Nicklas Helenius

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Helenius

Indlæg af Hinrup85 » 19. jun 2013, 11:55

Funky skrev:BT mener at vide, at Helenius allerede fik 50k om måneden i AaB. Så I skal nok skrue noget mere op for seddel-pressen, hvis I går i tanker om, at AaB 'bare' skulle have tilbudt ham mere i løn for at få en længere kontrakt på ham.
Jeg må indrømme at jeg ikke helt tror på 50k til Helenius. Som han selv udtalte, så var dette hans første professionelle kontrakt. Så jeg tror nærmere vi er i nærheden af 35k + bonusser.
Derudover er jeg da enige med jer andre om, at det havde være lækkert med en forlængelse af både Kusk og Helenius tidligere så vi ikke har været så presset som vi har været den sidste tid med hensyn til bud og salg af de 2.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Helenius

Indlæg af Rams » 19. jun 2013, 12:28

Lynge brændte vel lidt fingrene, da han i tidernes morgen forlængede med Bræmer, der så ikke nåede tidligere højder igen. Men når det er sagt, så håber jeg da, at Gaarde har en kontraktforlængelse klar i skuffen, såfremt Spalvis griber chancen i efteråret
In verbis simus faciles

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Helenius

Indlæg af Eksil » 19. jun 2013, 15:35

Rams skrev:Lynge brændte vel lidt fingrene, da han i tidernes morgen forlængede med Bræmer, der så ikke nåede tidligere højder igen. Men når det er sagt, så håber jeg da, at Gaarde har en kontraktforlængelse klar i skuffen, såfremt Spalvis griber chancen i efteråret
Har også indtryk af, at Curth er temmeligt godt lønnet i forhold hvor meget og godt han spiller

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Helenius

Indlæg af Klaus » 19. jun 2013, 16:06

Hvis det her holder, er salget af Helenius nærmest fantastisk....

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/re ... ads-albaek" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Helenius

Indlæg af Super Hansen » 19. jun 2013, 21:26

Eksil skrev:
Rams skrev:Lynge brændte vel lidt fingrene, da han i tidernes morgen forlængede med Bræmer, der så ikke nåede tidligere højder igen. Men når det er sagt, så håber jeg da, at Gaarde har en kontraktforlængelse klar i skuffen, såfremt Spalvis griber chancen i efteråret
Har også indtryk af, at Curth er temmeligt godt lønnet i forhold hvor meget og godt han spiller
Tror faktisk der blev skåret en del af Curths løn kage, da de forhandlede sidste gang. Og tror faktisk han er ved at være tilpas sulten efter at bevise at folk herinde måske kan tage lidt fejl det er sjovt som tillid kan give selvtillid. ;-)

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Helenius

Indlæg af Jonas K » 20. jun 2013, 10:25

Hold nu kæft med den pessimisme

Vi har udviklet en angriber som netop er solgt til Premier League for et 2 cifret millionbeløb. Alle havde regnet med 1 mio Euro, også får vi alligevel 11 mio + diverse. Det er sku da hamrende flot, især 1 år før kontraktudløb. Se Mads Albæk, 4,5 mio. til Frankrig, tal om pebernødder.

Regnskabet er reddet, vi har endelig solgt en spiller til den bedste liga i verden, og der er endda snak om en erstatning.

At nogle allerede skiver at Nicklas er købt som reserve, jamen for satan, det er der jo ingen som aner noget om. Selvfølgelig skal han have en tilvænningstid, men sætter gerne en stadionplatte på at han får debut og har scoret sit første mål inden udgangen af 2013. Han har de kvaliteter alle efterspørger i en dansk angriber. Kan score fra alle vinkler, har blik for sine medspillere, og har en sund tro på egne evner.

Tillykke til AaB og tillykke til Nicklas. Det her er hamrende flot!
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Helenius

Indlæg af astonvilla » 20. jun 2013, 11:13

Jonas K skrev:Hold nu kæft med den pessimisme

Vi har udviklet en angriber som netop er solgt til Premier League for et 2 cifret millionbeløb. Alle havde regnet med 1 mio Euro, også får vi alligevel 11 mio + diverse. Det er sku da hamrende flot, især 1 år før kontraktudløb. Se Mads Albæk, 4,5 mio. til Frankrig, tal om pebernødder.

Regnskabet er reddet, vi har endelig solgt en spiller til den bedste liga i verden, og der er endda snak om en erstatning.

At nogle allerede skiver at Nicklas er købt som reserve, jamen for satan, det er der jo ingen som aner noget om. Selvfølgelig skal han have en tilvænningstid, men sætter gerne en stadionplatte på at han får debut og har scoret sit første mål inden udgangen af 2013. Han har de kvaliteter alle efterspørger i en dansk angriber. Kan score fra alle vinkler, har blik for sine medspillere, og har en sund tro på egne evner.

Tillykke til AaB og tillykke til Nicklas. Det her er hamrende flot!
Høøøøørt!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Helenius

Indlæg af Buzz Killington » 20. jun 2013, 11:57

Jonas K skrev:Hold nu kæft med den pessimisme

Vi har udviklet en angriber som netop er solgt til Premier League for et 2 cifret millionbeløb. Alle havde regnet med 1 mio Euro, også får vi alligevel 11 mio + diverse. Det er sku da hamrende flot, især 1 år før kontraktudløb. Se Mads Albæk, 4,5 mio. til Frankrig, tal om pebernødder.

Regnskabet er reddet, vi har endelig solgt en spiller til den bedste liga i verden, og der er endda snak om en erstatning.

At nogle allerede skiver at Nicklas er købt som reserve, jamen for satan, det er der jo ingen som aner noget om. Selvfølgelig skal han have en tilvænningstid, men sætter gerne en stadionplatte på at han får debut og har scoret sit første mål inden udgangen af 2013. Han har de kvaliteter alle efterspørger i en dansk angriber. Kan score fra alle vinkler, har blik for sine medspillere, og har en sund tro på egne evner.

Tillykke til AaB og tillykke til Nicklas. Det her er hamrende flot!
Han er købt til bænken, da i hvert fald til at begynde med. Man håber så derovre at han med tiden kan konkurrere om pladserne i front.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: Helenius

Indlæg af Larstyndskid » 21. jun 2013, 15:56

http://www.sporten.dk/fodbold/hoer-hele ... aa-engelsk" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvorfor er den blevet fjernet? jeg vil gerne høre det!

nikolaikoch
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 7. jan 2011, 18:35

Re: Helenius

Indlæg af nikolaikoch » 21. jun 2013, 16:23

Larstyndskid skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/hoer-hele ... aa-engelsk

Hvorfor er den blevet fjernet? jeg vil gerne høre det!
Det er en subscribtion video på AV's hjemmeside. Kunne forestille mig det er en copyright violation, og det derfor er fjernet igen.

Jens Munk
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 2. feb 2006, 10:58

Re: Helenius

Indlæg af Jens Munk » 21. jun 2013, 17:59

Larstyndskid skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/hoer-hele ... aa-engelsk

Hvorfor er den blevet fjernet? jeg vil gerne høre det!
Ret sikkert fordi man ikke kan synke lavere, end sportsjournalisten havde gjort her.

Filmklippet er ok og ligger også andre steder.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Helenius

Indlæg af vandmelonen » 21. jun 2013, 18:16

Larstyndskid skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/hoer-hele ... aa-engelsk

Hvorfor er den blevet fjernet? jeg vil gerne høre det!
http://onside.dk/premier-league/heleniu ... ok-vise-pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Helenius

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. jun 2013, 14:15

http://www.bold.dk/nyt/FCK-Cornelius-in ... -65-mio-kr" onclick="window.open(this.href);return false;

Cornelius solgt for 65 mio. kr. fordi FCK kan presse. Glæder mig til den dag AaB står i en situation hvor de kan gøre det samme!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Helenius

Indlæg af Mr Alex » 27. jun 2013, 14:26

Jeg er ved at brække mig over det!! Dels at de kan få 65 mil for ham!! Men også at det bliver bragt som breaking på tv2's hjemmeside.... Jeg kan ikke ta at alle danske medier er blevet så pisse københavnske!!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Helenius

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. jun 2013, 14:28

Mr Alex skrev:Jeg er ved at brække mig over det!! Dels at de kan få 65 mil for ham!! Men også at det bliver bragt som breaking på tv2's hjemmeside.... Jeg kan ikke ta at alle danske medier er blevet så pisse københavnske!!!!
At de får en så uhørt høj pris synes jeg faktisk gør det til Breaking news. At medierne er københavner-liderlige er bestemt ikke noget nyt, sådan har det alle dage været.

Men fandeme om jeg fatter at de kan få 65 millioner. Det må være dejligt at have råd til at presse prisen. Gid....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: Helenius

Indlæg af Vase » 27. jun 2013, 14:29

Mr Alex skrev:Jeg er ved at brække mig over det!! Dels at de kan få 65 mil for ham!! Men også at det bliver bragt som breaking på tv2's hjemmeside.... Jeg kan ikke ta at alle danske medier er blevet så pisse københavnske!!!!
Blevet? Det har de da altid været!

http://farligfredag.dk/1995/Tv2_-_AaB_(1995" onclick="window.open(this.href);return false;).mp3

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Helenius

Indlæg af Rams » 27. jun 2013, 14:29

Det bedste stykke sportsdirektør-arbejde siden GF skød Tullberg af til Italien.
In verbis simus faciles

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Helenius

Indlæg af Mr Alex » 27. jun 2013, 14:31

Vase skrev:
Mr Alex skrev:Jeg er ved at brække mig over det!! Dels at de kan få 65 mil for ham!! Men også at det bliver bragt som breaking på tv2's hjemmeside.... Jeg kan ikke ta at alle danske medier er blevet så pisse københavnske!!!!
Blevet? Det har de da altid været!

http://farligfredag.dk/1995/Tv2_-_AaB_(1995).mp3

Lad mig formulere det anderledes så: Blevet meget mere købehavnske... At det bliver bragt som breaking det er jo...... Så københavnsk har tv2 aldrig været før

Jo okay det har de så.....

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Helenius

Indlæg af dyhrmaN » 27. jun 2013, 14:40

Køllen I Møllen skrev:
Mr Alex skrev:Jeg er ved at brække mig over det!! Dels at de kan få 65 mil for ham!! Men også at det bliver bragt som breaking på tv2's hjemmeside.... Jeg kan ikke ta at alle danske medier er blevet så pisse københavnske!!!!
At de får en så uhørt høj pris synes jeg faktisk gør det til Breaking news. At medierne er københavner-liderlige er bestemt ikke noget nyt, sådan har det alle dage været.

Men fandeme om jeg fatter at de kan få 65 millioner. Det må være dejligt at have råd til at presse prisen. Gid....
sådan meget forenklet betyder det jo, at Cornelius skulle være næsten 6 gange bedre end Helenius! Det er på ingen måde tilfældet!!! Helenius er næsten ligeså god som Cornelius og har mindst samme potentiale...
Sindsygt salg, ville ønske at man en dag kunne sige sådan om AaB, men det er nok her hvor forskellen mellem storklub og fattigmandsklub virkeligt kommer til udtryk :/

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Helenius

Indlæg af Provst i Brovst » 27. jun 2013, 15:05

Lynges uduelighed er legendarisk!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar