Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:20

jydenfranord skrev:
AllanPedersen skrev:
jydenfranord skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:Jeg forstår slet ikke behovet for at være så aggressiv i tonen over for meddebattører, som det har været tilfældet de seneste par dage. Enkelte debattører har tilsyneladende et større behov for at få ret end at debattere et reelt indhold. Koste hvad det koste vil. Det er ulideligt at læse.

Tag dog en pause et par dage. Der er sgu andet i livet.
oh please Kunji.. gik ind på din profil og trykkede på et tilfældigt svar i dag.. og det første var det her:

"Det eneste, der er i den tråd, er dig, der kæfter op omkring, at prisen er for lav. Jeg gider ikke nærstudere indlæggene, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogle, der nævner, at forklaringen er, at han er defensiv, hvis ikke de også nævner, at det er en spiller, der end ikke er testet på seniorniveau.
Du smider påstanden - du må retfærdiggøre den.
Umiddelbart virker det til, at du har et unaturligt forhold til, hvordan AaB eksisterer som aktør på transfermarkedet."



du er selv lige så god til at føre stilen an.. så lad være med at ophøje dig selv
Der er jo bare en meget stor forskel på at gøre det en gang imellem og så konstant smide om sig med den slags bemærkninger.

Lukas har erfaring fra Superligaen, hvor han har været en profil, delvist i ligaen, men særligt i klubben. Det betyder ikke han glider direkte ind på holdet, heller ikke selv om Mark Overmars taler om en kort indkøringsperiode. For hvad vil det sige, er det et par uger eller et halvt år? Ajax har fantasiske erfaringer med hvordan man bedst muligt starter nye unge talenter op i klubben og kører dem i stilling.

Lynge har igennem længere tid talt om AaB ikke skulle sælge, senest at AaB slet ikke ville og man holdt på spillerne, og alligevel er Lukas nu solgt. Naturligvis henter Ajax ham fordi de tror på han kan tilfører holdet noget, men det er nok mere fremtiden de tænker på end fra nu og frem til nytår.
så fordi lynge er fuld af lort er overmars også?.. det lyder som din logik...

kort introduktionsperiode siger han, det kan vist ikke misforståes som et halvt år?
ingen ved om han bliver fast mand, kommer an på hvor godt han spiller.. men Marc Overmars kan ikke være mere tydelig omkring det faktum at
Lucas Andersen er købt til førsteholdet.. fordi det siger han.. ordret..
og det er hvad jeg talte imod.. ikke hvor mange minutter han får, men dem der tror han ryger på ungdomsholdet.
Hvem har talt om Lynge er fuld af lort????
Det har du sku da lige.. med den her sætning

"Lynge har igennem længere tid talt om AaB ikke skulle sælge, senest at AaB slet ikke ville og man holdt på spillerne, og alligevel er Lukas nu solgt. Naturligvis henter Ajax ham fordi de tror på han kan tilfører holdet noget, men det er nok mere fremtiden de tænker på end fra nu og frem til nytår."

Har du ikke lige brugt det argument at Lynge løj... til at påvise at Andersen måske ikke kommer på førsteholdet bare fordi Overmars siger det!?
Jeg siger 'Overmars har sagt Lukas skal på første holdet' og du siger 'ja men Lynge sagde også han ikke ville blive solgt'
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af jydenfranord » 31. aug 2012, 23:25

AllanPedersen skrev:
jydenfranord skrev:
AllanPedersen skrev:
jydenfranord skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:Jeg forstår slet ikke behovet for at være så aggressiv i tonen over for meddebattører, som det har været tilfældet de seneste par dage. Enkelte debattører har tilsyneladende et større behov for at få ret end at debattere et reelt indhold. Koste hvad det koste vil. Det er ulideligt at læse.

Tag dog en pause et par dage. Der er sgu andet i livet.
oh please Kunji.. gik ind på din profil og trykkede på et tilfældigt svar i dag.. og det første var det her:

"Det eneste, der er i den tråd, er dig, der kæfter op omkring, at prisen er for lav. Jeg gider ikke nærstudere indlæggene, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogle, der nævner, at forklaringen er, at han er defensiv, hvis ikke de også nævner, at det er en spiller, der end ikke er testet på seniorniveau.
Du smider påstanden - du må retfærdiggøre den.
Umiddelbart virker det til, at du har et unaturligt forhold til, hvordan AaB eksisterer som aktør på transfermarkedet."



du er selv lige så god til at føre stilen an.. så lad være med at ophøje dig selv
Der er jo bare en meget stor forskel på at gøre det en gang imellem og så konstant smide om sig med den slags bemærkninger.

