Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 8. feb 2016, 15:44

AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Provst i Brovst » 8. feb 2016, 15:45

Eksil skrev:Hvis man troller trolden, hvem er så den sande trold?
Det er Brent.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af N » 8. feb 2016, 15:48

AllanPedersen skrev:
Søgaard skrev:Men tilbage til topic, mr. Spalvis. Tillykke til ham, tror på han er stærk nok til at blive en succes i udlandet - nu skal han bare lige bombe færdig for os, tak :)

Jeg ved ikke om vi er blevet meget klogere på transfersummen. Opjusteringen peger for mig også mere mod de berygtede 12 millioner end 30, hvilket man selvfølgelig altid kunne have drømt om. Men vi aner så ikke ret meget om eventuelle videresalgsklausuler. Hvis man tror på Dennis Søndergaard, så er vi nu en klausul-fri klub - lesson learned.

Selvom beløbet ikke er voldsomt, synes jeg det er rart at have på plads, der er tilsyneladende penge til at smide i truppen til sommer, hvor vi kan miste en del flere fra start 11'eren end bare KEP og Spalvis. Dernæst får vi lov at beholde Spalvis i foråret, så vi forhåbentlig har en bedre chance for top 3. Bomber han 10 mål mere, går vi self. glip af lidt transfer-upside (hvilket vi alligevel var, hvis der er en klausul), men går han i stykker er det på Sportings konto. Only time will show. Jeg er ret tilfreds.
Det lyder bare lidt sort gør det ikke?

At Spalvis som netop var rykket op i truppen.. og i gang med at få sin første proff kontrakt.. kan få påtvunget os den slags klausuler.
Men vi kan afvise Helenius og Enevoldsen, Jønsson og andre med samme slags.
Ved du at vi har afvist Helenius og Enevoldsen og deres ønske om klausuler? Sandheden er måske de ikke har en, men der er da ingen der siger det har været et ønske fra AaB side. En klausul er jo bare en handelsvare, som løn, bonus eller sign on fee. Forskellen er at værdien kan være sværere at vurdere. Situationen kan da lige så godt være at AaB har siddet og foreslået en videresalgsklausul til Ene mod at lønnen blev mindre. Det ved man da ikke. Men en klausul kan da lige så godt være til fordel for AaB afhængig af situationen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 15:57

N nu skal vi ikke starte det igen.

men det har netop været min argumentation hele vejen igennem det du nu kommer med.
At det er OS der har valgt den klausul, ift. Spalvis, ikke noget vi blev kastet ud i..

Du kan ikke med den ene hånd stå og sige vi sagtens kan aflønne en 500k Helenius om måneden, og en Enevoldsene uden vi behøver skrive klausuler
Men Lukas Spalvis som havde spillet 10 senior kampe.. skulle være umulig at kunne nå til enighed om

og nu inden folk flegner ud vil jeg ikke kommentere mere på det.

Men man kan ikke stå og sige det er påtvunget for at holde lønrammen til et ungt talent, men vi ikke har behov for det til meget mere løntunge spillere.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 15:58

KlaskmyggenNoah skrev:
AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Jeg har i det mindste en opjustering.. som er kommet i forbindelse med denne transfer..
og som peger på klausul prisen.
Det er sådan set også det alle medierne har konkluderet ud af det... at vi har ramt klausul prisen.

Så jeg synes nu der er en ret markant forskel
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af N » 8. feb 2016, 16:07

AllanPedersen skrev:N nu skal vi ikke starte det igen.

men det har netop været min argumentation hele vejen igennem det du nu kommer med.
At det er OS der har valgt den klausul, ift. Spalvis, ikke noget vi blev kastet ud i..

Du kan ikke med den ene hånd stå og sige vi sagtens kan aflønne en 500k Helenius om måneden, og en Enevoldsene uden vi behøver skrive klausuler
Men Lukas Spalvis som havde spillet 10 senior kampe.. skulle være umulig at kunne nå til enighed om

og nu inden folk flegner ud vil jeg ikke kommentere mere på det.

Men man kan ikke stå og sige det er påtvunget for at holde lønrammen til et ungt talent, men vi ikke har behov for det til meget mere løntunge spillere.
Nu gætter jeg lidt. Selvfølgelig har man kunne lave en kontrakt uden videresalgsklausul, det har ingen påstået det modsatte af, men det har bare haft en pris AaB ikke kunne acceptere. Spalvis ytrede allerede dengang ønske om at komme videre og man vurderede måske at var han ikke solgt inden sommeren 2016 var han nok heller ikke (MEGET) mere værd end de 10mill, ihvertfald ikke et beløb der står mål med den løn han skal ha ekstra i hele kontraktperioden. Resten er så historie, han bliver skadet og kalkulationen ryger lidt på gulvet, heldigvis med en lykkelig slutning for alle parter.

I forhold til afløning af unge og ældre talenter (som ene og helenious var og er), så kan jeg ikke se problemet i det forhold.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 8. feb 2016, 16:11

AllanPedersen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Jeg har i det mindste en opjustering.. som er kommet i forbindelse med denne transfer..
og som peger på klausul prisen.
Det er sådan set også det alle medierne har konkluderet ud af det... at vi har ramt klausul prisen.

Så jeg synes nu der er en ret markant forskel
Hej Allan.

Jeg giver dig hermed 2 opgaver.

1) Find et eller flere danske medier som konkluderer, at AaB har fået klausulprisen for Spalvis.

2) Giv mig en forklaring på, hvad AaB får ud af at sælge Spalvis til klausulprisen før sommervinduet åbner.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:16

doukas skrev:
AllanPedersen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Jeg har i det mindste en opjustering.. som er kommet i forbindelse med denne transfer..
og som peger på klausul prisen.
Det er sådan set også det alle medierne har konkluderet ud af det... at vi har ramt klausul prisen.

Så jeg synes nu der er en ret markant forskel
Hej Allan.

Jeg giver dig hermed 2 opgaver.

1) Find et eller flere danske medier som konkludere, at AaB har fået klausulprisen for Spalvis.

2) Giv mig en forklaring på, hvad AaB får ud af at sælge Spalvis til klausulprisen før sommervinduet åbner.

1: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... til-sommer -> "Det forlyder AaB har fået 12 millioner for Spalvis"
http://www.dr.dk/p4nord/artikel/nyheder ... 105430.htm -> "Superligaklubben AaB får mellem 7 og 12 millioner for sin topscorer Lukas Spalvis."

De aller 2 første jeg fandt.. tog ca. 20 sekunder.. prøv evt. at tage legen videre.

2: Du forstår ikke situation så beklager det her bliver en beretning.

Gaarde var ude og sige i medierne for en uge siden at selvom vinduet var lukket var der 'stadig andre ting i en kontrakt at forhandle om'
bonusser, videresalgs klausuler osv.

Og det er forskellen, lige nu kan Gaarde have indflydelse på de ting, selvom han intet kan gøre ved prisen.
Til Sommer er det eneste han kan gøre at sige 'ja' når folk ringer.
Der er INTET logik i at vente til sommer, da han så mister hvad end indflydelse han havde på kontrakten

Også selvom det er samme pris.

Nu giver jeg dig en opgave

1: Find et sted hvor nogen tror AaB får 20 millioner
2: Forklar mig hvorfor vi kun opjusterer 7-12millioner hvis vi har fået 20 .. er det fordi du tror vi køber en forsvarsspiller til 10 millioner?
3: Så kan du også lige i samme omgang fortælle hvad du synes AaB får ud af at vente til sommer
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 8. feb 2016, 16:25

AllanPedersen skrev:
doukas skrev:
AllanPedersen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Jeg har i det mindste en opjustering.. som er kommet i forbindelse med denne transfer..
og som peger på klausul prisen.
Det er sådan set også det alle medierne har konkluderet ud af det... at vi har ramt klausul prisen.

Så jeg synes nu der er en ret markant forskel
Hej Allan.

Jeg giver dig hermed 2 opgaver.

1) Find et eller flere danske medier som konkludere, at AaB har fået klausulprisen for Spalvis.

2) Giv mig en forklaring på, hvad AaB får ud af at sælge Spalvis til klausulprisen før sommervinduet åbner.

1: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... til-sommer -> "Det forlyder AaB har fået 12 millioner for Spalvis"
http://www.dr.dk/p4nord/artikel/nyheder ... 105430.htm -> "Superligaklubben AaB får mellem 7 og 12 millioner for sin topscorer Lukas Spalvis."

De aller 2 første jeg fandt.. tog ca. 20 sekunder.. prøv evt. at tage legen videre.

2: Du forstår ikke situation så beklager det her bliver en beretning.

Gaarde var ude og sige i medierne for en uge siden at selvom vinduet var lukket var der 'stadig andre ting i en kontrakt at forhandle om'
bonusser, videresalgs klausuler osv.

Og det er forskellen, lige nu kan Gaarde have indflydelse på de ting, selvom han intet kan gøre ved prisen.
Til Sommer er det eneste han kan gøre at sige 'ja' når folk ringer.
Der er INTET logik i at vente til sommer, da han så mister hvad end indflydelse han havde på kontrakten

Også selvom det er samme pris.

Nu giver jeg dig en opgave

1: Find et sted hvor nogen tror AaB får 20 millioner

2: Forklar mig hvorfor vi kun opjusterer 7-12millioner hvis vi har fået 20 .. er det fordi du tror vi køber en forsvarsspiller til 10 millioner?
Dr.dks konklusion er himmelråbende forkert. Det er jo blot opjusteringen og Tipsbladets lyder som et regulært gæt. Hverken Onside, Nordjyske, Ekstra Bladet eller Berlingske har bud på prisen, så din beretning om "at alle medierne har konkluderet det samme" er en lodret løgn. Føj!

På Twitter florerer der en pris på 2,4 mio euro.

For at vide, hvorfor der opjusteres med de beløb, skal man være en del af helt tætte inderkreds om AaB, og det er hverken du eller jeg, og jeg gider ikke gisne.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:28

Har du et link til twitter hvor der florer at det er 2.4mill .. en mere troværdig kilde end dr og tipsbladet?

jeg har for resten også lavet et punkt nr.3 .. det er hvor du forklarer mig hvorfor det er bedre for AaB at vente til sommer
hvor de IKKE har indflydelse på kontrakten
End nu hvor de har indflydelse på kontrakten.

Hvad er det du siger fordelen er ved det?

Så bare lige for at være sikre, hvis vi holder fast i de 20 millioner du siger.. så har vi altså skjult 10 millioner
et sted i den opjustering.. det er hvad du siger ikke?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 8. feb 2016, 16:29

AllanPedersen skrev:
KlaskmyggenNoah skrev:
AllanPedersen skrev:
doukas skrev:Godt gået af Gaarde at hive 20 mio kr. hjem for Spalvis og vi beholder ham frem til sommer. Win-win :thumbsup:
Billede

Hold nu op Allan, doukas gør jo bare det sammen som dig....hiver et fuldstændig udokumenteret tal ud af den blå luft...han når bare den modsatte konklusion af dig ;)
Jeg har i det mindste en opjustering.. som er kommet i forbindelse med denne transfer..
og som peger på klausul prisen.
Det er sådan set også det alle medierne har konkluderet ud af det... at vi har ramt klausul prisen.

Så jeg synes nu der er en ret markant forskel

Vi er nok enige om at der ikke står 25 mill på checken, men opjusteringen kan dække over en del penge, mht til de links i din diskussion med doukas, så viser de jo bare hvor lidt man kan bruge pressen som dokumentation for sine påstande, 7 mill som det laveste på DR, hold nu op hvor ved de lidt så...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. feb 2016, 16:31

Dejligt der er kommet en afslutning på det, så kan vi forhåbentlig også få lagt denne dødssyge tråd i graven.

Derudover synes jeg vi bør glæde os over at salget er kommet på plads nu. Det må give AaB helt andre muligheder for at handle proaktivt i forhold til sommerens vindue, kontraktforhandlinger med eksempelvis Jönsson, Ahlmann og Ene og ikke mindst KEP's afløser. Måske er der også unge talenter som man af denne grund kan forlænge med, uden at måtte indføre klausuler.

Ang. salgsprisen synes jeg egentlig det er en totalt uinteressant ting at diskutere, men det bør være tydeligt for enhver, at man ikke bare kan sætte lighedstegn mellem opskrivningen i forventningerne og indtægten fra Spalvis. Det eneste man kan sige med sikkerhed, er at beløbet er højere end de 7-12 mio. man har meldt ud som opskrivning, for man bruger formuleringen "yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere".

Men jeg vil da synes det ville være overraskende, hvis man har forhandlet med Sporting i ugevis, og er endt med ikke at få mere ud af salget end hvad man har krav på til sommer i forhold til klausulen. Om en del af det skulle være diverse bonusaftaler og videresalgsklausuler er vel iøvrigt umuligt at udlæse af udmeldingen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:31

opjusteringen er 7mill til 12mill ...

Jeg tror vi har fået 12mill.. som er klausul prisen

Jeg tror så man sætter tallet ned til 7mill fordi så har man 5mill ud af de 12 og gøre godt med
ift. til spiller investeringer og andre tiltag i 2016...
Ingen af os ved hvad der er rigtigt så ja vi kan kun gætte

Hvis nu vi kalder det påstand A.

og påstand B er at vi har 20mill.. 8mill mere end klausulen og ikke viser det i opjusteringen eller giver bare en indikation af det

Hvis du har de 2.. hvad gætter du så på? eller holder du på noget helt .3 ?
Husk lige at opjusteringen er sat til minimum 7mill.. hvis den holder stik brænder vi altså 13 millioner af i 2016, på tiltag der ikke allerede var i forventningen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 8. feb 2016, 16:32

AllanPedersen skrev:Har du et link til twitter hvor der florer at det er 2.4mill .. en mere troværdig kilde end dr og tipsbladet?

jeg har for resten også lavet et punkt nr.3 .. det er hvor du forklarer mig hvorfor det er bedre for AaB at vente til sommer
hvor de IKKE har indflydelse på kontrakten
End nu hvor de har indflydelse på kontrakten.

Hvad er det du siger fordelen er ved det?

