Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 15:37

I glemmer / overser / ignorere / gider ikke indse

stadig det faktum vi har et hold talent trænere, der får penge for at kunne vurdere dette.
PEA er en godfather og får sin løn netop for at kunne fortælle Gaarde "Ham her er værd at rykke op, ham her er ikke, og ham her bliver så god"
og i Spalvis tilfælde.. havde han fortalt Gaarde at han var en kvalitetsspiller.

Hvis ikke vi stoler på vores egne folks vurderinger, skal vi så ikke have nogle andre?
Det er altså ikke uhørt man vurdere i en tidlig alder hvem der er store talenter og hvem der ikke er.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af svendpoulsen » 26. jan 2016, 15:47

Allan Pedersen - jeg forstår simpelthen ikke, du ikke er scout for en af storklubberne i Europa - eller bedre endnu - sportsdirektør for en af de samme storklubber :-).

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 26. jan 2016, 15:48

svendpoulsen skrev:Allan Pedersen - jeg forstår simpelthen ikke, du ikke er scout for en af storklubberne i Europa - eller bedre endnu - sportsdirektør for en af de samme storklubber :-).
Det forstaar jeg godt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af svendpoulsen » 26. jan 2016, 15:49

Nåh ja - glemte at ironi kunne forekomme :-)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 15:52

Det er jeg ikke.
Men det er PEA. og det er ham der blåstemplede Spalvis inden han slog igennem.
Ikke mig.

Altså helt seriøst, er det så svært at forstå?
Jeg er ked af hvis jeg fjerner mystikken for jer.

Vi kan godt lade som om det fungerer på den måde, at ingen på u17 og u19 plan har indsigt i spillerne.
og så vælger vi bare tilfældigt 3 navne hver sommer vi hiver op i truppen.
Og krydser fingre uden at vide noget som helst om dem.

Virkeligheden er dog vi er en professionel fodboldklub, der evaluerer og udvikler på vores talenter i mange år
inden de kommer op på første holdet, og derfor har alle muligheder for en god indikation af hvad de kan formå.

Nå ja og det var jeres forældre der købte gaverne, ikke julemanden
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 26. jan 2016, 16:02

AllanPedersen skrev:I glemmer / overser / ignorere / gider ikke indse

stadig det faktum vi har et hold talent trænere, der får penge for at kunne vurdere dette.
PEA er en godfather og får sin løn netop for at kunne fortælle Gaarde "Ham her er værd at rykke op, ham her er ikke, og ham her bliver så god"
og i Spalvis tilfælde.. havde han fortalt Gaarde at han var en kvalitetsspiller.

Hvis ikke vi stoler på vores egne folks vurderinger, skal vi så ikke have nogle andre?
Det er altså ikke uhørt man vurdere i en tidlig alder hvem der er store talenter og hvem der ikke er.
Vil du ikke linke til der, hvor du har fra, at PEA udråbte Spalvis til en kvalispiller der skulle have 4 år, inden januar 2014? For jeg har aldrig læst det, og det tyder på, andre heller ikke har. Så er du sikker på, det ikke bare er dig der ikke gider indse, at det ovenstående ikke er sket?

Gaarde udtalte i forbindelse med forlængelsen, at han havde vendt PEA i foråret efter han var begyndt at score mål, for at høre om Spalvis var "the real deal" eller en døgnflue (http://www.bt.dk/superligaen/topscorer- ... -paa-trods). Der havde PEA bekræftet, at han var the real deal - så det lader altså ikke til, at han før foråret '14 har råbt og skreget, at Spalvis var en stensikker 'keeper' som du ligger op til. Men Kent udtalte også i interviews den gang, at Spalvis havde kæmpet med fysikken og tempoet i efteråret. Det lugter altså ikke af, at PEA havde sagt til Gaarde i sommeren '13 - "ham der, han er 30 mio. værd i sommeren '16...". Nej, han har set det samme, som han eksempelvis så i Schwartz og det er det PEA kan se. Han så forudsætningerne for en god spiller. Ligesom man må formode at man har set i Rolf Toft, Emil Haucke, Victor Ahlmann; Wichmann etc.

Så hvorfra har du, at det står skrevet i sten, at PEA bare sagde stik manden 5 år, i sommeren '13?

AllanPedersen skrev:Det er jeg ikke.
Men det er PEA. og det er ham der blåstemplede Spalvis inden han slog igennem.
Ikke mig.
Hvor har du det fra?
Aalborg BK 1885!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 16:03

Nå ja for resten....


---------------------------------------
Re: Lukas Spalvis
Indlæg af AllanPedersen » 31 jul 2013 12:30

Mon ikke han får en ny kontrakt til Januar hvis han gør nogle gode indhop...
det burde han i hvert fald.. og så vil jeg mene man godt kan give ham 4 årig kontrakt, i stedet for 3
........
------------------------------------------------
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Hanga » 26. jan 2016, 16:09

30 siders skænderier... måske er det på tide at indse, at ingen overbeviser nogen om noget, og så lade det ligge.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 16:09

Søgaard skrev:
AllanPedersen skrev:I glemmer / overser / ignorere / gider ikke indse

stadig det faktum vi har et hold talent trænere, der får penge for at kunne vurdere dette.
PEA er en godfather og får sin løn netop for at kunne fortælle Gaarde "Ham her er værd at rykke op, ham her er ikke, og ham her bliver så god"
og i Spalvis tilfælde.. havde han fortalt Gaarde at han var en kvalitetsspiller.

Hvis ikke vi stoler på vores egne folks vurderinger, skal vi så ikke have nogle andre?
Det er altså ikke uhørt man vurdere i en tidlig alder hvem der er store talenter og hvem der ikke er.
Vil du ikke linke til der, hvor du har fra, at PEA udråbte Spalvis til en kvalispiller der skulle have 4 år, inden januar 2014? For jeg har aldrig læst det, og det tyder på, andre heller ikke har. Så er du sikker på, det ikke bare er dig der ikke gider indse, at det ovenstående ikke er sket?

Gaarde udtalte i forbindelse med forlængelsen, at han havde vendt PEA i foråret efter han var begyndt at score mål, for at høre om Spalvis var "the real deal" eller en døgnflue (http://www.bt.dk/superligaen/topscorer- ... -paa-trods). Der havde PEA bekræftet, at han var the real deal - så det lader altså ikke til, at han før foråret '14 har råbt og skreget, at Spalvis var en stensikker 'keeper' som du ligger op til. Men Kent udtalte også i interviews den gang, at Spalvis havde kæmpet med fysikken og tempoet i efteråret. Det lugter altså ikke af, at PEA havde sagt til Gaarde i sommeren '13 - "ham der, han er 30 mio. værd i sommeren '16...". Nej, han har set det samme, som han eksempelvis så i Schwartz og det er det PEA kan se. Han så forudsætningerne for en god spiller. Ligesom man må formode at man har set i Rolf Toft, Emil Haucke, Victor Ahlmann; Wichmann etc.

Så hvorfra har du, at det står skrevet i sten, at PEA bare sagde stik manden 5 år, i sommeren '13?

AllanPedersen skrev:Det er jeg ikke.
Men det er PEA. og det er ham der blåstemplede Spalvis inden han slog igennem.
Ikke mig.
Hvor har du det fra?

PEA arbejder med talenterne, ikke på superliga holdet.. Når Gaarde kommer allerede i april 2014 hvor de begynder kontrakt forhandlingerne (måske enddag tidligere.. i marts..) og spørger til PEA.
Tror du så han bedømmer ud fra de par år han har trænet ham.. eller det han har set i fjernsynet de sidste 4-5 runder?

Og det her er noget helt andet..
Allerede i start 2013, begynder aviserne at skrive om Spalvis, inden han har fået så meget som et minut på banen.
https://kanalsport.dk/indslag/er-spalvi ... maalsluger

han scorer for u19 derhjemme, u21 og udtages og scorer for A landsholdet.
Prøv at gå tilbage i tråden her, og læs folks indlæg fra før april 2014..
Der er ikke den person der ikke ser et stort lys i ham...