Lukas har erfaring fra Superligaen, hvor han har været en profil, delvist i ligaen, men særligt i klubben. Det betyder ikke han glider direkte ind på holdet, heller ikke selv om Mark Overmars taler om en kort indkøringsperiode. For hvad vil det sige, er det et par uger eller et halvt år? Ajax har fantasiske erfaringer med hvordan man bedst muligt starter nye unge talenter op i klubben og kører dem i stilling.

Lynge har igennem længere tid talt om AaB ikke skulle sælge, senest at AaB slet ikke ville og man holdt på spillerne, og alligevel er Lukas nu solgt. Naturligvis henter Ajax ham fordi de tror på han kan tilfører holdet noget, men det er nok mere fremtiden de tænker på end fra nu og frem til nytår.
så fordi lynge er fuld af lort er overmars også?.. det lyder som din logik...

kort introduktionsperiode siger han, det kan vist ikke misforståes som et halvt år?
ingen ved om han bliver fast mand, kommer an på hvor godt han spiller.. men Marc Overmars kan ikke være mere tydelig omkring det faktum at
Lucas Andersen er købt til førsteholdet.. fordi det siger han.. ordret..
og det er hvad jeg talte imod.. ikke hvor mange minutter han får, men dem der tror han ryger på ungdomsholdet.
Hvem har talt om Lynge er fuld af lort????
Det har du sku da lige.. med den her sætning

"Lynge har igennem længere tid talt om AaB ikke skulle sælge, senest at AaB slet ikke ville og man holdt på spillerne, og alligevel er Lukas nu solgt. Naturligvis henter Ajax ham fordi de tror på han kan tilfører holdet noget, men det er nok mere fremtiden de tænker på end fra nu og frem til nytår."

Har du ikke lige brugt det argument at Lynge løj... til at påvise at Andersen måske ikke kommer på førsteholdet bare fordi Overmars siger det!?
Nej det har jeg bestemt ikke, jeg har end ikke sagt at Lynge har løjet.....Det er noget du åbenbart vælger at tolke, meget sort/hvidt.

Det jeg vil frem til er derimod at uanset hvilken type forretning man er en del af, så er det nødvendigt at sige og gøre nogle ting der er stik modsat af målet. Det betyder med andre ord jeg mener man er naiv, hvis man tror fuldt og fast på alt hvad man læser, det er sundt med kildekritik og alm. fornuft. Lynge kan ikke melde ud "ja vi vil sælge" da det vil være med til at presse prisen ned. Marc Overmars taler om en indkørings periode, men kommer ikke ind på hvor lang tid den er eller hvad det betyder.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:28

er du seriøs eller hvad?..
Dig der taler sort og hvidt.. men du mener ikke Lynge kan have haft andre muligheder
fordi der åbenbart kun er de her 2
a) Vi sælger ikke nogle AaB spillere.. slut
b) Vi har ikke råd til at bede om en ordentlig pris

det er de 2 scenarier der er!? Lynge kan ikke sige "vi har råd til at holde vores spillere, men vi er åbne for tilbud"?
og dermed undgå at fyre lort af..


Marc Overmars kommer ikke ind på en indkøringsperiode.....som du siger..
igen twister du lige ordene...
Marc Overmars siger ordret.. kort introduktionsperiode og så på A-holdet..
længere er den ikke... det du laver er ikke kildekritik.. det er fiktion
Bare fordi DU! synes at Lucas Andersen hører hjemme på ungdomsholdet
kan du sku da ikke bare ignorer det Overmars han siger.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2012, 23:33

bøllemis skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/AaB-score ... aa-lucas-a

Lyder da meget godt :D
Ganske som ventet - og som nævnt tidligere i dag.
Bienvenu Bassogog!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:35

astonvilla skrev:
bøllemis skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/AaB-score ... aa-lucas-a

Lyder da meget godt :D
Ganske som ventet - og som nævnt tidligere i dag.
ja ganske som ventet. kan ikke se hvorfor det lyder meget godt.. 15% videresalgs klausul bør være et minimum af et 17 årig talent..
og 10mill kr er bare for lidt for danmarks største talent...
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2012, 23:40

AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:
bøllemis skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/AaB-score ... aa-lucas-a

Lyder da meget godt :D
Ganske som ventet - og som nævnt tidligere i dag.
ja ganske som ventet. kan ikke se hvorfor det lyder meget godt.. 15% videresalgs klausul bør være et minimum af et 17 årig talent..
og 10mill kr er bare for lidt for danmarks største talent...
Der er intet specifikt blevet oplyst om prisen. Spekulationer fra diverse medier går på mellem 7 og (på sigt) 20 millioner.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Yngvesson » 31. aug 2012, 23:40

@AllanPedersen

Tror du ikke at vi alle efterhånden har fattet dine holdninger til tingene ned i mindste detalje? Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig for meget, men mon ikke det var på tide at skrue lidt ned? Men det styre du jo selvfølgelig helt selv.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:41

Yngvesson skrev:@AllanPedersen

Tror du ikke at vi alle efterhånden har fattet dine holdninger til tingene ned i mindste detalje? Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig for meget, men mon ikke det var på tide at skrue lidt ned? Men det styre du jo selvfølgelig helt selv.
det gør jeg nemlig præcst selv..
og så længe folk herinde jubler over den formodet pris vi har fået for Andersen.. så vil jeg forholde mig negativt til den formodet pris
klassisk respons du giver der når man sætter sig kritisk overfor de beslutninger der bliver taget her i klubben.. i ved den klub der ikke for så længe siden var på vej i rendestenen..
og alligevel bliver det tilbedt som solen hvergang de melder noget ud...
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af le Cid » 31. aug 2012, 23:44

Debatjuntaen skrev:Så stopper diskussionen på det plan den kører nu!

Det er fint at der er forskellige holdninger til tingene, men der er ingen grund til at skrive nedsættende og provokerende bemærkninger til andre brugere, blot fordi man ikke er enig.

Vi holder øje med tråden og sanktionerer, hvis det fortsætter!

/Debatjuntaen
TAK
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Yngvesson » 31. aug 2012, 23:45

AllanPedersen skrev:
Yngvesson skrev:@AllanPedersen

Tror du ikke at vi alle efterhånden har fattet dine holdninger til tingene ned i mindste detalje? Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig for meget, men mon ikke det var på tide at skrue lidt ned? Men det styre du jo selvfølgelig helt selv.
det gør jeg nemlig præcst selv..
og så længe folk herinde jubler over den formodet pris vi har fået for Andersen.. så vil jeg forholde mig negativt til den formodet pris
klassisk post når man sætter sig kritisk overfor de beslutninger der bliver taget her i klubben.. i ved den klub der ikke for så længe siden var på vej i rendestenen..
og alligevel bliver det tilbedt som solen hvergang de melder noget ud...
Fair nok at være uenig i at den formodede pris er god, forsøger bare at sige at vi vidst alle har fanget din holdning til det og at det nu bare bliver trættende at læse den gentaget gang på gang i forskellige udsmykninger.

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af awnaw » 31. aug 2012, 23:46

Er det Hesten, der er vendt tilbage?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:47

Yngvesson skrev:
AllanPedersen skrev:
Yngvesson skrev:@AllanPedersen

Tror du ikke at vi alle efterhånden har fattet dine holdninger til tingene ned i mindste detalje? Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig for meget, men mon ikke det var på tide at skrue lidt ned? Men det styre du jo selvfølgelig helt selv.
det gør jeg nemlig præcst selv..
og så længe folk herinde jubler over den formodet pris vi har fået for Andersen.. så vil jeg forholde mig negativt til den formodet pris
klassisk post når man sætter sig kritisk overfor de beslutninger der bliver taget her i klubben.. i ved den klub der ikke for så længe siden var på vej i rendestenen..
og alligevel bliver det tilbedt som solen hvergang de melder noget ud...
Fair nok at være uenig i at den formodede pris er god, forsøger bare at sige at vi vidst alle har fanget din holdning til det og at det nu bare bliver trættende at læse den gentaget gang på gang i forskellige udsmykninger.
og jeg synes det er trættende at folk gentagende gange omtaler det positivt at han er solgt..
Kan ikke se hvorfor den holdning skulle have mere ret end min..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Kunji » 31. aug 2012, 23:50

awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende. Samtidig var han i langt højere grad på en agenda imod Lynge, og det er ikke tilfældet her. :)
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:52