Så bare lige for at være sikre, hvis vi holder fast i de 20 millioner du siger.. så har vi altså skjult 10 millioner
et sted i den opjustering.. det er hvad du siger ikke?
Så du vil ikke beklage, at du stikker en lodret løgn? Sølle.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:35

Doukas konstruktivt bitte.

Du beder mig finde et link hvor de spekulerer i prisen som jeg nævner den.. jeg har på 20 sekunder givet dig 2 links..
til DR, og til tipsbladet.

Nu er det så din tur.. hvor er det twitter link der siger 2,4mill euro .. hvor siger nogen 20mill

Og HVORFOR... giver det mening for AaB at vente til sommer når de mister styring på kontrakten.
Du skal ikke blive sur på mig over du ikke forstår forløbet. :cheers:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 8. feb 2016, 16:36

Hans gæt er ligeså godt som alle andres.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 8. feb 2016, 16:43

AllanPedersen skrev:Doukas konstruktivt bitte.

Du beder mig finde et link hvor de spekulerer i prisen som jeg nævner den.. jeg har på 20 sekunder givet dig 2 links..
til DR, og til tipsbladet.

Nu er det så din tur.. hvor er det twitter link der siger 2,4mill euro .. hvor siger nogen 20mill

Og HVORFOR... giver det mening for AaB at vente til sommer når de mister styring på kontrakten.
Du skal ikke blive sur på mig over du ikke forstår forløbet. :cheers:
Du lyver jo, det er evident. De danske medier har ikke konkluderet noget. Jeg har jo vist, at mange flere medier ikke har et bud på prisen og ingen danske medier har et seriøst gæt på prisen. Og hvis du synes dr.dks og Tipsbladet gæt virker som et resultat af seriøst journalistik, så er du alligvel dummere end jeg troede. Og så er du lovligt undskyldt, men indtil da er du bare en simple løgnhals, som opfinder beviser for at understrege din sag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:44

Doukas stop dig selv..
Jeg er ligeglad hvad du synes om DR eller tipsbladet.. eller Ekstrabladet for den sagsskyld..
Jeg kom med det du bad om... danske aviser der har et bud på beløbet.

Du har postet et twitter link til en portugiser..

Du får ret Doukas.. vi har fået 20 millioner for Spalvis
og eftersom opjusteringen kun er 7-12mill.. så glæder jeg mig til at se
hvordan vi udover ordinær drift og allerede besluttet tiltag skal bruge 10-13millioner i den kommende tid.

nyt rygte.. Neymar til AaB..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. feb 2016, 16:47

AllanPedersen skrev: Jeg tror så man sætter tallet ned til 7mill fordi så har man 5mill ud af de 12 og gøre godt med
ift. til spiller investeringer og andre tiltag i 2016...
Ingen af os ved hvad der er rigtigt så ja vi kan kun gætte
Hvis vi går ud fra et, for AllanPedersen usandsynligt scenarie, nemlig at AaB overholder landets love og fortæller sandheden, så er det han her ridser op ikke en mulighed. De nævnte investeringer ligger udover de nævnte beløb, det står meget tydeligt.

Det som man ikke kan aflæse, er blandt andet også om salget betyder at man fremrykker investeringer som ikke oprindeligt var planlagt til 2016.

Det eneste man kan aflæse med sikkerhed er at man har fået mere end 7-12 mio., og alle er vel enige om at vi næppe har solgt ham til under klausulprisen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 8. feb 2016, 16:50

Jesper Schmidt skrev:
AllanPedersen skrev: Jeg tror så man sætter tallet ned til 7mill fordi så har man 5mill ud af de 12 og gøre godt med
ift. til spiller investeringer og andre tiltag i 2016...
Ingen af os ved hvad der er rigtigt så ja vi kan kun gætte
Hvis vi går ud fra et, for AllanPedersen usandsynligt scenarie, nemlig at AaB overholder landets love og fortæller sandheden, så er det han her ridser op ikke en mulighed. De nævnte investeringer ligger udover de nævnte beløb, det står meget tydeligt.

Det som man ikke kan aflæse, er blandt andet også om salget betyder at man fremrykker investeringer som ikke oprindeligt var planlagt til 2016.

Det eneste man kan aflæse med sikkerhed er at man har fået mere end 7-12 mio., og alle er vel enige om at vi næppe har solgt ham til under klausulprisen.
hvad i al verden snakker du om...


AaB’s resultatforventninger for regnskabsåret 2016 er et overskud før skat i niveauet 2 - 7 mio. kr. Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere som følge af både dette salg samt tidligere realiseret overskud. Investeringer der vil fortsætte i 2017 og 2018.



Skal du have hjælp linje for linje så sig bare til.

Men lad mig give dig et par keywords 'indeholdt' 'følge af dette salg' 'investeringer'
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar