Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af 12mand » 12. jun 2013, 20:01

Oldager skrev:
12mand skrev:
Oldager skrev:
Søgaard skrev:
MHJ skrev:http://futbolo.tv/lietuvos-futbolas/201 ... va-varciai

Her er alle mål fra kampen, begge Litauens mål er som nævnt Spalvis'
Selvom Finland nok ikke er frygtindgydende, er det imponerende at han allerede, som kun snart 19'årig, dominerer deres U21-hold. Godt gået. Håber han viser prøver på det i superligaen næste sæson :)
Han er ikke blevet 19 år endnu. Han bliver det først i slutningen af juli, så det virker endnu mere imponerende :-P
hvor lang er hans kontrakt med os??

http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-s ... ed-litauer" onclick="window.open(this.href);return false;
halvandet år igen, godt og vel. han lyder da som en spiller vi godt kunne satse noget mere på.
lynge er gud!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 12. jun 2013, 21:09

skriver også at han snart er 19 :)

1½ år - han skal vel have lidt chancer her i efteråret og så en ny kontrakt, hvis man mener det med ham. Vi skulle nødig være lige så sent ude som med Kusk.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af budo » 12. jun 2013, 21:26

Han ser godtnok frisk ud, det bliver virkeligt spændende at se ham, mod stærkere modstandere i suppen. Det bliver i hvert fald ikke på fysikken at han falder igennem, for han er da et hoved større end alle de andre spillere :D
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jun 2013, 21:53

Søgaard skrev:skriver også at han snart er 19 :)

1½ år - han skal vel have lidt chancer her i efteråret og så en ny kontrakt, hvis man mener det med ham. Vi skulle nødig være lige så sent ude som med Kusk.

Undskyld, jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren :)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af duncan88 » 13. jun 2013, 15:04

Lækkert mål af Spalvis mod Finland U21!:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... dXvXJJeuNw" onclick="window.open(this.href);return false;
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 13. jun 2013, 16:57

duncan88 skrev:Lækkert mål af Spalvis mod Finland U21!:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... dXvXJJeuNw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, det er det vi har diskuteret i de sidste 10-15 indlæg ;)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gentleman Finn » 13. jun 2013, 19:11

Fremragende udført, intet mindre.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 14. jun 2013, 10:18

Det var da et uhyggeligt højt niveau der er i de afslutninger til de 3 mål for u-21. Hælafslutningen er nærmest den bedste jeg har set af sin slags. Derudover er specielt hovedstødet i samme kamp jo fantastisk. Er der nogle herinde som har fulgt de AaB-kampe som Spalvis har spillet og som kan fortælle om han er i nærheden af dette niveau i hverdagen. Hvis han bare er halvt så god en afslutter som disse mål viser, så er han ihvertfald på superliganiveau.

Ohhhhhh, drømmen om at indlæg igen en dag bliver farlige i AaB er måske ikke så langt væk...

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. jun 2013, 10:59

Han er i hvert fald en af u19s største profiler. Desuden ser det ud til at han er god afdslutter med BEGGE fødder. ÅÅååååhhh, ååååhåhhhhhhh!!! Intet ubrugeligt venstreben. Sparker straffespark med venstre, sparker frispark med højre, scorer mål med hovedet, scorer mål med venstre, scorer mål med højre.

Det kan være svært at spotte, hvem der er Spalvis her, men jeg er sikker på, at 1:12 er Spalvis med venstre og 2:14 er Spalvis med højre. Denne video har selvfølgelig været ude siden vinter, men jeg ville lige give et eksempel.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152452671095578" onclick="window.open(this.href);return false;
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 14. jun 2013, 11:56

Oldager skrev:Han er i hvert fald en af u19s største profiler. Desuden ser det ud til at han er god afdslutter med BEGGE fødder. ÅÅååååhhh, ååååhåhhhhhhh!!! Intet ubrugeligt venstreben. Sparker straffespark med venstre, sparker frispark med højre, scorer mål med hovedet, scorer mål med venstre, scorer mål med højre.

Det kan være svært at spotte, hvem der er Spalvis her, men jeg er sikker på, at 1:12 er Spalvis med venstre og 2:14 er Spalvis med højre. Denne video har selvfølgelig været ude siden vinter, men jeg ville lige give et eksempel.
Glemte du link?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. jun 2013, 12:08

MHJ skrev:
Oldager skrev:Han er i hvert fald en af u19s største profiler. Desuden ser det ud til at han er god afdslutter med BEGGE fødder. ÅÅååååhhh, ååååhåhhhhhhh!!! Intet ubrugeligt venstreben. Sparker straffespark med venstre, sparker frispark med højre, scorer mål med hovedet, scorer mål med venstre, scorer mål med højre.

Det kan være svært at spotte, hvem der er Spalvis her, men jeg er sikker på, at 1:12 er Spalvis med venstre og 2:14 er Spalvis med højre. Denne video har selvfølgelig været ude siden vinter, men jeg ville lige give et eksempel.
Glemte du link?

haha, ja, det gjorde jeg vist! Det er rettet nu :-)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Mini-p » 30. jul 2013, 15:06

Nu smider gaarde bare 10 år Efter den knægt!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2013, 12:30

Mon ikke han får en ny kontrakt til Januar hvis han gør nogle gode indhop...

det burde han i hvert fald.. og så vil jeg mene man godt kan give ham 4 årig kontrakt, i stedet for 3
det er jo ikke alverden de får i løn alligevel de unge der.
så kan vi altid give ham en ny kontrakt som belønning hvis han slår helt igennem..
samtidig har vi mere at forhandle med hvis han vil væk om eks 2 år.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af jensemand57 » 12. aug 2013, 16:11

Lucas var ikke med i dag for reserverne, som forøvrigt vandt 5-3 over AGF. Mon det kan betyde, at han er på vej til at blive lejet ud?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Eksil » 14. aug 2013, 16:06

jensemand57 skrev:Lucas var ikke med i dag for reserverne, som forøvrigt vandt 5-3 over AGF. Mon det kan betyde, at han er på vej til at blive lejet ud?
Han er afsted med deres U21 hold

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af jensemand57 » 14. aug 2013, 17:05

Eksil skrev:
jensemand57 skrev:Lucas var ikke med i dag for reserverne, som forøvrigt vandt 5-3 over AGF. Mon det kan betyde, at han er på vej til at blive lejet ud?
Han er afsted med deres U21 hold
Jeg takker. Så selv informationen. Men nu må alt det landsholdshalløj da snart slutte, så AaB, som jo betaler hans løn, kan få noget glæde af ham.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Eksil » 14. aug 2013, 17:45

jensemand57 skrev:
Eksil skrev:
jensemand57 skrev:Lucas var ikke med i dag for reserverne, som forøvrigt vandt 5-3 over AGF. Mon det kan betyde, at han er på vej til at blive lejet ud?
Han er afsted med deres U21 hold
Jeg takker. Så selv informationen. Men nu må alt det landsholdshalløj da snart slutte, så AaB, som jo betaler hans løn, kan få noget glæde af ham.
Om han spiller u21 bold eller triller lidt reserve-bold er vel underordnet - han er ikke tiltænkt førsteholdet i år, på trods af lidt træningsmål tidligt på sæsonen.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. aug 2013, 21:31

Spalvis har lige ramt træværket i kampen mod San Marino.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 6. nov 2013, 23:20

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Sauer » 8. nov 2013, 15:35

Fint interview. Bliver spændende at se hvordan han udvikler sig. Jeg synes han gjorde det godt i hans indhop mod Viborg, hvor han formåede at give Babajide kamp til stregen rent fysisk. Babajide blev tydeligt irriteret over at han ikke kunne tromle Spalvis, som han ellers kan med de fleste.

Besvar