Ser du det samme om de andre spillere du nævner?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 26. jan 2016, 16:49

AllanPedersen skrev: PEA arbejder med talenterne, ikke på superliga holdet.. Når Gaarde kommer allerede i april 2014 hvor de begynder kontrakt forhandlingerne (måske enddag tidligere.. i marts..) og spørger til PEA.
Tror du så han bedømmer ud fra de par år han har trænet ham.. eller det han har set i fjernsynet de sidste 4-5 runder?

Og det her er noget helt andet..
Allerede i start 2013, begynder aviserne at skrive om Spalvis, inden han har fået så meget som et minut på banen.
https://kanalsport.dk/indslag/er-spalvi ... maalsluger

han scorer for u19 derhjemme, u21 og udtages og scorer for A landsholdet.
Prøv at gå tilbage i tråden her, og læs folks indlæg fra før april 2014..
Der er ikke den person der ikke ser et stort lys i ham...

Ser du det samme om de andre spillere du nævner?
Nej, jeg er godt klar over, at PEA bedømmer ham på tiden i ungdomsafdelingen, som jeg skriver. PEA bedømmer og udtaler sig om, hvorvidt Spalvis har forudsætningerne for at blive en god spiller. Det tror jeg aldrig, der har været tvivl om.

Det indslag du linker til, er fra 6/11-13. Og jeg afviser slet ikke, at der var en del omtale af ham. Men han viser ikke noget på banen, før i foråret, hvor han self også går helt amok, men stadig. Han bliver holdt på bænken af Curth i efteråret, som jeg husker det...
Jeg husker da også, at jeg havde forventninger til Spalvis allerede dengang, og der var en god positiv hype om ham, bl.a. som jeg husker det, fordi han scorede mål for Litauens U21. Men det stod ikke skrevet i sten, at han ville slå igennem på 1. holdet - og slet ikke i den grad han ender med at gøre.

Han debuterer ikke for Litauens landshold før foråret 2014. Men ja, han scorer stabilt på vores ungdomshold og på U-landsholdende - meget lig Victor Ahlmann.

Referencen til de andre spillere var blot, at de havde forudsætningerne. De slog aldrig igennem - vi har også masser der slår igennem. Og det er det samme jeg siger med Spalvis. Han havde forudsætningerne, man vidste bare ikke om han tog chancen. Hvis du mener, at PEA havde vurderet ham som en stensikker investering allerede i 13 - hvorfor skal Gaarde så spørge ham i foråret 14 om noget han allerede burde vide så?

Buttom line for mig i denne debat. Jeg havde også gerne set Spalvis på en 4 årig allerede i vinterpausen - ingen ved dog, om han så stadig havde krævet en klausul, hvis der overhovedet er en. Men jeg accepterer og forstår, at man ikke gjorde det. Der var få penge i kassen og man skulle måske prioritere for meget - og vurderingen må have været, at han ikke var så stensikker en bomber, at man ville smide penge den vej allerede der. Fremadrettet håber jeg, at man med nyfunden kapital og en sikker strategi, begynder at smide længere kontrakter efter de unge der rykkes op. For vi har en ret god succesrate, med at forvandle dem til SL-spillere.
Aalborg BK 1885!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 17:02

Jeg forsøger ikke at ændre fortiden Søgaard.

Men hver gang man kritisere noget klubben har gjort, for at kunne blive bedre til det,
så bliver man flæsket af fans boys om intet kunne være gjort bedre.
Den form for arrogant opfattelse af vores klub, som ikke kan lave fejl, gør vi netop ikke forbedrer os.

Jeg vil ikke have man ændrer på Spalvis klausul, jeg vil have vi lærer af det og ikke laver flere af dem.
Det ville jeg sådan set gerne vi allerede lærte med Kusk.

Men det er det samme billede man så med feriepengene herinde, hvor folk i 1 år herinde flippede ud hvis man nævnte aviserne måske havde fat i noget.
fordi vi måtte stole på Lynge og klubben havde gjort det rigtige når nu de sagde det.

Klausulen på 10 millioner er ikke god nok..
Og vi burde have vist det, fordi der ryger altså 8-10 spillere om året fra superligaen til de penge.
og på specielt på angriber pladsen, der er den dyreste ryger de til mere.
Swartz, Makienok, Cornelius osv.

Havde det kostet os lidt mere i løn? måske..
Ville Spalvis gå med til det?? ved vi ikke..

Derfor kan man godt sige 'det er ikke godt nok... og det skal være bedre'
Hvis vi skal leve af at være en udviklings klub, så kræver det også vi værdisætter vores talenter og sørger for vi tjener på dem.

Husk lige vi også mistede AK til næsten intet, og Dalsgaard nu til 0 kr..
Jeg synes set i det store perspektiv.. at måden vi håndtere kontrakter på, er måske vores aller svageste led.

Det handler om vi allerede fra spillerne er unge får af vide.. at vi gør som vi gør her i AaB..
Og det er den måde vi gør på.

Har i fulgt med i nyhederne omkring Ajax Amsterdam lige nu?. Jeg efterlyser ikke vi skal være røvhuller.
men hvis vi siger til alle nye der kommer op og vil lave kontrakter, at vi er færdige med at tabe penge på lave klausuler.
mon så ikke de fleste vil kunne leve med det. Og ellers ja så må de sælges i stedet for.

Fordi AaB er Jyllands, måske danmárks bedste udviklings klub.
Og vi bør hvile mere i den position vi har. Hvis en siger 'nej jeg spiller ikke medmindre jeg får en klausul på 3mill'
Så må vi sige 'okay.. jamen den slags kontrakter laver vi ikke, så må du se om du kan udvikle dig lige så godt i Silkeborg eller AGF."
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af MrBangDK » 26. jan 2016, 17:10

Provst i Brovst skrev:
seamann skrev:Den her skulle vel kunne sætte lidt mere fut i snakken om størrrelsen på transferen.

http://www.abola.pt/clubes/ver.aspx?t=4&id=594449
LOL. Jeg håber hver dag det er overstået med Spalvis handlen. Hver. eneste. dag.
Fuldstændigt enig.. Det er nok en af de længste "jeg tror at"-tråd der nogensinde har været på debatsiden..

Luk nu den fucking deal, så vi kan slippe for at høre mere på gætterier om klausuler..
Ska' vi hak'?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 26. jan 2016, 17:19

AllanPedersen skrev:Jeg forsøger ikke at ændre fortiden Søgaard.

Men hver gang man kritisere noget klubben har gjort, for at kunne blive bedre til det,
så bliver man flæsket af fans boys om intet kunne være gjort bedre.
Den form for arrogant opfattelse af vores klub, som ikke kan lave fejl, gør vi netop ikke forbedrer os.
Det er fordi de mennesker der kritiserer vores klub ikke har en skid indsigt i forløbet og processen der sker bag lukkede døre men kun ser et resultatet som DE ikke anser som tilfredsstillende - ud fra egen opdigtede virkelighed som de pludselig ophøjer til sandhed og fakta.
Det er kvalmende og ulækkert.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 26. jan 2016, 17:24

Jeg kender ikke din plastik bobbel..

Men i den virkelige verden som jeg bor i.. Der bliver du bedømt på resultatet.. Uagtet processen..
Det er vilkår langt de fleste mennesker arbejder under.
Specielt i sport.

Behøver du have forhandlings indsigt for at kritisere regeringen? Eller medicinsk indblik når en læge begår en fejl?

Nej vel...
Hvis AaB taber hver kamp i en hel sæson er jeg ligeglad med hvor god træneren er.. Så skal han også ud.

Og inden du starter. Nej jeg kritisere vores evne til forhandling. Ikke sportsligt resultat
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 26. jan 2016, 17:37

AllanPedersen skrev:Jeg kender ikke din plastik bobbel..

Men i den virkelige verden som jeg bor i.. Der bliver du bedømt på resultatet.. Uagtet processen..
Det er vilkår langt de fleste mennesker arbejder under.
Specielt i sport.
Og jeg er sikker på, at du ville himle op og ned i en uendelighed om din utilfredshed, hvis Spalvis i dag havde bombet løs for FCM eller andre, fordi AaB ikke havde forlænget hans kontrakt ud fra en politik om aldrig at acceptere klausuler. Så havde processen ellers været lige i dit kram, men resultatet ad helvede til.

Hvis du var rådgiver for en 19-årig gut, der lige havde spillet en afgørende rolle i et mesterskab og med ambitioner om at tage et skridt op i løbet af et år eller to, ville du så råde ham til at skrive under på en fire år lang kontrakt uden klausul, der kunne hjælpe ham til en større liga end den danske?

Jeg er også skuffet over den formodede transfersum. Men jeg ville være endnu mere skuffet, hvis jeg var Spalvis og havde en agent, der rådgav mig så elendigt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Kunji » 26. jan 2016, 17:48

Den her tråd kunne have været 20 sider kortere, hvis folk ikke bankede panden mod den samme mur igen og igen. Det er sgu nemmere bare at gå uden om.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af white splash » 26. jan 2016, 17:54

Kunji skrev:Den her tråd kunne have været 20 sider kortere, hvis folk ikke bankede panden mod den samme mur igen og igen. Det er sgu nemmere bare at gå uden om.
1 2 3 Allan er en mur!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 26. jan 2016, 17:56

AllanPedersen skrev:Jeg kender ikke din plastik bobbel..

Men i den virkelige verden som jeg bor i.. Der bliver du bedømt på resultatet.. Uagtet processen..
Det er vilkår langt de fleste mennesker arbejder under.
Specielt i sport.

Behøver du have forhandlings indsigt for at kritisere regeringen? Eller medicinsk indblik når en læge begår en fejl?

Nej vel...
Hvis AaB taber hver kamp i en hel sæson er jeg ligeglad med hvor god træneren er.. Så skal han også ud.

Og inden du starter. Nej jeg kritisere vores evne til forhandling. Ikke sportsligt resultat
Det viser så igen at du fatter ingenting.
Hvis en læge beviseligt har lavet en fejl med alle fakta på bordet ja så har han lavet fejl.
Hvis AaB taber hver kamp i sæsonen men hvis tilfældet var at ledelsen har solgt halvdelen holdet før sæsonen og resten er skaldet så opstillingen har været u19 spillere - så vil du fyre træneren for det er resultatet der tæller i din bedømmelse.
Du kritiserer forhandlingsevne ud fra nogen hypoteser du har sat op om spalvis og AaB's udgangspunkter - DINE hypoteser og du nægter at forholde dig til at dine hypoteser kunne være fejlagtige - for de er jo logiske i dit hoved.
I øvrigt mindes jeg ikke at have set dig ret meget på debatten mens AaB har buldret afsted i efteråret. Det passer selvfølgelig dårligt med din dommedagsdagsorden om alt hvad amatørerne i AaB foretager sig
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Lukas Spalvis

Indlæg af Pastorius » 26. jan 2016, 17:59

sulakvelidze skrev:...
AllanPedersen skrev:Jeg kender ikke din plastik bobbel..

Men i den virkelige verden som jeg bor i.. Der bliver du bedømt på resultatet.. Uagtet processen..
Det er vilkår langt de fleste mennesker arbejder under.
Specielt i sport.
....
Fremragende. Økonomisk er der overskud, og sportsligt ligger vi fint.

At du ikke er tilfreds med processen på vejen dertil er irrelevant.

Holder du så kæft nu?

Edit: beklager skævt quote, men ser kun Allans indlæg når de bliver quoted

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Lindvang » 26. jan 2016, 18:11

Maglau skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg forsøger ikke at ændre fortiden Søgaard.

Men hver gang man kritisere noget klubben har gjort, for at kunne blive bedre til det,
så bliver man flæsket af fans boys om intet kunne være gjort bedre.
Den form for arrogant opfattelse af vores klub, som ikke kan lave fejl, gør vi netop ikke forbedrer os.
Det er fordi de mennesker der kritiserer vores klub ikke har en skid indsigt i forløbet og processen der sker bag lukkede døre men kun ser et resultatet som DE ikke anser som tilfredsstillende - ud fra egen opdigtede virkelighed som de pludselig ophøjer til sandhed og fakta.
Det er kvalmende og ulækkert.
Slap sgu da af og slug en Primperan!

Besvar