Kunji skrev:
awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende.
hehe..lidt sjovt Kunji du for 30 minutter siden skrev du synes det var dårlig stil at opføre sig aggressivt overfor de andre brugere
når man læser dine sidste 2 svar herinde..

må lære at være velargumenterende som dig
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2012, 23:53

Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
Bienvenu Bassogog!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:53

astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af limey » 31. aug 2012, 23:56

AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
Nu har sådan ca hvert andet indlæg i dag været fra din hånd, så det er vel ikke så mærkeligt at nogle svarer, især når du er så aggressiv i din retorik.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 31. aug 2012, 23:57

limey skrev:
AllanPedersen skrev:
astonvilla skrev:Gå nu i seng, Allan. Ingen gider læse dine tomme indlæg alligevel!
synes ellers folk står på tæerne for at svare på dem..
Nu har sådan ca hvert andet indlæg i dag været fra din hånd, så det er vel ikke så mærkeligt at nogle svarer, især når du er så aggressiv i din retorik.
sjovt nok Limey så starter det sjældent sådan ud.. det starter gerne med jeg forholder mig til et emne
eks Lukas Andersen bliver solgt, og jeg så skriver jeg synes det er en dårlig pris og håber virkelig ikke Lynge sælger..
og så er det posts begynder at regne ned over mig.. det er så let at stå i flokken og kaste med sten

prøv at gå tilbage.. du vælger selv posten og se hvor den hårde tone starter ud henne..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Kunji » 31. aug 2012, 23:58

AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende.
hehe..lidt sjovt Kunji du for 30 minutter siden skrev du synes det var dårlig stil at opføre sig aggressivt overfor de andre brugere
når man læser dine sidste 2 svar herinde..

må lære at være velargumenterende som dig
Jeg har endnu ikke henvendt mig til dig. Det er dig, der tilsyneladende skal besvare samtlige indlæg i denne tråd, uanset om de angår dig eller ej. Jeg har postet over 2.700 indlæg herinde, og jeg har aldrig fået en advarsel, og jeg tror absolut, at du er tættere på en advarsel end mig og så mange andre. Skulle jeg få en advarsel på baggrund af dette indlæg eller et andet i denne tråd, vil jeg da absolut tage det til mig, men jeg kan ærlig talt ikke se, at jeg er det store problem i denne tråd. Nåh, jeg ved godt, at du gerne vil have opmærksomheden, men nu må denne fokus på dig høre op.

TOPIC!
Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AllanPedersen » 1. sep 2012, 00:02

Kunji skrev:
AllanPedersen skrev:
Kunji skrev:
awnaw skrev:Er det Hesten, der er vendt tilbage?
Hesten var velformuleret og velargumenterende.
hehe..lidt sjovt Kunji du for 30 minutter siden skrev du synes det var dårlig stil at opføre sig aggressivt overfor de andre brugere
når man læser dine sidste 2 svar herinde..

må lære at være velargumenterende som dig
Jeg har endnu ikke henvendt mig til dig. Det er dig, der tilsyneladende skal besvare samtlige indlæg i denne tråd, uanset om de angår dig eller ej. Jeg har postet over 2.700 indlæg herinde, og jeg har aldrig fået en advarsel, og jeg tror absolut, at du er tættere på en advarsel end mig og så mange andre. Skulle jeg få en advarsel på baggrund af dette indlæg eller et andet i denne tråd, vil jeg da absolut tage det til mig, men jeg kan ærlig talt ikke se, at jeg er det store problem i denne tråd. Nåh, jeg ved godt, at du gerne vil have opmærksomheden, men nu må denne fokus på dig høre op.

TOPIC!
Jeg er spændt på at se, hvordan Lucas kommer til at træde ind i truppen dernede. Umiddelbart har han vel størst chance for en lynkarriere, hvis han bliver brugt på højrekanten? På den offensive midt/hængende angriber er de vel så rigeligt besat?
Hvad har din dobbeltmorale med advarsler at gøre?.. du er meget mere personangribende end jeg er herinde.. lige bortset fra de posts hvor du skriver du synes det er dårlig stil at gøre det.. det er fair nok du gør det, men vær dog bare reel omkring det i stedet for at lade som om du er 'the bigger man'
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar