Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af doukas » 28. aug 2011, 10:55

Jamen, velkommen tilbage :)

http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-h ... ke-tilbage" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 19. jul 2005, 00:11
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af alexmk » 28. aug 2011, 11:08

Vanvittig nyhed ... giver bredde på de offensive pladser.

Men hvad sker der med Helenius-rygtet - det havde jeg ikke set komme. Men det er vel rent gæt-værk?
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af McQwai » 28. aug 2011, 11:26

Den havde jeg heller ikke lige set komme (Kayke-nyheden) - på det her tidspunkt.

Men det kan vel umuligt være "på bekostning" af Helenius - så meget kan hans løn ikke fylde... ?
AaB - ingen lige - ingen over !

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 28. aug 2011, 13:04

Vildt. :o
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af AndBis » 28. aug 2011, 13:06

Håber ikke Helenius ryger endnu !

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 28. aug 2011, 13:19

AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Klaus » 28. aug 2011, 14:07

Funky skrev:
AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Helt enig - et salg af Helenius virker ikke realistisk på nuværende tidspunkt. Jeg tror også det vil være skidt for både AaB og Helenius selv....

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af nj27 » 28. aug 2011, 18:17

er ikke i tvivl om at får vi kayke ind, kommer vi helt sikkert osse til at se noget på vej den anden vej , det kunne være at en chanko handel er tæt på måske eller en anden hvad ved jeg , men er helt sikker på vi ikke bare tager ind ,kayke er jo ikke gratist han skal jo osse have løn . efter hvad der er blevet sagt og som vores regnskab ser ud sælger vi helt sikkert også . hvis kayke holder vand

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Brodernumsi » 28. aug 2011, 20:23

Funky skrev:
AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Eller også er der noget i det...Kan simpelt hen ikke forstå hvad man vil med Kayke, hvis ikke det er fordi én af vores angribere er på vej væk.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 28. aug 2011, 20:25

Brodernumsi skrev:
Funky skrev:
AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Eller også er der noget i det...Kan simpelt hen ikke forstå hvad man vil med Kayke, hvis ikke det er fordi én af vores angribere er på vej væk.
Well, nu rygtes Dalle jo på en lejekontrakt til Pehrssons Djurgaarden...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Brodernumsi » 28. aug 2011, 20:25

Funky skrev:
Brodernumsi skrev:
Funky skrev:
AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Eller også er der noget i det...Kan simpelt hen ikke forstå hvad man vil med Kayke, hvis ikke det er fordi én af vores angribere er på vej væk.
Well, nu rygtes Dalle jo på en lejekontrakt til Pehrssons Djurgaarden...
Stakkels Dalle.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 28. aug 2011, 20:31

Hvis Kayke rent faktisk kommer, så kan jeg godt unde Dalsgaard muligheden for fast spilletid.

Men jeg er dælme også ærgelig, Dalsgaards har udviklet og tilpasset sig det højere tempo og er meget tættere på holdet. Synes kun vi fik det bekræftet i går.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kayke på 2-årig kontrakt

Indlæg af A_Strandfelt » 28. aug 2011, 20:33

Funky skrev:
Brodernumsi skrev:
Funky skrev:
AndBis skrev:Håber ikke Helenius ryger endnu !
Det er en medieskabt historie, for h....! AaB siger de fremover skal leve mere af spillersalg (ja - fordi man har skåret andre forretninger FRA, men den lille detalje fanger de kritiske medier ikke, de hører det som om AaB har sat et "UDSALG!"-skilt op). En journalist ser, at Helenius har scoret 3 mål her i opstarten. Journalisten konkluderer, at Helenius er det største salgsobjekt (jeg er i øvrigt ikke enig). Journalisten spørger til, om det kan tænkes at Helenius sælges nu. Lynge kan i sagens natur ikke kategorisk afvise noget (men siger at han vanskeligt kan forestille sig det). Og så ruller bolden.
Eller også er der noget i det...Kan simpelt hen ikke forstå hvad man vil med Kayke, hvis ikke det er fordi én af vores angribere er på vej væk.
Well, nu rygtes Dalle jo på en lejekontrakt til Pehrssons Djurgaarden...
Hvor kommer det rygte fra?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 28. aug 2011, 20:43

Dalsgaard skal INGEN steder, vi skal ihvertfald slet ikke hjælpe den blodsuger til Pehrsson !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af ASC Vestjylland » 28. aug 2011, 21:09

Er det ikke bare en ny gadering for chanko ??
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af turboen » 28. aug 2011, 21:09

Jeg vil godt nok ikke håbe at hverken Dalle eller helle ryger og så får vi kaj i stedet ... NO WAY ...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 28. aug 2011, 21:12

ASC Vestjylland skrev:Er det ikke bare en ny gadering for chanko ??
Kayke er da ikke midtbane spiller?

Send i øvrigt Chanko op til Magnus, så kan de gøre det de er bedst til sammen, nemlig at være elendige.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af vandmelonen » 28. aug 2011, 22:09

Jeg tror på at Kayke kommer tilbage.
Desuden har en af hans venner på facebook smidt et billede op på facebook, hvor han står i en lufthavn for ca. 40 min siden.

Jeg tror Kayke er på vej til Aalborg netop nu for at få det sidste på plads. Don't judge me...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af thomasjn » 28. aug 2011, 23:00

Nu har vi jo tre centrale midtbanespillere i Augu, Würtz og Wichmann, hvor Wichmann er det nærmeste vi kommer på en decideret offensiv midtbanespiller. Derudover har vi uanvendelige Chanko som forsøges af skaffet, da vi reelt nu har tre defensive midtbanespillere. Mon ikke signingen af Kayke skal ses i lyset af, at han vel også kan anvendes som offensiv midtbane i kampe, hvor vi står os bedst med et mere kompakt spillesystem end 4-4-2 hvor han kan tage den hængende rolle. Derudover kan Kayke jo være med til at give konkurrence til Rolfe og supplere i angrebet. Jeg ser faktisk en offensiv allrounder som en god ide på det nuværende hold.

Dalle skal derimod under ingen omstændigheder væk og da slet ikke til Djurgården. Pehrsson viste da om nogen i sin AaB tid, at han ikke har formatet til at udvikle AaBs unge spillere.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 28. aug 2011, 23:41

thomasjn skrev:Nu har vi jo tre centrale midtbanespillere i Augu, Würtz og Wichmann, hvor Wichmann er det nærmeste vi kommer på en decideret offensiv midtbanespiller. Derudover har vi uanvendelige Chanko som forsøges af skaffet, da vi reelt nu har tre defensive midtbanespillere. Mon ikke signingen af Kayke skal ses i lyset af, at han vel også kan anvendes som offensiv midtbane i kampe, hvor vi står os bedst med et mere kompakt spillesystem end 4-4-2 hvor han kan tage den hængende rolle. Derudover kan Kayke jo være med til at give konkurrence til Rolfe og supplere i angrebet. Jeg ser faktisk en offensiv allrounder som en god ide på det nuværende hold.

Dalle skal derimod under ingen omstændigheder væk og da slet ikke til Djurgården. Pehrsson viste da om nogen i sin AaB tid, at han ikke har formatet til at udvikle AaBs unge spillere.
Amen Brother !!
:cheers: :danmarkfan:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar