Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:38

Maglau skrev:
AllanPedersen skrev:
AnyFellow skrev:
AllanPedersen skrev:Som forventet og som de fleste nok havde spået.

Han blev solgt til ca klausul prisen..
Gaarde har tidligere været ude og sige at der er andre ting at forhandle om..

Videresalgs nok ..

Må så også lige lukke den diskussion om at Spalvis og sporing var blevet enige.. Det er jo tydeligt nu
Han blev solgt til 20 millioner. Det kan jeg sige lige så håndfast som du kan påstå at han blev solgt til klausul prisen.
Hej Mulle..

Årsregnskabet er blevet opjusteret med 7-12 millioner..
fra -5 til +2 til +7

ikke 20 millioner...

:thumbsup:
Og hvad mener du så det fortæller sådan rent økonomisk salgspris i henhold til børs udmeldinger etc.
Er det et trick spørgsmål?

Hvis han var solgt for 20 millioner.. havde vi opjusteret regnskabet til +12 i stedet for +2 .. det er ikke magi det her.
Vi har ikke et sted at gemme de 10 millioner.

vi mister også tunge lønninger. jeg ser opjusteringen som meget lille også selvom der kommer geninvestering.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:39

Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Pastorious jeg er ikke ude på et hård debat
jeg undrer mig bare over hvad du ikke mener ser så tosset ud.. er det selve resultatet eller opjusteringering.
for jeg er enig i at resultatet er altid dejligt når det er i plus.


men en opjustering på 7 millioner ved salg af Ligaens bedste angriber... er lidt noget andet
Hvor læser du en opjustering på 7 mio?
På vores hjemmeside


AaB’s resultatforventninger for regnskabsåret 2016 er et overskud før skat i niveauet 2 - 7 mio. kr. Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere som følge af både dette salg samt tidligere realiseret overskud. Investeringer der vil fortsætte i 2017 og 2018.

Der er i ovenstående ikke indeholdt yderligere transferindtægter, end dem der er realiseret.
Forud for salget af Lukas Spalvis var resultatforventningerne for regnskabsåret 2016 et underskud i niveauet 5 mio. kr.


fra -5 til +2 (op til +7)
Det er 7-12mill..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 8. feb 2016, 10:42

AllanPedersen skrev:
Maglau skrev:
AllanPedersen skrev:
AnyFellow skrev:
AllanPedersen skrev:Som forventet og som de fleste nok havde spået.

Han blev solgt til ca klausul prisen..
Gaarde har tidligere været ude og sige at der er andre ting at forhandle om..

Videresalgs nok ..

Må så også lige lukke den diskussion om at Spalvis og sporing var blevet enige.. Det er jo tydeligt nu
Han blev solgt til 20 millioner. Det kan jeg sige lige så håndfast som du kan påstå at han blev solgt til klausul prisen.
Hej Mulle..

Årsregnskabet er blevet opjusteret med 7-12 millioner..
fra -5 til +2 til +7

ikke 20 millioner...

:thumbsup:
Og hvad mener du så det fortæller sådan rent økonomisk salgspris i henhold til børs udmeldinger etc.
Er det et trick spørgsmål?

Hvis han var solgt for 20 millioner.. havde vi opjusteret regnskabet til +12 i stedet for +2 .. det er ikke magi det her.
Vi har ikke et sted at gemme de 10 millioner.

Medmindre i tror vi forventer at købe nye spillere lige nu! indenfor de næste par måneder.
Nemlig, men det behøver så nødvendigvis ikke være nye spillere det kunne også være andre investeringer eller dækninger af huller ift et større underskud end først udmeldt.
Ergo du kan ikke konkludere noget som helst om salgspris ud fra dagens udmelding - men ja salgsprisen er nok tæt på klausulen, hvorfor skulle den ikke være det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:43

Maglau det er jo en decideret fantasi historie du er ude i der.

det kunne også være andre investeringer eller dækninger af huller ift et større underskud end først udmeldt.

Der har intet hul.. været de sidste 3 år.. jeg får selv konstant af vide at der er styr på regnskabet og økonomien.
Nu gætter du pludselig på at et netop startet årsregnskab er så meget på røven at vi skjuler et hul under en transfer.

come on..

mht. prisen forventer jeg den er til klausul prisen..
Og ja så er det sådan, men det ændrer ikke på helhedsbilledet af det her er en anden Kusk historie for mig.
Ligaens nr. 1 profil, går til 10 mill...

