
Og så endda med Dennis Søndergaard ved roret.

Ja jeg ved ikke om man skal grine eller græde over Hr Søndergaards evne til at læse med herinde...
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af astonvilla » 29. aug 2011, 15:51

seamann skrev:Det er nu ikke så pænt af dem, at de ikke nævner deres kilde:

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 0for%20aab" onclick="window.open(this.href);return false;
Gad vide om jeg kan forvente en honorering fra den letkøbte avis?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Citizen
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12. maj 2009, 14:17
Geografisk sted: 2300

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Citizen » 29. aug 2011, 15:52

Martino skrev:
Sauer skrev:
vandmelonen skrev:
seamann skrev:Det er nu ikke så pænt af dem, at de ikke nævner deres kilde:

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 0for%20aab" onclick="window.open(this.href);return false;
Nordjyske... Det vist ikke første gang at det er sket.
Og så endda med Dennis Søndergaard ved roret.

Ja jeg ved ikke om man skal grine eller græde over Hr Søndergaards evne til at læse med herinde...
Nu er det jo ikke alle AaB-fans, der er med på debatsiden, så det er vel helt ok, at en avis som Nordjyske læser med og af og til bruger nogle af de informationer, der bliver delt herinde. Men det er selvfølgelig god stil at nævne, hvor man har sine oplysninger fra.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Bong » 29. aug 2011, 16:52

Citizen skrev:Nu er det jo ikke alle AaB-fans, der er med på debatsiden, så det er vel helt ok, at en avis som Nordjyske læser med og af og til bruger nogle af de informationer, der bliver delt herinde. Men det er selvfølgelig god stil at nævne, hvor man har sine oplysninger fra.
Fuldstændigt enig. MEN: Det er jo ikke vanvittigt god kildekritik, hvis ens kilde er et løst rygte fra et forum. Selvfølgelig tror jeg på "Astonvilla", men det kunne jo lige så godt være en opdigtet historie - og den slags bør journalister altså være kritiske overfor.

Virkeligheden er stensikkert en anden - og jeg er nok bare vanvittigt naiv i min tro på at journalister bruger det der kildekritik ;)
A slightly more sophisticated hooligan...

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af AaB-Jones » 29. aug 2011, 17:46

Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af alithebeast » 29. aug 2011, 22:43

AaB-Jones skrev:Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, den sidste kommentar eller rettere "ikke kommentar", der kunne han vel lige så godt sige ja med det bette smil, han kommer med? Lynge din gavtyv.
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 29. aug 2011, 22:46

alithebeast skrev:
AaB-Jones skrev:Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, den sidste kommentar eller rettere "ikke kommentar", der kunne han vel lige så godt sige ja med det bette smil, han kommer med? Lynge din gavtyv.
Han er fiffig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
danieln
Superliga
Superliga
Indlæg: 560
Tilmeldt: 5. feb 2007, 22:43
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af danieln » 29. aug 2011, 23:20

Funky skrev:
alithebeast skrev:
AaB-Jones skrev:Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, den sidste kommentar eller rettere "ikke kommentar", der kunne han vel lige så godt sige ja med det bette smil, han kommer med? Lynge din gavtyv.
Han er fiffig.
Det er velsagtens det bedst mulige ord overhovedet til at beskrive den dejlige mand....!
"AaB er ikke et socialt-filantropisk foretagende!" - Lynge Jakobsen
-------------
-> Daniel Nielsen Photography
-> Daniel Nielsen Communications

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 30. aug 2011, 00:00

danieln skrev:
Funky skrev:
alithebeast skrev:
AaB-Jones skrev:Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, den sidste kommentar eller rettere "ikke kommentar", der kunne han vel lige så godt sige ja med det bette smil, han kommer med? Lynge din gavtyv.
Han er fiffig.
Det er velsagtens det bedst mulige ord overhovedet til at beskrive den dejlige mand....!
Enig. De kunne bare bruge det som hans stillingsbetegnelse. "Lynge Jacobsen. Fiffig".
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
danieln
Superliga
Superliga
Indlæg: 560
Tilmeldt: 5. feb 2007, 22:43
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af danieln » 30. aug 2011, 10:38

Funky skrev:
danieln skrev:
Funky skrev:
alithebeast skrev:
AaB-Jones skrev:Jeg kan ikke se, at nogen har linket til dette lille videoklip, men det fjernede i hvert fald den sidste tvivl hos mig. Helenius og Dalsgaard skal ingen steder - Kayke, yes sir..

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=42160" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha, den sidste kommentar eller rettere "ikke kommentar", der kunne han vel lige så godt sige ja med det bette smil, han kommer med? Lynge din gavtyv.
Han er fiffig.
Det er velsagtens det bedst mulige ord overhovedet til at beskrive den dejlige mand....!
Enig. De kunne bare bruge det som hans stillingsbetegnelse. "Lynge Jacobsen. Fiffig".
:thumbsup:
"AaB er ikke et socialt-filantropisk foretagende!" - Lynge Jakobsen
-------------
-> Daniel Nielsen Photography
-> Daniel Nielsen Communications

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Bong » 30. aug 2011, 13:42

Har vi en mand klar i lufthavnen til at tage imod Kayke her kl 14? :aabfan: :danmarkfan:
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 30. aug 2011, 14:28

Bong skrev:Har vi en mand klar i lufthavnen til at tage imod Kayke her kl 14? :aabfan: :danmarkfan:
Efter de tidligere meldinger, skulle han så ikke være landet allerede i går? Ellers har han da i hvert fald hængt ud i Amsterdams lufthavn i pænt lang tid.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Bong » 30. aug 2011, 14:41

Sauer skrev:Efter de tidligere meldinger, skulle han så ikke være landet allerede i går? Ellers har han da i hvert fald hængt ud i Amsterdams lufthavn i pænt lang tid.
Det er selvfølgelig rigtigt. Så bare lige "AaB 1885" gruppens opdatering på Facebook :)
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af astonvilla » 30. aug 2011, 15:18

Jeg var dybt skuffet over der ikke var nogen til at tage imod os i går (udover min hustru og barn altså....). :0)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af limey » 30. aug 2011, 15:34

Sauer skrev:
Bong skrev:Har vi en mand klar i lufthavnen til at tage imod Kayke her kl 14? :aabfan: :danmarkfan:
Efter de tidligere meldinger, skulle han så ikke være landet allerede i går? Ellers har han da i hvert fald hængt ud i Amsterdams lufthavn i pænt lang tid.
Han sidder nok på en Coffee Shop.

Besvar