Så selvom det er dejligt sagen er lukket, så kan det ikke passe folk synes det her er bare totalt fedt. :aabfan: :aabfan:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 8. feb 2016, 10:43

AllanPedersen skrev:
Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Pastorious jeg er ikke ude på et hård debat
jeg undrer mig bare over hvad du ikke mener ser så tosset ud.. er det selve resultatet eller opjusteringering.
for jeg er enig i at resultatet er altid dejligt når det er i plus.


men en opjustering på 7 millioner ved salg af Ligaens bedste angriber... er lidt noget andet
Hvor læser du en opjustering på 7 mio?
På vores hjemmeside


AaB’s resultatforventninger for regnskabsåret 2016 er et overskud før skat i niveauet 2 - 7 mio. kr. Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere som følge af både dette salg samt tidligere realiseret overskud. Investeringer der vil fortsætte i 2017 og 2018.

Der er i ovenstående ikke indeholdt yderligere transferindtægter, end dem der er realiseret.
Forud for salget af Lukas Spalvis var resultatforventningerne for regnskabsåret 2016 et underskud i niveauet 5 mio. kr.


fra -5 til +2 (op til +7)
Det er 7-12mill..
Det forvirrede mig bare du skrev 7, med det nævnte interval.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:48

Dit scenarie er ren fantasi

At vi 1 måned inde i et nyt regnskabs år pludselig skal dække et kæmpe hul med årets største transfer.. på trods af vi ved den nye ledelse er skarpe med budgetteringen og har været det de sidste par år.
Det er ligeså godt et scenarie som hvis jeg spår om at Bandidos skal have 30% af pengene for Spalvis.

Jeg forholder mig til det vi ser.

Spalvis er solgt til klausul prisen, fint så er den sag lukket.
Fremadrettet.. må vi blive bedre til at sælge superliga profilerne når vi har dem.

kusk, og Spalvis har nu givet os til samme 14 millioner.. på papiret er det noget jeg godt mener man kan blive bedre til fremadrettet.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Sauer » 8. feb 2016, 10:51

AllanPedersen skrev:Dit scenarie er ren fantasi

At vi 1 måned inde i et nyt regnskabs år pludselig skal dække et kæmpe hul med årets største transfer.. på trods af vi ved den nye ledelse er skarpe med budgetteringen og har været det de sidste par år.
Det er ligeså godt et scenarie som hvis jeg spår om at Bandidos skal have 30% af pengene for Spalvis.

Jeg forholder mig til det vi ser.

Spalvis er solgt til klausul prisen, fint så er den sag lukket.
Fremadrettet.. må vi blive bedre til at sælge superliga profilerne når vi har dem.

kusk, og Spalvis har nu givet os til samme 14 millioner.. på papiret er det noget jeg godt mener man kan blive bedre til fremadrettet.
Blev Kusk solgt for 2 mio. kr.?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:53

Sauer skrev:
AllanPedersen skrev:Dit scenarie er ren fantasi

At vi 1 måned inde i et nyt regnskabs år pludselig skal dække et kæmpe hul med årets største transfer.. på trods af vi ved den nye ledelse er skarpe med budgetteringen og har været det de sidste par år.
Det er ligeså godt et scenarie som hvis jeg spår om at Bandidos skal have 30% af pengene for Spalvis.

Jeg forholder mig til det vi ser.

Spalvis er solgt til klausul prisen, fint så er den sag lukket.
Fremadrettet.. må vi blive bedre til at sælge superliga profilerne når vi har dem.

kusk, og Spalvis har nu givet os til samme 14 millioner.. på papiret er det noget jeg godt mener man kan blive bedre til fremadrettet.
Blev Kusk solgt for 2 mio. kr.?
Ved du at Spalvis blev solgt for 12?
For jeg læser en opjustering fra 7-12 ..

Vi kan godt sige 12+4 .. 16 så.. superligaens 2 største profiler de sidste par år. til 16mill
I kender min holdning, jeg kender jeres
Jeg siger bare.. fremadrettet gad man godt vi kunne inddrive mere for så store talenter.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 8. feb 2016, 10:54

AllanPedersen skrev:
Sauer skrev:
AllanPedersen skrev:Dit scenarie er ren fantasi

At vi 1 måned inde i et nyt regnskabs år pludselig skal dække et kæmpe hul med årets største transfer.. på trods af vi ved den nye ledelse er skarpe med budgetteringen og har været det de sidste par år.
Det er ligeså godt et scenarie som hvis jeg spår om at Bandidos skal have 30% af pengene for Spalvis.

Jeg forholder mig til det vi ser.

Spalvis er solgt til klausul prisen, fint så er den sag lukket.
Fremadrettet.. må vi blive bedre til at sælge superliga profilerne når vi har dem.

kusk, og Spalvis har nu givet os til samme 14 millioner.. på papiret er det noget jeg godt mener man kan blive bedre til fremadrettet.
Blev Kusk solgt for 2 mio. kr.?
Ved du at Spalvis blev solgt for 12?
For jeg læser en opjustering fra 7-12 ..

Vi kan godt sige 12+4 .. 16 så.. superligaens 2 største profiler de sidste par år. til 16mill
I kender min holdning, jeg kender jeres
Jeg siger bare.. fremadrettet gad man godt vi kunne inddrive mere for så store talenter.

?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:56

Lad nu være Buzz.. du piner mig for hele tiden at tage en konstruktiv debat
Så vær selv en del af løsningen...

Jeg mener vi taber det her ved kun at sælge SPalvis til 10.. har jeg gjort tydeligt.
Og flere herinde har gjort det tydeligt de mener vi har gjort alt hvad vi kunne og sådan er det bare.
(nogle sågar han ikke er mere værd end de 10)

Det er diskutionen.. men løsningen vi kan være enige om er vel forhåbentlig vi kan skrue prisen mere op fremadrettet.

Var det ikke hele pointen med den nye økonomi og emission?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Frygah » 8. feb 2016, 10:56

Jeg ved snart ikke hvem der smadrer dette forum mest. De besynderlige AllanP indlæg, eller den lille gruppe af brugere der ikke fatter bare at lade være med at svare. Men det er pisseirriterende efterhånden!

Jeg forstår ikke den kryptiske udmelding fra AaB omkring økonomien, må jeg indrømme. Men spændende hvilken effekt det får i foråret, og om det betyder Pohl kan komme mere i spil som indskifter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:57

Frygah hvad er det du synes er så kryptisk?

Vi forventer -5 mill og opjusterer til +2-7mill efter salget.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Sauer » 8. feb 2016, 10:57

AllanPedersen skrev:
Sauer skrev:
AllanPedersen skrev:Dit scenarie er ren fantasi

At vi 1 måned inde i et nyt regnskabs år pludselig skal dække et kæmpe hul med årets største transfer.. på trods af vi ved den nye ledelse er skarpe med budgetteringen og har været det de sidste par år.
Det er ligeså godt et scenarie som hvis jeg spår om at Bandidos skal have 30% af pengene for Spalvis.

Jeg forholder mig til det vi ser.

Spalvis er solgt til klausul prisen, fint så er den sag lukket.
Fremadrettet.. må vi blive bedre til at sælge superliga profilerne når vi har dem.

kusk, og Spalvis har nu givet os til samme 14 millioner.. på papiret er det noget jeg godt mener man kan blive bedre til fremadrettet.
Blev Kusk solgt for 2 mio. kr.?
Ved du at Spalvis blev solgt for 12?
For jeg læser en opjustering fra 7-12 ..

Vi kan godt sige 12+4 .. 16 så.. superligaens 2 største profiler de sidste par år. til 16mill
I kender min holdning, jeg kender jeres
Jeg siger bare.. fremadrettet gad man godt vi kunne inddrive mere for så store talenter.
Nej, men det gør du heller ikke. Det er han måske, når spændet går fra -5 op til +7.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 10:58

Vi siger bare 12 Sauer.. så er den lukket.. vi siger 12.

Så lige et par millioner under hvad Randers fik for Ronnie..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 8. feb 2016, 11:06

Frygah skrev:Jeg ved snart ikke hvem der smadrer dette forum mest. De besynderlige AllanP indlæg, eller den lille gruppe af brugere der ikke fatter bare at lade være med at svare. Men det er pisseirriterende efterhånden!

Jeg forstår ikke den kryptiske udmelding fra AaB omkring økonomien, må jeg indrømme. Men spændende hvilken effekt det får i foråret, og om det betyder Pohl kan komme mere i spil som indskifter.
Altså nu er jeg jo bestemt heller ikke enige i Allans konklusioner, men kommentere dem gerne når jeg har tid og det bliver jeg nok ved med...

Hvis debat irreterer dig i et debatforum, er du så også træt af jordbær i jordbæris... ??
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af MrBangDK » 8. feb 2016, 11:07

Det kan være at vi har fået klausulprisen.. Det kan også være vi ikke har.

Hvis man forventer en opjustering i det prisleje der tales om, og at der specifikt nævnes nye spillere, så kan det også være at man har hensat 5 millioner til ny angriber. Så kan salgsprisen være højere end klausulen.

Det kan også være at der bliver investeret yderligere i anlægget på Hornevej. Det giver lige en million mere.

Ingen af os ved hvad Spalvis er solgt for. Færdig - videre!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 8. feb 2016, 11:07

AllanPedersen skrev:Lad nu være Buzz.. du piner mig for hele tiden at tage en konstruktiv debat
Så vær selv en del af løsningen...

Jeg mener vi taber det her ved kun at sælge SPalvis til 10.. har jeg gjort tydeligt.
Og flere herinde har gjort det tydeligt de mener vi har gjort alt hvad vi kunne og sådan er det bare.
(nogle sågar han ikke er mere værd end de 10)

Det er diskutionen.. men løsningen vi kan være enige om er vel forhåbentlig vi kan skrue prisen mere op fremadrettet.

Var det ikke hele pointen med den nye økonomi og emission?
Jeg stiller dig et spørgsmål om hvad du mener. Jeg kan ikke se hvad der ikke skulle være konstruktivt ved det.

Uklarheden lå i at jeg ikke mindes nogen herinde der var tilfredse med vores salg hvis det endte på 12 mio, og jeg forstod ikke hvordan du kunne mene at du stod pludselig stod helt alene med det synspunkt. De fleste mener at såfremt Spalvis er blevet solgt til 12, så er det skuffende. Diskussionen tidligere gik på om der havde været andre muligheder dengang, for at undgå Spalvis' klausul, som er hele forudsætningen for skuffelsen. Men, og dette er sgu vigtigt - at være skuffet er konsistent med at det ikke kunne være anderledes, samt at ingen har lavet fejl.

Når vi så alligevel snakker om fejl, så er du og jeg vist blevet enige om tidligere, at den eneste fejl er at Gaarde ikke burde have udset sig at underskrive med Helenius, da dette måske (måske ikke), havde skabt plads nok i budgettet til at hæve Spalvis løn, og dermed undgå klausulen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Pastorius » 8. feb 2016, 11:08

Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Pastorious jeg er ikke ude på et hård debat
jeg undrer mig bare over hvad du ikke mener ser så tosset ud.. er det selve resultatet eller opjusteringering.
for jeg er enig i at resultatet er altid dejligt når det er i plus.


men en opjustering på 7 millioner ved salg af Ligaens bedste angriber... er lidt noget andet
Hvor læser du en opjustering på 7 mio?
Det er reelt set en opjustering fra -5 mill (som var forventningen indtil børsmeldingen i dag) til 2-7 mill.
Så det korrekte svar er at vi har opjusteret med 7-12 mill. Men den opjustering baserer sig ikke udelukkende på slaget af Spalvis. I den er også indholdt yderligere investeringer og (evt.) en eller anden forandring i driftsbudgettet (Jeg vil tro vores omsætning uden transfers er på vej opad, men det er svært at vurdere om det er indtægts eller udgiftssiden der kommer til at stige mest. I første halvår er det sikkert ikke udgifterne, men mon ikke der bliver taget revanche i andet halvår).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 8. feb 2016, 11:11

Til Jer der ved noget om børsregler har jeg et spørgsmål.
Hvis vi har solgt for Spalvis 22 mio men hensat 10 mio til en ny forsvarsspiller i sommerpausen så skal det vil ikke meldes ud ifbm Spalvis salget.

Det eneste man er forpligtet til er vel det endelige resultat som vi forventer lige nu - ikke alle mellemregningerne.

EDIT: tror jeg har fået svar
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

seamann

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af seamann » 8. feb 2016, 11:16

Buzz Killington skrev:
AllanPedersen skrev:Lad nu være Buzz.. du piner mig for hele tiden at tage en konstruktiv debat
Så vær selv en del af løsningen...

Jeg mener vi taber det her ved kun at sælge SPalvis til 10.. har jeg gjort tydeligt.
Og flere herinde har gjort det tydeligt de mener vi har gjort alt hvad vi kunne og sådan er det bare.
(nogle sågar han ikke er mere værd end de 10)

Det er diskutionen.. men løsningen vi kan være enige om er vel forhåbentlig vi kan skrue prisen mere op fremadrettet.

Var det ikke hele pointen med den nye økonomi og emission?
Jeg stiller dig et spørgsmål om hvad du mener. Jeg kan ikke se hvad der ikke skulle være konstruktivt ved det.

Uklarheden lå i at jeg ikke mindes nogen herinde der var tilfredse med vores salg hvis det endte på 12 mio, og jeg forstod ikke hvordan du kunne mene at du stod pludselig stod helt alene med det synspunkt. De fleste mener at såfremt Spalvis er blevet solgt til 12, så er det skuffende. Diskussionen tidligere gik på om der havde været andre muligheder dengang, for at undgå Spalvis' klausul, som er hele forudsætningen for skuffelsen. Men, og dette er sgu vigtigt - at være skuffet er konsistent med at det ikke kunne være anderledes, samt at ingen har lavet fejl.

Når vi så alligevel snakker om fejl, så er du og jeg vist blevet enige om tidligere, at den eneste fejl er at Gaarde ikke burde have udset sig at underskrive med Helenius, da dette måske (måske ikke), havde skabt plads nok i budgettet til at hæve Spalvis løn, og dermed undgå klausulen.

Du nærmer dig 30 mere.

Besvar